Bistro Puur

Sint Plechelmusplein 18 7571 EG Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,2
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Alle drie waren we het eens. Heel lekker gegeten. Bediening was leuk vriendelijk en had kennis van zaken. Zo is het leuk en gezellig uit eten te gaan. Puur we komen terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Goed bediend... Top!
Voorgerecht goed, hoofdgerecht goed , wijn goed , nagerecht goed. alles goed!

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten is voortreffelijk! Maar moet het een half uur duren voor de bestelling opgenomen wordt?! We hadden het eerste drankje en brood met smeersels allang op. Het voorgerecht liet daarna ook weer een half uur op zich wachten, dus toen we al ruim een uur binnen waren kregen we eindelijk ons voorgerecht. Tussen al onze gangen zat ruim een half uur. De serveerster in ons gedeelte was druk met vanalles en nog wat maar we hadden het idee dat ze naar de tafels keek zonder echt iets te zien. Anders had ze veel meer drank kunnen verkopen! We moesten elke keer zolang wachten dat onze glazen elke keer als er een gang op tafel kwam leeg waren. Wij waren hier met de primera-actie en op de rekening stonden 2 extra desserts voor de volle prijs die in het menu hoorden, dat scheelde ons €15! Dus ff de rekening checken. Op de wijnkaart miste ik overigens een witte wijn die wat hoger in de zuren zit. De sauvignon blanc is de zoetste die ik ooit geproefd heb en de chardonnay is ook niet echt uitgesproken. De rode crianza is lekker maar het zijn wel allemaal allemansvriendjes. Iets meer lef in de wijnen zou leuk zijn. Zeker ook gezien de prijzen; niet echt goedkoop.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekker gegeten maar de prijzen liggen niet erg laag. Wel mooi gevarieerde kaart.
Sfeer en service zijn goed. Zeker een optie om nog een keer naar toe te gaan.
De tafel van Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Met drie personen waarvan twee glutenvrij zijn. Super lekker en gezellig gegeten. Bediening was weer behulpzaam en erg vriendelijk. En de keuken was top. Leuk hoor, om zo uit eten te gaan.
Han G.
Superlocatie met personeel dat een persoonlijke benadering en service met hoofdletters schrijft. Aanrader voor iedereen, maar voor mij, met een glutenintolerantie, geen beter restaurant denkbaar !!
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gereserveerd op Valentijnsdag.
Vriendelijke en professionele ontvangst en bediening.
Heerlijk gegeten.
Prijs/kwaliteitsverhouding is prima.
Trees P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.
Voor een zaterdagavond was het rustig.
Het personeel was voorkomend en vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Super lekker gegeten. Puur het was weer geweldig lekker.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heb de daghap gegeten. Kabeljauw met witte wijnsaus. Op een mooi opgemaakt bord lag een kabeljauw filet waar je U tegen zegt. Een prachtig stuk filet op veel lekkere warme groente. Daar bij een kom met aardappel en een kom met heerlijke rouwkostsla. Bediening altijd vriendelijk en behulpzaam. Wat kan uiteten dan lekker en gezellig zijn. Puur het was weer super.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten is er altijd oké.
Het was er binnen koud en het tochtte!
Hebben een andere tafel gevraagd en gekregen.
Het bleef er KOUD! De verwarming was zeker defect.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Uitstekende sfeer, jong en vakkundig personeel, wijnadviezen goed geslaagd, gerechten uit de kunst (we kozen voor het verrassingsmenu) kortom: hier komen wij weer terug!!
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We hebben met z'n drieën geweldig lekker gegeten. Leuke vriendelijke bediening. Was weer gezellig en goed bij Puur.
Erna W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Stoelen niet erg comfortabel,doorgezakte zitting waardoor lage zit in verhouding tot tafel.mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhgggggggg
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Eten was heerlijk, voldeed volledig aan onze verwachtingen. Het is wel snel een stuk duurder geworden van 27.50 naar 29.50 en nu 34.50. Maar het was het wel waard.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Super lekker gegeten. Prachtig stuk kabeljauw filet op een mooi opgemaakt bord. Bediening altijd vriendelijk en leuk. Puur was weer TOP.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Op onze plek tochte het, waardoor het een beetje fris was! Voor de rest een heerlijke avond gehad, erg lekker!!
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
De kabeljauw filet met witte wijnsaus blijft toch míjn favoriet. Heel lekker gegeten. Puur tot 2018. Deze vaste klant komt zeker terug.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten hier. Leuke gevarieerde kaart. Slakken en 3 coquilles met kruidenrisotto vooraf. Daarna beide de daghap à 8,50€ (mooie portie kabeljauw met witte wijnsaus uit oven op bedje van groenten en puree; met salade en aardappel gratiné). Lekkere wijn erbij.
sharon T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het eten was redelijk, niet zeer uitgesproken van smaak, maar wel smakelijk. Goede wijnen. Rekening klopte niet helemaal, maar kwam daar pas thuis achter. Goed controleren dus.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Heb weer de kabeljauw filet met witte wijnsaus genomen. Blijft lekker. Bediening en keuken super. Puur het was weer TOP.