Bistro Puur

Sint Plechelmusplein 18 7571 EG Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,2
gerardbooijink .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Zoals wel vaker ook nu weer heerlijk gegeten. Leuke ambiance, gastvrije ontvangst, plezierige bediening. We hadden een 4 gangen verrassingsmenu met inderdaad verrassende gerechten.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Normaal zou ik zeggen zeer goed, maar dit keer vonden wij de toetjes minder.
Veel ananas en niet zo als de vorige keren heerlijk gekonfijt.
Peer was ook niet bijzonder.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Paaszaterdag gegeten als onderdeel van ons weekendje weg. Gezellig en vooral lekker gegeten. Een aanrader ook voor mensen die gewoon lekker willen eten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Met Primera bon wezen eten 3 gangen van de kaart. Zeer lekker en goed eten met een super bediening????
Echt een aanrader!!!
E. P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Industrieel ingericht restaurant. Geluid klinkt erg hard en het was er vrij koud.. vriendelijk personeel en lekker gegeten.
K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Bediening was verder goed, helaas ging men zeer slodderig om met de jassen. De mogelijkheid van diefstal was ruimschoots aanwezig. het personeel zij ons dat we ge jassen neer moesten leggen op een kruk en dat ze de jassen gelijk in de garderobe zouden ophangen. bij vertrek 3 uur later lagen ze nog steeds onbeheerd op de kruk
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Gisteravond was het gezellig,En het eten was weer geweldig lekker. Het was weer PUUR goed.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heel vriendelijke en warme ontvangst, zeer beleefde medewerkers, correcte en uiterst professionele bediening .
Het eten was uitstekend, goede prijs / kwaliteitsverhouding.
Wij hadden beperkt tijd en dat vooraf aan gegeven: alles liep op rolletjes en zo waren wij ruimschoots op tijd aanwezig voor de uitvoering van de Mattheüs Passion in de Plechelmus basiliek.
Wij besloten om spoedig terug te komen.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Voor de eerste keer Iberico varkens wang en wildzwiijn schouder gegeten op instigatie van de chef. Dit smaakt naar meer.
Aldy D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gezellige plek om te eten. Goede kaart
Top gegeten
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Vrijdagavond de daghap is gewoon een feest maaltijd. Super lekkere kabeljauw filet met witte wijnsaus. Borden zijn geweldig mooi opgemaakt. En de bediening zo vriendelijk en behulpzaam. Echt genieten bij Puur.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Speciaal aan te bevelen voor mensen met gluten intolerantie
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Geweldig lekker gegeten en een top bediening, alleen jammer dat we aan het eind onze Primera bon vergaten in te leveren! Pfffff lekker dom hahaha maar Puur is zeker een aanrader!
De tafel van Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ontvangst altijd weer hartelijk. Bediening leuk en vriendelijk. Met 3persn. waarvan er 2 glutenvrij zijn gegeten. Vooraf brood en ook de 2 gl.vrije persn. kregen een lekker broodje glvrij. Daghap was kabeljauw filet met witte wijnsaus. Mooi opgemaakt bord met een prachtige kabeljauw filet. Vlotte bediening. Super lekker en gezellig gegeten. Dit is en blijft top bij Puur.
Han G.
Reeds vele keren bj Puur wezen eten. Elke keer weer ‘n feestje!
Zelfs de “daghap” wordt uitgeserveerd alsof ‘t ‘n vijfgangendiner betreft. Helemaal af!! Smaakvol, prachtig opgediend en ‘n uiterst vriendelijke bediening.
Tot de volgende keer!!
Teunke .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
geweldig eten, goede smaak, verse groentes, vlees mooi rosa en zacht met een licht gril smaakje ! Fijne en prettige ambiance en bediening. Prijs/kwaliteits verhouding meer dan goed. Derhalve is Puur een aanrader!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Op 3 maart jl hier heerlïjk gegeten, prima bediening met voldoende tussenpozen tussen de gerechten.
Een aangename ambiance.
A.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Een fijne avond gehad bij Restaurant Puur in Oldenzaal. Bijzonder smakelijk gegeten met vrienden. Vriendelijke bediening, en gelukkig geen irritante geluiden om je heen waar je je aan zou kunnen ergeren. Zeker voor herhaling vatbaar!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten met vrouw en kinderen.
We zaten boven. en daar mag gezelligheid met betrekking
tot de inrichting echt wel iets gebeuren dit in tegenstelling tot de
benedenverdieping.
Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Goede bediening, lekkere wijn en het eten was goed op smaak.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Alle drie waren we het er over eens. Heel lekker gegeten. Bediening leuk attent en kennis van zaken. Een gezellige avond uit eten. Puur we komen weer terug!!