Bistro Puur

Sint Plechelmusplein 18 7571 EG Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,2
IngeApp .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Aangename sfeer, het was erg druk op Zaterdagavond, het eten was echter boven verwachting goed! De bediening liet af en toe wat steekjes vallen, maar dit werd netjes opgelost. Wij waren zeer tevreden en komen zeker terug!
moonscholten .
Geweldig.
Bij binnenkomst een goed ontvangst, een hele gezellige sfeer en de bediening van top. Het was op een zaterdag dat we er gegeten hebben en het was druk, maar de bediening had voldoende tijd voor ons.
Het eten was goed, (overheerlijke eend als hoofdgerecht), de wijnen waren geweldig. De wijn past goed bij het gerecht. De serveerster wist veel over de wijnen te vertellen.
We hebben een leuke, gezellige avond gehad en zullen als we weer in de buurt zijn zeker terugkomen.
bergschaar .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Alleen de plek waar we zaten, naast de deur waardoor iedereen binnen kwam en personeel heen en weer liep vond ik niet prettig, onrustig. Rest prima.
Laurens R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Echt heerlijk gegeten en een prima prijs kwaliteit verhouding.
Bediening was goed en erg leuk.
Erg attent was de verassing ivm ons 10 jarig huwelijk. Flesje champagne en een mooi bord met in chocolade de felicitaties geschreven.
Top! Komen graag terug.
ceesleenheer .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Welkom uitstekend. Bediening enthousiast maar netjes. Eten perfect. Vooral de varkenswangetjes waren heerlijk, alsmede de gebakken lamssweserik.
josevdpoel .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
het eten was heel lekker, mooi opgediend en verrassend van samenstelling. wij waren echt uit eten! Ook de bediening was keurig. Het enige nadeel dat door de grote van ons gezelschap tafels tegen elkaar aan waren gezet en dat daardoor mensen die niet aan de uiteinden van de bank zaten, wat lastiger op konden staan. Aan de andere kant van de tafels stonden gewoon stoelen, dus daar was geen probleem. wij gaan zeker nog een keer terug.
reefman H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
We werden allervriendelijkst ontvangen.
de ober liet ons een keuze uit verschillende wijnen wat hij prima deed.( dit heb ik ook wel eens anders meegemaakt)
Het etentje was prima en we zijn tevreden weggegaan.
Toch nog een opmerking, kan men iets doen met geluiddempende materialen?
Veel succes.
c.meijer .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Jammer dat er veel gerechten in het menu staan waarvoor bijbetaald moet worden.
Als je een bedrag vaststelt bied dan ook keuze binnen dit bedrag en zet andere gerechten alleen los op de kaart.
Het menu biedt voor mij te veel exotische dingen - varkenswangen / langoustines etc. Voor een carpaccio (met eendelever ed / waarom?) moet bijbetaald worden. Daardoor wat weinig keus.
De vis was heerlijk!
g.spijker .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Prima sfeer goed eten erg lekker, kwalitatief erg goedJan kan het nog steeds. De varkenswang was erg mooi!!! Ruime keuze uit de menu's
tenbos .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Bediening was top
keuken idem
Vouwgodijnen gelijk vervangen
Interieur stoelen prima
wij vonden het alkeen te donker, te weinig licht
Komen zeker weer en zullenhet doot vertellen
racheltenhove .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
We hebben afgelopen dinsdag heerlijk gegeten bij puur! Wat een hartelijke ontvangst. We mochten kiezen van de 3 gangen menukaart ivm de ah aktie, maar mijn man zag wijn die hij graag wilde drinken en vroeg of de gerechten hierop afgestemd konden worden. Dat kon en mijn man kreeg prachtige smaakvolle gerechten geserveerd waar duidelijk door de bediening en de kok over was nagedacht. Al met al een fantastische avond zeker omdat we ook nog iets te vieren hadden! We komen graag terug en betalen de volgende keer met liefde de volle prijs die ook niet hoog is gezien de menu keuzes (net iets aparter en mooi opgediend). Complimenten
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten. Drie gangen keuze menu met leuke keuzemogelijkheden. Niet de standaard gerechten en ook geen beperkingen, omdat er een AH kaart ingeleverd werd.
Echt smakelijke gegeten in een leuke omgeving en vriendelijke bediening. Dit restaurant is echt een aanrader.
jonnie.tigelaar .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Zeer lekker gegeten goede prijs kwaliteit verhouding bediening zeer vriendelijk en attent personeel goed opgeleid de juiste houding aan tafel met de bediening. Heerlijk rustige atmosfeer mooie inrichting aanrader. Goede keuze uit drie gangen diner met de Albert Heijn aktie.

Jonnie Tigelaar
Jackietje .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Vlotte en duidelijke uitleg over de AH actie, keuze uit het 3 gangen menu, maar de andere kaart met bijbetaling was totaal ook geen probleem.
Prettige bediening, eten kwam met prima tussenpozen.
Goede, rode huiswijn!
Awjacobs .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
zeer attent en vriendelijk personeel. Uitleg bij alle gerechten en wijnen. Heerlijk gegeten, vlotte bediening. Als we in de buurt zijn komen we zeker hier terug.
fam13 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Mooie kaart, goede wijnen. De service is top! We komen graag terug! Ik kan wel van alles op gaan schrijven omdat ik 120 woorden moet gebruiken anders kan ik het niet versturen maar soms zeggen weinig maar goed gekozen woorden méér dan een lulverhaal......gewoon om aan het aantal woorden te komen! Raar van deze site dus!
tineke121 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Het eten was wel goed, maar als je een bepaald voor en hoofdgerecht wou, moest je bij betalen.
Dan vind ik de actie van AH wel misleidend, er staat een keuze menu voor je op de kaart en daar moet je het mee doen! Wat maakt het nu uit of je van de kaart kunt kiezen of dit menu, hier zat zelfs veel wild en gevogelte in, wat normaliter duurder is maar moet je wel van houden, de vis wat ik had stelde niet veel voor. Uiteindelijk ben je net zo duur uit, als je gewoon gaat eten zonder de AH kaarten.
Fuzzle65 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Op onze trouwdag heerlijk gegeten en we zijn ontzettend vriendelijk en correct bediend. Het kaasplankje van mijn man was super. Heerlijke kazen en een geweldige presentatie. Ook de porties per bord voor wat betreft het hoofdgerecht waren erg goed. Niet te weinig maar zeker niet overdadig. Het AH keuze menu is erg luxe en de prijs kwaliteit is perfect. Als je op de kaart ziet dat je ergens voor moet bijbetalen is de keuze aan een ieder zelf.
De ambiance is super en we bedanken het personeel voor een onvergetelijke avond.
Wij komen hier in ieder geval terug.
sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
bij binnenkomst was het tafeltje zo neer gezet dat mijn man niet recht achter het tafeltje kon zitten. Dit hebben we opgelost om het tafeltje half in het loop pad te zetten. Het menu koste 29,50 we konden kiezen uit 4 voorgerechten waarvan de Carpaccio 4,50 bijbetalen. Het hoofdgerecht was gewoon goed keuze uit een vis en 3 vlees gerechten.Er werd gevraagd of wij friet bij het hoofd gerecht wilde en dit wilde wij wel dit koste echter 2,50 bij betalen.Het nagerecht daar was keuze uit 3 waarvan de kaasplank 3,50 bijbetalen. Maar deze was een grote teleurstelling 6 kaassplintertjes en ook nog onhygiënisch opgediend zonder plastichandschoentjes en vaak het zelfde kaasmesje. Het nagerecht van mijn man was een geratinee van rood-fruit dit was vrij vloeibaar en kreeg er een vork bij na lang wachten kwam er een lepel toen was ook het ijs vloeibaar. Kortom Puur is Duur!!! Wij hebben dit ook aan gegeven aan een review van Puur en hun antwoord was dat we dit daar hadden moeten aan geven!? en dat ze het gratis menu niet vergoed kregen!? Ik heb aan gegeven dat hun gast heer waren!! En aan gegeven dat wij voor het tweede menu hadden gespaard!! Verder niks meer gehoord!!!!! Kortom Slecht zeer slecht!!
Geachte Sylvia Hiep,
We hebben onlangs mail contact gehad met tekst en uitleg en onze excuus.
Daarin ook getoond dat wij iedere recentie op prijs stellen en er wat mee doen.
Echter blijft u nu op meerdere sites recenties schrijven.
Met nog lagere cijfers dan voorheen, en dat onze positieve mail, negatief naar buiten word gebracht.
Dat vinden wij ongepast.

Wij hebben dit nadrukkelijk binnen het team besproken, waarop onze collega inhaakte dat hij u een andere tafel en een extra bol ijs heeft aangeboden nadat hij zag dat deze iets wegsmolten was. Dit was allemaal niet nodig. Verder bij het afreken is u gevraagd of alles naar wens was geweest. Hierbij echter nog geen klacht mogen ontvangen. Dus naar onze mening ging u voldaan de deur uit.

Het is jammer dat we dan klachten achteraf krijgen als we er niks meer aan kunnen doen.
Dit hebben we u ook in de mail geschreven. Onze ambitie is om iedereen tevreden en voldaan naar huis te laten gaan, en staan altijd open voor kritiek. Daarom is het niet reëel hoe we nu worden afgeschilderd.

Wij zouden het zeer op prijs stellen, u nog een keer te mogen ontvangen.
Zodat we u dan hopelijk een onvergetelijke avond kunnen bezorgen en deze negativiteit om te kunnen zetten in positiviteit.

Met vriendelijke culinaire groet,
Jan Huiskes
Francien D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Heerlijk gegeten, het eten wordt heel aantrekkelijk opgediend en de smaken zijn goed op elkaar afgestemd en het vlees heerlijk mals.
De bediening is echt met hun vak bezig , geven advies zonder dat je je opgelaten voelt. Het restaurant ziet er gezellig uit en heel netjes. We gaan zeker nog eens weer!