Bistro Santé

Koemarkt 22 1441 DC Purmerend Nederland Kaart
31-299420040

Over het restaurant Bistro Santé

In hartje Purmerend

Met een plekje aan de Koemarkt mag Bistro Santé wel spreken van een absolute a-locatie in Purmerend. De formule van deze sfeervolle bistro is de combinatie van prijs, kwaliteit en hoeveelheid. Er is voor ieder wat wils en de vriendelijke bediening staat altijd voor je klaar om je te vertellen over de wijn- en menukaart. Dompel je onder in culinaire luxe en laat je op je wenken bedienen.

Meer informatie over restaurant Bistro Santé

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Bezocht met familie op 28 januari 2017, ronduit slecht! Wij zijn niet snel klagers, heb ik nu wel gedaan voor de 2e keer in mijn 54 jarige bestaan! Geen kok aan tafel, ondanks dat wij schaal groente terug hebben gegeven met positieve feedback! Feitelijk als klacht. Ook op andere gerechten aangegeven. Echter, geen excuus. Achteraf spijt dat wij 2 van de 6 borden niet teruggestuurd hebben. Vlees was absoluut niet goed. Juist die twee personen hadden 'last' achteraf! Erg jammer maar vooral hoe er ondanks positief gegeven feedback niet eens wordt gereageerd! Wij zijn traceerbaar via Iens.
Carin65 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het waren 5 keuze menu's waarvan bij 3 het hoofdgerecht vis was en in 2 verschillende prijsklassen.

Ik vond het een slechte zaak, dat de frietjes en de gepofte aardappel en groenten pas werden neergezet toen het vlees/de vis bijna op was..
inawagner .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, alle gerechten waren zeer lekker. Zeer vriendelijk personeel, bediening was super.
Leuk dat de kok ook nog langs kwam om te vragen of alles naar wens was. Dat was het zeker!
cajzegveld .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
leuke en gezellige bistro, goed ingericht. Gesitueerd op een prima locatie. Eten en menukeus was uitstekend qua kwaliteit en prijs. Bediening was zeer vriendelijk.
Erna H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mijn vriendin en ik hebben hier heerlijk gegeten. De prijs-kwaliteit verhouding is prima.
Bediening is eveneens vriendelijk. De enige opmerking die ik heb is dat men nooit een oneven aantal
(5) bonbons moet geven bij een koffie-complet voor twee personen. Als men een koffie-complet als dessert kiest dan zijn 2 bonbons per persoon prima, maar als men er meer geeft geef er dan 6 in plaats van 5.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vorig jaar twee keer hier gegeten met de AH restaurantbezoek en nu weer. Het eten was prima. Van vis en malse biefstuk tot aan het nagerecht, tiramisu en koffie met chocola. Mijn man vindt de ambiance geweldig. We komen zeker een volgende keer terug (buiten de AH-actie).
SylvanasSecrets ..
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Net zoals de vorige keer top! Werden vrij snel geholpen terwijl het bomvol zat. Kregen het eten ook vrij snel. De bediening deed weer goed zijn best om het de gast naar zijn/haar zin te krijgen! Top restaurant!
Barbara T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een leuk klein gezellig restaurant, waar we zeer vriendelijk ontvangen zijn. Het eten was erg lekker.. We gaan er zeker ongewenst naar toe.
Mary K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker gegeten voor een bistro zeer goed eigenlijk. Gaan er zeker nog eens heen.Ik heb geen op en of aanmerkeningen en ga toch zeker een keer per maand uit eten.
wgvanzelst .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
goed gegeten, goede keuzemogelijkheden voor een AH spaarkaart.
Zeer de moeite waard. Gezellig restaurant en vriendelijke bediening.
toine R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Begin was wat stroef, drankjes bleven lang weg ....een glas was vuil en in het andere dreef iets wat er niet hoorde.
Verder een prima avond gehad.
SylvanasSecrets ..
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was goed druk. Maar daar merkte je helemaal niks van. Je werd snel geholpen en je eten kreeg je ook snel. Geweldig zoals altijd! Daarom blijf ik hier ook zeker altijd terug komen! :)
Jofladder .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontzettend lekker gegeten heel veel keuze bij het AH zegel menu, gezellige sfeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer terug.
renalohmann .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel.....doen wij zeker nog een keer....
geen idee waar de slechte recensies vandaan komen!!!!
tjitske_h .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mijn partner en ik hebben prima gegeten bij bistro santé. Het was gisteravond rustig in het restaurant, bediening had alle tijd voor de gasten. We hebben gebruik gemaakte van de AH actie, en hadden genoeg keuze van drie gangen menu.
Renata S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
prima restaurant, heerlijk gegeten, goede bediening,
hadden een slechte recensie gelezen maar dat klopte van geen kanten,
dikke 8
Anita1963 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Jas werd netjes aangenomen en opgehangen. Als extraatje een amuse van de chef gekregen.
Het eten was goed verzorgd en lekker.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vrijdag 16 december gegeten.
Heel slecht botte messen bij het brood vooraf.
Eten besteld kregen we de verkeerde bestelling (lamsfilet besteld kregen we zalmfilet)
Ik had mijn spareribs al en mijn vriendin wilde de zalmfilet niet maar de lamsfilet.
Die was er dus niet meer dus ze wilde de kaart om iets anders uit te zoeken.
Ipv dat ze het eten opnieuw tegelijk aanbieden laten ze mij alvast eten en mijn vriendin wachten.
Ik was al lang en breed klaar toen kwam haar eten pas.
Zeer slecht en slecht personeel we gaan er nooit meer naar toe.
Mariette E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Waardeloze avond gehad. Reservering hadden ze vergeten te noteren dus we waren al niet welkom. Daarna van ons tafeltje afgegooid om ons dessert aan de bar te eten omdat er nieuwe klanten waren. Bij afrekenen deed de restaurantcadeau card het opeens niet terwijl we aan alle voorwaarden hebben voldaan. Echt we hebben een totaal verziekte avond achter de rug. Nooit meer. Na zo'n nare ervaring doet het er niet eens meer toe wat je gegeten hebt en of dat goed was, gewoon een hele nare avond gehad. Oh ja, bediening probeert het wel maar systeem is uiterst onprofessioneel waardoor het gewoon "niet loopt".
Echt een hele treurig bedoening waarbij het personeel je het gevoel geeft dat je medelijden met ze moet hebben. Nooit meer!! Ik voel me opgelicht.
Geachte gast, U heeft afgelopen zaterdag bij ons gereserveerd wat helaas niet bij ons in het boek stond.
Waar de fout ligt kan ik u niet vertellen , maar wij hebben voor u natuurlijk wel een plaats gemaakt ondanks dat wij helemaal vol zaten. Wij hebben voor u een tafel geregeld waar u 2 uur de tijd had om toch gezellig te tafelen en bij navraag of alles naar wens was zeiden jullie heerlijk. Het probleem kwam bij afrekenen u had een restaurantcadeaukaart die wij aannemen en waar wij honderden al van hebben aangenomen.
Helaas die kaart van u pakte na 10 keer proberen niet . Waarschijnlijk is de magneetstrip van deze kaart zodanig beschadigd . Ik heb ook contact opgenomen met de maatschappij en deze zeggen ook wij staan volledig in ons recht, want wij krijgen ons geld niet als deze niet pakt in het pinapparaat. Dit is net als dat u boodschappen doet en u pin doet het niet. Wij vinden u zeer gastonwaardig om u gal te spugen op alle sites want nogmaals u heeft ongelijk. Bistro Sante
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Helaas is de kwaliteit van dit restaurant de prijs niet waard. We vonden het koud wat zeker de sfeer niet ten goede kwam. Verlichting paste niet echt bij het interieur. Tevens viel het eten wat tegen. De ossehaaspuntjes waren eigenlijk gewoon biefstukpuntjes maar dan taai en ook de tournadeau was gewoon biefstuk. Tevens vonden wij de voorgerechten heel minimaal en ook weer niet in de verhouding staan tot de prijs. Dus voor ons geen tweede keer meer. Jammer.