Bistro Puur

Sint Plechelmusplein 18 7571 EG Oldenzaal Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,2
made .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Enige dat ik hier altijd jammer vind is het peper-/zoutvaatje (bij de carpacio...) ipv een mooie molen met lekker verse peper en zout! Niet van deze tijd en niet voor dit kaliber restaurants...
Familie-eters .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Via de AH actie gereserveerd. We mochten kiezen uit de hele kaart, met twee onderdelen met meerprijs. Gehele menu 29,50. Uitstekende professionele bediening, kwaliteit van de gerechten (kabeljauw, carpaccio, rood fruit) was voortreffelijk. Iets minder zout is de enige op merking. Ambiance gezellig druk. Mooie locatie. Kortom een aanrader!
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten en goede bediening!!
sientje2005 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig restaurant, op een mooie plek in Oldenzaal. We werden goed geholpen door goed personeel en bovenal heerlijk gegeten. Ik had de varkenswangetjes, heerlijk en de chsmpignonkroketjes zijn een aanrader, partner was enthousiast over t wild zwijn.
John K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was uitstekend,en met de AH zegeltjes mocht je alles vd kaart kiezen,alleen voor 2 speciale hoofdgerechten en 2 nagerechten rekenden ze een suppelement van €9,50,maar de rest is vrije keuze.De bediening was uiterst vriendelijk,het enige min puntje vond ik dat we boven geplaatst waren ,terwijl wij toch lang van te voren gereserveerd hadden,beneden is veel meer sfeer,of dat nu door de AH zegeltjes komt?
Korfje .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ze hadden de reservering op de verkeerde datum staan, de frituur was stuk, geen frites of gebakken aardappelen. Hoorden we de volgende dag van kennissen dat de frituur 5 weken geleden ook stuk was, toen zij er aten. We kregen de 3 gangen zo snel , we stonden binnen 1 uur en 45 minuten al weer buiten. Verder was het eten en de bediening goed.
BVaartjes .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Zeer welkom geheten bij ontvangst en geweldige bediening. Wachttijden precies goed en enkele stukjes brood vooraf. De gerechten mooi opgemaakt en voor en na gerecht ook heerlijk. Het voorgerecht was de carpaccio welke zeer lekker was, door zijn geheel aan vlees, kaas en saus. Als hoofdgerecht de reeschouder gehad. Welke mij heel flauw qua smaak was, mogelijk mede door de niet ontdekte truffelsaus. Maar misschien is de in mijn ogen zeer gare ree niet aan mij besteed. De varkenswang is daarentegen smakelijker echter ook te gaar. De nagerechten waren crème brullee en kletskoppen. Beiden zeer lekker.
Naast een smaak tegenvaller was er helaas een domper achteraf waarbij bleek dat voor de reeschouder €9.50 bij moesten betalen op het AH menu. Vooraf was medegedeeld dat er bij enkele aangewezen gerechten 'iets' bijbetaald moesten worden, maar de uiteindelijk verhoging was niet berekend. Naast de service en eten een leuke inrichting met enkel een opmerking dat de kitrand van de wasbak in het toilet wel erg vergeeld was. Afsluitend zeker een aanrader voor vooral de service.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vriendelijke bediening, goed en gezellig!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Met collega's in deze bistro gegeten. We maakten gebruik van de AH actie. Sympathiek dat we van de volledige kaart konden kiezen.
De bediening was vlot en vriendelijk. Wij allen (acht totaal) waren zeer tevreden over de gerechten. Ondergetekende nam als voorgerecht huisgemaakte champignonkroketjes. Wat een smaken! Heerlijk, een gerecht wat je elders volgens mij niet tegenkomt maar hier wel.
Hoofdgerecht kabeljauw met risotto en safraan, ook bijzonder smakelijk. Dessert was gegaarde ananas met ijs eveneens smakelijk. Maar het voorgerecht spande echt de kroon. De huiswijn was overigens ook prima. We komen terug.
pirola64 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super lekker gegeten!!!!
Ontzettend leuk personeel! Zeker voor herhaling vatbaar.
Complimenten aan het keukenpersoneel en de gastvrouw en gastheren????????
Sita N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goed eten en fantastisch personeel
alleen de koffie aan de koude kant
komen zeker een keer
terug Alleen beneden zitten
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
gisteravond heerlijk ,en perfect gegeten ,goede bediening ,kom er zeker weer.
een echte aanrader .
Tijd tussen de drie gangenmenu was ook prima.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Heel goed gegeten alles klopte. De bediening doet het heel goed. Onze biefstuk was conform afspraak gebraden Medium en medium rare. Jammer dat de kok niet ff uit de keuken komt!
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijke bediening. Korte wachtijden. Smaakvol eten
Natasja L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Puur Oldenzaal.
Een feestje, niet alleen door het heerlijke eten maar ook door de ambiance, de hartelijke ontvangst, het ontzettend aardige en attente personeel.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
prima gegeten en goede bediening. Fijn dat we gewoon uit de kaart konden kiezen.
Verse en verrassende gerechten. Kortom een hele gezellige avond gehad.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten naar keuze van de volledige kaart. In combinatie met goede wijnen een heerlijk avondje uit. Een aanrader.
René S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zowel positieve als minder positieve opmerkingen. Positief is de kwaliteit van het eten. Dit is goed en lekker. Ook positief is de vriendelijke bediening. Minder positief is dat er geen bierkaart was, wel een minuscuul bockbiertje van de tap voor € 4,25. Dit was het niet waard. Er is wel een wijnkaart met verschillende wijnen per glas. Ik heb een Franse cabernet sauvignon van € 5,- geprobeerd . Ook de Portugese huiswijn van € 3,95. Deze laatste vond ik persoonlijk veel beter. Ook minder positief is de onduidelijkheid van de keuze van de kaart. Je kunt voor het AH menu van de hele kaart kiezen naast het 3 gangen keuze menu van de chef voor € 29,50. Onduidelijk zijn de prijzen die je betaalt voor surplus. Zelf was ik hierdoor € 16,- meer kwijt dan het standaardkeuzemenu dat mijn vrouw genomen heeft. Dit was nl. ook goed. Een volgende keer zou ik ook gaan voor het standaard menu.
Nancye E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten.
Ontspannen sfeer.
Mooie gerechten.
Fijne kaart.(ook voor de IENS-actie gewoon van de kaart kunnen bestellen)
Vriendelijke bediening.
Aanrader!!!!
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gezellige ambiance, voortreffelijk eten en fijn dat je met de AH kaarten toch uit hele menukaart kon kiezen. Heel aardige bediening.