Bistro Santé

Koemarkt 22 1441 DC Purmerend Nederland Kaart
31-299420040

Over restaurant Bistro Santé

In hartje Purmerend

Met een plekje aan de Koemarkt mag Bistro Santé wel spreken van een absolute a-locatie in Purmerend. De formule van deze sfeervolle bistro is de combinatie van prijs, kwaliteit en hoeveelheid. Er is voor ieder wat wils en de vriendelijke bediening staat altijd voor je klaar om je te vertellen over de wijn- en menukaart. Dompel je onder in culinaire luxe en laat je op je wenken bedienen.

Meer informatie over restaurant Bistro Santé

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Betaalpas
  • Af te huren , Air-conditioning , Huisdieren welkom , Rolstoelvriendelijk , Terras
Eten7,9/10
Service8/10
Decor7,5/10
Voordelig
Ingrid M. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
We hebben vanavond bij Bistro Santé gegeten met de ah actie, we hadden keus uit 6 menu's, heel verschillend. Ik had de garnaaltjes in knoflook en de dorade, mijn tafelgenoot de gambaspies en mixed grill.
Het eten was heerlijk en zag er goed verzorgd uit, porties meer dan voldoende. Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. We hebben genoten en komen zekernog een keer terug.
H.M.J. F. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gisteravond met onze vrienden gegeten bij Bistro Sante. (Gilbert, de zingende kok) . Super avond gehad. Vlotte en snelle bediening en onze complimenten aan de gastvrouw van Gilbert.
Mooie uitgebreide kaart met veel verschillende gerechten. Aanrader zijn de spare ribs en de reuze gamba`s.
Wij hebben een super avond gehad en komen zeker weer terug
JLPO19 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Leuk restaurant, de bediening gastvrij en vriendelijk, en prima eten.
Het dessert was mooi op het bord gedecoreerd!
Menukaart bied voldoende mogelijkheden.
De sfeer is plezierig en ontspannen
De locatie is goed.
Jarno H. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gisteren heerlijk bij bistro gegeten , hadde heerlijke varkenshaas gegeten en als nagerecht grand dessert.
Goede servering en heerlijk eten

Aanrader
Jan W. Bourgondiër (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ik heb afgelopen dinsdag (30-08) gegeten met 5 personen bij bistro santé.

Het was lekker, gebakken gamba's met knoflook als voorgerecht. andere hadden een champignon á l'ail en pikante vleesrolletjes. hooftgerechten waren een sappige mix-grill, 2 gebakken tong en boeuf stroganoff en een stoofpot. nagerechten waren coup barbera's, flensje en 2 chocolade moelleux met aalbessen. We hebben hier gewoon lekker gegeten, goede prijs en we komen zeker terug. #europe chef
Wesly L. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Ik had bitterballen besteld met koffie en het beviel me goed. De bediening was aardig en deed het leuk! Het restaurant zelf zag er goed uit met nogmaals aardig personeel.
Ideetje62 . Bourgondiër (2 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Tegenvallende avond gehad... In het voorgerecht zat er nog zand in de sla.. direct gemeld maar werd niet gecompenseerd... Hoofdgerecht was spareribs met sate stokje en 1 stokje mixed grill...Hier moesten we vragen om een bordje voor de botjes en geen gelegenheid om je handen te wassen na het eten van de spare ribs.... kommetje water met citroen erin was niet aanwezig..Teens is het personeel slecht geinformeerd wat ze aan je tafel brengen... Het was voor ons de laatste keer
Judith245 . Bourgondiër (2 recensies) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het menu was aangepast voor de AH.Restaurant actie. Beperkte keuze uit 4 menu's met weinig variatie. De bediening was onkundig en traag. Het voorgerecht had teveel dressing van mayonaise dat zeer overheerste. De soep was te zout en leek uit een pakje te komen. Het hoofdgerecht van de mixed grill was smakeloos. Het vlees was taai en ook erg zout. De dorade was vies met graten. De biefstuk waa prima. Patat erbij ruimschoots voldoende. De groentegerechten slap en smakeloos. De crème brule was ronduit vies, die kon je drinken. De lampen hingen te laag. Veel rommel bij de ingang en de gasten moesten zich langs ons heen manoeuvreren om naar het toilet te gaan. Ik ga daar niet meer heen.
Martijn170878 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vorige maand hier ook gegeten blijft nog steeds lekker. Bediening is uitstekend je hoeft niet lang te wachten. Service prima.
Andalusie . Fijnproever (7 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
gezellig restaurant met vriendelijke bediening,
Via Ah acties gereserveerd
Verschillende 3 gangenmenu's om uit te kiezen
voorgerecht en hoofdgerecht waren prima.
dessert droge plak cake met wat mousse en is,
Had naar mijn idee mindere hoeveelheid maat iets verfijnder gemogen
Jkrijt2 . Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Mat ah actie bij Bistro gegeten, een aparte kaart voor de ah actie waaruit we konden kiezen uit vijf drie gangen menu's. Van €26.50 tot €29.50. Prima gedaan en geen bijkomende extra kosten.
Eten was prima en vriendelijke mensen in de bediening. Kortom een geslaagde avond bij Bistro Santé.
Eva.delange . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Bistro Sante, met de AH restaurantactie bon.
We mochten uit wel 4 of 5 menu's kiezen, en we vonden het geweldig. Heerlijk gegeten, zowel voor- als hoofdgerecht! Vriendelijke bediening. Bistro Sante zeker een aanrader!
Moon67 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gisteren hier gegeten met bon van Albert Heijn aktie. Prima gegeten alles erg lekker en aardige bediening! We gaan zeker terug!
W.doornebos . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen. Het eten was overheerlijk. Mijn vriendin had De Dorade een visgerecht. Ikzelf De biefstuk. De bijgerechten zoals de zelf gemaakte patat en groentes waren heel smakelijk.De bediening had het eigenlijk iets te druk. Er werd ook personeel gezocht.
Voor ons een aanrader.
Candy . Gastronoom (10 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Van de AH actie gegeten, wij hadden biefstuk die was heerlijk van smaak met lekkere friet erbij. Was niet een groot stuk vlees maar al met al genoeg met vooraf en nagerecht.
Margootje500 . 1e beoordeling (1 recensie) 2,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eerst een kwartier staan wachten aan de bar voordat iemand (door inseinen andere gast) ons opmerkte. Daarna duurde het weer een kwartier voordat we een drankje konden bestellen. Het eten liet ruim 3 kwartier op zich wachten. De tonijnsteak was erg doorbakken en taai. De cremebrulee was zo weinig dat je de bodem van het schaaltje al zag voordat je een hap had genomen. Geen decafe mogelijk… al met al was ik blij dat mijn tafeldame zo ongelovelijk gezellig was anders was het echt een rot avond geweest.
Judithlub . Bourgondiër (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben bij Bistro Sante heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. De keuzemenu's bieden met recht meer dan voldoende keuze, de service is zeer goed.

Als voorgerecht een tomatensoepje gekozen. Heerlijke, ambachtelijke tomatensoep. Zeer lekker. Als hoofdgerecht de biefstuk : prima en de porties waren voldoende. De bijgerechten waren heerlijk en meer dan voldoende voor 2 personen. Als toetje een dame blanche: prima!

Ik raad Bistro Sante graag aan en wij komen zeker terug!
Daniellebrink . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten en voldoende keuze uit de 3-gangenmenu's. Het restaurant is gezellig en de bediening laat je er meteen welkom voelen.
Dianasylvia . Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Verrassend lekker! Ruim 3 gangenmenu met alles er op en er aan! Ik vond de vissoep erg smakelijk en mijn moeder de tomatensoep (smaakt echt naar tomaat). Onze verzoeken tot de biefstuk en tonijn werden perfect uitgevoerd. Al met al een aangenaam diner! Zeker voor herhaling vatbaar.
Yonny M. Fijnproever (7 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Ik was met 8 vrienden met de AH actie bij bistro Sante. We waren op een tafel na de enige gasten. Eten was niet goed, vooraf garnalen met heel veel sla! Vis als hoofdgerecht was droog en er zaten graten in. Ook diegene die vlees hadden waren achteraf niet te spreken over hun gerecht. Nagerecht was simpel bolletje ijs met slagroom uit spuitbus! Wij komen absoluut niet terug. Wel aardige bediening.
Beste gasten, Wij van bistro Sante vinden het niet zo gepast dat u achter uw pc u ongenoegen uit terwijl het vriendelijke personeel aan jullie heeft gevraagd tijdens het voorgerecht en tijdens het hoofdgerecht en nogmaals bij afrekenen of alles naar wens was en jullie niet kenbaar hebben gemaakt dat het niet naar wens was. Hadden jullie dat wel gedaan dan hadden wij ter plaatse dingen kunnen oplossen. Natuurlijk zit er bij doradefilet graten in .Onze chef fileert de vis goed maar binnenin zitten altijd graatjes en die kunnen er niet uitgehaald worden, want dan gaat de structuur van de vis kapot. Wijzeggen dat ook als iemand daar naar vraagt. Onze slagroom komt niet uit een spuitbus maar doen wij dat erin als het gemaakt is. U verwacht toch niet dat wij de slagroom aan tafel gaan opkloppen ? U zegt dat er maar een ander tafeltje was die avond maar veel tafels zaten op ons terras. U zegt dat u absoluut nooit meer terugkomt. ik hoop dat u zich daar aan houdt want als u zo een negatieve ervaring over ons restaurant heeft kunt u beter weg blijven. Gelukkig zijn de meeste gasten erg positief en mocht er iets niet naar wens zijn geven zij dat ook meteen te kennen ,zodat wij er iets aan kunnen doen en dat zij alsnog tevreden de deur uitgaan. Met een culinaire groet team van bistro Sante