Bistro Restaurant Sfeer

Teunisbloemplein 18 2555 AA Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bistro Restaurant Sfeer

Culinair genieten nabij het strand en vrij parkeren.

Na een dag uitwaaien op het strand toe aan een heerlijke maaltijd? Kom naar Bistro Restaurant Sfeer, nog geen 500 meter van het strand! Persoonlijke aandacht, betrouwbaarheid, passie en gastvrijheid staan hier hoog in het vaandel. Net als natuurlijk de ultieme smaakbeleving. Elk gerecht van de uitgebreide menukaart is hier even lekker en vers!

Meer informatie over restaurant Bistro Restaurant Sfeer

Bus 26 HTM stopt voor de deur. Randstadrail 3 op 150 meter
  • Kom je met de auto?
    Langs de Kijkduinsestraat op weg naar het strand

Dinsdag tot en met zondag vanaf 17:00 tot 22:00

7,1
miekenolten .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
We wilden gebruik maken van het "asperge-menu", maar er was geen aspergesoep gemaakt; eventuele alternatieven (uiensoep en tomatensoep) waren op basis van vleesbouillon (probleem voor ons wegens ernstige allergie) en pasten ook totaal niet bij het hoofdgerecht Asperges. Toen maar besloten dus geen soep te nemen; wel dessert genomen; uiteindelijk werd op de rekening hoofdgerecht en dessert berekend, wat zelfs nog wat duurder uitkwam dan het gehele aspergemenu; heel jammer en dus niet voor herhaling vatbaar.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Inrichting en sfeer kan wat beter alhoewel wij ons afvragen of dat in deze gelegenheid mogelijk is. Ontvangst, service & kwaliteit gerechten prima en voor herhaling vatbaar. Wachttijd iets te lang doch nog wel in het redelijke.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Lekker gegeten
Ongedwongen sfeer
Vriendelijke en attente bediening
Aanrader
Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Hartelijke begroeting bij binnenkomst. Jassen aangenomen en naar de tafel begeleid. Leuke inrichting en mooi terras. Gamba's Pil a Pil waren heerlijk en mijn ribeye gewoon fantastisch. Jullie zien mij absoluut terug.
Shirley D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Ik was hier met mijn familie uit eten. Het was erg gezellig en het eten beviel prima. De bediening was goed, echt een aanrader !
KarenProever .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. De bistro is leuk geworden na de verbouwing. Het menu is mooi samengesteld. Voor elk wat wils. Zelf nam ik een heerlijke uiensoep. Vers klaargemaakt! Mijn man had een mandje stokbrood met heerlijke alioli. Hoofdgerecht was super. Ribeyesteak en zeebaars. Complimenten aan de chef! De bediening was als vanouds.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Rustig en klein restaurant, met een gevarieerde bistro kaart. Kwalitatief heerlijke gerechten. Het vlees en de vis is heerlijk van smaak en kwaliteit. Wij hebben erg genoten van alle gerechten en smaakjes.
MoniekDenHaag .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Het was al weer een tijdje geleden, dus tijd om lekker te gaan eten. En dat deden we! Bij binnenkomst prettig verwelkomd, jassen aangenomen. De zaak was mooi verbouwd en ademt echt een bistrosfeer uit. Begonnen met een heerlijke carpaccio en voor mijn vriend een gamba pil a pil. Dat laatste was echt een feest, lekker sidderend op tafel gezet. Daarna de ribeye en zeebaars. Fantastisch!
Margje .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met 4 personen zaterdagavond via Ah restaurantactie te gast bij Sfeer. Hartelijke ontvangst; we waren vroeg dus mochten zelf een tafeltje uitkiezen. De drankjes kwamen snel i.t.t. het voorgerecht; dat liet wel een poos op zich wachten. De overige gangen volgden in gezellig redelijk tempo. De gerechten waren alle uitstekend verzorgd en in zeer royale porties, met name de gerookte kipsalade vooraf, die 1 van ons bestelde, was al een maaltijd op zich. De geadviseerde prima rode wijn was zeer schappelijk in prijs €16,50/fles. De witte huiswijn vooraf was ook dik in orde. Al met al een bijzonder geslaagde avond; hier komen we gauw weer terug.
John K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Vriendelijk en gastvrij ontvangen.
Met vier personen hebben hier heerlijk gegeten.
Drie verschillende voorgerechten, vier verschillende hoofd- gerechten en drie verschillende deserts. De keuken en bediening konden het goed aan. De porties waren goed en de kwaliteit was prima.
Zeker een restaurant om eens terug te komen
Shirley F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Prachtig opgediend en top kwaliteit. Wat ik vond is dat de bediening wat te wensen over liet. Ze vroeg niet een keer hoe het had gesmaakt. Aan het eind van de avond werd het koud in het restaurant leek alsof de kachel uitgezet was omdat wij de enige klanten waren.
evert1954 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Eten is erg lekker, maar je moet geen haast hebben. Alles wordt vers gemaakt, maar drie kwartier wachten op je carpaccio, vinden we erg lang.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Nog nooit geweest, ondanks dat ik vlakbij woon. Heerlijk gegeten en gezellige bediening. Leuke bistro waar ik zeker zal terugkomen.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening kortom uitstekend! Prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Wat wil je nog meer.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Echt een bistro!
Lekker eten en goede service. Informele sfeer aardige mensen. De ambiance is wel wat matig. De naam doet geen eer aan, het kan gezelliger en met meer sfeer.
Anja1963 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
EENS EN NOOIT WEER !!! Deze " bistro" is koud en kil ingericht, temperatuur onbehagelijk ,
Het voorgerecht kwam al laat maar het hoofdgerecht.... Twee uur op zitten wachten en toen ook nog eens KOUD.
We waren met zes personen, van vijf was het eten lauw tot zelfs koud, deze teruggestuurd naar de keuken om op te warmen.
Mensen die NA ons binnenkwamen werden eerder bediend en gingen al zelfs weg en wij nog steeds geen hoofdgerecht!!!
Schnitzelclub .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte en prettige bediening en veel sfeer. Lekker druk en toch snel. We hadden een driegangenmenu van de kaart. Echt een aanrader, kiezen wat je wilt. We hadden kip pil a pil en gamba's pil a pil, daarna een ribeyesteak en heerlijke sliptongen, vervolgens een fantastisch nagerecht. Ga zo door!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bij binnenkomst worden we erg verrast aangekeken; het begrip 'reserveren' lijkt nieuw voor de gastvrouw. We moeten even wachten want het zit vol en men is nog bezig met de voorgerechten. We hebben geluk dat er een tafel geen dessert wilt; anders hadden we lang kunnen wachten. Na 15 minuten hebben we een tafel. Na in totaal een uur aanwezig te zijn geweest, komt het voorgerecht. De carpaccio is koud en taai. Mijn partner laat hem staan. Het duurt allemaal weer erg lang voordat er wordt afgeruimd en het hoofdgerecht komt. Als het er dan eenmaal is, krijgen we geen bestek. Na vijf minuten gaat mijn partner het zelf maar halen. De hamburger heeft de kwaliteit van de snackbar: niet vies maar absoluut niet bijzonder. De patat is slechter dan die van de snackbar. De Snitzel is taai en smakeloos maar de saus is aardig. Ik durf niet aan een toetje hierna maar mijn partner geeft het nog een kans; een winter speculaas toetje. Op het bord is nergens speculaas te vinden!
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
we zijn hier terechtgekomen via de AH restaurantactie, het is een knus restaurantje met vriendelijke mensen en heerlijk eten voor een schappelijke prijs, omdat het tevens dicht bij huis is zullen we hier ongetwijfeld nog eens reserveren
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een echte bistro uiterlijk. Net of je thuis in je huiskamer zit.Lekker knus. Helaas ging een paar dingen verkeerd bij onze bestelling maar dat is netjes opgelost. Voorgerecht was heerlijk. Het hoofdgerecht helaas was mijne iets minder. Maar dat is ook smaak. Het toetje was weer erg lekker. We zijn hier in april ook al geweest en nu weer en we komen er zeker nog een keer terug. Om gezellig en lekker te eten is dit een aanrader.