Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,3
9,1
feria7kram .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We komen daar vaak en altijd is het lekker en gezellig. Bij binnenkomst wordt je altijd hartelijk ontvangen en ze doen nooit moeilijk als je van het menu af wilt wijken. Een aanrader.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten vriendelijk en gastvrije bediening. Een gezellig en sfeervol restaurant. Zeer de moeite waard
Tonnie M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Via AH restaurant actie hebben wij hier gegeten voor 3 gangen diner. Mijn partner had als voorgerecht "Champignon Dordogne" besteld, maar dat was niet zoals verwachting. Hij vond het veel te zoet. Verder waren de hoofdgerechten en na gerechten dik in orde.
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Super gezellig, fijn personeel, mooie avond gehad met heerlijk eten en lekkere wijn.
René J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een net ingericht gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Ze weten hoe een avond uit eten beleefd moet worden en ik kan Puur aan eenieder aanraden.
Chris E.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wederom uitstekend gegeten bij Puur met de AH-actie. Kort samengevat: gewoon een top avond gehad en heerlijk genoten ! Ga vooral zo door !
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
allen waren we zeer tevreden
diannevluttert .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
gegeten op de A.H. Restaurant bon, heerlijk gegeten ruime keuze uit gerechten, prijs kwaliteit prima, we komen zeker nog een keer terug.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Prettige en sfeervolle ruimtes, binnen en buiten.
Ursula K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het eten was erg lekker.Bedining was precies goed en vriendelijk.
De prijs was goed,maar zonder korting denk ik dat wij het aan de hoge kant vinden.8
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prima porties, snelle bediening! Wel veel darmkrampen gehad tot volgende ochtend, geen idee of dat door het eten kwam. De varkenshaas spies leek iets te rauw, maar was wel lekker!
Wil A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het personeel was super vriendelijk en straalde veel blijheid uit
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
met kinderen je verjaardag vieren verwacht je anders te doen.Voor tweede keer in korte tijd bij Puur gegeten.Eerste keer personeelstekort...kan gebeuren, maar ook nu weer! Tweede drankje kwam niet...asbak vergeten te brengen en klap op de vuurpijl de toetjes (chocoladetaartje met warme vloeibare chocolade erin)
waren 2 van de 4 ingestort,ontploft op het bord en dus koud!Geen excuses....kon nog prima zei de serveerster...
Geen derde keer meer voor mij (ons)
wijtserodenburg .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Verrassende gerechten. Ook wij als pescotariërs konden ruim aan onze trekken komen. Er was meer keuze dan op de AH-restaurantsite aangegeven menumogelijkheden. Bijvoorbeeld de heerlijke truffelsoep overbakken met bladerdeeg. Heerlijk. Dat je als appetizer kosteloos een plankje brood met smeerseltjes krijgt is ook een dikke plus. Het eten was top: alles vers bereid en heet geserveerd op gloeiende borden.
Eigenlijk maar twee kleine verbeterpuntjes: iets sneller zou kunnen en de - zeer vriendelijke - bediening zou wat minder luid mogen praten zodat niet het hele restaurant steeds hoeft mee te luisteren met het hard herhalen wat elke tafel besteld en vraagt. Dat leidt steeds teveel af.
Marjan G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Normale porties, mooi opgemaakte borden en uitgeserveerd door vakkundig personeel. Komen hier zeker terug!
grootrw .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten en plezierige bediening. We hadden de varkens wang en scholfilet met als vooraf de carpaccio. We gaan hier graag nog een keer naar toe.
Jeanet S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten prima ambiance. Heerlijk met onze kinderen een pluspunt dat je met de actie van ah gewoon van de kaart kunt kiezen. Wij komen hier zeker terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ondanks de AH actie grote menu keuze.Vriendelijke ontvangst. Vlotte bediening. De gerechten zijn met zorg en aandacht bereid en opgediend.Kortom heerlijk gegeten.We komen vast nog eens terug!
Nonja D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het eten was heerlijk! Vlotte bediening en vriedelijk personeel. Voor herhaling vatbaar! De wijn waar we gevraagd hebben was prima!
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij waren hier voor het eerst maar we komen zeker terug!

Jammer dat een kort maar krachtige recensie hier niet voldoende is.