Bistro Santé

Koemarkt 22 1441 DC Purmerend Nederland Kaart
31-299420040

Over het restaurant Bistro Santé

In hartje Purmerend

Met een plekje aan de Koemarkt mag Bistro Santé wel spreken van een absolute a-locatie in Purmerend. De formule van deze sfeervolle bistro is de combinatie van prijs, kwaliteit en hoeveelheid. Er is voor ieder wat wils en de vriendelijke bediening staat altijd voor je klaar om je te vertellen over de wijn- en menukaart. Dompel je onder in culinaire luxe en laat je op je wenken bedienen.

Meer informatie over restaurant Bistro Santé

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro Santé

Clementa H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, in een gezellige sfeervolle zaak met leuke bediening. prijs kwaliteitsverhouding met de AH bonnen is helemaal gunstig
Danique P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
met Albert Hein dinerbon gegeten, goed en gevarieerd menu, moest soms wat langer wachten op bediening, maar kan het iedereen aanraden.
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
heerlijk gegeten bij Bistro Sante, de prijs met eten is prima gelegenheid was erg luidruchtig maar wel te doen.
altijd gezellig dus we gaan er weer voor de volgende keer.
Petra F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Met de AH actie hier terecht gekomen. Het menu was meer dan prima en de biefstuk was perfect gebakken. Nog niet eerder hier geweest, maar wij komen zeker terug.
hilda.koopmans .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het voorgerecht was lekker
Het broodmandje dat wij besteld hadden had even moeten worden afgebakken. Nu was het brood niet knapperig.
Het hoofdgerecht viel tegen. Wij hadden een stokje saté, een stokje mixed grill en een stukje sparerib.
De satesaus was niet lekker en de spareribs zat weinig vlees aan en zat vast aan het bot. Kortom de spareribs waren van slechte kwaliteit. We kregen wel ter compensatie een gratis kop koffie aangeboden.
Als dessert hadden we dame blance, deze was erg lekker.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten!! De meiden van de bediening waren erg gezellig. Soms duurde het even voordat we het volgende gerecht kregen, maar de tafel stond dan wel vol met heerlijke gerechten.
G Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was prima ,maar service........zeer slecht.
Ga er nooit meer naar toe,rondom ons denk ik precies dezelfde gedachte.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Alles smaakte goed alleen jammer dat het lauw was. Verder een prettig restaurant met vriendelijk personeel.
We zijn daar al een paar keer geweest en gaan zeker nog eens terug.
hermanzijlstra .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eten was goed en bediening vriendelijk en snel, minpunt was dat onze restaurantcadeaukaarten werden gemeld als code 111 en niet bruikbaar waren. Ondanks zelfs in het restaurant op mijn telefoon zichtbaar was kaarten geldig tot december 2017?
SABINE S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Hier een aantal keren gegeten, elke keer heerlijk! Gezellig, knus interieur, lieve bediening en gewoon lekker eten.

Hier een paar keer gegeten, en iedere keer gewoon heerlijk. Gezellig, knus interieur, bediening is vriendelijk. Eten is lekker!
L. S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De bediening was heel vriendelijk en het eten uitstekend.
Vlotte service.
Zeker een aanrader om heen te gaan.
Gaby T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het was onze eerste maar ook laatste keer hier. Oud brood, oude kroepoek. Het eten was gewoon echt niet lekker of bezonder. Wij raden dit restaurant streng af.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Jammer dat je met a.h.actie niet van de gehele kaart mag bestellen. Hoofdgerecht had beter gekunt en 1bolletje ijs bij de dame blanche is erg karig werd ook nog verbloemd met veel slagroom.
Debby O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeer kindvriendelijk en eventuele aanpassingen in het menu waren geen enkel probleem. Hele ontspannen sfeer!
riajongebloet .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Hebben daar van de ah bonnen actie gegeten
Vond de bediening matig lang wachten op ons drinken
Eten was voor die prijs Redelijk
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wij waren met 7 personen, die bijna allemaal verschillende gerechten namen. Erg lastig voor een kok. De gerechten waren op 1 na (parelhoen) erg lekker en mooi opgemaakt. De wachttijd was erg lang, ook voor drankjes. Er waren veel verschillende gerechtjes met gamba's en garnalen...heerlijk, maar te veel om nog te snappen voor het jonge personeel. Buiten op het terras, gezellig... 'Zorg voor lampje/ licht, was erg donker
tip: maak de kaart eenvoudiger, schrap een paar gerechten, maar houdt de kwaliteit die je nu hebt !
Pietjan En Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, we hadden beide een verschillend menu, wat keurig tegelijk werd gebracht en van hoge kwaliteit was. Kortom, een heerlijke avond gehad.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Voor de eerste keer en ben er zeker niet ontevreden over en dat nog op zaterdagavond.... geen gehaast, relaxed en genoten van alle gerechten en de uitstekende bediening tot en met de chefkok toe....fantastisch en dus nog maals een bezoekje waard (bewaar de afrekenbon ...) en als je toch eens lekker uit eten wilt gaan .... ga gerust je gang bij Bistro Santé (reserveren is altijd handig, want .....)
Elly03 Z.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Vorige keer (1 week geleden) was het prima bevallen dus wij gingen opnieuw naar Santé. Het was druk en rumoerig. De bediening was niet echt attent meteen vanaf de ontvangst t/m ons vertrek. We namen Ah-menu. Bij dessert Is er keuze uit 3 dingen waaronder koffie/thee met lekkere dingen erbij. Dit was vorige keer leuk en lekker, precies goed. Deze keer kwam het schaaltje niet. In eerste instantie gewacht. Vervolgens was er niemand vd bediening die we even hierop (beetje onopvallend want wij trakteerden) konden attenderen. Bij het afrekenen werd gezegd dat we koffie/thee complet hadden moeten bestellen .....terwijl naar ons idee dit gewoon onderdeel van het menu was.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Prima gegeten, prettige service.