Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro Puur

Inge N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijk personeel.
Heerlijk eten..minpuntje,de salade smaakte nergens naar..
rachelth .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten, gastvrijheid is top! gezellig restaurant met een uitstekende kaart!
we komen zeker weer terug. Ook onze vrienden waren zeer aangenaam verrast. voor hen was het de eerste keer bij Puur.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met PUUR, we hebben gegeten via de AH actie, waarvan de kaart, tot onze verbazing, was uitgebreid tot wel 10 voor,- en nagerechten.
Presentatie en gerechten waren allemaal zeer goed op smaak, en mooi opgemaakt, bijlagen goed maar haast overbodig gezien de goede porties.

Bediening was erg attent, snel schakelend en zelfs mondig in Engels, we voelden ons gemeend welkom.
Ook de selecteerde wijnen waren van goede kwaliteit, en het personeel was op de hoogte van de oorsprong en smaakbalans.

Tafels waren allen mooi gedekt, (ook daar waar niemand plaats had), echt erg goed.
Een zeer plezierige ervaring....

A.klein Goldewijk
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prijs kwaliteit goed, bediening vlot op een zeer prettige wijze, goede ambiance , horecapand ligt goed ten opzichte van parkeren ( centrum)
susan S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gezellig en lekker, gerechten perfect bereid. Mooi opmaak ook. Gezellig geroezemoes om ons heen, zodat niemand je gesprek kan volgen. Tafels op mooie afstand van elkaar. Wijnkeuze kan je prima overlaten aan het personeel.
InekeMG .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zoals we verwacht hadden, omdat we er al vaker hebben gegeten. Het eten was heerlijk. Het personeel zeer vakkundig en heel attent. We hadden om een tafeltje aan de zijkant gevraagd en ook gekregen dat was erg prettig.
feria7kram .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We komen daar vaak en altijd is het lekker en gezellig. Bij binnenkomst wordt je altijd hartelijk ontvangen en ze doen nooit moeilijk als je van het menu af wilt wijken. Een aanrader.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten vriendelijk en gastvrije bediening. Een gezellig en sfeervol restaurant. Zeer de moeite waard
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Super gezellig, fijn personeel, mooie avond gehad met heerlijk eten en lekkere wijn.
René J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een net ingericht gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Ze weten hoe een avond uit eten beleefd moet worden en ik kan Puur aan eenieder aanraden.
Chris E.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wederom uitstekend gegeten bij Puur met de AH-actie. Kort samengevat: gewoon een top avond gehad en heerlijk genoten ! Ga vooral zo door !
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
allen waren we zeer tevreden
diannevluttert .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
gegeten op de A.H. Restaurant bon, heerlijk gegeten ruime keuze uit gerechten, prijs kwaliteit prima, we komen zeker nog een keer terug.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Prettige en sfeervolle ruimtes, binnen en buiten.
Ursula K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het eten was erg lekker.Bedining was precies goed en vriendelijk.
De prijs was goed,maar zonder korting denk ik dat wij het aan de hoge kant vinden.8
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prima porties, snelle bediening! Wel veel darmkrampen gehad tot volgende ochtend, geen idee of dat door het eten kwam. De varkenshaas spies leek iets te rauw, maar was wel lekker!
Wil A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het personeel was super vriendelijk en straalde veel blijheid uit
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
met kinderen je verjaardag vieren verwacht je anders te doen.Voor tweede keer in korte tijd bij Puur gegeten.Eerste keer personeelstekort...kan gebeuren, maar ook nu weer! Tweede drankje kwam niet...asbak vergeten te brengen en klap op de vuurpijl de toetjes (chocoladetaartje met warme vloeibare chocolade erin)
waren 2 van de 4 ingestort,ontploft op het bord en dus koud!Geen excuses....kon nog prima zei de serveerster...
Geen derde keer meer voor mij (ons)
wijtserodenburg .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Verrassende gerechten. Ook wij als pescotariërs konden ruim aan onze trekken komen. Er was meer keuze dan op de AH-restaurantsite aangegeven menumogelijkheden. Bijvoorbeeld de heerlijke truffelsoep overbakken met bladerdeeg. Heerlijk. Dat je als appetizer kosteloos een plankje brood met smeerseltjes krijgt is ook een dikke plus. Het eten was top: alles vers bereid en heet geserveerd op gloeiende borden.
Eigenlijk maar twee kleine verbeterpuntjes: iets sneller zou kunnen en de - zeer vriendelijke - bediening zou wat minder luid mogen praten zodat niet het hele restaurant steeds hoeft mee te luisteren met het hard herhalen wat elke tafel besteld en vraagt. Dat leidt steeds teveel af.
Marjan G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Normale porties, mooi opgemaakte borden en uitgeserveerd door vakkundig personeel. Komen hier zeker terug!