Bistro Puur

Sint Plechelmusplein 18 7571 EG Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
heerlijk gegeten
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Afgelopen zondag hebben wij hier gegeten met een AH kaart.
We mochten kiezen van de gewone kaart en we hebben heerlijk gegeten. Ondanks de drukte verliep alles voorspoedig. Het personeel was erg vriendelijk. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe.
geertsoes1982 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijke bistro !
Staat in mijn top van gezellige en goeie bistro's .
Goed eten leuk personeel die ook nog eens weten waar ze het over hebben en dat ontbreekt nog wel eens in sommige horeca gelegenheden .
Kortom moeite waard
Tot ziens
louis S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het is Puur genieten
Alwy G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bijzonder goede sfeer, vriendelijk personeel en bijzonder bereidwillig.
Het eten was top en de tussentijden waren goed, je voelt je niet opgejaagd het verloopt allemaal rustig !
Één kleine opmerking:
doordat (waarschijnlijk) de sluitdeur (bij de ingang) niet gesloten was zaten enkele personen bij vlagen in de tocht.
De twee personen zaten voor het uitgifte deel van de keuken waar in de keuken uiteraard een afzuiging zit, waarschijnlijk (in samenhang) veroorzaakt dit de tocht.
"Puur" is een aanbeveling voor anderen ! houden zo !!
c.akkerman .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De naam Puur is zeer toepasselijk op de gerechten die worden geserveerd. Deze zijn oogverblindend en overheerlijk!
Wij komen graag een keer terug als wij weer eens in de buurt zijn????
gjwkoop .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten,voor de derde keer met de AH actie. Het eten was perfect(IK had voor de derde keer de varkenswangetjes, alleen daarvoor ga je er weer heen. Het personeel is heel accuraat en uiterst aardig.
M V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Dit was een zeer goed gekozen restaurant met goede gerechten. Het restaurant werd druk bezocht en dat is meestal een teken dat de kwaliteit en prijs van een hoog niveau is .
Een aanrader om nogmaals terug te komen.
Betsy S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was perfect bediening zeer netjes we hebben een gezellige avon Bin Restaurant Puur gehad
Alles ws goed dat heb ik hierboven vermeld
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het AH-menu is ons erg goede bevallen. Het personeel is zeer vriendelijk, het eten prima en de drank uitstekend. Kortom voor herhaling vatbaar.
A D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Laagdrempelige gelegenheid waar je je meteen op je gemak voelt. Zeer vriendelijke bediening. Gerechten (voorgerecht: paddenstoelenkroketjes, hoofdgerechten: scholfilet, risotto en dessert: kletskoppen) waren heerlijk. Vooral de frietjes waren bijzonder lekker! Deze ervaring is een goede reden om terug te komen!
maria B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening, de kok konden we ook zien( Leuk). De kwaliteit van het eten vonden we heel goed. De bediening kwam regelmatig langs om te vragen of het goed was en of het genoeg was. Niet dat we nog meer beliefden maar werd wel op prijs gesteld.
Een minpuntje vonden we dat het rumoerig was, de popmuziek was luid genoeg, helemaal niet onze smaak, daarom graag wat zachter (als achtergrondmuziek) b.v. Bovendien speelde op enig moment twee soorten muziek door elkaar. Verder niets dan lof en beslist een aanrader voor mensen die kwaliteit op prijs stellen
We zijn wel van plan na deze ervaring om hier weer te gaan genieten van het eten.

mariët Boersma en anne schreur
G B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Supergezellige avond gehad met heel lekker eten, vooral het hoofdgerecht Iberico nek is aan te bevelen, vriendelijk en enthousiast personeel. We komen zeker terug
gerardbruins .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Goede ontvangst, leuke sfeer, prima keuken en leuke, correcte en vlotte bediening.
Gerechten waren prima van kwaliteit en erg smaakvol. Gevarieerde kaart en de Iberico nek is een aanrader.
T. D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was lekker en de bediening was vriendelijk. Het was redelijk druk en daardoor misschien voor mij iets te lawaaiig. Maar ik kom zeker terug.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was super en elk bord was een plaatje. Bediening erg vriendelijk en een gezellige lokatie top!
soes1952 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten via de AH-restaurantactie.
Gezellig levendig restaurant op mooie locatie. Vriendelijk personeel.
Er was uitgebreide menu-keuze en wij hebben uitstekend gegeten. Zeker een aanrader !
Hannie R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellig en ongedwongen in een prettige omgeving genoten van het eten en een keurige bediening.
Echt voor herhaling vatbaar.
Debby D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Heb lactose intolerantie. Werd goed uitgezocht! Top. Wel iets last maar ik ben erg gevoelig!
AGNES H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Hebben heerlijk gegeten via de AH actie.
Prijs kwaliteit verhouding zeer goed, voortreffelijke gerechten qua smaak
Vriendelijke en correcte bediening .
kortom een aanrader