Bistro Restaurant Sfeer

Teunisbloemplein 18 2555 AA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Restaurant Sfeer

Culinair genieten nabij het strand

Na een dag uitwaaien op het strand toe aan een heerlijke maaltijd? Kom naar Sfeer Eten & Drinken, nog geen 500 meter van het strand! Persoonlijke aandacht, betrouwbaarheid, passie en gastvrijheid staan hier hoog in het vaandel. Net als natuurlijk de ultieme smaakbeleving. Elk gerecht van de uitgebreide menukaart is hier even lekker!

Meer informatie over restaurant Bistro Restaurant Sfeer

Bus 26 HTM stopt voor de deur. Randstadrail 3 op 150 meter
  • Kom je met de auto?
    Langs de Kijkduinsestraat op weg naar het strand

Dagelijks 17:00 - 22:00

Shirley F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Prachtig opgediend en top kwaliteit. Wat ik vond is dat de bediening wat te wensen over liet. Ze vroeg niet een keer hoe het had gesmaakt. Aan het eind van de avond werd het koud in het restaurant leek alsof de kachel uitgezet was omdat wij de enige klanten waren.
evert1954 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Eten is erg lekker, maar je moet geen haast hebben. Alles wordt vers gemaakt, maar drie kwartier wachten op je carpaccio, vinden we erg lang.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Nog nooit geweest, ondanks dat ik vlakbij woon. Heerlijk gegeten en gezellige bediening. Leuke bistro waar ik zeker zal terugkomen.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening kortom uitstekend! Prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Wat wil je nog meer.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Echt een bistro!
Lekker eten en goede service. Informele sfeer aardige mensen. De ambiance is wel wat matig. De naam doet geen eer aan, het kan gezelliger en met meer sfeer.
Anja1963 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
EENS EN NOOIT WEER !!! Deze " bistro" is koud en kil ingericht, temperatuur onbehagelijk ,
Het voorgerecht kwam al laat maar het hoofdgerecht.... Twee uur op zitten wachten en toen ook nog eens KOUD.
We waren met zes personen, van vijf was het eten lauw tot zelfs koud, deze teruggestuurd naar de keuken om op te warmen.
Mensen die NA ons binnenkwamen werden eerder bediend en gingen al zelfs weg en wij nog steeds geen hoofdgerecht!!!
Schnitzelclub .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte en prettige bediening en veel sfeer. Lekker druk en toch snel. We hadden een driegangenmenu van de kaart. Echt een aanrader, kiezen wat je wilt. We hadden kip pil a pil en gamba's pil a pil, daarna een ribeyesteak en heerlijke sliptongen, vervolgens een fantastisch nagerecht. Ga zo door!
VdKolk .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bij binnenkomst worden we erg verrast aangekeken; het begrip 'reserveren' lijkt nieuw voor de gastvrouw. We moeten even wachten want het zit vol en men is nog bezig met de voorgerechten. We hebben geluk dat er een tafel geen dessert wilt; anders hadden we lang kunnen wachten. Na 15 minuten hebben we een tafel. Na in totaal een uur aanwezig te zijn geweest, komt het voorgerecht. De carpaccio is koud en taai. Mijn partner laat hem staan. Het duurt allemaal weer erg lang voordat er wordt afgeruimd en het hoofdgerecht komt. Als het er dan eenmaal is, krijgen we geen bestek. Na vijf minuten gaat mijn partner het zelf maar halen. De hamburger heeft de kwaliteit van de snackbar: niet vies maar absoluut niet bijzonder. De patat is slechter dan die van de snackbar. De Snitzel is taai en smakeloos maar de saus is aardig. Ik durf niet aan een toetje hierna maar mijn partner geeft het nog een kans; een winter speculaas toetje. Op het bord is nergens speculaas te vinden!
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
we zijn hier terechtgekomen via de AH restaurantactie, het is een knus restaurantje met vriendelijke mensen en heerlijk eten voor een schappelijke prijs, omdat het tevens dicht bij huis is zullen we hier ongetwijfeld nog eens reserveren
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een echte bistro uiterlijk. Net of je thuis in je huiskamer zit.Lekker knus. Helaas ging een paar dingen verkeerd bij onze bestelling maar dat is netjes opgelost. Voorgerecht was heerlijk. Het hoofdgerecht helaas was mijne iets minder. Maar dat is ook smaak. Het toetje was weer erg lekker. We zijn hier in april ook al geweest en nu weer en we komen er zeker nog een keer terug. Om gezellig en lekker te eten is dit een aanrader.
Sweetie1602 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekker gegeten, vooral de Kipsate heerlijk. Schnitzel prima. Patat kan beter, beetje taai. Het voorgerecht met garnalen en zalm wat minder (op het plaatje bij AH restaurantactie staan Hollandse garnalen (op de kaart staat dat echter niet hoor) en dat zijn het dus ook niet) Jammer. Dessert weinig keuze, alles ijs met hoorntje.
roosenmartin .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Ook bij Sfeer mag je het menu samenstellen uit de kaart. Alle gerechten zijn prima van smaak en aantrekkelijk gepresenteerd. Dat geldt zeker voor de fraai opgemaakte desserts. Een aanrader als je in de omgeving van Kijkduin bent.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hadden gereserveerd maar een andere groep bleef wat langer zitten na betaald te hebben waardoor onze tafel nog niet vrij was. Geen probleem, dan even wat drinken aan de bar. Toen het langer dan een half uur duurde (het was inmiddels 20:00) hebben we gevraagd hoe het met onze tafel zat. Ze waren nog steeds aan het wachten op de gasten die bleven zitten. Wij vonden dat ze aan die groep best hadden kunnen zeggen om nog een drankje aan de bar te komen doen zodat de volgende reservering kon gaan zitten.
Vreemd genoeg was er ook een tafel voor vier personen waar twee personen aan zaten. Ze hadden die tafels makkelijk uit elkaar kunnen halen.
15 min. daarna konden we aan tafel en kregen we ons voorgerecht meteen geserveerd. We hoefden ook niet lang te wachten op het hoofdgerecht. Het eten was heel lekker. Ik zou het fijn vinden als er iets meer groente bij zou zitten.
DG-12 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker eten om van te smullen!
Goede bediening, denkt met je mee in mogelijkheden en fijne sfeer.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben hier 25 November heerlijk gegeten. De kleinschaligheid geeft een huiskamergevoel. We hebben hier gegeten met de AH restaurantactie en we konden van de kaart bestellen. Een aanrader en we komen hier zeker nog een keer eten.

Een minpunt, de mogelijkheid om te fonduen wat een onaangename lucht gaf. De kaart bestaat uit zulke heerlijke gerechten dat een optie als fonduen niet nodig is.
E.e. K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten, hadden stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter en tapenades, rundercarpaccio, spareribs, terriyaki en een dame blanche. Inrichting is een beetje oudbollig. Komen zeker nog een keer terug.
t.j.sinoo .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was weer een gezellige avond, zijn al diverse keren wezen eten en zijn zeker van plan om hier nog vaak terug te komen.
jokedijkshoorn .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We hebben er heerlijk gegeten, de wijn was heel erg lekker en het eten was voortreffelijk en veel! Voor herhaling vatbaar!!
Damsuma .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker gegeten. Alles van de kaart kon gekozen worden voor een vast bedrag. Ruime keus in voor-, hoofd en nagerecht. Vriendelijke bediening.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Bistro Sfeer is niet zo makkelijk te vinden: het ligt aan een doorgaande weg, maar om er te komen, moet je in de woonwijk er achter zijn. Parkeren kan gratis voor de deur, dat is makkelijk. In de eerste instantie dachten we: waar zijn we beland? (ziet er wat gedateerd uit aan de buitenkant), maar binnen werden we vriendelijk ontvangen. We waren hier i.h.k.v. de AH-actie en mochten gewoon uit de hele kaart kiezen. De gerechten waren heerlijk, mooi opgemaakt en werden geserveerd in een prima tempo en in een prima hoeveelheid. We begrepen dat dat in het weekend wel wat langer duurt tussen de gangen. Er werden geen amuses of brood geserveerd, dat misten we wel een beetje. Maar voor € 34,50 hebben we heerlijk gegeten!
Tip: werk bij de entree nog wat dingen als schoonmaakmiddelen achter een kastdeur weg. Dan ziet het er gastvrijer uit.