Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,3
9,1
Nina G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Ik snap niet waarom dit restaurant in de michelingids staat..
De bediening is jong, best aardig, maar meer geschikt voor een doorsnee eetcafe. Het personeel had een mes (?!) laten vallen op de trap waar mijn man vervolgens over viel. Het mes vloog van de trap, op het nippertje langs het gezicht van een etende gast beneden. Kan gebeuren natuurlijk, maar we hadden op zijn minst hier wel een reactie op verwacht (ook voor de mevrouw beneden). Maar die bleef uit.
Het eten is op zich best prima, maar de prijs kwaliteit verhouding is echt onder de maat. Met name het eten van mijn tafelgenoten was te zout. Wij komen verder niet in het oosten van het land, maar anders zou ik er ook niet meer heen gaan.
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
gegeten met vrienden met Groupon bon. Menu keuze was uitgebreid. De gamba's als voorgerecht is echt een aanrader. Als hoofdgerecht had ik een witvis en mijn vrienden hadden eendenborst. Allemaal erg lekker en leuke bediening.
Marc T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Met een groep van zeven personen gegeten. We moesten erg lang wachten voor en tussen de gangen. De bediening was vergeetachtig en op momenten chagrijnig. Drinken vergeten te brengen, bestelling vergeten op te nemen... ronduit slecht. Dan het eten: voorgerecht was goed te doen, netjes verzorgd. Dan de soep: veel te zout, iedereen heeft het laten staan. Vervolgens het hoofgerecht: weer veel te zout, ongeïnspireerd en met miniscule bijgerechten. Het dessert was wel weer lekker, maar liet wel zien dat de kok z'n techniek niet goed beheerst. Al met al: nooit weer.
marinabatelaan .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Hier gegeten met 2 personen met een Groupon bon. Werkelijk fantastisch. Heerlijk gegeten, vooral de bougondische uiensoep was super. Verder perfecte entourage en bediening was top. Hier komen we zeer zeker nog een keer terug.
Marc O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Het restaurant heeft een speciaal menu voor mensen die een BioHcg dieet volgen. Doordat mijn vrouw en ik op dit dieet waren, hebben we dit menu eens geprobeerd.

Mooi is te zien dat de keuken ook echt rekening houdt met de ingrediënten die je mag hebben tijdens het dieet. We hebben een heerlijk 4 gangen menu gegeten. Van carpaccio en een soja bouillon tot een heerlijke kabeljauw filet en citroenijs met appel als nagerecht.

Al met al heerlijk vergeet je even dat je op dieet bent.
Sjerp T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Wat een heerlijk restaurant, in meerdere opzichten. Zeer gastvrij, vlotte, zeer vriendelijke bediening. Goed advies over de menukaart, sfeervol, je voelt je echt gast.
Lo1236 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Gisteren gegeten bij Puur met z'n zessen. Elk gerecht bij iedereen was heerlijk!! Vooral de geitensalade vooraf en de tournedos zijn aanraders. Zeer mals vlees en met de geitenkaas wordt niet zuinig gedaan. Gewoon genieten hier!!
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Met groep van 14 personen in de wijnbar onbeperkt tapas gegeten. Kwaliteit was erg goed en de wijn was ook heerlijk. Bediening was ook niets op aan te merken. Echt een aanrader. Veel mensen kennen het restaurant, maar nog niet de wijnbar locatie. Erg leuk om met groepen te doen, maar ook als stel of met een kleine groep is het leuk.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Een heerlijk stukje vis gegeten: Rode Mul. Nooit van gehoord, maar de bediening was zo vriendelijk om mij wat meer over dit visje te vertellen. leuk!
Bistro Puur heeft zeker een leuke ambiance, maar wel een klein beetje rommelig. Het lijkt of de ruimte ooit verschillende woningen waren die met grondig hak en breekwerk tot één ruimte zijn gesmeedt. Nou ja, is niet doorslaggevend.