Bistro Santé

Koemarkt 22 1441 DC Purmerend Nederland Kaart
31-299420040

Over restaurant Bistro Santé

In hartje Purmerend

Met een plekje aan de Koemarkt mag Bistro Santé wel spreken van een absolute a-locatie in Purmerend. De formule van deze sfeervolle bistro is de combinatie van prijs, kwaliteit en hoeveelheid. Er is voor ieder wat wils en de vriendelijke bediening staat altijd voor je klaar om je te vertellen over de wijn- en menukaart. Dompel je onder in culinaire luxe en laat je op je wenken bedienen.

Meer informatie over restaurant Bistro Santé

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de actiekortingskaarten van AH. Met deze bonnen was de menukaart beperkt, maar genoeg keuze. Bediening was vlot en zeer correct.
Zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten.
Toine R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Aangenaam verrast. Lekker en mooi opgediende gerechten in een prettige sfeer. Correcte, vriendelijke bediening. Het was op dinsdagavond , heel rustig!
Nancyfolkers .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Eten was allemaal erg lekker. Alleen jammer dat er bij de tiramisu nit zoveel pudding zat. Was overheersend met biscuit. Goede huiswijn en lekker soep!
Jufd .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wat een verrassende avond hadden we in Bistro Santé! Gezellige sfeer, aardige bediening en de amuse alleen al gaf een smaakexplosie in de mond! Dat schept verwachtingen....en die werden helemaal waar gemaakt! De side-dishes (rode kool-puree, schorseneren, stoofpeertjes, salade) hadden een buitengewoon verfijnde en bijzondere smaak. Alles nét eventjes anders, geen standaard smaken, maar een verrassing met iedere hap die je neemt. Er staat een bijzonder creatieve kok met plezier de maaltijden te bereiden, dat is wel duidelijk! Wij gaan terug!
Vivian G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
lekker gegeten met de AH bonnen. Veel keuze menu. Wel erg onduidelijk: voorgerechten en nagerechten mocht je blijkbaar wisselen qua menu, maar toen ik deze keuze ook maakte moesten we 2 euro bij betalen(?)

Bediening erg onprofessioneel. Over de tafel heen hangen om glazen te pakken, geen professionele manier van praten. Kommen soep worden doorgeschoven over de tafel. ( was een krap plekje waar de tafel stond en de serveerster kon er ook niet goed omheen lopen)
Alexander K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten gister. Ik en mijn vriendin kwamen al binnen in een gezellig restaurant. Onze jassen werden opgehangen en we werden naar onze tafel gewezen. Nadat we drankjes gekregen hadden hebben we ons voorgerecht bestelt. Ik had een heerlijke carpaccio en mijn vriendin een hele lekkere garnalen cocktail.
Toen kwam ons hoofdgerecht. Een heerlijke tournado en een vleesproeferij. De borden waren prachtig opgemaakt en er zaten lekkere groenten bij. We komen zeker terug.
Guillaume K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
hier wezen eten en het was echt top. we kwamen binnen en werden vriendelijk ontvangen door de bediening . dus dat beloofde al veel goeds. toen kregen we een keuze uit 6 samengestelde menu's. bij de menu's was veel keuze tussen vlees of vis dat is voor veel gasten heel prettig. ik had zelf het menu met de parelhoen gekozen. dat is zeker een aanrader. we hebben hier top gegeten. we komen zeker nog een keer terug
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant bon. Keuze uit 6 menu's dus voor iedereen wel wat. Gezellig personeel.
Na een dagje Amsterdam een leuke uitvalsbasis
JamieRobin .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Zaterdag heerlijk met het hele gezin gegeten, het was erg druk maar het eten was heerlijk en hebben niet lang hoeven wachten.
leuke meiden in de bediening , jong maar wel heel gastvriendelijk en spontaan! heerlijk eten voor ieder wat wils , zowel vlees als vis voldoende keuze. en erg leuk de kleine groentes erbij! en dat voor AH dat zie je niet veel.
Voor alle gelegenheden erg leuk!

echt een aanrader! wij gaan zeker nog een keer terug!
JamieRobin .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk samen met mijn dochter gegeten bij Bistro Sante. Wij maakte daarbij gebruik van de AH actie. Heerlijk uitgebreid menu waar we verrast door waren, Ik heb een heerlijke dorade gegeten en mijn dochter een vleesproeverij. We vonden het ook fijn dat we er een kleine bij groenten bij kregen.
Verder vond ik het personeel jong maar aardig. spontaan en gastvrij.
Hier gaan wij zeker nog een keer naar terug!
Glenn D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Restaurant was goed, prima gegeten, goeie samenhang tussen de geboden gerechten. Zouden we zeker weer doen. De extra korting op een nieuw bezoek maakt de keuze daarvoor makkelijker.
Lesley W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zaterdag 29 okt. 2016 met de AH-diner-bon bij Bistro Santé gegeten. Redelijke keus uit verschillende (samengestelde) 6 menu's. Het eten is redelijk van kwaliteit en in principe ook goed in verhouding met de menuprijzen. Alleen erg jammer en teleurstellend dat het bedienend personeel niet heel goed is opgeleid dan wel niet over de benodigde horeca sensitiviteit beschikt.

Zo was de dame die hoofdzakelijk onze tafel bediende of heel erg jong, nieuw en onervaren en ’n tikkeltje nerveus type mèt 'n geheugenprobleem, of totaal niet geschikt voor 't beroep! Zo vergat continu onze bestellingen te brengen (zoals 't verzoek om ijsblokjes in mijn ijsthee te doen en nieuwe bestellingen drankjes!) dit gebeurde trouwens ook bij ander gasten! Daarnaast was er ook ’n communicatie-issue met bvb menuaanpassingen (hoorde ik toevallig bij de buren!)

Maar wat ons wel 't meeste verbaasde c.q. teleurstelde was het viertal mensen dat na ons binnenkwam (met reservering!) dat met veel moeite en passen en meten, vanwege dat het postuur van een van hen, want die moest zich letterlijk tussen het zitbankje en tafel wurmen graag 'n andere tafel wilden. Maar dat was helaas niet mogelijk! Alleen omdat het personeel had bedacht dat 'ze' toch écht daar moesten gaan zitten waar ze hen hadden ingedeeld(?) En dat terwijl er op 't tijdstip (het was net 18:00 u. geweest ) nog ruim voldoende gelegenheid was om hen eventueel van tafel te doen wisselen naar 'n ruimere tafel! (andere gereserveerden zouden toch niet in de gaten hebben gehad of hebben geweten hebben waar ze zitten c.q. zouden hebben gezeten!) Maar goed, volgens de dames was dit niet mogelijk en dus werd er liever provisorisch met de tafelindeling gestoeid c.q. aangepast (met extra stukje tafel aan bestaande tafel vast gezet + extra stoel!) dan om ze dus elders te huisvesten! Ik vind dit écht niet kunnen en zeer, zeer onprofessioneel, om niet te spreken erg pijnlijk voor de klant(en) zelf! Als het ons zou zijn overkomen denk ik dat ik zou hebben bedankt en zou zijn gegaan! Zo ga je nl. niet met je klanten om dames!

Oh, en dan nog een ander geval van twee mensen die zelfs op twee manieren (telef. én via internet) ’n tafel bij het etablissement hadden gereserveerd, maar dat helaas niet was ontvangen!(?) En daardoor ruim 45 aan de bar hebben moeten wachten tot er ’n tafel vrij kwam! (ook ‘n behoorlijk gemiste kans).

Dus ladies, wellicht om over genoemde punten nog eens heel goed na te denken! Wees klantvriendelijk, inventief, oplossingsgericht, behulpzaam en ruimdenkend daar waar 't kan! En ga in horecatraining/opleiding! Want op die manier verlies je écht je klandizie!

Wij komen in ieder geval niet meer terug, sorry!
SylvanasSecrets ..
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Iedere keer fantastisch om daar te eten! Lekker ontspannen en rustig eten. Personeel ook erg vriendelijk. Eten was top! We blijven terug komen! :D
Rollingrichard .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs : met AH bon keuze uit 6 menu's ! En onderling wisselen mag ook nog, gratis kraanwater, en vriendelijke bediening, wel jong met schoonheidsfoutjes in de bediening, maar alles met een lach.
Hoge werkdruk, en toch altijd sympathiek. Compliment, zowel voor de keuken alsook voor de bediening !
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Op vrijdagavond 4 personen met Ah actie naar Bistro Santé geweest. Een bijzondere ervaring. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een prima tafel. We merkten daarna meteen dat het eea niet helemaal lekker liep. Bestellingen opnemen ging nog wel goed, maar het serveren (drank én spijs) liet veel te lang op zich wachten. Dit hebben we met de bediening besproken. Het bleek dat de leiding niet aanwezig was (minder ervaring en een paar handen minder op de werkvloer). Het was koopavond en dus druk (alles kwam in ene binnen, aldus het personeel). De bediening en keuken waren daar niet op berekend.

Het eten was goed genoeg, maar niet meer dan dat. De begeleidende groenten waren niet onze smaak.

Ik heb voor ontvangst en service "teleurstellend" ingevuld om uiting te geven aan de chaotische gang van zaken, niet om de bediening te bekritiseren: zij deden hun best binnen de marges van hun capaciteiten.

Mijn oproep aan Santé: breng de bedrijfsvoering op orde. Dan hebben jullie een prima formule voor Purmerend.
J-kal .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gisteren hier met ons 4-en gegeten met AH-kaarten. Keuze uit maar liefst zes 3-gangen- menu's! Een restaurant met een heerlijk rustige, authentieke sfeer! Ook de achtergrondmuziek was echt op de achtergrond, en de verdere akoestiek zo goed, dat je fijn gesprekken kon voeren. De kok/eigenaar is tevens goede gastheer, naast een prettige jonge ober. Het eten was heerlijk, van goede kwaliteit én er werden leuke aparte bijgerechtjes, "vergeten-groenten-achtig", geserveerd, naast de gepofte aardappel en lekkere huisgemaakte patat. Ook heeft Bistro Santé lekkere speciaalbiertjes. Al met al een restaurant om een echt avondje uit te beleven...
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prima restaurant. Goede ontvangst en je krijgt nooit het idee dat je anders behandeld wordt met een AH reservering. Redelijk veel keuze daarmee. Top.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
We hebben vanavond bij Bistro Santé gegeten met de ah actie, we hadden keus uit 6 menu's, heel verschillend. Ik had de garnaaltjes in knoflook en de dorade, mijn tafelgenoot de gambaspies en mixed grill.
Het eten was heerlijk en zag er goed verzorgd uit, porties meer dan voldoende. Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. We hebben genoten en komen zekernog een keer terug.
H.M.J. F.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gisteravond met onze vrienden gegeten bij Bistro Sante. (Gilbert, de zingende kok) . Super avond gehad. Vlotte en snelle bediening en onze complimenten aan de gastvrouw van Gilbert.
Mooie uitgebreide kaart met veel verschillende gerechten. Aanrader zijn de spare ribs en de reuze gamba`s.
Wij hebben een super avond gehad en komen zeker weer terug
JLPO19 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Leuk restaurant, de bediening gastvrij en vriendelijk, en prima eten.
Het dessert was mooi op het bord gedecoreerd!
Menukaart bied voldoende mogelijkheden.
De sfeer is plezierig en ontspannen
De locatie is goed.