Bistro Restaurant Sfeer

Teunisbloemplein 18 2555 AA Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bistro Restaurant Sfeer

Culinair genieten nabij het strand en vrij parkeren.

Na een dag uitwaaien op het strand toe aan een heerlijke maaltijd? Kom naar Bistro Restaurant Sfeer, nog geen 500 meter van het strand! Persoonlijke aandacht, betrouwbaarheid, passie en gastvrijheid staan hier hoog in het vaandel. Net als natuurlijk de ultieme smaakbeleving. Elk gerecht van de uitgebreide menukaart is hier even lekker en vers!

Meer informatie over restaurant Bistro Restaurant Sfeer

Bus 26 HTM stopt voor de deur. Randstadrail 3 op 150 meter
  • Kom je met de auto?
    Langs de Kijkduinsestraat op weg naar het strand

Dinsdag tot en met zondag vanaf 17:00 tot 22:00

Florian A.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het eten was erg lekker maar de bediening ging moeizaam, het ging nogal traag. Jammer.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten.Komen zeker nog eens terug. De mosselpan was "een extra" en dat was voor mij een schot in de roos .
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Vriendelijk ontvangst. Eten was erg lekker en apart, vooral de garnalen waren over heerlijk. Toch een reden om het misschien nog een keer over te doen.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten en het was er gezellig.
Prima service. Geen lange wachttijden.
Kan het andere aanraden.
Gaan zeker nog een keer terug.
dieltjes .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Locatie wat lastig. Niet zo makkelijk te vinden. Heel lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening. Is zeker een aanrader.
deoudebal .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gelukkig wonen we dichtbij,gaan er graag naartoe, heerlijk eten, leuke bediening, kan er ook terecht met AH kaarten en diner jaarkaart, top bistro, enigste nadeel is de zeer drukke weg, maar als stads mens zijn we dat wel gewend
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij sfeer! Super goede biefstuk van de grill, hij was lekker mals van binnen en niet te hard gegrild.
Voorgerecht was ook top en het toetje was heerlijk! Echt een aanrader!
Happertjes .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We waren de enige gasten, vrijdagavond 18.00 uur. De wijn was duur en de hoofdgerechten waren te prijzig voor zo'n bistro waar totaal geen sfeer hangt. De inrichting was ongezellig en buiten zat je aan een drukke weg. Voor dit bedrag kan ik elders smaakvoller en gezelliger eten. Gelukkig met m'n dinerjaarkaart gegeten, maar ik kom hier niet terug. De bediening was niet met de klanten bezig. Jammer! Het restaurant doet zijn naam geen eer aan.
Tibor V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gisteren voor het eerst bezoek gebracht bij Sfeer. Leuke bistro, lekker druk, huiskameridee en voor ieder at wils. Wij zaten op het terras in de heerlijke zon. Bediening was goed en serveerde ons snel. Menu is evenwichtig samengesteld. De gamba's zijn een aanrader terwijl mijn Angus steak zalig mals was. Oh ja, de wijn was heerlijk. Je zal ons vaker zien.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, 3 gangen menu van AH. Er heerst een gemoedelijke sfeer en het was gezellig.
De inrichting is wel gedateerd.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Geweldig gegeten. De malse steak van de lavagril was echt heerlijk, als voorgerecht hadden we de kipstukjes in een soort honing dressing en als toetjes limoncello met ijs. Top tent om te eten. Bediening heel lief en geïnteresseerd in de gasten. Qua inrichting mag het zeker moderner en meer van nu maar knus en a la bistro is het zeker. Gaan zeker terug of bestellen want dat kon er ook.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Erg leuke gastvrouw!
Heerlijk gegeten, kwaliteit van alle gerechten was heel goed. De cheesecake is een echte aanrader!
De snelheid tussen de verschillende gangen kan iets beter.
fransensylvia .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Afgelopen zondag Moederdag gevierd in Sfeer. Genoten van de sfeer en bediening. Eten was fantastisch. Ik zou zeggen; eerlijk vers eten voor een goede prijs. Een aaanrader is absoluut de angus steak, maar de gamba's pil a pil zijn ook overheerlijk. Wij waren er voor de 1e keer, maar komen zeker terug.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Gisteren lekker gegeten, vooraf garnalencocktail en daarna heerlijke schnitzel. Mijn partner genoot van de zeebaars. Stokbrood met een heerlijke alioli saus. Was gezellig met een goede bediening. Ga zo door.
wiepkedrenth .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima eten maar de wachttijd is verschrikkelijk lang, voordat we het voorgerecht kregen waren we zo'n anderhalf uur verder! Voor 3 gangen menu 3 uur gezeten, Jammer dat we hier ook verder geen uitleg over kregen...
wiepkedrenth .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima eten maar de wachttijden zijn verschrikkelijk! Zo'n anderhalf uur op voorgerecht zitten wachten. Voor 3 gangen menu een zit van ruim 3 uur.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Misschien hadden wij ons te veel voorgesteld van een Bistro Restaurant, maar dit was niet best. Toen we binnenkwamen zat er een 2-persoonstafel en een 4-persoonstafel.
Als voorgerecht hadden we de carpaccio en de gamba's pil a pil. De carpaccio was vrij smaakloos en aan de gamba's kon je al zien dat ze te ver doorgegaard waren, omdat ze helemaal verschompeld waren en de rode peper was in de olie al helemaal zwart geworden. We hebben het niet teruggestuurd, want dit had een kok zelf al kunnen zien bij het uitgeven van het gerecht.
We waren in ieder geval blij dat de Black Angus steak rood besteld was en dat was maar goed ook, want deze bleek aan tafel medium te zijn. Daarnaast hadden we de Ossenhaaspuntjes in Teriyakisaus. Bij de eerste hap proefde je de Teriyakisaus, maar bij de 2de hap was deze al verdwenen.
Na ons zijn er nog 2 personen binnengekomen die gingen Fonduen, maar nergens in het restaurant is er aan afzuiging. Het hele restaurant stonk naar de olie en bij thuiskomst stonken wij nog steeds naar de Fondue.
Gelukkig wonen we niet al te ver van het Bistro Restaurant, want op de terugweg begon het in de darmen al te rommelen en waren we net op tijd thuis om de wc te kunnen redden.
Voor ons helaas geen goede ervaring en we gaan zeker niet meer terug naar dit restaurant. We hebben sowieso gelijk besloten om niet meer naar een restaurant te gaan waar als SPECIALITEIT stokbrood met kruidenboter en alioli op de kaart staat.
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Prima gegeten voor alleszins redelijk bedrag. Het rumoer was waarschijnlijk ongebruikelijk. Een dame, geestelijk enigszins beperkt, zat luidruchtig te skypen.
hc.vanos .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
(H) eerlijke maaltijd in gezellige en gemoedelijke sfeer.
Zeer aangenaam verrast over het totaalplaatje.
Absolute aanrader!
fransensylvia .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Vanavond heerlijk genoten van jullie actie met 25% korting. Driegangenmenu menu van de kaart voor een erg gunstige prijs. Bediening was top en eten geweldig. Jullie steak is zo zacht en mals!! Compliment aan de chef en de bediening.