Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,1
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Speciaal aan te bevelen voor mensen met gluten intolerantie
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Geweldig lekker gegeten en een top bediening, alleen jammer dat we aan het eind onze Primera bon vergaten in te leveren! Pfffff lekker dom hahaha maar Puur is zeker een aanrader!
De tafel van Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ontvangst altijd weer hartelijk. Bediening leuk en vriendelijk. Met 3persn. waarvan er 2 glutenvrij zijn gegeten. Vooraf brood en ook de 2 gl.vrije persn. kregen een lekker broodje glvrij. Daghap was kabeljauw filet met witte wijnsaus. Mooi opgemaakt bord met een prachtige kabeljauw filet. Vlotte bediening. Super lekker en gezellig gegeten. Dit is en blijft top bij Puur.
Han G.
Reeds vele keren bj Puur wezen eten. Elke keer weer ‘n feestje!
Zelfs de “daghap” wordt uitgeserveerd alsof ‘t ‘n vijfgangendiner betreft. Helemaal af!! Smaakvol, prachtig opgediend en ‘n uiterst vriendelijke bediening.
Tot de volgende keer!!
Teunke .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
geweldig eten, goede smaak, verse groentes, vlees mooi rosa en zacht met een licht gril smaakje ! Fijne en prettige ambiance en bediening. Prijs/kwaliteits verhouding meer dan goed. Derhalve is Puur een aanrader!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Op 3 maart jl hier heerlïjk gegeten, prima bediening met voldoende tussenpozen tussen de gerechten.
Een aangename ambiance.
A.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Een fijne avond gehad bij Restaurant Puur in Oldenzaal. Bijzonder smakelijk gegeten met vrienden. Vriendelijke bediening, en gelukkig geen irritante geluiden om je heen waar je je aan zou kunnen ergeren. Zeker voor herhaling vatbaar!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten met vrouw en kinderen.
We zaten boven. en daar mag gezelligheid met betrekking
tot de inrichting echt wel iets gebeuren dit in tegenstelling tot de
benedenverdieping.
Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Goede bediening, lekkere wijn en het eten was goed op smaak.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Alle drie waren we het er over eens. Heel lekker gegeten. Bediening leuk attent en kennis van zaken. Een gezellige avond uit eten. Puur we komen weer terug!!
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Alle drie waren we het eens. Heel lekker gegeten. Bediening was leuk vriendelijk en had kennis van zaken. Zo is het leuk en gezellig uit eten te gaan. Puur we komen terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Goed bediend... Top!
Voorgerecht goed, hoofdgerecht goed , wijn goed , nagerecht goed. alles goed!

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten is voortreffelijk! Maar moet het een half uur duren voor de bestelling opgenomen wordt?! We hadden het eerste drankje en brood met smeersels allang op. Het voorgerecht liet daarna ook weer een half uur op zich wachten, dus toen we al ruim een uur binnen waren kregen we eindelijk ons voorgerecht. Tussen al onze gangen zat ruim een half uur. De serveerster in ons gedeelte was druk met vanalles en nog wat maar we hadden het idee dat ze naar de tafels keek zonder echt iets te zien. Anders had ze veel meer drank kunnen verkopen! We moesten elke keer zolang wachten dat onze glazen elke keer als er een gang op tafel kwam leeg waren. Wij waren hier met de primera-actie en op de rekening stonden 2 extra desserts voor de volle prijs die in het menu hoorden, dat scheelde ons €15! Dus ff de rekening checken. Op de wijnkaart miste ik overigens een witte wijn die wat hoger in de zuren zit. De sauvignon blanc is de zoetste die ik ooit geproefd heb en de chardonnay is ook niet echt uitgesproken. De rode crianza is lekker maar het zijn wel allemaal allemansvriendjes. Iets meer lef in de wijnen zou leuk zijn. Zeker ook gezien de prijzen; niet echt goedkoop.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekker gegeten maar de prijzen liggen niet erg laag. Wel mooi gevarieerde kaart.
Sfeer en service zijn goed. Zeker een optie om nog een keer naar toe te gaan.
De tafel van Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Met drie personen waarvan twee glutenvrij zijn. Super lekker en gezellig gegeten. Bediening was weer behulpzaam en erg vriendelijk. En de keuken was top. Leuk hoor, om zo uit eten te gaan.
Han G.
Superlocatie met personeel dat een persoonlijke benadering en service met hoofdletters schrijft. Aanrader voor iedereen, maar voor mij, met een glutenintolerantie, geen beter restaurant denkbaar !!
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gereserveerd op Valentijnsdag.
Vriendelijke en professionele ontvangst en bediening.
Heerlijk gegeten.
Prijs/kwaliteitsverhouding is prima.
Trees P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.
Voor een zaterdagavond was het rustig.
Het personeel was voorkomend en vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Super lekker gegeten. Puur het was weer geweldig lekker.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heb de daghap gegeten. Kabeljauw met witte wijnsaus. Op een mooi opgemaakt bord lag een kabeljauw filet waar je U tegen zegt. Een prachtig stuk filet op veel lekkere warme groente. Daar bij een kom met aardappel en een kom met heerlijke rouwkostsla. Bediening altijd vriendelijk en behulpzaam. Wat kan uiteten dan lekker en gezellig zijn. Puur het was weer super.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten is er altijd oké.
Het was er binnen koud en het tochtte!
Hebben een andere tafel gevraagd en gekregen.
Het bleef er KOUD! De verwarming was zeker defect.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Uitstekende sfeer, jong en vakkundig personeel, wijnadviezen goed geslaagd, gerechten uit de kunst (we kozen voor het verrassingsmenu) kortom: hier komen wij weer terug!!