Bistro Puur

Sint Plechelmusplein 18 7571 EG Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Puur

Puur dineren in Oldenzaal

Bij Bistro Puur aan het St. Plechelmusplein in Oldenzaal kun je heerlijk dineren bij Bistro Puur. In dit restaurant staan tijdloze gerechten op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Geniet van hun culinaire tour, van Wine & Bite tot aan de Winebar of bestel 'gewoon' à la carte. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bistro Puur

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Christina K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben een gezellige avond gehad in een sfeervol restaurant. Het eten was goed en de borden waren mooi opgemaakt. Er was voldoende keuze per gang. Het enige minpuntje was dat de verschillende gerechten/gangen wat snel op elkaar volgde.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Vanavond super gegeten bij dit restaurant.
Bediening zeer goed attent en correct zonder opdringerig te zijn.
voorgerecht zalm prima van smaak en leuke opmaak
hoofd gerecht kabeljauw, zo die moet zijn. Perfect.
we hebben shared kaas als dessert genomen ook oké met een
vintage port. We komen zeker hier terug. Aanrader.
KarinCo .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Keuze 3-gangenmenu van de grote kaart. Een geweldig restaurant. Heerlijk gegeten echte aanrader. Vriendelijke bediening, gewoon een top restaurant.
B H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk en vlot, wel jammer dat de garnituren voor 4 personen uit een heel klein rond bakje bestaan, waar 1 persoon net voldoende aan zou hebben. Dat is nu net jammer en een verkeerde bezuiniging. Verder complimenten aan de kok en de bediening, een heerlijke avond gehad.
geja32 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
het zag er allemaal prima uit en de bedienining was ook vriendelijk en goed
en het eten was voortreffelijk we komen zeker terug !!!
Emile B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De kwaliteit van de gerechten echt goed, porties ook precies de juiste maat, boven zitten was iets minder, wachttijd hoofdgerecht iets te lang.
vdbv01 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Fijn restaurant. Goede keuken met vaak originele gerechten. Ook veel klassiekers. Veel variatie. Vis, vlees, wild, een fijne menukaart, die het kiezen moeilijk maakt omdat er zo veel lekkere dingen op staan.

Een bijzondere waardering verdient de bediening. Leuke mensen, vriendelijke bediening, goede toelichting. Een genot om door hen bediend te worden.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zoals te doen gebruikelijk bij PUUR .... goed gastheerschap, wellevendheid aan tafel en hoge kwaliteit op tafel.
Wij hadden een bijpraat-etentje met vrienden en dat kon in die rustige sfeer prima.
hennie62 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij maakten gebruik van het AH-menu, maar er was werkelijk keus genoeg en de kwaliteit was prima. Vriendelijk en correct ontvangen en keurige bediening.
Weenink .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gerechten zijn van goede kwaliteit en de smaak is goed. Wijn is te duur. Als je een AH bon inlevert dan worden er opeens hogere prijzen berekent dan wat de menukaart aangeeft. Ober daarop aangesproken en hij zou dat gaan bekijken, maar wordt ter plaatse niets aan gedaan waardoor je na een heerlijke diner toch nog met een genaaid gevoel de zaak verlaat.
Mariet N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wacht nog op reactie,ging van alles mis met de Rekening,waren met 11 pers.had 5 A.H kaarten waar an maar 3 verrekend zijn ,ook niet iedereen had volleying menu maar wel betaald ,Ben erg geshrokken van de prijs!!zo is uit even niet meer mogelijk!
melinda E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
het is was erg druk. en het leek er op dat ze het niet aan konden. hebben heel lang moeten wachten op ons hoofdgerecht.
de hele bar stond vol met allemaal vieze glazen. als er mensen weg gingen lieten ze de tafel ook gewoon vies achter. werd niet opgeruimd. dit kwam erg slordig over.
verder hebben wij wel goed gegeten.
sandra D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
heerlijk gegeten, supergoede gerechten voor een prima prijs. Veel vegetarische keuze bij de voorgerechten alleen slechts 1 vegetarisch hoofdgerecht, dat vind ik jammer. Geboekt via de site van ah uit eten, helaas werden we er op geattendeerd dat dit een fout was, niet de bedoeling met de kerstdagen. D
at geeft een vervelend gevoel. We kregen wel 59 euro korting op de totaal prijs. Ik had het prettiger gevonden dat als het restaurant een fout maakt met het toestaan van een boeking met kerst met de kortingsactie dat ze daar de klant niet mee belast.
Harma P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Alles prima, heerlijk gegeten en goede service. Beneden zitten is net iets gezelliger dan boven (het traplopen was niet zo handig in dit geval voor de oudere dame)
Hannie T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De bediening viel dit maal wat tegen, de vrouwelijke bediende wist niets van wijnen, kwam te populair of joviaal over en in tegenstelling tot een week eerder was dit een teleurstelling. Ook het voorgerecht was van een andere samenstelling, de zalm was gerookt en in plakjes, iets wat de vorige keer juist zo goed en lekker was.
Alles kwam wat jong en onervaren over, ik miste een leiding en ook bij het afrekenen zijn er fouten gemaakt door 2x het dessert te berekenen( zat in het AH menu inbegrepen) Het totaalplaatje kan nog verbetering en meer deskundigheid gebruiken.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Goed bereid eten gecombineerd met goede wijnen. Daarnaast zijn we uitsteken geholpen. Dit zal zeker nog eens herhaald worden.
P J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten. Het trio van wildzwijn nek, reeschouder en hertenbout bief is een echte aanrader. Mals, goed gegaard en een prima portie. Om dan toch een puntje te noemen: in ice-tea hoort ijs ;)
Hannie T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten en de gerechten waren mooi opgemaakt. we kregen een goed en passend wijnadvies.
Tip: leg misschien een placemat of loper op tafel, ik vond het wat kaal en basic.
De bediening en service was vriendelijk en attent.
Zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.
Jordy M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Eten was lekker en culinair.
Schrok wel van de rekening. Die was best pittig. Was de wijn nu zo duur?
Daarnaast hebben ze geen verschoningsruimte/mogelijkheid voor baby's
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
vanavond uitstekend gegeten met vrienden in een gezellige omgeving. Prachtige presentatie van het eten, zeer smakelijk bereid en klantvriendelijk personeel, heel voorkomend en attent, ook tijdens deze drukke tijden. Complimenten. Zeker een reden om terug te komen.