Bistro Pimpernel

Kruisweg 959 2132 CD Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Pimpernel

Franse specialiteiten

Een begrip in Hoofddorp, dat mag best gezegd worden. Geniet van de informele sfeer en de gastvrije bediening. Het eten is heerlijk, Franse specialiteiten spelen de hoofdrol op je bord. Het attente personeel adviseert je graag in een heerlijk glas wijn die perfect matcht met jouw gerecht bourgondisch genieten!

Halve fles mineraalwater

Met kerst op 25 en 26 december zijn wij geopend van 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Bistro Pimpernel

jan S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het eten was goed. Niets extra, met friet. Geen verrassing. Thee zonder koekje of bonbon. IENS LOKT met 50%korting. Dat werd ons al per tel. gemeld dat dat niet meer geldig was.
IENS beloofd te veel.
Jammer dat je dat dus moet ervaren.
Deze jonge ondernemer kan nog verbeteren.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Inrichting gedateerd maar nieuwe eigenaar gaat in januari verbouwen. Eten echt heerlijk: wild trio perfect, klassiek dessert crêpe suzette subliem, en dat is voor mij belangrijker dan een trendy inrichting. Je gaat tenslotte vooral uit eten vanwege het eten;). Kostte enige discussie maar ook gewoon kraanwater beschikbaar. Wijnkaart (nog) summier.
danyah W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wat een heerlijke avond! Eten was fantastisch en de service en bediening ook! Kinderen hebben er ook van genoten. Stefan je aandacht was super en wij komen zeker terug. Succes met de verbouwing in het nieuwe jaar.
raymond R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ik heb oprecht, een hele fijne avond beleefd met mooie gerechten warme sfeer en goede kwaliteit.
In een woord TOP ga zo door jongens
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Voor de vierde keer er al gegeten en wat ons betreft ook NIET de laatste keer huislijk en gezellig en de bediening is goed jonge ondernemers top hoor beloond met een compliment en een dikke tip want ik had ook een mooie korting succes
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima gegeten (en gedronken), vriendelijke ontvangst en bediening zeer attent. We komen na de verbouwing zeker nog een keer terug!
esther H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellig avondje gehad met collega's bij de Pimpernel, het eten was heerlijk, de Pompoensoep is echt een aanrader, zo ook de Coquille st.jacques; boterzachte coquilles bereid met een prei roomsaus, met een heerlijk bijpassend wijntje. En vergeet het toetje niet.. Death by chocolate, het woord zegt het al. Wij hebben een super avondje gehad, bedankt lieve mensen van de Pimpernel, wij komen zeker terug....????
sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Leuke avond gehad in de pimpernel. Er was tijd voor een praatje van de nieuwe eigenaar en probeerde op een leuke manier de tijd te nemen voor al zijn gasten, ook niet altijd makkelijk dachten wij, maar pakte dat goed aan. Gevarieerd aanbod van eten als leuke specialiteiten. Volgend jaar komen we absoluut eens terug om de veranderingen te ervaren, hopelijk worrdt het net zo'n leuke en geslaagde avond als vandaag, succes met de verbouwing Bistro de Pimpernel!
leen U.
Heerlijk gegeten, gastvrije vlotte
bediening.
Norbert P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
De vriendelijke nieuwe eigenaar heeft mooie plannen om het restaurant te verbeteren. De huidige setting qua tafels is ruim genoeg en het eten was redelijk. Het idee om de kaart periodiek geheel te veranderen en in te korten is een goed plan, nu nog oubollige uitstraling.
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Super goede sfeer en de service is uitstekend. Echt een aanrader!
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Over de kwaliteit van het eten valt niets te zeggen. Maar bediening amateuristisch. Goed bedoeld maar enorm lang wachten. Waren om 18.45 binnen en kregen om 19.45 de kaart en een broodje.
Om 21.45 hoofdgerecht. Echt geen zin om nog een toetje te nemen. Mevrouw en mijnheer echt wel vriendelijk maar ....
Juffer B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Erg lang moeten wachten. Weinig interesse in de gasten en bij het afrekenen moest ik ze eraan herinneren , dat ik via Iens had geboekt. Voorlopig even geen bistro Pimpernel meer.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Jonge ondernemers doen hun best om te groeien compliment voor het geen ze neerzetten ziet er perfect uit voor herhaling vatbaar en heb dit laten merken door een goede tip bedankt
MJ R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Fijne ruime tafels, alle tafels bezet, maar 1 ervaren serveerster is te weinig om iedereen goed te bedienen. Wildmenu met veel rucola garnering en patat, goede smaak maar niet passend.
Liona W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuke bistro lekkere wild gerechten goeie service huiselijk de eigenaar heeft aangegeven te werken aan de inrichting dus ben benieuwd en we komen zeker terug succcesss
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening! Wij waren met 6 collega's, en iedereen was tevreden en alles was naar wens. Wij komen zeker terug om van t nieuwe concept te genieten!
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
heerlijk wild gegeten, was met liefde bereid...... ook het restaurant word met de dag mooier, ze zitten op de goede weg.
wij komen snel weer eten!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten op zich is goed, bediening was tot halverwege ook goed, maar daarna nagenoeg afwezig, pand en inrichting zijn hard aan een upgrade toe. Hetgeen schijnt te gaan gebeuren. Maar vooralsnog zijn het aangebodene en de prijs in disbalans.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig en huiselijk word door de gastheer op een leuke manier verwelkomt en iedereen doet zijn best om het naar je zin te maken zodat je heerlijk kan genieten van je dinee supper kan niet anders zeggen succes