Bistro Puur

Sint Plechelmusplein 18 7571 EG Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Chris E.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wederom perfect en heerlijk gegeten ! Je hebt echt het gevoel dat je welkom bent. Goede kwaliteit, alles prima warm en gaar.
Douwe D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Super gegeten.????
Bediening uitstekend vriendelijk.
Alleen jammer dat we boven zaten.
Was daar erg warm.
Echt een aanrader????
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ontvangst verdiend 3sterren, zo ook het eten en de bediening. In één woord fantastisch. De uitleg bij het eten werd ook zeer op prijs gesteld door ons
Eddie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Voortreffelijk gegeten! Het smaakte overheerlijk en de maaltijd werd geserveerd in mooie schalen en op mooie borden. Het personeel was vriendelijk en attent.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Terwijl we op elkaar stonden te wachten voor het restaurant Puur kwam de buurman van het restaurant ernaast naar buiten met wijn en glazen om ons naar zijn terras te lokken. Een rare gewaarwording! Met het idee dat we ons stonden te vervelen! Vreemd!
Het eten was prima van kwaliteit. Wel jammer dat er geen voldoende brood was en waardoor we een hete platgeslagen brood op tafel kregen. Niet echt professioneel!
Ook werd ons niet gevraagd of we behoefte hadden aan een nagerecht maar ons de kaart onder de neus gedrukt. Niet fraai. Dit is nog wel een aandachtspunt.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben net als de vorige keer, heerlijk gegeten. Hoeveelheid en kwaliteit zijn prima! Niet te veel of te weinig garnituur., ook goed. Bediening was prettig en persoonlijk, niet overdreven. Helaas was het nogal warm binnen, hoewel het buiten niet warm was! Na hiervan melding te hebben gemaakt, is dit enigszins verholpen door wellicht een deur en een raam te hebben geopend! Ook een goede service ! We komen zeker terug!
Tucker .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Geweldig gegeten. De hoofdgerechten (varkenswang en Iberico nek) smaakten verrukkelijk. Ook de voorgerechten waren uit de kunst. Entourage en bediening maakten het plaatje compleet. Binnenkort gaan we terug.
Lucia-Maria .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Dit keer heerlijk en gezellig gegeten. Na een teleurstellende ervaring meer dan een jaar geleden was alles nu zeer naar wens. Ruime keus, ook bij het speciale AH-menu, goede kwaliteit en gastvrije bediening. Wij zijn weer fan van PUUR!
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Gezellig restaurant met heerlijke gerechten op de kaart. Vooraf coquiles en hoofdgerecht tournedos overbakken met en daarna kaasplankje van de kaastafel. Ruime porties en goede bediening. We blijven hier steeds weer terugkomen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuke bistro-restaurant! Erg lekker gegeten (van voor- t/m nagerecht!) Ook zijn de gerechten opgediend als een klein kunstwerkje. Een lust voor het oog! (en de tong) 1e Pinksterdag zat het restaurant goed vol (blij dat we hadden gereserveerd!) Van ons krijgt Puur een dikke 9.
Vriendelijke bediening.
Betalen per pin mag van ons aan tafel i.p.v. bij de uitgang!
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Goede balans in menukeuze. Heerlijke gerechten met bijpassende wijn. Vriendelijke bediening in ontspannen sfeer op het terras naast de basiliek.
hankbally .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We aten hier met z'n vieren met de AH actie. De menukaart was speciaal daarvoor ingericht. Het viel wel op dat er voor diverse gerechten een toeslag was. De kaart biedt een ruime keuze.
De gerechten waren mooi opgemaakt en de kwaliteit van de gerechten waren allen zonder meer prima.
De ervaringen van anderen m.b.t. het personeel vonden wij echter niet terug. Het personeel was loom en langzaam. De hartelijke ontvangst die anderen hebben ervaren was bij ons niet aanwezig. De uitleg over de menukaart ontbrak. Het leek erop of we blij moesten zijn dat we hier konden eten. Waarschijnlijk waren de mensen bevangen door de warmte.
Kortom een prima keuken, maar personeel mist gastheerschap.
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het eten is ambachtelijk bereid. Je kunt zien dat er veel zorg aan is besteed. Het was allemaal heel erg lekker. Het is een gezellige entourage.
Marco E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
zeer leuke bistro waar je heerlijk kunt eten en genieten
zeker een aanrader!! Kwaliteit van het eten was erg goed en ook de bediening
was vriendelijk met goede service
Mirjam-73 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten! Leuke menukaart, net even iets luxer dan een gewone bistro.
Personeel uitermate vriendelijk. Een echte aanrader!!!
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We hebben heerlijk met z'n vieren met bonnen van de AH restaurant actie gegeten. Er was een apart menu voor de actie met veel keus. De bediening was prima!
hgjan1 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Prima avondgehad! Joviale ontvangst en vlotte bediening. Ruime menukeuze voor de drie gangen met voor enkele gerechten een meerprijs. Bijpassende wijn werd met kennis van zaken gepresenteerd! Heel lekker gegeten en gedronken, top!
dejong531 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Gereserveerd ivm AH-restaurantweek. Goede service was de aparte menukaart. Spontane ontvangst en een vlotte en vriendelijke bediening. Voorgerecht paddestoelkroketjes en coquilles. Hoofdgerecht tournedos en varkenswangetjes. Tournedos was perfect en de varkenswangetjes was een nieuwe ontdekking en was top. Kun je voor omrijden. Nagerecht was 2 x rood fruit. Leuk en fris geserveerd op een speciaal bord. De witte wijn maakte het bezoek compleet tot een feestje. De kok die het voor en nagerecht maakte persoonlijk gecomplimenteerd. Gaan zeker terug om de menukaart verder te ontdekken. Een perfecte avond voor een goede prijs. Top en nog eens top.
Inekerwit .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten, konden uit de menu kaart een eigen keuze maken, je bent dus niet gebonden aan een vast menu gekoppeld aan de AH-actie. Vind ik een voordeel. De gerechten waren goed en erg lekker (komt mogelijk door je eigen keus)
René S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een goed en gezellig restaurant. De kaart bood voldoende keuzemogelijkheden. De gerechten werden smaakvol opgediend. Dit is een restaurant waar wij ook zonder de AH actie naar toe zullen gaan.