Bistro Puur

Sint Plechelmusplein 18 7571 EG Oldenzaal Nederland Kaart

Over restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

Service8,5/10
Decor8,2/10
195361 . Fijnproever (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
wij waren met 6 personen en hebben het naar onze zin gehad.
Eten was goed en ook de bediening was naar wens.
Goed voor een volgend bezoek.
Christelkamphuis . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Leuke vlotte bediening en lekker eten! Je mag kiezen uit de hele kaart watbetekent dat er voor iedereen wel te kiezen valt.
Rietje.bertelink . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Was al eerder geweest, dus enthousiast! Heb hetzelfde gegeten als de vorige keer omdat ik dat zo lekker vond. Misschien kwam het omdat we buiten zaten, vanwege het mooie weer, maar vond het iets minder als toen. Borden waren snel koud(kan ook niet anders), stond geen zout en peper op tafel, en vond het buiten zitten een beetje tegenvallen. Maar het eten was wederom erg lekker.
Wimaco . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ruime keuze op de kaart. Mooie opgemaakte borden. Personeel erg vriendelijk ondanks het erge warme weer.
Mooie locatie.
Een aanrader!
Paulmonique . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk gevarieerd gegeten, ruime keuze en voortreffelijk bereid. Locatie is bijzonder, in de schaduw van de Plechelmus, hartje Oldenzaal.
Jameni . Fijnproever (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben .
heel lekker gegeten! Mijn man had champignonkroketjes die verrukkelijk waren!
De tournedos was lekker mals en de dame blanche ruim voldoende!
Ik had truffelsoep met een bladerdeegdakje, nooit eerder geproefd en heel smakelijk.Een echte aanrader! De scholfilet smaakte wat gronderig maar de structuur was prima.
Als toetje had ik de creme brulee die ook heerlijk was!
Kortom, we komen zeker terug!
Hennieko . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wat hebben we genoten van het heerlijk fantastisch le?kere eten, het heerlijke wijntje en de uiterst vriendelijke bediening. Een echte aanrader!! Wanneer wij weer in de regio op vakantie zijn komen we zeker weer bij PUUR een hapje eten.
H H. Expertproever (8 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij genoten van een prachtige zomerse avond en konden buiten eten.
Zeer sfeervol terras met uitzicht op de plechelmuskerk.
Wij konden a la carte eten en er waren enkele gerechten met bijbetaling.
Dit werd duidelijk uitgelegd.
Vriendelijke bediening, mooie porties en goed klaargemaakt.
Met aandacht op het bord.
Klein minpuntje was de te kleine en hard gebakken friet. Vermoedelijk het laatste uit de zak.
Al met al hadden wij een heerlijke avond en bevelen wij dit restaurant van harte aan.
Hsmellink . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Blij met de voorverwarmde borden, hierdoor blijft het eten langer warm. Eten erg lekkere gerechten, goede bediening, leuke atmosfeer.
Valenty . Fijnproever (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gegeten met 4 personen via AH restaurantmenu, we hebben zelden zo lekker gegeten.
Alles was als een plaatje op je bord, en de smaak: voortreffelijk! Alles vers, veel groenten.
Een regelrechte aanrader!
Eén kleine tip: eerst de uitgekozen wijn vooraf even laten keuren . . .
Korfje . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben met 4 personen heerlijk gegeten via de AH actie. Het eten was heerlijk, vooraf de carpaccio gehad, bijzonder lekker. Hoofdgerecht 3 x de tamme eend filet en 1 x de varkenshaas spies, heerlijk. Nagerechten waren ook geweldig lekker.
De bediening was vriendelijk en kundig en super attent. Kortom geweldig.
Mbol1 . Fijnproever (4 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was voortreffelijk. Bediening goed maar men deed wel erg zijn best om zoveel mogelijk (dure) drank te verkopen. Als het restaurant vol zit kun je elkaar moeilijk verstaan door al het lawaai.
Benveger . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
we hebben er heerlijk gegeten de bediening was goed we hebben er binnen heel gezellig gezeten een hele fijne sfeer voor herhaling vatbaar.
Edeumer . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij bistrouwens Puur. Met name de varkenswangen,aangeraden Door de ober,waren heerlijk.wij komen zeker nog een keer terug.
Elise.de.jager . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben met een groep van 6 mensen lekker gegeten bij bistro puur. We hebben allemaal genoten van goede voor en hoofdgerechten waarin ruime keuze was. Het kaasplankje als dessert werd aan tafel gesneden en was erg uitgebreid. Voldoende voor 2 personen! (Ipv 1)
De rest van de desserts verschilde een beetje qua kwaliteit.
Bediening goed en oplettend. Uitserveren had soms iets sneller gekund. De keuken had het denk ik druk
Goede avond en goed eten. Dank bistro puur
Herman.stegeman13 . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Voorgerecht hadden we de champignons en de kroketjes . Hoofdgerecht Varkens wangetjes en de spies. Personeel aardig
Gewoon een aanrader om eens lekker te gaan eten
Artine3112 . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We werden vriendelijk ontvangen na onze reservering met de AHKaarten.
Er kon à la carte worden gegeten wat we als zeer prettig hebben ervaren.
Gerechten zijn uitstekend en zeer smakelijk klaar gemaakt en werd geserveerd door jong, deskundig en een vriendelijk team.
Chapeau.
Administratie1 . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk de hele avond buiten gezeten, minpunt was herrie van de kermis op dat moment.
Eten was heerlijk, en ondanks de drukte was de bediening prima.
met groet, Henk en Dirkje
Martien W. Expertproever (5 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het eten, lekker en goed
Snelle vriendelijke bediening.
Gastvrije ontvangst, we konden van de kaart kiezen.
Restaurant was bijna vol, toch niet rumoerig, met 6 mensen aan de tafel konden we elkaar goed verstaan.
Theo H. Meesterproever (11 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk met 4 personen gegeten. Vooraf kregen we brood met truffeltapenade en kruidenboter van het huis. Daarna hadden we als voorgerechten een heerlijke canelloni en erg lekkere kroketjes. Als hoofdgerechten hadden we kabeljauw met risotto en varkens want.
De kabeljauw was mooi van afmeting en heerlijk gekruid. De risotto was ook voortreffelijk. De varkenswang kon je gewoon zuigen zo heerlijk en gaar.
Ondanks dat het heel druk was hadden de mensen in de bediening alle tijd voor je en waren heel vriendelijk.
Het decor was heel gezellig en niet standaard.
Dit alles terwijl voor twee personen een AH restaurantactie kaart werd ingeleverd.
Echt een aanrader!!!!