Bistro Rood

Meer informatie over restaurant Bistro Rood

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 12:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Voor het eerst gegeten. Vooraf proeverij van carpaccio. Wat een feestje! Daarna kogelbiefstuk. Top. Huiswijn super, zowel rood als wit. Bediening legt alles goed uit en denkt mee. Een aanrader als je in Almere Haven bent
Dank en leuk om te horen dat het allemaal naar wens is geweest.
Abdel O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Lekker gegeten bij de Bistro Rood heerlijke carpaccio maxi de lekkerste van Almere. Oshaassate was lekker mals. Als dessert een creme brulee. Love it zeker voor herhaling vatbaar
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Lekkere Bistro, waar je prima steaks en meer kan eten en lekkere voor- en nagerechten. Personeel goed eb flexibel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Dank voor de leuke recensie
Halucobo .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Rood staat hoog in de Iens-lijsten van (Almeerse) restaurants. Is dat terecht? Nee en Ja!
NEE, als je denkt dat Rood een toprestaurant zou zijn. Want dat maakt Rood niet waar.
JA, als je hoopt dat Rood een ongecompliceerd, huiselijk restaurant om de hoek is, waar je probleemloos binnen kunt lopen. Wil je een Carpaccio zo groot als een wagenwiel? Ga naar Rood. Of voor een goede steak in allerlei variaties. Goede sfeer.
Hoog in de iens-lijsten hoeft niet per definitie te beteken dat je een top restaurant bent.
Dit stralen we zeker niet uit en willen we zeker niet zijn. Wij zijn een bistro waar goed eten voor een betaalbare prijs centraal staat met zoals u zelf ook al aangaf een het huiselijke en laagdrempelige sfeer.
Je moet ons zeker niet vergelijken met top restaurants als bakboord en veerhuys, maar denk dat wij het op ons prijskwaliteit niveau aardig doen in de top
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Als we in buurt zijn is Bistro Rood 1 van onze favoriete restaurants.

Klein en huiselijk met vriendelijke bediening, voelt als een warm bad. We aten recent een mooi gegaarde ossenhaas en een andere keer wel heel lekkere slib tongetjes. Lekkere wijnen per glas te verkrijgen en nog een mooie dessertkaart ook.
Dank en leuk om te horen dat alles naar wens is verlopen
Sharon P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Wij hebben de oosters gebakken ossenhaas en de ossenhaas saté genomen. Zo wat was dit heerlijk zeg! Beiden nog niet elders zo heerlijk mals en vol van smaak geproefd als bij Bistro Rood.
Ook de jonge dame van de bediening was zeer vriendelijk en kwam precies op de juiste momenten even checken of we nog iets wilde.
En dan de desserts.... Een woord: Hemels!!!
Zelf wonen wij niet in de buurt maar we hebben het er zeker voor over om geregeld dit stuk te reizen hiervoor.
Winde F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Bistro Rood ligt niet aan, maar wel vlakbij de havenkom van Almere Haven. Niet echt bijzonder qua ligging en sfeer. Het is wel een prima restaurant waar eerlijk eten geserveerd wordt. Ik at er met een gezelschap van drie. We hadden niet heel veel tijd en daar werd goed rekening mee gehouden. We aten sliptongetjes, zalm en ossenhaaspuntjes. Ik vond deze laatste iets minder mals dan ik had gehoopt, maar ze waren evengoed erg lekker. De bediening is vlot en vriendelijk.
Dokterpi .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Woon al jaren in Almere maar hier nooit geweest. Samen met collega's hier gegeten.
En ik moet zeggen erg leuk om met vrienden te eten persoonlijk zou ik niet samen met mn vrouw eten.
Eten van voor tot hoofdgerecht werkelijk helemaal goed. Vlees heerlijk mals patat erg goed gekruid en gebakken. Zeker voor herhaling vatbaar.O ja bediening ook top!!
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Allereerst het is een leuk, klein maar huiselijk restaurant!
Dame van de bediening rustig, alert, klantvriendelijk, beleefd, netjes en neemt de tijd ook even voor een praatje. Top!
Eten ....... Heerlijk verse patat, verse heerlijke appeltaart, heerlijke varkenshaas borden zijn echt mooi opgemaakt, heerlijke voorgerechten vers. Ik zeg ga het zelf een keer ondervinden! Aanrader!
En de prijs kwaliteit is goed, niet belachelijk duur en je krijgt waar voor je geld!
Dank je wel Laura, fijn om te horen en lezen dat het allemaal naar wens is verlopen en gesmaakt heeft.
Hjthomas .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
gestart met een lekker broodje bij een heerlijk glaasje wijn
als voorgerecht de garnalen piri piri, heerlijk pittig maar niet te, en natuurlijk de Carpaccio, die is geweldig.
Als hoofdgerecht allebei de biefstuk, heerlijk mals en precies goed gebakken zoals gevraagd.
ook de patatjes waren lekker knapperig, kortom wij komer hier graag nog eens.
Hartelijk dank voor de leuke recensie, leuk om te horen dat alles naar wens was en gesmaakt heeft. Graag zien wij u u weer terug,
Erbo .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
8 november hadden Alex en zijn staf voor 14 familieleden een voortreffelijke lunch gemaakt
Gastvrij en heerlijke gerechten en een vriendelijke bediening
Het was top
We komen zeker terug
Henrivaneeghen .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Eind oktober voor het eerst bij Bistro Rood gegeten en een zeer fijne avond gehad.

Fijne gastheer die zeer gastvrij was. We aten de carpaccio zoals het hoort flinterdun gesneden. Mooie malse ossenhaas en een lekkere rode volle huiswijn. Tot slot, goede koffie.
Dannealle G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
De Carpaccio is echt lekker- nergens zo goed gegeten als hier. De varkenshaas was echt super! Heerlijke wijn erbij gedronken- keuze genoeg en Alex is de perfecte gastheer.
Maziorek .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Prima gegeten de ossenhaas lekker mals . Zeer vriendelijke bediening Zeer goede kwaliteit voor een betaalbare prijs Ga hier zeker terugkomen
Mascha V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Dit blijft mijn favoriete 'hide away' in Almere Haven. Heerlijk eten. Verslaafd aan de Carpaccio van entrecote met truffel mayonaise'. Heerlijke wijnen. Een huiselijke sfeer. Biefstukken zo zacht dat je mes er vanzelf doorheen zakt. Gruwelijk goed eten in een ongedwongen sfeer.
Georgina74 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Wat een leuk en sfeervol restaurant. Ondanks de drukte een goede en vriendelijke service. Daarnaast was het eten heerlijk. Een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog een keer terug!
Maestro86 V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
We komen al een tijdje bij bistro rood. De carpaccio is echt super 1 van de beste die we tot nu toe gegeten hebben, vooral de grote. De ossenhaas een super mals stuk vlees. Bediening kan iets oplettender zijn. al met al blijven we terugkomen!
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Gamba's van het voorgerecht waren volgens geen gamba's maar scampi's en hadden naar mijn mening weinig met piripiri te maken. Vlees wel goed, maar zeker niet 'beste biefstuk van almere'. Had medium gevraagd, maar was zeker wat dieper van binnen nog erg rood. Frieten bij het hoofdgerecht erg lekker.
Vanwege veel herrie binnen (muziek stond erg hard en andere gasten waren zeer luidruchtig) geen dessert genomen.
Eleonore .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Erg gezellige sfeer in de bistro en het eten is ook nog eens lekker. Prijs-kwaliteitverhouding prima. Gisteren heerlijke zeetong gegeten.
Ook de bediening is prima; goed geinformeerd en erg vriendelijk en behulpzaam.
Annegien R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
De Vitello Tonato was héérlijk. Biefstuk ook. Ik vond de bediening iets minder maar ze had t vrij druk en ze was maar alleen. Wij komen zeker nog eens terug.