Bistro Restaurant Sfeer

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Bistro Restaurant Sfeer

Culinair genieten nabij het strand en vrij parkeren.

Na een dag uitwaaien op het strand toe aan een heerlijke maaltijd? Kom naar Bistro Restaurant Sfeer, nog geen 500 meter van het strand! Persoonlijke aandacht, betrouwbaarheid, passie en gastvrijheid staan hier hoog in het vaandel. Net als natuurlijk de ultieme smaakbeleving. Elk gerecht van de uitgebreide menukaart is hier even lekker en vers!

Meer informatie over restaurant Bistro Restaurant Sfeer

Bus 26 HTM stopt voor de deur. Randstadrail 3 op 150 meter
  • Kom je met de auto?
    Langs de Kijkduinsestraat op weg naar het strand

Dinsdag van 17.00 uur tot 21.30 uur en donderdag tot en met zondag vanaf 17:00 tot 22:00

6,9

Jouw recensie over het restaurant Bistro Restaurant Sfeer

hansl58 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zijn er voor de 4e keer wezen eten met AH bonnen. Mag gewoon van de kaart kiezen ! Black Angus Beef was weer super en meer dan voldoende. Waren keurig geholpen voordat een grote groep bestellingen ging doen. Kortom prima !! tot de volgende keer !!
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
was top, de Black Angus bavette steak was rose van binnen maar net iets te ver door naar onze smaak.
We hadden de vraag gesteld of hij van de grill kwam net als de Black Angus steak, maar we hadden het idee dat ze niet van de grill kwamen {we hadden beide t zelfde} De sauzen bij het vlees waren overigens wel top
Rina K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
gezellig restaurantje. eten was heerlijk alleen de tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was veel te lang maar het dessert was wel met prima tussen tijd.
gezellige bediening en keurige uitstraling. kom beslist een keer terug
Boudewijn D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Keuze uit diverse voor,hoofd en nagerechten.
Vriendelijke bediening. Rustige achtergrond muziek. Leuke sfeer.
Eten prima van goede kwaliteit. Zijn hier al vaker geweest en komen zeker terug.
Lisette Z.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Jammer dat er voor de bestelling niet verteld werd wat voor de aanbieding van de AH-actie inhield, dat vind ik ook bij de service horen. Daardoor viel het bij de betaling toch een beetje tegen. Doordat het zo rumoerig was, zullen wij niet meer terug gaan.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Eenvoudig gemoedelijk restaurant, prima stukje vlees, advies aan de kok wees voorzichtig met toevoegen van zout, groenten bijlage is beperkte variatie en karig lag onder de overigens lekkere saus.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het voorgerecht was uitstekend, het hoofdgerecht duurde erg lang voordat wij die kregen en was bij saté en spareribs behoorlijk zout. Maar wel lekker, dessert was prima. Uiteindelijk bijna 4 uur daar gezeten. Was wel gezellig waren met 6 personen. AH aktie was nu redelijk geprijsd anders best wel prijzig.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima gegeten en een gezelligs sfeer
Dieny W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Een eenvoudige maar gezellige bistro, kleinschalig waardoor je snel aan de babbel komt met overige gasten, heel leuk.... zeker een aanrader!
Edith G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Er werd niet gevraagd hoe je je biefstuk wilde en die werd, helaas, helemaal "gaar" geserveerd.
Zonde van het mooie stuk vlees.
Bediening aardig.
h W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
veel te lang wachten terwijl er maar 4 tafels waren bezet biefstukreepjes heel erg taai niet weg te krijgen ook na een nieuw portie kreeg 1 thee gratis jammer.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Genoten vna de lekkere wijn
Denny B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Rustig restaurant waar je snel aan voorbij rijdt als je niet op let. Het eten is van zeer goede kwaliteit en je krijgt genoeg. Vriendelijk personeel met goede bediening. Wij komen zeker nog een keer terug. Aanrader vooraf kip pili pili met rode peper lekker pittig heerlijk.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Midden in een woonwijk, was moeilijk te vinden. van de buitenkant leek het meer op een veredelde snackbar.Eten was bovenverwachting goed , lange wachttijd terwijl het niet druk was.
emfah .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gegeten met AH actie. Heel lekker en zeer rustig. Ondanks dat het zondagavond was, waren er bijna geen andere gasten. Van te voren gebeld of we een beetje vlot geholpen konden worden wegens twee mensen op zeer hoge leeftijd (87) die het niet zo lang vol kunnen houden. Het voorgerecht kwam echter pas na 5 kwartier. Het hoofdgerecht duurde ook weer een uur. Na meerdere opmerkingen hierover werd ons verteld dat dat kwam omdat er ook veel bestellingen plotseling binnenkwamen. Raar dat dat dan voorgaat, terwijl er gasten die er al zijn dan moeten wachten. Ondanks het heerlijke eten zullen we hierdoor nooit meer terugkomen. Al met al hebben we er 3 uur gedaan.
Ineke E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goede achtergrond muziek naar mijn smaak en gezellige bediening ,het eten is met liefde bereid ,zoals de dame blance in het hoorntje is een leuk idee de tafels staan ruim gezet zodat je niet bij je buren mee zit te eten .
Teenslipper .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gegeten van de AH actie.
Eten was goed en geen kleine porties.
De knoflookroomsoep was heerlijk, slibtongetjes jammer genoeg een beetje uit elkaar gevallen, cheesecake zalig, black angus was ook prima.
Wij komen zeker eens terug.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We kwamen in dat restaurant via AH-voucher, en werden vriendelijk ontvangen. Er kwamen steeds meer mensen met gevolge dat we nogal lang op ons eten moesten wachten maar wat bleek nou, zij stond in haar eentje alle tafels te bedienen en ook de kok stond er alleen voor ivm vakantie. Maar toen we dat in de gaten kregen vonden we dat niet erg. Zij bleef vriendelijk en zij probeerde haar best te doen om ons te gemoed te komen . Je zag dat de maaltijden met zorg en met passie werden klaar gemaakt. Al met al heerlijk gegeten. Het dessert was Rose blanche en mijn man nam Dame blanche waren een lust voor het oog en erg lekker.
m O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
we hebben genoten van de gerechten waren leuk en netjes geserveerd. het is een rustig restaurant de bediening was goed en vriendelijk.
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten bij dit restaurant. En gastvrij ontvangen, zoals altijd. We komen snel weer terug.