Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,1
VolvoV40 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
De Bistro zat bomvol. Ondanks dat vlotte, leuke bedoening. Waren goed op de hoogte van de intoleranties en hielden hier ook zeker rekening mee. Eten was "puur", dwz heerlijk qua smaak, niets te veel of te weinig.
Paar kleine aandachtspunten: zorg voor een verse zout- en pepermolen op tafel en cafeïnevrije koffie.
Zeker een aanrader voor lekker gezellig eten.
alfredatta .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Het eten was prima, sfeer was goed. Bedienen naar wens. Goede uitleg over het eten en vriendelijk. Alleen de wijn was te prijzig.
har56wes .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Prettige bediening, belangstelling en vriendelijk gastvrij
Eten was heerlijk en een lust voor het oog.
voorgerecht, met name zalm mooi geserveerd en lekker
hoofdgerecht met aard puree en heerlijke saus
creme brulee was juiste portie en lekker
sardientje801 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Heerlijk avondje gehad, voldoende ruimte tussen de tafels voor privacy, gezellig ingericht, heel attent personeel. Kaart met voldoende keuze en het eten was heerlijk, wat wil een mens nog meer!
m.vos .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Vriendelijk personeel, vlotte bediening, ze letten goed op of je glas leeg was, of de borden leeg. Heel attent, zonder opdringerig te zijn.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. We moesten wel even wachten op de kaart, maar na een keuze te hebben gemaakt hebben we genoten van elk gerecht,
en de Portugese wijn die we erbij dronken was heerlijk.
Er was een mogelijkheid om van de kaart te kiezen tegen een kleine bijbetaling, was echter niet nodig aangezien er voldoende keuze was op de AH kaart.
Een tip aan de bediening: wees iets allerter en ga een keer vaker langs een tafel om te vragen of alles voldoende en naar wens is en enz.
Maar ondanks dat hebben we genoten en raden dit restaurant dan ook aan.
hartigetaart .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk drie gangen menu gegeten. Ravioli,varkenswangen (echt heel bijzonder zacht en smaakvol,mede door de heerlijke truffelsaus en groenten) en nagerecht met bosvruchtensausje,sabayon en bolletje ijs.
Personeel kwam op de juiste momenten langs om ons te voorzien van drinken en zijn tijdens ons gehele verblijf zeer vriendelijk geweest. Je voelt je hier als klant gewaardeerd.
Extra friet bij hoofdgerecht niet nodig,door aardappelgratin en sla die er al bij geserveerd worden. Frietjes zijn niet bijzonder. Vanaf 18:30 is het gezellig vol.
FMW S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Leuk, gezellig restaurantje; beetje eetkamer idee. Vriendelijke en vlotte bediening, voor ons iets te snel; we waren nog maar net met ons eerste stokbroodje met kruidenboter en tapenade bezig toen het voorgerecht al kwam. Ook het hoofd-en nagerecht volgden naar onze mening te snel op elkaar. Het eten was leuk opgemaakt, smaakte lekker, maar smaakte niet echt spectaculair.
Na ongeveer 2 uur gezeten te hebben werd het opeens frisjes in het restaurant, alsof er ergens een raam of deur open stond. De serveerster zou kijken waar de tocht vandaan kwam, maar we hoorden er niets meer van en het bleef tochten.
55sminDionne26 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Wat een gezellige bistro. Leuk personeel aan tafel werd alles uitgelegd wat er op ons bord lag en er werd regelmatig gevraagd of het ons smaakte.
Wij hadden een reservering gemaakt met de AH actie en konden een ruime keuze maken uit 4 drie gangen menu's .
Mijn man had een voorgerecht van Gebakken champignons ik een gevulde tortilini met zalm en kreeft. Als hoofdgerecht eendenborst op groente met rode wijn jus met salade en gegratineerde aardappels.Verrukkelijk. Toetje hebben wij overgeslagen maar koffie en thee genomen
einstein72 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Prima eten voor een redelijke prijs. De bediening is vriendelijk maar maakt nog wel eens een foutje. Bestelde drankjes worden vergeten en ongebruikte of lege glazen worden niet weg gehaald.
Tafeltjes staan zo dicht op elkaar dat je elkaars gesprekken kunt volgen. Niet onoverkomelijk, maar door de krappe opstelling komt ook de bediening soms in de problemen. Zeker als het zoals deze keer vol geboekt is.
Al met al genoeg te verbeteren in dit verder veelbelovende restaurant.
Richard O.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We zijn gisteren met zijn zessen uit eten geweest bij bistro Puur! Dit was een geweldige avond mede door de gerechten die geserveerd werden. Jammer dat ze geen Pernod hadden als aperitief maar de witte wijn vergoedde veel. Alle voorgerechten waren bijzonder smaakvol bereid. Mijn eigen ravioli met kreeft vond ik super lekker. De hoofdgerechten deden hier niet voor onder. Alhoewel mijn lamsbout zonder bout werd geserveerd was de bereiding voortreffelijk. Ook het wilde zwijn was bijzonder goed van smaak en bereiding. Dat bleek ook een te ruime portie voor sommige eters maar geen nood. Het is allemaal schoon op gegaan! De bijgerechten zijn wat zuinig (sla en aardappelgratin) dus daar hebben we wat frietjes voor bij besteld. Alhoewel de wijnkaart niet erg uitgebreid is, staan er wel zeker twee toppertjes op die ik al kende. De keuze voor de Carmello Rodero bleek uitstekend in de smaak te vallen bij de andere eters. Echt een top wijn! Lekker dat je er "gewoon" een karaf water bij kunt krijgen. Nadat iedereen zijn nagerecht had weg gesmuld (crème brulee, mandarijn parfait en rood fruit met ijs) werden we nog van heerlijke thee en koffie voorzien (en espresso, dopio, cappucino, want gewone koffie drinken we thuis :-) met een verrassing in de vorm van een aardbeien zandgebakje. Gelukkig niet te groot want iedereen was ruim aan zijn/haar tax. Klein minpuntje was nog dat de sambuca een vreemd bij smaakje had en de maat van het digestief een beetje karig overkwam. De sfeer was prima en de bediening vlot en vriendelijk. Alleen trok zo af en toe er een aangebrande lucht uit de keuken over als er wat te fanatiek gegrild werd. We zaten dan ook boven in de zaak en dat zal beneden beduidend minder zijn. Vanwege het inzetten van de AH boekjes viel de rekening ook nog erg mee. We kunnen dan ook terugkijken op een bijzonder geslaagde avond waarbij ik iedereen kan aanraden om bij bistro Puur! te gaan eten.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Het was erg druk waardoor we in eerste instantie lang op ons eerste drankje moesten wachten maar het personeel bleef zeer vriendelijk opgewekt en welwillend waardoor het niet zo erg was om te wachten. En het eten was gewoonweg voortreffelijk!
jrutgers34 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Dit is niet voor het eerst dat we bij Puur hebben gegeten, het eten schaal ik in in de boven middenklasse., smakelijk met het nodige raffinement, sfeervolle Lokatie, zeer goede bediening, constante kwaliteit.!
Gewoon een aanrader.
eheuver .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Heerlijk gegeten, de prijs kwaliteitverhouding voor een drie gangenmenu is prima. Daarnaast werkt er heel vriendelijk personeel met veel kennis over de producten en wijnen die ze serveren.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Met de AH restaurants zegels gegeten bij dit restaurant. Keuze uit 3 gangen keuze menu, maar ook a la carte was geen probleem tegen kleine meerprijs (afhankelijk van de keuze). Eten zag er mooi uit en smaakte allemaal prima. Wel vrij zout, ik hou daar van, maar kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.
René L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Voor wat we gekozen hadden was dat perfect. Paddestoelkroketten, geitenkaas,tamme eend,kalfsrib,kletstkoppen en monchoutaartje. Van de rest hebben wij natuurlijk geen oordeel We konden in ieder geval moeilijk een keus maken omdat er zo lekker uitzag (buren)
De bediening was heel goed. Wat ons opviel dat het bedienend personeel zo leuk met elkaar omging. Enige nadeel dat we steeds een beetje lang op ons eten moesten wachten. Decor was heel gezellig. Komen beslist terug!
m.dorpmans.meijer .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Wij, met ons viertjes, hebben gisteravond, 05-11-2015, uitermate heerlijk gegeten bij PUUR in Oldenzaal.
Zeer gastvrij ontvangen, een tafel was gereserveerd bij het raam, in een heel sfeervolle, gezellige ambiance.
We konden kiezen van de kaart, ( dus geen a-4 tje, opgerold in een glas, waarop 2 keuzemenu`s stonden ).
Dat gaf al aan dat we, de gasten, serieus genomen werden.
Als voorafje hadden we Champignons Dordogne met knoflooksaus; 2 van ons kozen voor de scholfilet met een kreeftensaus,plus kreeftje als garnering. Wij voor de kabeljauw; stevig en goed wit vlees.
We hebben enorm genoten, de smaken waren erg verfijnd, vis en groenten strak vers, en in ruime mate voldoende.
Ook de witte wijn , Chardonnay, was een goede keuze, het toetje, ijs met warme- pure chocoladesaus,/ creme brulee,knapperig korstje met bolletje ijs, ook zeer smaakvol en kleurig opgediend.
Al met al; kwaliteit/ prijs is zeker een dikke 9!!!!
Het was gezellig druk, toch veel aandacht, en we komen zeker terug en kan het dus ook de wat verwende gast, zeker aanraden.
Team Bistro Puur; TOP
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Puur. We werden bijzonder gastvrij ontvangen.
Het driegangenmenu bood voldoende keus en ook was het mogelijk om iets af te wijken van het aangeboden menu.
Door de AH korting was de prijs ook nog bijzonder laag.
Een echte aanrader.
annemustie .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten met het de AH zegels, we hadden gewoon keuze uit het gehele menu. Een echte aanrader. Ze hadden verstand van de wijnen.
vinkenvleugelbert .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Gezelllig restaurant waar het fijn was om te dineren.
Als voorgerecht was het champignongs in roombeslag,
het hoofdgerecht waren er de varkensjeswangetjes en als nagerecht de creme bullee.