Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

Jouw recensie over het restaurant Bistro Puur

Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We hebben met z'n drieën geweldig lekker gegeten. Leuke vriendelijke bediening. Was weer gezellig en goed bij Puur.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Eten was heerlijk, voldeed volledig aan onze verwachtingen. Het is wel snel een stuk duurder geworden van 27.50 naar 29.50 en nu 34.50. Maar het was het wel waard.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Super lekker gegeten. Prachtig stuk kabeljauw filet op een mooi opgemaakt bord. Bediening altijd vriendelijk en leuk. Puur was weer TOP.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Op onze plek tochte het, waardoor het een beetje fris was! Voor de rest een heerlijke avond gehad, erg lekker!!
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
De kabeljauw filet met witte wijnsaus blijft toch míjn favoriet. Heel lekker gegeten. Puur tot 2018. Deze vaste klant komt zeker terug.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten hier. Leuke gevarieerde kaart. Slakken en 3 coquilles met kruidenrisotto vooraf. Daarna beide de daghap à 8,50€ (mooie portie kabeljauw met witte wijnsaus uit oven op bedje van groenten en puree; met salade en aardappel gratiné). Lekkere wijn erbij.
sharon T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het eten was redelijk, niet zeer uitgesproken van smaak, maar wel smakelijk. Goede wijnen. Rekening klopte niet helemaal, maar kwam daar pas thuis achter. Goed controleren dus.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Heb weer de kabeljauw filet met witte wijnsaus genomen. Blijft lekker. Bediening en keuken super. Puur het was weer TOP.
Berthe V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Bediening is uistekend. De voorgerechten, slakken en coquilles met risotto waren heerlijk. De haasfilet was helaas niet mals. Kregen het tijdens het hoofdgerecht ook koud, verwarming was ook koud.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Met drie personen heerlijk gegeten. Vriendelijk ontvangen. Leuke en aardige bediening. En de keuken super.
Erna W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Hazerug was veel te lang gebakken,redelijk taai
Mart O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten met zijn tweeën. Goede en professionele bediening en gerechten van een hoog kwaliteit. Bij binnenkomst werden we opgevangen door het personeel, heel netjes. We komen dus zeker weer!
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Kabeljauw met witte wijnsaus geweldig lekker gegeten. Aanrader!!! Bediening altijd leuk en aardig. Kom zeker weer terug.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Met 3pers heerlijk gegeten. Daghap gehad, kabeljauw met witte wijnsaus geweldig lekker. Mooi opgediend leuke bediening alles top. Puur tot de volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Geweldig lekker gegeten. Super!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer! Absolute aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zalig gegeten
KarinCo C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Vaak gegeten met de AH restaurantactie. Niks als LOF. Nu met vrienden zonder bon. Viel erg tegen. Wat we toen voor 2 personen kregen, gratin en salade daar moesten wij het met zijn viertjes mee doen. Frites gelijk erbij besteld voor 2,50 euro en weer zo'n klein lullig schaaltje voor 4 personen, toen zelfde hoeveelheid 2 personen. Gewoon jammer want het eten is erg lekker maar dit viel ons tegen.
Emma P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017