Bistro Prik

Meer informatie over restaurant Bistro Prik

Jouw recensie over het restaurant Bistro Prik

Victor T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Bediening niet professioneel, zeer lang moeten wachten. Tapasmenu geen aanrader, niet wat je verwacht van een Franse keuken. Gerechten te simpel, lijkt alsof de incourante voorraad van de Limonadefabriek in Prik wordt verkocht. Al met al, te duur voor wat je krijgt ... zonde van je geld!
hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Tijd geleden hier geweest. Het is duidelijk een zijtak van restaurant de Limonadefabriek. Voor een gewone bistro voelde het allemaal net wat te chique aan. Het eten was wel erg lekker en de lokatie is heel mooi
yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij hadden de keuze 3 voor - 1 hoofd - 3 nagerechten genomen. Alles was erg zorgvuldig en goed bereid en er waren veel verschillende keuzes. Aardige en snelle bediening. Leuk uitzicht op de bootjes in de haven.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Op aanraden van vrienden hiernaartoe gegaan. Ongetwijfeld een fraaie plek in de zomer, maar wij moesten het in het donker toch echt hebben van de sfeer binnen en het eten. Dat was boven verwachting goed. Misschien een kwestie van gelukkig kiezen, maar alle voor- en nagerechten die ik had, waren erg smakelijk, en het hoofdgerecht - pasteitjes met kip - eveneens. De rekening was voor vier personen heel bescheiden: 140 euro. Zeer voor herhaling vatbaar.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het ontvangst was erg slecht. We kwamen binnen werden niet welkom geheten maar snel gezegd hier zit je en zoek het maar uit met je jas. Zo werden we achtergelaten in de gang van het restaurant. Begon al slecht dus. Vervolgens moesten we erg lang wachten ca. 10 min voordat we een drankje konden bestellen. Toen we het drankje hadden gehad moesten we zelf vragen naar de formule van het diner. Er werd erg geirriteerd geantwoord dat ze dat nog wel ging uitleggen. Op dat moment werd de sfeer al wat minder tussen klant en bediening. Snelheid van opname bestelling en serveren was perfect. We konden genieten van een echt heerlijk diner met een leuke formule 4 voorgerechtjes, 1 hoofdgerecht en 4 nagerechtjes. Bij het invullen van je gerechten, moet je aangeven of je er friet bij wilt hebben, iedereen 6 personen had dit aangegeven. Vervolgens krijg je 2 magere bakjes friet met 2 kleine bakjes mayonaise. Toen wij vroegen of dit alles was reageerde de serveerster weer erg geirriteerd. Waarna wij maar extra friet en mayo hadden besteld wat vervolgens ook extra werd doorberekend. Al met al heerlijk gegeten, maar mij zien ze er niet meer terug een erg slecht gevoel aan de bediening overgehouden waardoor de avond teleurstellend is afgelopen.