Bistro Puur

Sint Plechelmusplein 18 7571 EG Oldenzaal Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Ondanks een vol restaurant, werden we vlot bediend. Komen hier zeker weer.
Gerti M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Met AH geen brood meer vooraf, was is het verleden altijd wel. Je voelt je dan een beetje een tweede ranges klant, eet je gewoon van de kaart krijg je wel brood vooraf. Wijn behoorlijk aan de prijs voor een gemiddeld restaurant. Eten is gewoon goed.
Marjo S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Wij hebben met zes personen heel erg lekker en gezellig gegeten. Prima bediening, fantastische keuken en goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen weer terug!
PHJM V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het geheel was OK. Bediening erg aardig.
Herma Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Gevraagd of we een broodje vooraf wilden ja , niet gekregen ook geen sorry. Vaker geweest, ook altijd warme groente standaard erbij, nu een bakkie kool ...Hele avond op maar 1 glaasje pp ober komt niet vaak genoeg langs
Boudien V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een ontspannen en gezellige setting! Aanrader. We komen zeker weer.
Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lekker gegeten, fijne sfeer!
Benny G.
Echt een aanrader????
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Bijzondere kaart met fantastische gerechten. Veel extra's zonder extra te betalen.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten, uitgebreide kaart!
Henriette W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij Bistro Puur in Oldenzaal
Leonie A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Fantastisch eten en zeer professionele, hartelijke bediening! Top. Wij hebben enorm genoten. Bedankt! Komen graag snel weer terug!
Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ik had als voorgerecht de zalm en dat was zeer onder de maat. Gerecht was niet op smaak, zeer weinig in vergelijking met de overige 3 voorgerechten. We moesten ook zeer lang wachten op onze drankjes. Toetje was panna cotta met aardbei. Er lag slechts een half aardbeitje op het bord. Hoofdgerechten waren wel op smaak. Maar de bijgerechten (2 kleine schaaltjes) waren zeer weinig voor 4 personen.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben niet lang gewacht. De bediening was netjes en vlot. We moesten wel 2 keer vragen om een kan water, maar die werd even later toch gebracht. Het eten was prima. Het voorgerecht zalm werd in een enorm bord/schaal geserveerd. Het was er moeilijk uit te krijgen. De portie was ook klein en door het enorme bord zag het er heel iel uit, 4 stukjes zalm met een beetje rauwkost. Verder smaakte alles prima. Een tip; de rekening ter plaatse wel nakijken , want bij thuiskomst bleek dat er ons een glas rode wijn teveel in rekening was gebracht.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten (en gedronken). Goeie kaart en gezellige sfeer. Compliment voor de bediening; attent en correct. Een aanrader dit restaurant!
Leonie A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We hebben ons echt heel erg verwend gevoeld. Alles klopte gewoon. Heerlijk eten, leuke, hartelijke bediening. Kunnen het iedereen aanraden. Een top restaurant! Bedankt!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We hadden korting via AH .maar er was helemaal geen verschil inhet menu.Fijne service en heerlijk gegeten.Super.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Ik ga dit jaar nog 2x met een AHrestaurantactiekaart en verheug mij er op om nog andere menu's uit te proberen !
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De varkenswangetjes waren zoals gewoonlijk heerlijk!
Dit is een echte aanrader!!
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Ben er met de Albert Heijn actie geweest. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht kon je kiezen uit verschillende gerechten (ruime keuze). De bediening was behulpzaam en vriendelijk. Het eten heerlijk!