Bistro Puur

Sint Plechelmusplein 18 7571 EG Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bistro Puur

• Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Was weer top. Super lekker gegeten.
De tafel van Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Met drie personen weer super lekker gegeten. Bediening was weer leuk, gezellig en correct. In de keuken hadden ze weer hun best gedaan. Mooi opgemaakte borden. En de kabeljauw was top. Om klokslag 20:00 was alles stil, en lag alles stil bij Puur. Dit ivm de dodenherdenking. Na 2 indrukwekkende minuten stilte, ging alles weer gezellig door. Puur we komen terug.
Han G.
Heerlijke kabeljauw gegeten!
Zoals altijd smaakvol, prachtig opgediend, helemaal top!
Extra waardering: het personeel gaf tijdig aan dat er 2 minuten stilte in acht genomen zou worden vanwege de dodenherdenking.
Hele grote klasse dat men daarin meegaat. Alle waardering hiervoor!!
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
we komen terug. Enige commentaar: geluid van naburige tafels is soms storend. Kan liggen aan rumoerige buren of ook aan vloer, waardoor geluid wordt teruggekaatst
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Het eten was zeer lekker alleen de garnituur die bij gerechten zat wat wel weinig tevens de aardappels
Voor die prijs zou je wel wat meer eten kunnen krijgen
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
we hebben heerlijk gegeten, we werden erg vriendelijk en behulpzaam ontvangen,Voor herhaling vatbaar.
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
gezellig restaurant, het opdienen had wat sneller gekund.
Vriendelijk personeel.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De kwaliteit van het eten was top en wij werden bediend door heel vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijke kabeljauw gegeten. Bediening was weer erg vriendelijk. Het blijft erg lekker en gezellig bij Puur.
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Ontzettend heerlijk gegeten met erg vriendelijk personeel. Ik had het zelf als ervaren gastvrouw niet beter kunnen doen.
P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Ondanks dat gebruik is gemaakt van een voucher. Fijne sfeer, vriendelijke bediening, gevarieerde kaart, mooie bordjes!
Jolien V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Enthousiaste en toegankelijke bediening. Naast het lekkere eten ook genoten van de heerlijke wijnen die geschonken worden.
Elze B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De traditionele kaart biedt weinig voor de moderne smaak. Vegetarisch eten kan, als je tenminste van paddenstoelen houdt, want zowel de twee vegetarische voorgerechten als het enige vegetarische hoofdgerecht zijn gebaseerd op paddenstoelen. Voor liefhebbers van vegan eten is hier niets op de kaart te vinden. De risotto -met paddenstoelen dus!- komt in een ruime boerenportie. De rijst is te lang gekookt, waardoor hij wat papperig is geworden en de kenmerkende bite die je bij risotto verwacht mist. Onder de risotto ligt wat moeilijk te herkennen gekookte groente. Bleekselderij en wortel? Het garnituur, in aparte schaaltjes op tafel gezet, bestaat uit frisse groene sla en aardappelgratin, voor ieder gerecht hetzelfde. Het is duidelijk dat de chef nog niet meedoet aan het 80/20 principe van 80% groenten, 20% vlees/vis. Hier wordt gekookt voor de smaak van gisteren, niet voor die van morgen.
Jacqueline .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
We gingen voor een "simpele" daghap. De naam daghap deed dit gerecht echt geen eer aan, het was echt óverheerlijk! Varkensprocureur met truffelsaus.
We komen zéker terug! Een aanrader!
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Hier gegeten met een voucher via de Primera restaurant actie. Driegangen menu had genoeg keuzes. Sfeer daar is gezellig, bediening vlot en vriendelijk , lekkere rode huiswijn en het eten zelf ook echt heerlijk.
Zeer aan te bevelen. Komen graag nog een keer terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wederom een fijn bezoek. Goed eten, hoge kwaliteit. Fijn en gekwalificeerd personeel. Zeker bij uitleg van de wijnen (wijnarrangement). Eén tip. Vernieuw het geluidsysteem want de muziek klinkt wat blikkerig. Veder top.
Mario H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bediening was ondermaats. Te lang wachten op het eerste wijntje. Moest om het juiste mes vragen voor de entrecote.
R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Kleine opmerking, alleen het interieur mag misschien wat vaker schoonmaken. Het eten is uitstekend. Natuurlijk is de prijs behoorlijk maar de kwaliteit is er ook na. Uiteraard zullen zij de producten op natuurlijke wijze bereiden. Ik meende het te proeven. Kort gezegd uitstekend gedaan. Aan winst voor Oldenzaal.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Super lekker gegeten. Victoria baars met pittige wijnsaus. Echt een aanrader wat lekker!! Dit was de eerste keer dat ik dit gegeten heb. Maar hopelijk ook niet de laatste. Puur dit was echt genieten in alle opzichten.
M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Had bepaalde wijn besteld en men bracht ben opende een verkeerde fles. Bij bestelling wijn karafje water besteld en dat kwam na een tweede keer vragen vrij laat. De lucht in het restaurant had m.i. een vettige/frituur reuk.
Ondanks bovenstaande toch prettig en smakelijk gegeten.
Eddie P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Leuk restaurant goede en vriendelijke bedinging.
Voor herhaling vatbaar.