Bistro Santé

Koemarkt 22 1441 DC Purmerend Nederland Kaart
31-299420040

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bistro Santé

In hartje Purmerend

Met een plekje aan de Koemarkt mag Bistro Santé wel spreken van een absolute a-locatie in Purmerend. De formule van deze sfeervolle bistro is de combinatie van prijs, kwaliteit en hoeveelheid. Er is voor ieder wat wils en de vriendelijke bediening staat altijd voor je klaar om je te vertellen over de wijn- en menukaart. Dompel je onder in culinaire luxe en laat je op je wenken bedienen.

Meer informatie over restaurant Bistro Santé

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jan R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Prima gegeten, prettige service.
Aad P.
Francesheijmans .
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
ericchalla .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Speciaal AH menu, maar voldoende keus. De gerechten erg goed van kwaliteit. Helaas was er iets mis gegaan bij het koud zetten van het bier, zodat tot twee keer toe het gevraagde niet geserveerd kon worden.
Gelukkig hadden we geen haast, want de wachttijd tussen de gangen was aanzienlijk. Bij het nagerecht leidde dat tot half gesmolten dame blanches. De tussendoor geserveerde amuze was heel lekker.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
zeer gezellige bediening zeker voor herhaling vatbaar gezellige ambiance ben er al vaker geweest gelukkig doen ze weer mee met AH actie
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten,leuke bediening.jammer dat er zo weinig gasten waren, maar het was donderdag,misschien rustiger dan weekend. Leuke vervolgactie 25% korting op vertoon bon .
Gaan we zeker doen!
hermapoppe .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
eten was prima: goede biefstuk en goede tonijnbiefstuk, garnituur smaakvol en voldoende. Bediening zeer vriendelijk. (minpuntje: wij vonden allebei de wijn -rood en rosé- niet lekker en je kunt alleen de huiswijn per glas kopen, de rest per fles en dat werkt niet als je nog naar huis moet rijden en beide iets anders drinkt en je dan dus 2 flessen moet nemen!) , dat is jammer, maar voor het eten komen wij wel terug dus.
marielle V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeer correct behandeld door echte horecamensen.
Eten goed inclusief vier bijgerechten (sperziebonen, broccolipuree, rabarber en aardappel gratin, maar heel anders als thuis bereid) , en op tijd. Mooie locatie op Koemarkt met mooi terras.

Een tip voor de tafeltjes aan het raam. Zet er gewoon vier poten onder. Ik heb lange benen, en kon ze niet goed kwijt. Zou ook een kannetje/karafje wijn toevoegen op de menukaart. Maar nogmaals heel tevreden !
Amy F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Met een vriendin gebruik gemaakt van de AH-actie en we hebben heel lekker gegeten. Voor de actie mag je zelf een 3 gangen keuzemenu samenstellen. We hebben allebei een warme garnalen salade als voorgerecht. Zeer smakelijk. Mijn vriendin heeft de mix-grill en ik een tonijnsteak als hoofdgerecht. Je krijgt hierbij frietjes en groenten. Als toetje hebben we koffie en thee genomen omdat we zo vol zaten. Bediening was zeer vriendelijk. Aanrader!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
prima restaurant leuke bediening en het eten was lekker wij hadden de uiensoep was super lekker en de mix grill ook erg lekker. groet peter
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. We hadden een mooi tafeltje bij het raam.
We komen hier zeker vaker eten.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Eten was erg lekker , bediening prima. Ik had de garnalen spies was erg goed bereid.de koffie compleet was erg goed met heerlijke bonbons.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
4 euro voor een glas wijn en 4 euro voor een brood mandje vooraf en geen karaf water maar een fles spa blauwook 4 euro dat is wel veel bij andere zaken krijg je een paar stukjes brood en een karaf water geen probleem
Ria I.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Smakelijke gerechten, vriendelijke bediening, gezellig uit eten. Een restaurant om naar terug te gaan. Ruime keus om het menu.
Wolsink .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zeer vriendelijke en keurige bediening,
we hebben eerst lekker buiten gezeten met een drankje en werden gewaarschuwd toen ons voor gerecht klaar stond binnen. Eten van zeer goede kwaliteit en keus uit verschillende menu's. Inrichting kan een kleine opknap beurt gebruiken en zeker de lampen veel stukkende gloielampen of verschillende watt waatdoor het onrustig is. Verder echt uitstekend.
Coby H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het was helemaal top! Vriendelijke bediening en super lekker eten. Vooraf lekkere gebakken gamba's, hoofdgerecht vleesproeverij (biefstukjes, spareribs en sateh), dame blanche na. Dit restaurant kan iedereen aanbevelen.
lenie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekker gegeten , aardig personnel , wel beetle oudbollig was erg rusting . De tent mag wel its modern er . Jammer geniet been coktails.
marianhoningh .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We werden heel hartelijk ontvangen en de bediening was vriendelijk en efficiënt.
Er waren weinig andere eters, maar door een mooie plek bij het raam voelde het niet alsof je alleen zat. Het eten was goed. De tonijn was lekker en niet droog, de kogelbiefstuk iets te doorbakken maar heel smakelijk. De sausjes waren simpel maar goed. Een leuke plek om ongedwongen te eten.
Babbet2015 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Bij binnenkomst een warme welkom en de jassen werden netjes opgehangen! Wat een service!

We hadden niet gereserveerd, maar het Restaurand zat aardig vol ondanks dat hebben we een tafeltje kunnen krijgen! Super dames

De bediening was vriendelijk en gezellig,en het eten was heerlijk!!!
Mijn man had de tournedo en die was precies als zo hij het lekker vind bereid.
Ik had de gebakken tong en die was heerlijk

Bistro Sante bedankt we komen zeker terug!!