Bistro Prik

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bistro Prik

Gerreke V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Teleurstellend...2 keer thee besteld...zonder de theedoos te krijgen...

nieuwe drankjes moesten we meermaals om vragen( bleef toen bij 2)
Toen waren er slechts 2 tafels bezet.

Latere gasten hadden al n bestelling kjnnen doen en wij moesten er om vragen.

Hielden de gasten totaal niet in de gaten.
Vergaten tot 2 keer toe water.
Steakmes vergeten...gevraagd en toen was t vlees al erg lauw.
Lepels neergelegd voor n kaasplankje
Jammer. De gerechten waren lekker maar hadden er een fijne avond van willen maken.
Nu naar huis met een teleurgesteld gevoel.

De gasten naast ons kregen al koffie en thee....dessert was nog niet geserveerd?
Culinaireliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Hier word gewerkt met een concept, men kan afhankelijk van de eetlust 3,4 en 5 kleine voor en nagerechtjes kiezen , met in de midden 1x een hoofdgerecht. wij merkten ook hier het gebrek aan personeel , heel vriendelijk maar onervaren bediening (weinig) ,
De gerechtjes zijn een beetje vlak van smaak en relatief eenvoudig, dit zal waarschijnlijk komen door het weinige personeel, locatie is prima en de sfeer moet je voornamelijk zelf maken, niet hoogdravend dus …………………….. maar gezien de prijs niet echt onoverkomelijk, al met al een leuke avond met goed eten ( dat wel) dus gewoon en keer doen
Victor T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Bediening niet professioneel, zeer lang moeten wachten. Tapasmenu geen aanrader, niet wat je verwacht van een Franse keuken. Gerechten te simpel, lijkt alsof de incourante voorraad van de Limonadefabriek in Prik wordt verkocht. Al met al, te duur voor wat je krijgt ... zonde van je geld!
hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Tijd geleden hier geweest. Het is duidelijk een zijtak van restaurant de Limonadefabriek. Voor een gewone bistro voelde het allemaal net wat te chique aan. Het eten was wel erg lekker en de lokatie is heel mooi
yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij hadden de keuze 3 voor - 1 hoofd - 3 nagerechten genomen. Alles was erg zorgvuldig en goed bereid en er waren veel verschillende keuzes. Aardige en snelle bediening. Leuk uitzicht op de bootjes in de haven.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Op aanraden van vrienden hiernaartoe gegaan. Ongetwijfeld een fraaie plek in de zomer, maar wij moesten het in het donker toch echt hebben van de sfeer binnen en het eten. Dat was boven verwachting goed. Misschien een kwestie van gelukkig kiezen, maar alle voor- en nagerechten die ik had, waren erg smakelijk, en het hoofdgerecht - pasteitjes met kip - eveneens. De rekening was voor vier personen heel bescheiden: 140 euro. Zeer voor herhaling vatbaar.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het ontvangst was erg slecht. We kwamen binnen werden niet welkom geheten maar snel gezegd hier zit je en zoek het maar uit met je jas. Zo werden we achtergelaten in de gang van het restaurant. Begon al slecht dus. Vervolgens moesten we erg lang wachten ca. 10 min voordat we een drankje konden bestellen. Toen we het drankje hadden gehad moesten we zelf vragen naar de formule van het diner. Er werd erg geirriteerd geantwoord dat ze dat nog wel ging uitleggen. Op dat moment werd de sfeer al wat minder tussen klant en bediening. Snelheid van opname bestelling en serveren was perfect. We konden genieten van een echt heerlijk diner met een leuke formule 4 voorgerechtjes, 1 hoofdgerecht en 4 nagerechtjes. Bij het invullen van je gerechten, moet je aangeven of je er friet bij wilt hebben, iedereen 6 personen had dit aangegeven. Vervolgens krijg je 2 magere bakjes friet met 2 kleine bakjes mayonaise. Toen wij vroegen of dit alles was reageerde de serveerster weer erg geirriteerd. Waarna wij maar extra friet en mayo hadden besteld wat vervolgens ook extra werd doorberekend. Al met al heerlijk gegeten, maar mij zien ze er niet meer terug een erg slecht gevoel aan de bediening overgehouden waardoor de avond teleurstellend is afgelopen.