Bistro Santé

Koemarkt 22 1441 DC Purmerend Nederland Kaart
31-299420040

Over het restaurant Bistro Santé

In hartje Purmerend

Met een plekje aan de Koemarkt mag Bistro Santé wel spreken van een absolute a-locatie in Purmerend. De formule van deze sfeervolle bistro is de combinatie van prijs, kwaliteit en hoeveelheid. Er is voor ieder wat wils en de vriendelijke bediening staat altijd voor je klaar om je te vertellen over de wijn- en menukaart. Dompel je onder in culinaire luxe en laat je op je wenken bedienen.

Meer informatie over restaurant Bistro Santé

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
SylvanasSecrets ..
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was goed druk. Maar daar merkte je helemaal niks van. Je werd snel geholpen en je eten kreeg je ook snel. Geweldig zoals altijd! Daarom blijf ik hier ook zeker altijd terug komen! :)
Jofladder .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontzettend lekker gegeten heel veel keuze bij het AH zegel menu, gezellige sfeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer terug.
renalohmann .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel.....doen wij zeker nog een keer....
geen idee waar de slechte recensies vandaan komen!!!!
tjitske_h .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mijn partner en ik hebben prima gegeten bij bistro santé. Het was gisteravond rustig in het restaurant, bediening had alle tijd voor de gasten. We hebben gebruik gemaakte van de AH actie, en hadden genoeg keuze van drie gangen menu.
Renata S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
prima restaurant, heerlijk gegeten, goede bediening,
hadden een slechte recensie gelezen maar dat klopte van geen kanten,
dikke 8
Anita1963 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Jas werd netjes aangenomen en opgehangen. Als extraatje een amuse van de chef gekregen.
Het eten was goed verzorgd en lekker.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vrijdag 16 december gegeten.
Heel slecht botte messen bij het brood vooraf.
Eten besteld kregen we de verkeerde bestelling (lamsfilet besteld kregen we zalmfilet)
Ik had mijn spareribs al en mijn vriendin wilde de zalmfilet niet maar de lamsfilet.
Die was er dus niet meer dus ze wilde de kaart om iets anders uit te zoeken.
Ipv dat ze het eten opnieuw tegelijk aanbieden laten ze mij alvast eten en mijn vriendin wachten.
Ik was al lang en breed klaar toen kwam haar eten pas.
Zeer slecht en slecht personeel we gaan er nooit meer naar toe.
Mariette E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Waardeloze avond gehad. Reservering hadden ze vergeten te noteren dus we waren al niet welkom. Daarna van ons tafeltje afgegooid om ons dessert aan de bar te eten omdat er nieuwe klanten waren. Bij afrekenen deed de restaurantcadeau card het opeens niet terwijl we aan alle voorwaarden hebben voldaan. Echt we hebben een totaal verziekte avond achter de rug. Nooit meer. Na zo'n nare ervaring doet het er niet eens meer toe wat je gegeten hebt en of dat goed was, gewoon een hele nare avond gehad. Oh ja, bediening probeert het wel maar systeem is uiterst onprofessioneel waardoor het gewoon "niet loopt".
Echt een hele treurig bedoening waarbij het personeel je het gevoel geeft dat je medelijden met ze moet hebben. Nooit meer!! Ik voel me opgelicht.
Geachte gast, U heeft afgelopen zaterdag bij ons gereserveerd wat helaas niet bij ons in het boek stond.
Waar de fout ligt kan ik u niet vertellen , maar wij hebben voor u natuurlijk wel een plaats gemaakt ondanks dat wij helemaal vol zaten. Wij hebben voor u een tafel geregeld waar u 2 uur de tijd had om toch gezellig te tafelen en bij navraag of alles naar wens was zeiden jullie heerlijk. Het probleem kwam bij afrekenen u had een restaurantcadeaukaart die wij aannemen en waar wij honderden al van hebben aangenomen.
Helaas die kaart van u pakte na 10 keer proberen niet . Waarschijnlijk is de magneetstrip van deze kaart zodanig beschadigd . Ik heb ook contact opgenomen met de maatschappij en deze zeggen ook wij staan volledig in ons recht, want wij krijgen ons geld niet als deze niet pakt in het pinapparaat. Dit is net als dat u boodschappen doet en u pin doet het niet. Wij vinden u zeer gastonwaardig om u gal te spugen op alle sites want nogmaals u heeft ongelijk. Bistro Sante
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Helaas is de kwaliteit van dit restaurant de prijs niet waard. We vonden het koud wat zeker de sfeer niet ten goede kwam. Verlichting paste niet echt bij het interieur. Tevens viel het eten wat tegen. De ossehaaspuntjes waren eigenlijk gewoon biefstukpuntjes maar dan taai en ook de tournadeau was gewoon biefstuk. Tevens vonden wij de voorgerechten heel minimaal en ook weer niet in de verhouding staan tot de prijs. Dus voor ons geen tweede keer meer. Jammer.
marionpaul .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gezellige, attente bediening. Het was druk maar wel gezellig. Het eten was erg lekker en er werd meegedacht over de speciale dieetwensen. Fijn. Lekkere eenvoudige gerechten die goed op smaak waren, heerlijke doperwtjespuree. De eigengemaakte bonbons waren machtig maar o zo lekker. Hebben een fijne avond gehad.
Olga S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij waren van de AH actie. Mochten kiezen uit diversen menu's. Had liever willen kiezen uit bv 3 voor, hoofd en nagerechten. Maar hebben goed gegeten.
Bediening heel goed en vriendelijk.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de actiekortingskaarten van AH. Met deze bonnen was de menukaart beperkt, maar genoeg keuze. Bediening was vlot en zeer correct.
Zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten.
toine R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Aangenaam verrast. Lekker en mooi opgediende gerechten in een prettige sfeer. Correcte, vriendelijke bediening. Het was op dinsdagavond , heel rustig!
nancyfolkers .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Eten was allemaal erg lekker. Alleen jammer dat er bij de tiramisu nit zoveel pudding zat. Was overheersend met biscuit. Goede huiswijn en lekker soep!
jufd .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wat een verrassende avond hadden we in Bistro Santé! Gezellige sfeer, aardige bediening en de amuse alleen al gaf een smaakexplosie in de mond! Dat schept verwachtingen....en die werden helemaal waar gemaakt! De side-dishes (rode kool-puree, schorseneren, stoofpeertjes, salade) hadden een buitengewoon verfijnde en bijzondere smaak. Alles nét eventjes anders, geen standaard smaken, maar een verrassing met iedere hap die je neemt. Er staat een bijzonder creatieve kok met plezier de maaltijden te bereiden, dat is wel duidelijk! Wij gaan terug!
Vivian G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
lekker gegeten met de AH bonnen. Veel keuze menu. Wel erg onduidelijk: voorgerechten en nagerechten mocht je blijkbaar wisselen qua menu, maar toen ik deze keuze ook maakte moesten we 2 euro bij betalen(?)

Bediening erg onprofessioneel. Over de tafel heen hangen om glazen te pakken, geen professionele manier van praten. Kommen soep worden doorgeschoven over de tafel. ( was een krap plekje waar de tafel stond en de serveerster kon er ook niet goed omheen lopen)
Alexander K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten gister. Ik en mijn vriendin kwamen al binnen in een gezellig restaurant. Onze jassen werden opgehangen en we werden naar onze tafel gewezen. Nadat we drankjes gekregen hadden hebben we ons voorgerecht bestelt. Ik had een heerlijke carpaccio en mijn vriendin een hele lekkere garnalen cocktail.
Toen kwam ons hoofdgerecht. Een heerlijke tournado en een vleesproeferij. De borden waren prachtig opgemaakt en er zaten lekkere groenten bij. We komen zeker terug.
Guillaume K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
hier wezen eten en het was echt top. we kwamen binnen en werden vriendelijk ontvangen door de bediening . dus dat beloofde al veel goeds. toen kregen we een keuze uit 6 samengestelde menu's. bij de menu's was veel keuze tussen vlees of vis dat is voor veel gasten heel prettig. ik had zelf het menu met de parelhoen gekozen. dat is zeker een aanrader. we hebben hier top gegeten. we komen zeker nog een keer terug
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant bon. Keuze uit 6 menu's dus voor iedereen wel wat. Gezellig personeel.
Na een dagje Amsterdam een leuke uitvalsbasis
JamieRobin .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Zaterdag heerlijk met het hele gezin gegeten, het was erg druk maar het eten was heerlijk en hebben niet lang hoeven wachten.
leuke meiden in de bediening , jong maar wel heel gastvriendelijk en spontaan! heerlijk eten voor ieder wat wils , zowel vlees als vis voldoende keuze. en erg leuk de kleine groentes erbij! en dat voor AH dat zie je niet veel.
Voor alle gelegenheden erg leuk!

echt een aanrader! wij gaan zeker nog een keer terug!