Bistro Restaurant Sfeer

Perzikenstraat 29 2671 RA Naaldwijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

20% korting op je rekening

Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Bistro Restaurant Sfeer

Wij heten u van harte welkom bij Bistro Restaurant Sfeer.

Bij ons vindt u een sfeerlijke lunch of diner van dagelijks verse producten tegen een zeer betaalbare prijs.
U wordt bij ons geserveerd door een vlotte bediening in een sfeervolle en ongedwongen setting. Persoonlijke aandacht, prijs/kwaliteit, betrouwbaarheid, passie, uiterst sfeervolle service en gastvrijheid zijn bij ons vanzelfsprekend.
De menukaart wisselt 4 x per jaar met gerechten uit de internationale keuken, waarbij de chef zich laat inspireren door de nieuwste kooktrends en natuurlijk de seizoenen.
Daarnaast beschikken we altijd over grote acties.
Onze fonduegerechten zijn zeer populair en divers. Ouderwets genieten met uw eigen pannetje op tafel.
Ook verzorgen wij uw brunch, high tea of high wine in ons restaurant.
Geen zin om er op uit te gaan? Geen probleem, want wij bezorgen ook uw diner bij u thuis of bij uw bedrijf of sportvereniging.

U kunt bij ons ook terecht voor recepties, bedrijfsfeesten, familiefeesten en kinderfeesten. Informatie kunt u verkrijgen via het contactformulier.

Daarnaast beschikken wij ook over een groot zonnig terras.

Uiteindelijk bieden wij ook een uitgebreid assortiment van snacks en vis in ons cafetaria.

Wij zien u graag bij ons langskomen.

Meer informatie over restaurant Bistro Restaurant Sfeer

Bus 36
  • : Vrij parkeren

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag van 16.00 - 22.00 uur en zondag van 12.00 tot 22.00 uur. Maandag gesloten.

• Cheque , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
6,9

Jouw recensie over het restaurant Bistro Restaurant Sfeer

Mario J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten via de AH actie kiezen van de kaart ruime keuze, no nonsense lekker goed en betaalbaar!
Dina O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Super lekker eten. Boven verwachting goed. Hier gaan we zeker vaker eten. Gezellige inrichting van de zaak en lekker ruim opgezet zodat je geen last heb van andere bezoekers hun stoelen :)
Miranda A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk gegeten, alles van goede kwaliteit! De black angus steak was zalig! Ruime keuze, voor ieder wat wils en goede prijs/kwaliteitverhouding.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Ik woon vlakbij de Perzikenstraat waar het restaurant Sfeer is. Ik was aangenaam verrast hoe mooi de locatie geworden is. Het eten was echt heerlijk!! Heel fijne bediening, een echte aanrader!
Oefwi V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Toen we kwamen was het wat rommelig,maar het werd gecompenseerd met excuses en een broodmandje met tapas gratis. verder was het goed. Je moet wel de tijd hebben.
Martine L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Lekker gegeten. We waren met de ah actie. Je mocht zelf je menu samenstellen. Was allemaal erg lekker.
Aardige bediening, sfeer is een soort huiskamergevoel.
Joaga V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
wij vonden het eten prima !
P.A. S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Ik weet dat men bij sfeer uitstekend kan eten. Vriendelijke bediening. Voldoende parkeer ruimte etc. etc. Helaas hebben wij af moeten bellen omdat onze schoonzoon behoorlijk ziek is geworden. Niets aan te doen. Wij waren daar al 2 keer eerder en zullen graag en zo snel als mogelijk een nieuwe afspraak maken om daar alsnog te gaan dineren.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Erg lang wachten op eten,miste peper en zout op tafel maar geweldig gegeten! Erg goed!! Bijzondere locatie ,verrassend goed! Top!
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heel goed eten en vriendelijke bediening
Eugene G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellig restaurant huiskamer gevoel krijg je daar
Fijne bediening eten erg lekker
Ga er zeker terug
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten in een onbevangen sfeer eten in mooie proportie.s van de buitenkant gezien denk je waar kom ik nu terecht maar een maal binnen was het leuk aangekleed
Angéle V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We kenden Sfeer al van de locatie Kijkduin en we zijn blij dat we Sfeer weer hebben gevonden in Naaldwijk????????
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten was prima maar de service liet nog wat te wensen over. Het duurde lang voordat de borden op werden gehaald en één meneer liep op zijn slippers. Niet erg professioneel
André T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Zonet hebben we (mijn moeder en ik) gegeten. Voorgerecht beiden gamba, hoofdgerecht Angus/kabeljauw, nagerecht ijs/chesecake. De gerechten waren lekker. Jammer dat erg lang duren, meer 2 uur 15 min voor 3 gangen menu vonden erg lang. Tot hoofdgerecht waren we de enige gasten. Mijn moeder (al boven 90jaar) was hierdoor pijnen in haar benen. Daarna kwamen wel 2 echtparen. Hoop dat de snelheid in de toekomst wordt verbeterd. Sfeer was ok.
John V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk eten en alles volgens mij vers uit de keuken. Bediening neemt de tijd en geeft goede adviezen. Aanraders zijn de gamba pil a pil en de Hollandse biefstuk.
Lineke O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Te weinig personeel. Eten was prima, wachttijden zeer lang. Aardige bediening.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel. Je verwacht op die plek in een woonwijk geen restaurant . Interieur is netjes maar eenvoudig. Muziek is heerlijk Spaans. Voldoende keus op de menukaart: voor ieder wat wils.
Edith E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het eten was wel lekker. We moesten wel lang wachten.
J S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Goed tot zeer goed gegeten. Vriendelijk personeel, geen haastig opdienen maar rustig genieten van elk gerecht in een rustige ambiance met passende achtergrond (spaanse)muziek.
Misschien niet op een A locatie gelegen maar zeker de moeite om terug te gaan. Chapeau!!