Bistro Santé

Koemarkt 22 1441 DC Purmerend Nederland Kaart
31-299420040

Over het restaurant Bistro Santé

In hartje Purmerend

Met een plekje aan de Koemarkt mag Bistro Santé wel spreken van een absolute a-locatie in Purmerend. De formule van deze sfeervolle bistro is de combinatie van prijs, kwaliteit en hoeveelheid. Er is voor ieder wat wils en de vriendelijke bediening staat altijd voor je klaar om je te vertellen over de wijn- en menukaart. Dompel je onder in culinaire luxe en laat je op je wenken bedienen.

Meer informatie over restaurant Bistro Santé

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
marianhoningh .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We werden heel hartelijk ontvangen en de bediening was vriendelijk en efficiënt.
Er waren weinig andere eters, maar door een mooie plek bij het raam voelde het niet alsof je alleen zat. Het eten was goed. De tonijn was lekker en niet droog, de kogelbiefstuk iets te doorbakken maar heel smakelijk. De sausjes waren simpel maar goed. Een leuke plek om ongedwongen te eten.
Babbet2015 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Bij binnenkomst een warme welkom en de jassen werden netjes opgehangen! Wat een service!

We hadden niet gereserveerd, maar het Restaurand zat aardig vol ondanks dat hebben we een tafeltje kunnen krijgen! Super dames

De bediening was vriendelijk en gezellig,en het eten was heerlijk!!!
Mijn man had de tournedo en die was precies als zo hij het lekker vind bereid.
Ik had de gebakken tong en die was heerlijk

Bistro Sante bedankt we komen zeker terug!!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wederom OVERHEERLIJK gegeten, bij binnenkomst super vriendelijk personeel die meteen helpen met de jassen ophangen en je tafel wijzen, drankje besteld en al snel bestelling opgenomen, en ja hoor tijdens wachten even een heerlijke amuse gekregen, niet lang erna de voorgerechten, zooooooooooo lekker, vissoep, uiensoep, champignons op toast en gerookte zalm met toast, heerlijk en meer dan genoeg, daarna het hoofdgerecht, super was het, heerlijke saté, tonijnsteak, en kalfsentrecote, flinke portie en zeer goeie kwaliteit, friet, gepofte aardappel en de aparte groente waren eigenlijk iets teveel, na afloop kwam de kok informeren of het gesmaakt heeft, even praatje maken en hem een compliment gegeven, GA ZO DOOR! Echt een AANRADER om een heerlijk ontspannen avondje lekker te eten!! Wij zeggen tot gauw !
G V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Prima sfeer erg gezellig en goed gegeten voor een goede prijs. Aanrader saté om je vingers bij af te likken !
Een goede bediening en erg vriendelijk.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Bezocht met familie op 28 januari 2017, ronduit slecht! Wij zijn niet snel klagers, heb ik nu wel gedaan voor de 2e keer in mijn 54 jarige bestaan! Geen kok aan tafel, ondanks dat wij schaal groente terug hebben gegeven met positieve feedback! Feitelijk als klacht. Ook op andere gerechten aangegeven. Echter, geen excuus. Achteraf spijt dat wij 2 van de 6 borden niet teruggestuurd hebben. Vlees was absoluut niet goed. Juist die twee personen hadden 'last' achteraf! Erg jammer maar vooral hoe er ondanks positief gegeven feedback niet eens wordt gereageerd! Wij zijn traceerbaar via Iens.
Carin65 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het waren 5 keuze menu's waarvan bij 3 het hoofdgerecht vis was en in 2 verschillende prijsklassen.

Ik vond het een slechte zaak, dat de frietjes en de gepofte aardappel en groenten pas werden neergezet toen het vlees/de vis bijna op was..
inawagner .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, alle gerechten waren zeer lekker. Zeer vriendelijk personeel, bediening was super.
Leuk dat de kok ook nog langs kwam om te vragen of alles naar wens was. Dat was het zeker!
cajzegveld .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
leuke en gezellige bistro, goed ingericht. Gesitueerd op een prima locatie. Eten en menukeus was uitstekend qua kwaliteit en prijs. Bediening was zeer vriendelijk.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mijn vriendin en ik hebben hier heerlijk gegeten. De prijs-kwaliteit verhouding is prima.
Bediening is eveneens vriendelijk. De enige opmerking die ik heb is dat men nooit een oneven aantal
(5) bonbons moet geven bij een koffie-complet voor twee personen. Als men een koffie-complet als dessert kiest dan zijn 2 bonbons per persoon prima, maar als men er meer geeft geef er dan 6 in plaats van 5.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vorig jaar twee keer hier gegeten met de AH restaurantbezoek en nu weer. Het eten was prima. Van vis en malse biefstuk tot aan het nagerecht, tiramisu en koffie met chocola. Mijn man vindt de ambiance geweldig. We komen zeker een volgende keer terug (buiten de AH-actie).
SylvanasSecrets ..
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Net zoals de vorige keer top! Werden vrij snel geholpen terwijl het bomvol zat. Kregen het eten ook vrij snel. De bediening deed weer goed zijn best om het de gast naar zijn/haar zin te krijgen! Top restaurant!
Barbara T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een leuk klein gezellig restaurant, waar we zeer vriendelijk ontvangen zijn. Het eten was erg lekker.. We gaan er zeker ongewenst naar toe.
Mary K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker gegeten voor een bistro zeer goed eigenlijk. Gaan er zeker nog eens heen.Ik heb geen op en of aanmerkeningen en ga toch zeker een keer per maand uit eten.
wgvanzelst .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
goed gegeten, goede keuzemogelijkheden voor een AH spaarkaart.
Zeer de moeite waard. Gezellig restaurant en vriendelijke bediening.
toine R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Begin was wat stroef, drankjes bleven lang weg ....een glas was vuil en in het andere dreef iets wat er niet hoorde.
Verder een prima avond gehad.
SylvanasSecrets ..
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was goed druk. Maar daar merkte je helemaal niks van. Je werd snel geholpen en je eten kreeg je ook snel. Geweldig zoals altijd! Daarom blijf ik hier ook zeker altijd terug komen! :)
Jofladder .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontzettend lekker gegeten heel veel keuze bij het AH zegel menu, gezellige sfeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer terug.
renalohmann .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel.....doen wij zeker nog een keer....
geen idee waar de slechte recensies vandaan komen!!!!
tjitske_h .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mijn partner en ik hebben prima gegeten bij bistro santé. Het was gisteravond rustig in het restaurant, bediening had alle tijd voor de gasten. We hebben gebruik gemaakte van de AH actie, en hadden genoeg keuze van drie gangen menu.
Renata S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
prima restaurant, heerlijk gegeten, goede bediening,
hadden een slechte recensie gelezen maar dat klopte van geen kanten,
dikke 8