Bistro Puur

Sint Plechelmusplein 18 7571 EG Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro Puur

Michel L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Hier gegeten met een voucher via de Primera restaurant actie. Driegangen menu had genoeg keuzes. Sfeer daar is gezellig, bediening vlot en vriendelijk , lekkere rode huiswijn en het eten zelf ook echt heerlijk.
Zeer aan te bevelen. Komen graag nog een keer terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wederom een fijn bezoek. Goed eten, hoge kwaliteit. Fijn en gekwalificeerd personeel. Zeker bij uitleg van de wijnen (wijnarrangement). Eén tip. Vernieuw het geluidsysteem want de muziek klinkt wat blikkerig. Veder top.
Mario H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bediening was ondermaats. Te lang wachten op het eerste wijntje. Moest om het juiste mes vragen voor de entrecote.
R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Kleine opmerking, alleen het interieur mag misschien wat vaker schoonmaken. Het eten is uitstekend. Natuurlijk is de prijs behoorlijk maar de kwaliteit is er ook na. Uiteraard zullen zij de producten op natuurlijke wijze bereiden. Ik meende het te proeven. Kort gezegd uitstekend gedaan. Aan winst voor Oldenzaal.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Super lekker gegeten. Victoria baars met pittige wijnsaus. Echt een aanrader wat lekker!! Dit was de eerste keer dat ik dit gegeten heb. Maar hopelijk ook niet de laatste. Puur dit was echt genieten in alle opzichten.
M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Had bepaalde wijn besteld en men bracht ben opende een verkeerde fles. Bij bestelling wijn karafje water besteld en dat kwam na een tweede keer vragen vrij laat. De lucht in het restaurant had m.i. een vettige/frituur reuk.
Ondanks bovenstaande toch prettig en smakelijk gegeten.
Eddie P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Leuk restaurant goede en vriendelijke bedinging.
Voor herhaling vatbaar.
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Zeer prettige sfeer, bediening en hoge kwaliteit qua eten. Top dus!
gerardbooijink .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Zoals wel vaker ook nu weer heerlijk gegeten. Leuke ambiance, gastvrije ontvangst, plezierige bediening. We hadden een 4 gangen verrassingsmenu met inderdaad verrassende gerechten.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Normaal zou ik zeggen zeer goed, maar dit keer vonden wij de toetjes minder.
Veel ananas en niet zo als de vorige keren heerlijk gekonfijt.
Peer was ook niet bijzonder.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Paaszaterdag gegeten als onderdeel van ons weekendje weg. Gezellig en vooral lekker gegeten. Een aanrader ook voor mensen die gewoon lekker willen eten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Met Primera bon wezen eten 3 gangen van de kaart. Zeer lekker en goed eten met een super bediening????
Echt een aanrader!!!
E. P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Industrieel ingericht restaurant. Geluid klinkt erg hard en het was er vrij koud.. vriendelijk personeel en lekker gegeten.
K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Bediening was verder goed, helaas ging men zeer slodderig om met de jassen. De mogelijkheid van diefstal was ruimschoots aanwezig. het personeel zij ons dat we ge jassen neer moesten leggen op een kruk en dat ze de jassen gelijk in de garderobe zouden ophangen. bij vertrek 3 uur later lagen ze nog steeds onbeheerd op de kruk
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Gisteravond was het gezellig,En het eten was weer geweldig lekker. Het was weer PUUR goed.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heel vriendelijke en warme ontvangst, zeer beleefde medewerkers, correcte en uiterst professionele bediening .
Het eten was uitstekend, goede prijs / kwaliteitsverhouding.
Wij hadden beperkt tijd en dat vooraf aan gegeven: alles liep op rolletjes en zo waren wij ruimschoots op tijd aanwezig voor de uitvoering van de Mattheüs Passion in de Plechelmus basiliek.
Wij besloten om spoedig terug te komen.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Voor de eerste keer Iberico varkens wang en wildzwiijn schouder gegeten op instigatie van de chef. Dit smaakt naar meer.
Aldy D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gezellige plek om te eten. Goede kaart
Top gegeten
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Vrijdagavond de daghap is gewoon een feest maaltijd. Super lekkere kabeljauw filet met witte wijnsaus. Borden zijn geweldig mooi opgemaakt. En de bediening zo vriendelijk en behulpzaam. Echt genieten bij Puur.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Speciaal aan te bevelen voor mensen met gluten intolerantie