Bistro Pimpernel

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bistro Pimpernel

Franse specialiteiten

Een begrip in Hoofddorp, dat mag best gezegd worden. Geniet van de informele sfeer en de gastvrije bediening. Het eten is heerlijk, Franse specialiteiten spelen de hoofdrol op je bord. Het attente personeel adviseert je graag in een heerlijk glas wijn die perfect matcht met jouw gerecht bourgondisch genieten!

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro Pimpernel

Kimmerly D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening vertelde over het nieuwe concept vanaf 2018 dan komen we zeker terug! De death by chocolate moet iedereen hebben geprobeerd!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten met goeie vrienden!
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vanavond geweest in de Pimpernel. Er waren maar 2 tafels bezet incl.onze tafel. Alle tijd dus voor extra aandacht. Jammer maar dit hebben wij niet ervaren. Ook het gebruikte lege broodmandje bleef staan op de tafel met de gebruikte bordjes tot aan het einde van de avond, dus een volle tafel. Een praatje door de nieuwe eigenaar was er niet bij. Jammer want als het zó stil is zorg dan dat de gasten een goed gevoel krijgen van een gezellige avond.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Leuke gastvrije en zeer vriendelijke ontvangst. Goed eten en een goede atmosfeer. Na de verbouwing in maart 2018 gaan we zeker terug. Vanuit Zoetermeer...
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij de pimpernel.
De service was super, lieve mensen en heerlijk eten. Ik had als dessert the death by chocolat en is echt een aanrader!!!!!! Kom snel weer eten!
Bedankt
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gezellig en fijn restaurant met een prima kaart. Service is super! Ik ben heel benieuwd wat de nieuwe eigenaren volgend jaar met het restaurant gaan doen. Succes!
Lesley S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een gezellig avond. Lekker gegeten en bijzonder vriendelijk ontvangen. Alhoewel het eten lekker was, is de kaart wellicht wat gedateerd. Dit geldt ook enigszins voor de inrichting van het restaurant. Maar ik begreep van de eigenaar zowel de kaart als de inrichting binnenkort opgefrist worden, waarbij het hart van de zaak gerespecteerd zal worden. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat en ga zeker nog een keer eten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima restaurant wat volgend jaar verbouwd zal gaan worden echter wat de sfeer niet achteruit zal doen gaan. Heerlijk restaurant, oude stijl en straks in een nieuw jasje. Meermaals gegeten en altijd van genoten! Ik wens de nieuwe eigenaar veel succes en zeker tot ziens.

- Gerard
Ewout R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Het was rustig in de zaak, nog net vakantietijd, woensdagavond, dus alle aandacht gekregen.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten en lekker op ons gemak.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Fantastische keuken !!! Ster waardig !
Madeleine S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was weer ontzettend gezellig, heerlijk gegeten, goed geholpen daar & leuk publiek!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het is voor ons als regelmatige gast steeds weer een "heerlijke" ervaring !
Daarom is restaurant De Pimpernel voor ons de eerste keus.
Madeleine S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Super, kom daar snel weer terug!
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Na lange tijd weer eens bij Bistro Pimpernel gaan eten. Eigenlijk is er niets veranderd en dat is prima. Nog steeds en al vele jaren de eigenaren in de bediening en in de keuken. De kaart is moderner maar kent nog wel een aantal van de echte bistro gerechten. Bediening losjes en vriendelijk als altijd, gerechten zijn ruim geportioneerd wat ook wel mag gezien de prijs. Niet goedkoop maar ook niet te duur. De witte huiswijn mag iets koeler geserveerd worden dat zou de smaak ten goede komen, de rode huiswijn is prima. Het meubilair is wat gedateerd maar who cares. Een gezellige avond met goed eten op een vertrouwde plaats in Hoofddorp.
mau L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen. Helaas viel de kwaliteit van het eten tegen. Vrij duur en niet echt smaak vol. De inrichting is rommelig.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Als je hier gaat eten vergeet je de tijd. Geniet van het eten.
Massimo B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Uiterst vriendelijk ontvangen. Snel geholpen omdat we naar de bioscoop gingen om 21.00 uur.
Hoofdgerecht goed verzorgd, draadjesvlees subliem. Nagerecht Creme Brulee goed, iets te zoet naar mijn smaak.
Komen zeker terug!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Bij toeval binnengelopen, warm ontvangen, heerlijk gegeten en afgesloten met een bijzonder gesprek. Bedankt voor een "heerlijke zaterdagavond" ! Raymond en Marianne.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Goede kwaliteit. Een echt avondje uit.