Bistro Santé

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bistro Santé

In hartje Purmerend

Met een plekje aan de Koemarkt mag Bistro Santé wel spreken van een absolute a-locatie in Purmerend. De formule van deze sfeervolle bistro is de combinatie van prijs, kwaliteit en hoeveelheid. Er is voor ieder wat wils en de vriendelijke bediening staat altijd voor je klaar om je te vertellen over de wijn- en menukaart. Dompel je onder in culinaire luxe en laat je op je wenken bedienen.

Meer informatie over restaurant Bistro Santé

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro Santé

Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Jammer dat je met a.h.actie niet van de gehele kaart mag bestellen. Hoofdgerecht had beter gekunt en 1bolletje ijs bij de dame blanche is erg karig werd ook nog verbloemd met veel slagroom.
Debby O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeer kindvriendelijk en eventuele aanpassingen in het menu waren geen enkel probleem. Hele ontspannen sfeer!
riajongebloet .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Hebben daar van de ah bonnen actie gegeten
Vond de bediening matig lang wachten op ons drinken
Eten was voor die prijs Redelijk
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wij waren met 7 personen, die bijna allemaal verschillende gerechten namen. Erg lastig voor een kok. De gerechten waren op 1 na (parelhoen) erg lekker en mooi opgemaakt. De wachttijd was erg lang, ook voor drankjes. Er waren veel verschillende gerechtjes met gamba's en garnalen...heerlijk, maar te veel om nog te snappen voor het jonge personeel. Buiten op het terras, gezellig... 'Zorg voor lampje/ licht, was erg donker
tip: maak de kaart eenvoudiger, schrap een paar gerechten, maar houdt de kwaliteit die je nu hebt !
Pietjan En Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, we hadden beide een verschillend menu, wat keurig tegelijk werd gebracht en van hoge kwaliteit was. Kortom, een heerlijke avond gehad.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Voor de eerste keer en ben er zeker niet ontevreden over en dat nog op zaterdagavond.... geen gehaast, relaxed en genoten van alle gerechten en de uitstekende bediening tot en met de chefkok toe....fantastisch en dus nog maals een bezoekje waard (bewaar de afrekenbon ...) en als je toch eens lekker uit eten wilt gaan .... ga gerust je gang bij Bistro Santé (reserveren is altijd handig, want .....)
Elly03 Z.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Vorige keer (1 week geleden) was het prima bevallen dus wij gingen opnieuw naar Santé. Het was druk en rumoerig. De bediening was niet echt attent meteen vanaf de ontvangst t/m ons vertrek. We namen Ah-menu. Bij dessert Is er keuze uit 3 dingen waaronder koffie/thee met lekkere dingen erbij. Dit was vorige keer leuk en lekker, precies goed. Deze keer kwam het schaaltje niet. In eerste instantie gewacht. Vervolgens was er niemand vd bediening die we even hierop (beetje onopvallend want wij trakteerden) konden attenderen. Bij het afrekenen werd gezegd dat we koffie/thee complet hadden moeten bestellen .....terwijl naar ons idee dit gewoon onderdeel van het menu was.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Prima gegeten, prettige service.
Aad P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten van AH-actie. Vegetarische maaltijd was geen probleem. Een minpuntje was de lange wachttijd tussen de gerechten. Verder was het eten super lekker. We komen zeker terug.
Francesheijmans .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht had wat korter gekund.
Lekkere groenten bij het hoofdgerecht, prima verzorgd. De witte huiswijn was heerlijk.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Met AH-kaarten driegangenmenu met drie verschillende voorgerechten. Een van ons nam escargots, voorgerecht à la carte, dat kon met bijbetalen, natuurlijk. De voorgerechten waren goed van smaak, de gamba's op de spies waren bijna hetzelfde als de gamba's los, op wat salade na.
Jammer genoeg was van de hoofdgerechten de tonijnsteak op zondag al op, maar dat werd keurig vóór het opnemen van de bestelling al vermeld. Er bleef nog genoeg te kiezen met 6 hoofdgerechten!
Drie maal parelhoenfilet en een kogelbiefstuk, óf friet óf gepofte aardappel erbij en wel vier of vijf bakjes bijgerechten, zoals rabarber, witlof, sla etc.
Parelhoen heerlijk mals en biefstuk precies goed gebakken.
Perfect diner afgesloten met perfecte dame blanche!
ericchalla .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Speciaal AH menu, maar voldoende keus. De gerechten erg goed van kwaliteit. Helaas was er iets mis gegaan bij het koud zetten van het bier, zodat tot twee keer toe het gevraagde niet geserveerd kon worden.
Gelukkig hadden we geen haast, want de wachttijd tussen de gangen was aanzienlijk. Bij het nagerecht leidde dat tot half gesmolten dame blanches. De tussendoor geserveerde amuze was heel lekker.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
zeer gezellige bediening zeker voor herhaling vatbaar gezellige ambiance ben er al vaker geweest gelukkig doen ze weer mee met AH actie
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten,leuke bediening.jammer dat er zo weinig gasten waren, maar het was donderdag,misschien rustiger dan weekend. Leuke vervolgactie 25% korting op vertoon bon .
Gaan we zeker doen!
hermapoppe .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
eten was prima: goede biefstuk en goede tonijnbiefstuk, garnituur smaakvol en voldoende. Bediening zeer vriendelijk. (minpuntje: wij vonden allebei de wijn -rood en rosé- niet lekker en je kunt alleen de huiswijn per glas kopen, de rest per fles en dat werkt niet als je nog naar huis moet rijden en beide iets anders drinkt en je dan dus 2 flessen moet nemen!) , dat is jammer, maar voor het eten komen wij wel terug dus.
marielle V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeer correct behandeld door echte horecamensen.
Eten goed inclusief vier bijgerechten (sperziebonen, broccolipuree, rabarber en aardappel gratin, maar heel anders als thuis bereid) , en op tijd. Mooie locatie op Koemarkt met mooi terras.

Een tip voor de tafeltjes aan het raam. Zet er gewoon vier poten onder. Ik heb lange benen, en kon ze niet goed kwijt. Zou ook een kannetje/karafje wijn toevoegen op de menukaart. Maar nogmaals heel tevreden !
Amy F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Met een vriendin gebruik gemaakt van de AH-actie en we hebben heel lekker gegeten. Voor de actie mag je zelf een 3 gangen keuzemenu samenstellen. We hebben allebei een warme garnalen salade als voorgerecht. Zeer smakelijk. Mijn vriendin heeft de mix-grill en ik een tonijnsteak als hoofdgerecht. Je krijgt hierbij frietjes en groenten. Als toetje hebben we koffie en thee genomen omdat we zo vol zaten. Bediening was zeer vriendelijk. Aanrader!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
prima restaurant leuke bediening en het eten was lekker wij hadden de uiensoep was super lekker en de mix grill ook erg lekker. groet peter
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. We hadden een mooi tafeltje bij het raam.
We komen hier zeker vaker eten.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Eten was erg lekker , bediening prima. Ik had de garnalen spies was erg goed bereid.de koffie compleet was erg goed met heerlijke bonbons.