Bistro Restaurant Sfeer

Perzikenstraat 29 2671 RA Naaldwijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

20% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Bistro Restaurant Sfeer

Wij heten u van harte welkom bij Bistro Restaurant Sfeer.

Bij ons vindt u een sfeerlijke lunch of diner van dagelijks verse producten tegen een zeer betaalbare prijs.
U wordt bij ons geserveerd door een vlotte bediening in een sfeervolle en ongedwongen setting. Persoonlijke aandacht, prijs/kwaliteit, betrouwbaarheid, passie, uiterst sfeervolle service en gastvrijheid zijn bij ons vanzelfsprekend.
De menukaart wisselt 4 x per jaar met gerechten uit de internationale keuken, waarbij de chef zich laat inspireren door de nieuwste kooktrends en natuurlijk de seizoenen.
Daarnaast beschikken we altijd over grote acties.
Onze fonduegerechten zijn zeer populair en divers. Ouderwets genieten met uw eigen pannetje op tafel.
Ook verzorgen wij uw brunch, high tea of high wine in ons restaurant.
Geen zin om er op uit te gaan? Geen probleem, want wij bezorgen ook uw diner bij u thuis of bij uw bedrijf of sportvereniging.

U kunt bij ons ook terecht voor recepties, bedrijfsfeesten, familiefeesten en kinderfeesten. Informatie kunt u verkrijgen via het contactformulier.

Daarnaast beschikken wij ook over een groot zonnig terras.

Uiteindelijk bieden wij ook een uitgebreid assortiment van snacks en vis in ons cafetaria.

Wij zien u graag bij ons langskomen.

Meer informatie over restaurant Bistro Restaurant Sfeer

Bus 36
  • : Vrij parkeren

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag van 16.00 - 22.00 uur en zondag van 12.00 tot 22.00 uur. Maandag gesloten.

• Cheque , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
6,8

Jouw recensie over het restaurant Bistro Restaurant Sfeer

Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Eugene G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellig restaurant huiskamer gevoel krijg je daar
Fijne bediening eten erg lekker
Ga er zeker terug
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten in een onbevangen sfeer eten in mooie proportie.s van de buitenkant gezien denk je waar kom ik nu terecht maar een maal binnen was het leuk aangekleed
Angéle V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We kenden Sfeer al van de locatie Kijkduin en we zijn blij dat we Sfeer weer hebben gevonden in Naaldwijk????????
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten was prima maar de service liet nog wat te wensen over. Het duurde lang voordat de borden op werden gehaald en één meneer liep op zijn slippers. Niet erg professioneel
André T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Zonet hebben we (mijn moeder en ik) gegeten. Voorgerecht beiden gamba, hoofdgerecht Angus/kabeljauw, nagerecht ijs/chesecake. De gerechten waren lekker. Jammer dat erg lang duren, meer 2 uur 15 min voor 3 gangen menu vonden erg lang. Tot hoofdgerecht waren we de enige gasten. Mijn moeder (al boven 90jaar) was hierdoor pijnen in haar benen. Daarna kwamen wel 2 echtparen. Hoop dat de snelheid in de toekomst wordt verbeterd. Sfeer was ok.
John V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk eten en alles volgens mij vers uit de keuken. Bediening neemt de tijd en geeft goede adviezen. Aanraders zijn de gamba pil a pil en de Hollandse biefstuk.
Lineke O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Te weinig personeel. Eten was prima, wachttijden zeer lang. Aardige bediening.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel. Je verwacht op die plek in een woonwijk geen restaurant . Interieur is netjes maar eenvoudig. Muziek is heerlijk Spaans. Voldoende keus op de menukaart: voor ieder wat wils.
Edith E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het eten was wel lekker. We moesten wel lang wachten.
J S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Goed tot zeer goed gegeten. Vriendelijk personeel, geen haastig opdienen maar rustig genieten van elk gerecht in een rustige ambiance met passende achtergrond (spaanse)muziek.
Misschien niet op een A locatie gelegen maar zeker de moeite om terug te gaan. Chapeau!!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het eten was echt super goed en onwijs lekker. Een zeer goede aanrading en voor herhaling vatbaar.
Laetitia P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gisteren lekker gegeten. Goede bediening. Er staat betaalbaar en sfeervol op de muur en dat kan ik bevestigen. Denk vooral aan de Supermans steak in vele varianten. Zelf had ik de ouderwetse Hollandse biefstuk met jus en gebakken champignons. WoW...
Marije O.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Eten is daar werkelijk goed. Vers en betaalbaar en Westlands porties. De steak is een aanrader, net als de gamba’s. De eigenaresse staat altijd klaar en is zeer vriendelijk. We komen zeker weer terug.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wij waren met 4 personen om iets voor 18.00 aanwezig als enigste klant. Later volgde er wel meer klanten. Iets na 19.00 kregen wij pas ons voorgerecht van cappacio, soep en garnalen. Het duurde zo lang omdat er een zieke was. De Bristo heet Sfeer maar daar denken wij Andes over . Bij het afrekenen werd er wel een voorgerecht van de rekening afgehaald.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Door omstandigheden moesten we lang wachten, dat was jammer.
Het eten was Erg lekker komen er zeker nog eens terug.
Westlands porties, voor mij mag het voorgerecht gehalveerd worden.
Hester G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
De Black Angus carpaccio was lekker De sla & truffelmayonaise erboven op mag van mij minder
Black Angus steak & Iberico 'fingers' waren lekker, maar de seizoensgroenten wat weinig.
Bij de Mexican & French koffie had een zoetigheidje om het af te maken leuk geweest en een kartonnen rietje in een hete drank hoeft niet.
Al met al goede prijs-kwaliteitverhouding.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Bediening op zich vriendelijk, maar wist niet of datgene wat twee personen bestelde, ook Aanwezig was, we kregen uiteindelijk zonder overleg iets anders geleverd. Ondanks aanwezigheid van maar acht gasten, was de wachttijd voor en tuusen de gerechten veel te lang. Zeker geen aanrader voor ons.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Vandaag 09 september 2018 hier gegeten met 4 personen. De ambiance is echt als een huiskamer sfeer. De buitenkant is wat aan de simpele kant, maar het eten is echt geweldig. De menukaart is wat onduidelijk maar dat ligt aan dat er een marmere structuur door de kaart gedrukt is daardoor komen sommige letters niet duidelijk over.
Verder is het een geweldige bistro en gaan wij zeker terug komen
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Leuk restaurant goede sfeer en lekker eten