Bistro Puur

Sint Plechelmusplein 18 7571 EG Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,2
A D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Laagdrempelige gelegenheid waar je je meteen op je gemak voelt. Zeer vriendelijke bediening. Gerechten (voorgerecht: paddenstoelenkroketjes, hoofdgerechten: scholfilet, risotto en dessert: kletskoppen) waren heerlijk. Vooral de frietjes waren bijzonder lekker! Deze ervaring is een goede reden om terug te komen!
maria B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening, de kok konden we ook zien( Leuk). De kwaliteit van het eten vonden we heel goed. De bediening kwam regelmatig langs om te vragen of het goed was en of het genoeg was. Niet dat we nog meer beliefden maar werd wel op prijs gesteld.
Een minpuntje vonden we dat het rumoerig was, de popmuziek was luid genoeg, helemaal niet onze smaak, daarom graag wat zachter (als achtergrondmuziek) b.v. Bovendien speelde op enig moment twee soorten muziek door elkaar. Verder niets dan lof en beslist een aanrader voor mensen die kwaliteit op prijs stellen
We zijn wel van plan na deze ervaring om hier weer te gaan genieten van het eten.

mariët Boersma en anne schreur
G B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Supergezellige avond gehad met heel lekker eten, vooral het hoofdgerecht Iberico nek is aan te bevelen, vriendelijk en enthousiast personeel. We komen zeker terug
gerardbruins .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Goede ontvangst, leuke sfeer, prima keuken en leuke, correcte en vlotte bediening.
Gerechten waren prima van kwaliteit en erg smaakvol. Gevarieerde kaart en de Iberico nek is een aanrader.
T. D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was lekker en de bediening was vriendelijk. Het was redelijk druk en daardoor misschien voor mij iets te lawaaiig. Maar ik kom zeker terug.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was super en elk bord was een plaatje. Bediening erg vriendelijk en een gezellige lokatie top!
soes1952 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten via de AH-restaurantactie.
Gezellig levendig restaurant op mooie locatie. Vriendelijk personeel.
Er was uitgebreide menu-keuze en wij hebben uitstekend gegeten. Zeker een aanrader !
Hannie R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellig en ongedwongen in een prettige omgeving genoten van het eten en een keurige bediening.
Echt voor herhaling vatbaar.
Debby D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Heb lactose intolerantie. Werd goed uitgezocht! Top. Wel iets last maar ik ben erg gevoelig!
AGNES H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Hebben heerlijk gegeten via de AH actie.
Prijs kwaliteit verhouding zeer goed, voortreffelijke gerechten qua smaak
Vriendelijke en correcte bediening .
kortom een aanrader
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben uitstekend gegeten, de voorgerechten een plaatje en de smaak subliem.
De hoofdgerechten heerlijk en ook weer een plaatje om te zien, ook de nagerechten heerlijk.
Bistro Puur moet erg zuinig zijn op zijn keukenbrigade.
Een suggestie: een placemat op de tafel en de entourage is perfect.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Patat te hard gebakken verder prima
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was gezellig, met vriendlijk personeel en het eten was heerlijk !
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Bediening was zeer goed en vriendelijk en het eten was goed niveau en redelijke porties, tussen de gangen zat precies genoeg tijd. Hier komen we zeker nog eens terug
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij hebben er heerlijk en gezellig gegeten. Prettige, ongedwongen maar correcte bediening. Prima kaart en keuken! Goed wijnadvies.
Jesse Z.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijke bediening en leuke sfeer! We moesten wel redelijk lang wachten maar dit was het meer dan waard!
Ger Z.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en zeer voorkomende bediening.
Het eten was voortreffelijk en verrassend.
De prijs conform het gebodene. Prijs van de wijn aan de hoge kant.
Inge N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijk personeel.
Heerlijk eten..minpuntje,de salade smaakte nergens naar..
rachelth .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten, gastvrijheid is top! gezellig restaurant met een uitstekende kaart!
we komen zeker weer terug. Ook onze vrienden waren zeer aangenaam verrast. voor hen was het de eerste keer bij Puur.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met PUUR, we hebben gegeten via de AH actie, waarvan de kaart, tot onze verbazing, was uitgebreid tot wel 10 voor,- en nagerechten.
Presentatie en gerechten waren allemaal zeer goed op smaak, en mooi opgemaakt, bijlagen goed maar haast overbodig gezien de goede porties.

Bediening was erg attent, snel schakelend en zelfs mondig in Engels, we voelden ons gemeend welkom.
Ook de selecteerde wijnen waren van goede kwaliteit, en het personeel was op de hoogte van de oorsprong en smaakbalans.

Tafels waren allen mooi gedekt, (ook daar waar niemand plaats had), echt erg goed.
Een zeer plezierige ervaring....

A.klein Goldewijk