Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Lucy V.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Bediening was zeer goed en vriendelijk en het eten was goed niveau en redelijke porties, tussen de gangen zat precies genoeg tijd. Hier komen we zeker nog eens terug
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij hebben er heerlijk en gezellig gegeten. Prettige, ongedwongen maar correcte bediening. Prima kaart en keuken! Goed wijnadvies.
Jesse Z.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ger Z.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en zeer voorkomende bediening.
Het eten was voortreffelijk en verrassend.
De prijs conform het gebodene. Prijs van de wijn aan de hoge kant.
Inge N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijk personeel.
Heerlijk eten..minpuntje,de salade smaakte nergens naar..
rachelth .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten, gastvrijheid is top! gezellig restaurant met een uitstekende kaart!
we komen zeker weer terug. Ook onze vrienden waren zeer aangenaam verrast. voor hen was het de eerste keer bij Puur.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met PUUR, we hebben gegeten via de AH actie, waarvan de kaart, tot onze verbazing, was uitgebreid tot wel 10 voor,- en nagerechten.
Presentatie en gerechten waren allemaal zeer goed op smaak, en mooi opgemaakt, bijlagen goed maar haast overbodig gezien de goede porties.

Bediening was erg attent, snel schakelend en zelfs mondig in Engels, we voelden ons gemeend welkom.
Ook de selecteerde wijnen waren van goede kwaliteit, en het personeel was op de hoogte van de oorsprong en smaakbalans.

Tafels waren allen mooi gedekt, (ook daar waar niemand plaats had), echt erg goed.
Een zeer plezierige ervaring....

A.klein Goldewijk
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prijs kwaliteit goed, bediening vlot op een zeer prettige wijze, goede ambiance , horecapand ligt goed ten opzichte van parkeren ( centrum)
susan S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gezellig en lekker, gerechten perfect bereid. Mooi opmaak ook. Gezellig geroezemoes om ons heen, zodat niemand je gesprek kan volgen. Tafels op mooie afstand van elkaar. Wijnkeuze kan je prima overlaten aan het personeel.
InekeMG .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zoals we verwacht hadden, omdat we er al vaker hebben gegeten. Het eten was heerlijk. Het personeel zeer vakkundig en heel attent. We hadden om een tafeltje aan de zijkant gevraagd en ook gekregen dat was erg prettig.
feria7kram .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We komen daar vaak en altijd is het lekker en gezellig. Bij binnenkomst wordt je altijd hartelijk ontvangen en ze doen nooit moeilijk als je van het menu af wilt wijken. Een aanrader.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten vriendelijk en gastvrije bediening. Een gezellig en sfeervol restaurant. Zeer de moeite waard
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Super gezellig, fijn personeel, mooie avond gehad met heerlijk eten en lekkere wijn.
René J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een net ingericht gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Ze weten hoe een avond uit eten beleefd moet worden en ik kan Puur aan eenieder aanraden.
Chris E.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wederom uitstekend gegeten bij Puur met de AH-actie. Kort samengevat: gewoon een top avond gehad en heerlijk genoten ! Ga vooral zo door !
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
allen waren we zeer tevreden
diannevluttert .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
gegeten op de A.H. Restaurant bon, heerlijk gegeten ruime keuze uit gerechten, prijs kwaliteit prima, we komen zeker nog een keer terug.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Prettige en sfeervolle ruimtes, binnen en buiten.