Bistro Puur

Sint Plechelmusplein 18 7571 EG Oldenzaal Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gisteren gegeten met 6 personen. Het zat er vol maar dit deed geen afbreuk aan de bediening en het eten. We konden kiezen van de hele kaart. Erg goede service, timing en heerlijk eten. Wij namen het surprise menu. Een kleine meerprijs maar de moeite waard. Maar alle gerechten zagen er top uit.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Lekker gegeten! Het is één verrassing ivm sparen van de zegels van Albert Heijn. Echt de moeite waard om nog even verder te sparen,
skon .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gezellig restaurant met erg vriendelijk personeel. Heel lekker gegeten, alleen jammer dat we bijna een uur moesten wachten op het dessert.
Opako K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Jammer dat Oldenzaal zover van onze woonplaats Den Haag ligt, anders zouden we regelmatig bij Bistro Puur te vinden zijn. Niet alleen de kwaliteit van het eten, maar ook de aandacht en vakbekwaamheid van het enthousiaste jonge personeel en de moderne inrichting van het oude pand. Leuk dat je hier met de AH-restaurantactie uit de gehele kaart een keuze mag maken. Bij 2 hoofdgerechten en 2 desserts wordt slechts een toeslag in rekening gebracht. Opmerkelijk is de vermelding bij de gerechten op de menukaart van een bijpassende wijn. Omdat ik als aperitief al een glas rosé had gedronken, bestelde ik bij mijn voorgerecht (een zelf gerookte en schitterend opgemaakte zalmmoot) niet de aanbevolen wijn, maar een droge witte wijn. Vervolgens kwam een jonge restaurantmedewerkster mij adviseren om bij de zalm juist te kiezen voor een Chardonnay ipv de door mij gevraagde Pinot Grigio. Een bijzondere positieve ervaring! Champignonsaus bij de spies met varkenshaasmedaillons was ook voortreffelijk. Daar proefde je de passie en de liefde voor het eten van de koks uit. En dan de klapper van de avond: het kaasplankje (met € 3,50 toeslag); zeg maar gewoon kaasplank. Opnieuw een jonge medewerkster, die mij met kennis van zaken en verve over de 9 kazen op de serveerwagen informeerde en vervolgens lagen ze allemaal op mijn bord. Met de aanbevolen late bottled vintage port in het glas een verrukkelijke combinatie. Ik heb mijn vingers er bij opgegeten. En dat allemaal voor een menuprijs van slechts € 33, incl. kaastoeslag. Advies: Vind snel de weg naar deze bistro in Oldenzaal!
astlina .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Via de actie AH-dinerweken hebben wij hier gegeten.
In die zin is het een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding, aangezien je gewoon van de kaart kon kiezen (slechts een beperkt aantal gerechten heeft een toeslag).
Niet alleen standaard gerechten. Je kunt ook boven zitten (in ons geval) en dat kan voor mensen die slecht ter been zijn een nadeel zijn. Als je reserveert zou je hier rekening mee kunnen houden. Voor ons was het geen probleem en zat je wat rustiger dan beneden.
Er ging even iets mis bij het hoofdgerecht (niet goed doorgekomen in de keuken), maar dat werd keurig gemeld en we kregen een drankje van het huis om het langere wachten te verzachten. Vriendelijke, jonge bediening.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Een restaurant waar we binnenkort weer naar toe gaan. We waren met ons achten en het klopte aan alle kanten. Vriendelijke bediening, adequaat. Eten was heel goed.
Je R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hebben het erg gezellig gehad! Het eten was heerlijk. We kunnen puur echt aanbevelen. Zeer betaalbaar ook. Vooral spies puur vond ik erg lekker. Goede keuze van de wijnen. Heerlijk genieten van een nagerecht, ijs, ananas met slagroom. En natuurlijk thee en koffie na.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Op dinsdagavond bij Puur gegeten. Was gezellig druk. Heerlijk vertoeven op het terras. Weg van alle drukte. De gerechten waren goed van smaak en flinke porties. Als je van gerookte zalm houdt, neem die dan als voorgerecht. Geweldig lekker. En als je ook van zoetig houdt kies dan als nagerecht het grand dessert. Verrassend veelzijdig. Sl met al een gezellige avond gehad en heerlijk puur gegeten!
ninaoudebos .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Het eten was heerlijk. Alle gangen waren prima en ook de hoeveelheid was goed. Bediening was jong maar erg netjes en hielpen goed.
anne_vanloon .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Met name de dry aged entrecote was top! Bediening was vriendelijk, lekkere wijn en een mooi terras buiten.
Grietje I.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We hebben heerlijk buiten op het gezellige terras gezeten. De bediening was vlot en vriendelijk en het eten erg lekker! Fijn dat we een keuze konden maken uit de hele kaart en € 29,50 voor een 3-gangenmenu is beslist niet duur! Bier en wijn vonden we wel prijzig ( €4,25 voor een witbiertje, € 5,50 voor een glas wijn). Kortom een aanrader; wij komen hier zeker vaker eten!
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Geweldige locatie, vriendelijke en vakbekwame bediening en smaakvol gepresenteerde gerechten zowel voor het oog als voor de smaakzintuigen.

Winterswijk
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Het was een zwoele zomeravond, onder de Plechelmus Basiliek in Oldenzaal. Een tafeltje speciaal voor ons neergezet op het mooie pleintje. Verrassend menu, we konden haast niet kiezen. Dus hebben we alle drie iets anders gekozen en van elkaars gerechtjes geproefd. Zonder uitzondering heerlijk. En veel culinairder dan je misschien zou verwachten. Het personeel was super attent, zonder te formeel of juist informeel te worden. Zoals onze schoondochter zei; dit is net een minivakantie. PUUR, van harte bedankt!
gazpacho_6 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
wij hebben heerlijk gegeten bij Bistro Puur, ruime keuze van de menukaart en
mooi opgemaakte recepten die heerlijk van smaak waren.
De bediening was vriendelijk en attent. En het decor is prima, lekker relax,
zonder voorbijgaand verkeer of lawaaierig overlast, met genoeg schaduwrijke plekjes.
Kortom prima geslaagd, een aanrader.
jbklaassen .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Toen ons desert in de planning wat mis liep, is dat heel goed opgelost. Uiteindelijk een erg geslaagde avond.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Bistro Puur. Voorgerecht coquilles / caspaccio, hoofdgerecht tournedos overgoten met eendenlever saus en proeverij van nagerechten. Vooral de enorme kaasplank aan tafel met volledige kazen erop maakte veel indruk. We komen hier zeker weer terug,
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
We hadden carpaccio vooraf dat was mooi opgemaakt en smaakte fantastisch... als hoofdgerecht hadden we de spies van varkenshaas de 1 met champignonsaus de andere pindasaus die smaakte voortreffelijk. Zo heerlijk smelten gewoon op je tong... maarja ik ben een grote eter dus 1 spies is wel iets weinig maar dat maakte de smaak wel goed... het toetje was ook zoooo lekker...
1 ding staat vast binnenkort met me vrouwtje daar eten... heb zelfs al tafel genoteerd.. waar ik dan aan wil zitten...
haroldmachielsen .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het is een proma restaurant met een gkede en vriendelijke bedieining. Ruime keuze in de gerechten. En ook passende wijnkaart bij de gerechten.

henkblokhuis1 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We hadden kortingsbonnen van de Shell en mochten toch alles van de kaart kiezen. Top. Is ook regelmatig anders. Bij het afrekenen bleken meerdere drankjes niet op de rekening te staan. Dit netjes vermeld wat erg op prijs gesteld werd. Alle drie gerechten waren heerlijk bereid.
Cvent H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij hebben ons etentje bij bistro Puur erg lekker gevonden. Ook de bediening was prettig, informeel maar erg goed. Zeker een herhaling waard.