Bistro Pimpernel

Kruisweg 959 2132 CD Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Pimpernel

Franse specialiteiten

Een begrip in Hoofddorp, dat mag best gezegd worden. Geniet van de informele sfeer en de gastvrije bediening. Het eten is heerlijk, Franse specialiteiten spelen de hoofdrol op je bord. Het attente personeel adviseert je graag in een heerlijk glas wijn die perfect matcht met jouw gerecht bourgondisch genieten!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bistro Pimpernel

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30
Zondag Gesloten

Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Na lange tijd weer eens bij Bistro Pimpernel gaan eten. Eigenlijk is er niets veranderd en dat is prima. Nog steeds en al vele jaren de eigenaren in de bediening en in de keuken. De kaart is moderner maar kent nog wel een aantal van de echte bistro gerechten. Bediening losjes en vriendelijk als altijd, gerechten zijn ruim geportioneerd wat ook wel mag gezien de prijs. Niet goedkoop maar ook niet te duur. De witte huiswijn mag iets koeler geserveerd worden dat zou de smaak ten goede komen, de rode huiswijn is prima. Het meubilair is wat gedateerd maar who cares. Een gezellige avond met goed eten op een vertrouwde plaats in Hoofddorp.
mau L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen. Helaas viel de kwaliteit van het eten tegen. Vrij duur en niet echt smaak vol. De inrichting is rommelig.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Als je hier gaat eten vergeet je de tijd. Geniet van het eten.
Massimo B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Uiterst vriendelijk ontvangen. Snel geholpen omdat we naar de bioscoop gingen om 21.00 uur.
Hoofdgerecht goed verzorgd, draadjesvlees subliem. Nagerecht Creme Brulee goed, iets te zoet naar mijn smaak.
Komen zeker terug!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Bij toeval binnengelopen, warm ontvangen, heerlijk gegeten en afgesloten met een bijzonder gesprek. Bedankt voor een "heerlijke zaterdagavond" ! Raymond en Marianne.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Goede kwaliteit. Een echt avondje uit.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Zaterdag met vrienden bij Bistro De Pimpernel uit eten geweest Fantastisch !
Wederom heel gezellig en uitstekend gegeten met een gezellige gast heer in de voortreffelijke bediening, een heerlijke keuken met lekkere gerechten. Echt een top avond lekker tafelen en genieten .
E. D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heel aangename ambiance. Fijne rustuge muziek op achtergrond. Heerlijk gegeten en heel vriedelijk eigenaar. Komen zeker terug.
Guus M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben enorm genoten van de voor- en hoofdgerechten.
De coquilles waren uitstekend, de paling was fantastisch.
Mijn vrouw had gekozen voor de gamba's, ikzelf voor de tournedos.
Beide gerechten waren bijzonder lekker en prima gepresenteerd.
Wij gaan zeker terug naar de Pimpernel
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Ik zag tot mijn schrik dat het wel weer eens tijd werd. Door allerlei omstandigheden zijn we de afgelopen tijd vaak uithuizig geweest qua eten maar niet hier terwijl we tot op heden weinig betere plekken kunnen noemen. Iets wat ik overigens niet echt geheim heb gehouden.
Voor dat ik het over de spijzen ga hebben eerst even een compliment aan de gastheer. Er zijn in den lande voldoende goed gekwalificeerde gerants die zich best goed van hun taak kwijten. Echter ik krijg maar zelden het gevoel dat ik een gewaardeerde gast ben die vanavond even extra in de watten zal worden gelegd. Welnu, wij krijgen dat gevoel wel in de Pimpernel. Als ik zo vrij mag rijmen tenminste. Geloof overigens niet dat wij zulke exorbitante fooien geven, dus daar kan het niet aan liggen.
Ook over de inrichting zullen wij niet klagen. De combinatie van rustiek, kunst en de klassieke keuken lijkt ons bijna vanzelf sprekend. Ik heb een aantal keren de term oubollig zien vallen. Dat schijnt te betekenen dat je er niet gebelgd van raakt. Dat kan ik dus zeker onderschrijven. Wij vinden het decor uitermate gezellig.
We vingen de sessie aan met een volwassen bier voor ondergetekende en een rood wijntje voor mijn gade. De wijn is overigens een Argentijnse Malbec van het huis La Linda. Een uitermate prettige disgenoot met body, een kruidig aroma en voldoende fruit. Mijn bier was overigens een seizoen gebonden dubbelbock van het huis Brand.
Daarbij kregen we al snel de verse broodjes tezamen met het ons bekende supertrio van truffelmayonaise, gezouten boter en de zongedroogde tomatentapenade. Iedere keer weer lastig wat nu als eerste te nemen. Die tapenade lijkt zo simpel maar ik heb ‘m nergens beter geproefd, de mayonaise is goddelijk maar wat is er lekkerder dan een vers warm broodje met een beetje boter?? Een beetje besluiteloos mens zou van de honger kunnen sterven. Wij niet maar we willen wel toegeven dat we door zo’n inleidinkje alleen maar meer trek krijgen.
Dan de voorgerechten. Mijn vrouw had de carpaccio net als de 10 (11?) keren daarvoor. Zoals eerder geschreven: “Perfect vlees in perfect samenspel met de dressing, de kruiden, de pijnboompitjes en vooral de castelli kaas”. Beter kan ik het niet zeggen dus daarom citeer ik mijzelf. Overigens als je ’t heel vriendelijk vraagt kan je nog een klein schaaltje van die dressing bij krijgen. Ook niet te versmaden om je broodje in te dopen. Mijn voorgerechtje was de gemarineerde krab uit de oven. Ook een aanradertje met zoveel saus dat je zou denken dat je een stevige soep kreeg. Zoals ze in Rotjeknor plegen te zeggen: Lekkûr!! Alles maar dan ook alles schoon op. De kom kon zo weer de kast in.
Tijd voor een nieuw rondje wijn nu in afwachting van den hoofdmoot. In mijn geval de rib eye steak. Dat mag inderdaad hoofdmoot heten. Een portie exellent bereide viande van hoge kwaliteit in een hoeveelheid ruim voldoende voor een modaal gezinnetje. Bij de Pimpernel kan je deze bleu krijgen. Niet medium, niet rood maar nog een graadje rauwer. Wellicht voor de meeste beschaafde mensen een stap te ver maar ik heb nooit gezegd dat ik beschaafd was.
In tegenstelling tot mijn echtgenote natuurlijk. Zij nam een civiele tournedos rood op verzoek geserveerd op een diep bord in eigen bakjus. Daarbij komt iedere keer verse groente die telkenmale op eigen wijze is bereid. Deze keer hadden we verse appelmoes en brocolli in roomsaus. En als dat allemaal nog niet voldoende culinaire pret zou wezen, krijg je er ook nog eens jaloersmakend lekkere patatten met zelfgemaakte mayonaise bij alsmede in ganzenvet gebakken aardappeltjes. Vooral die laatste zijn eigenlijk voldoende reden om de tocht naar Hoofdorp zelfs lopend te volbrengen.
Met nog slechts enkele losse patatjes en een verdwaald struikje brocolli op onze borden wierpen wij de spreekwoordelijke handdoek. We konden geen pap meer zeggen. Maar wij houden ook niet van pap. Wel houden wij van tiramisu en dame blanche en die staan wel op de kaart. Eerst even rustigjes een beetje ruimte maken terwijl we de laatste wijn weg nippen. Geen enkele reden om je te haasten.
Overigens sloot de kwaliteit van de tiramisu en dame blanche volledig aan bij de rest van het gebodene. De warme chocolade is van hoge kwaliteit. Dat takje mint niet weg gooien hoor. Die geeft iedere keer net de benodigde smaakkick. Mijn tiramisu was opvallend luchtig en niet te alcoholisch. Ik opper wel dat de aardappeltjes een wandeltocht waardig zijn maar als het kan stap ik liever in de auto. Kon ik deze keer weer zonder problemen doen.
Deze week gemerkt dat de heren van de Guide Michellin de Pimpernel wederom over het hoofd hebben gezien. Dat is spijtig wellicht maar doe er uw voordeel mee. Het betekent ook dat u misschien zelfs nog wel vanavond een tafeltje kan regelen. Uiteraard als u graag geniet van de voorpret, boekt u toch voor volgende week?
Ik zelf zit er ook al aan te denken.
Rommert H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
was goed en gezellig
De_Haas .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Ik ben hier gaan eten met een goede vriend en afgegaan op de Iens recensies. We werden vriendelijk ontvangen. door de uitbater. Het restaurant ziet er enigzins oudbollig maar niet ongezellig uit. Op het menu is ook redelijk standaard/oudbollig en enigzins aan de prijs.

We begonnen met een lekkere wijn en brood met tapenade, verder bestelde wij de wild bouillon als voorgerecht en hert, met groenten en gebakken aardappeltjes en friet als hoofd.

De geserveerde bouillon was goed op smaak en lekker.
Het hoofd gerecht was helaas een teleurstelling. Het Hert en de bij gerechten die wij wij geserveerd kregen waren op zijn hoogst lauw te noemen. Toen wij dit op merkten werd dit direct gecorrigeerd. Dit bestond helaas uit het hert en de gebakken aardappelen weer kort terug te doen. Het Hert was hierdoor bitter geworden en aardappelen niet noemenswaardig verbeterd.
Ook dit hebben wij gemeld en dit werd opgelost door het serveren van een entrecote, deze was wel erg goed.
Wat service betreft dus geen opmerkingen.

Nu kan het een keer misgaan. Echter ook als niks mis was gegaan moet ik zeggen dat dit restaurant aan de prijs is en ouderwets eten serveert. Dit is prima maar dan moet ook wel alles kloppen.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ontvangst wat chaotisch omdat het restaurant vol zat met een heel grote groep die ook op een bepaald tijdstip in de schouwburg moest zijn. Het leek erop dat wij niet helemaal verwacht werden met zijn vieren. Werd gelukkig goed opgelost. Tot de groep vertrokken was hebben we onszelf vermaakt met een heerlijke fles wijn en brood met smeersels. Eten bij Pimpernel is prima in orde; een klassiek Franse kaart met voldoende keuze. Kortom een avond met verrassend begin en na een goede maaltijd tevreden naar huis gegaan.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Mijn omgeving begon me weer hints te geven. Moet je niet eens een keertje gaan? Ga je niet meer uit eten? Dan weet ik dat ze het hebben over de Pimpernel en dan met name over de door mij beschreven ervaringen aldaar. Vaak genoeg heb ik gezegd; “je bent er toch ook vaak genoeg? Kan je toch ook iets schrijven?”. Ja, zeggen ze dan maar wij doen het niet zo leuk als jij. Grote kans dat ze gewoon slijmen maar ik heb net mijn vorige recensie gelezen en ze hebben wel een beetje een punt. Moet ik echt wel een paar dagen op broeien wil ik het beter doen.
Laat ik me deze keer dan vooral richten op de feiten. Vorige week zaterdag mochten we wederom het geluk smaken om ons aan de dis te zetten bij de onvolprezen Pimpernel. Mijn schoonmoeder was op visite en zou het hele weekend blijven. Wellicht dat u nu denkt: “och ongelukkige!” Maar dan kent u mijn schoonmoeder niet. Trouwens, zo vaak komt ze niet en als het dan wel zo ver is dan moet je het vieren en waar beter dan…? Inderdaad u begrijpt de hint.
Bij hoge uitzondering hadden we met een combinatie van dreigen en vleien ook haar favoriete kleinzoon zo ver gekregen om mee te gaan. Eerst een bescheiden hapje eten en daarna met zijn allen een filmpje pakken. Als je het doet, moet je het goed doen. Als je dan ook laat weten aan de gastheer dat je verdere plannen hebt, hoef je je zeker geen zorgen te maken dat je niet op tijd zal zijn.
We waren aan de vroege kant en konden zelf een favoriete plekje kiezen. Deze keer centraal vlak bij de wijn. Mocht het onverwachts allemaal mis gaan dan zou de troost immer nabij zijn. Uiteraard gaat het niet mis. Ik denk zelfs dat als het wel mis zou gaan dat wij als gasten er niet veel van mee zouden krijgen. Gastheer Raymond is genetisch niet in staat tot het tonen van paniek en dermate gepokt en gemazeld in het vak dat hij direct het voordeel uit het nadeel zou exploiteren.
Dat doet hij niet in zijn eentje. Natuurlijk niet! Hij weet dat hij kan vertrouwen op stille kracht Margreet wier niet geringe culinaire vermogens slechts geëvenaard worden door haar bescheidenheid. Andere koks werken zich in de kijker met het benadrukken van ‘t Rock ’n Roll gevoel van onder constante druk hoge prestaties te moeten leveren. Het zal wel! Ik weet dat er heel wat internationale rockers bij voorkeur naar Nederland komen om zich te buiten te gaan aan de producten van die snackbar die ooit begon in de Ferdinand Bolstraat. Geef mij dan maar Margreet.
Terug naar de feiten want ik zou het kort houden. Nadat we onze ergste honger hadden gestild met de broodjes besmeerd met truffelmayonaise, gezouten boter en de zongedroogde tomatentapenade (die trouwens steeds lekkerder lijkt te worden) mochten we alras aan de voorspijzen. Alleen maar klassiekers. Ik had de slakken in knoflookroom, vrouwlief de carpaccio, moeders had de keuken zo ver gekregen dat ze een combi hadden gemaakt van de gerookte zalm, de paling en de garnalen en kleinzoon mocht zich alvast te buiten gaan aan de in de arachideolie gebakken patatten. Purist als hij is, eet hij deze zonder tussenkomst van saus zelfs als dat de huisgedraaide mosterdmayonaise is. Alles ging schoon op als bewijs aan de keuken van onze waardering.
Dan de hoofdgerechten! Vrouwlief ging aan het lam, ik liet me weer overhalen tot een malse kort geschroeide rib eye steak en mijn favoriete schoonmoeder nam voor het eerst in haar leven de asperges met hollandaise saus en parmaham. Zelfs op latere leeftijd gaat zij het avontuur niet uit de weg. Dan zoonlief. Ik had u al gewezen op zijn uitgelezen smaak en het feit dat hij culinair moeilijk te behagen is. Margreet flikte het toch door bij hoge uitzondering een wienerschnitzel te serveren. Hij was er duidelijk blij mee. Een unanieme blijdschap overigens, want wij waren niet minder blij met onze keuzes. Het lam was dartel, de rib eye scharlaken en de asperges waren fris, smeuïg en zeer naar genoegen. De schnitzel was gewoon op. Niet zo poëtisch wellicht maar de hedendaagse jeugd is niet zo dichterlijk.
Door de uitgekiende timing, hadden we zelfs nog tijd voor een toetje. Dat liet ik me geen 2e keer zeggen natuurlijk. Ik had me al een aantal keren kunnen onttrekken aan de mort au chocolat (of in lokaal dialect: de chocodood). Nu zou ik mijn lot niet ontlopen. Vrouwlief nam de voor haar bestemde dame blanche en zoonlief verkoos een dame sans chocolat. Purist hè!
En schoonmoeder? Ja die had het buikje eigenlijk al overvuld maar ze kon toch moeilijk nee zeggen tegen een paar schepjes van de ‘mort au chocolat’. We hebben het beiden naar volle tevredenheid overleefd. Sterker nog, we kijken uit naar de volgende confrontatie met de chocodood.
U begrijpt, wij hadden weer een topavond.
Misschien heeft u een wat minder vloeiende relatie met uw schoonmoeder. Dat het nooit lekker loopt en zo. Pijnlijke stiltes als u samen bent? Zou u haar toch eens mee moeten nemen naar de Pimpernel.
Goed dat ik er aan denk. Toch even vragen aan mijn vrouw wanneer haar moeder weer komt.
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Een top restaurant wat je niet verwacht van buitenkant, gezellige oubollige inrichting met een perfecte gastheer een goede kaart waar ook van afgeweken kan worden en toch ook weer betaalbaar het is voor ons de derde keer dat we er gegeten hebben de laatste keer zelfs met 9 personen.
De volgende staat alweer in de planning
SheungL .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Om te vieren dat wij allebei een nieuwe baan hebben zijn we bij de Pimpernel gaan eten. In onze kennissen/familie/vriendenkring wel bekend, wij hadden er zelf nog nooit gegeten! Van te voren had mijn vriend gebeld dat hij snel last heeft van de tocht dus of wij een tafel bij de deur vandaan konden krijgen. Dit was geen probleem, bij binnenkomst bleek zelfs dat de eigenaar dacht dat hij een oude man was en had zelfs een dekentje voor ons klaar gelegd, enorm attent (ondanks dat het niet nodig was)! Bij het zitten kregen we al broodjes (met heerlijke truffelmayonaise). Het eten was erg lekker, we zijn voor de carpaccio en de asperges hollandaise gegaan en die smaakten goed, alles kwam op warme borden waardoor het goed warm bleef. Als hoofdgerecht de rib eye en dat was een goed formaat stuk vlees! Heeft ons prima gesmaakt, maar wat mij toch het meest bij is gebleven is het ' death by chocolate' dessert, een echte aanrader als je nog wat ruimte over hebt! Eerlijk is eerlijk, soms moesten we wel even wachten op het eten, maar we hadden geen haast. Daarentegen hebben we diep respect voor de eigenaren die zich enorm inspannen om het iedereen naar de zin te maken! Het eten smaakt goed, de bediening is vriendelijk en attent, dus wat ons betreft een aanrader voor een gezellig avondje uiteten!
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Weer langs de Pimpernel geweest. Op mijn vorige artikeltjes had ik van mede-eters de opmerking gekregen dat ik zo weinig kritisch was. Ik zou moeten waken voor mijn objectiviteit en geloofwaardigheid. Dat was even schrikken. Kan ik toch niet laten gebeuren? In de dagen vooraf had ik me tot niet geringe ergernis van mijn huisgenoten geoefend op het leveren van scherpe edoch gefundeerde kritiek. Kilo's citroenen had ik er doorheen gejaagd, de sla alleen aangemaakt met natuurazijn, de borrel vervangen door citroengenever en slechts de goedkoopste droge witte wijn geschonken. Alles om toch maar zuur genoeg te kunnen zijn en ook letterlijk azijn te kunnen pissen. Met succes want de kalkaanslag in mijn toiletpot is inmiddels volledig verdwenen met slecht beperkte schade aan het glazuur.
Ik dacht me dus volkomen voorbereid. Met een diepe frons en strakke bovenlip schreed ik de drempel over. Willing and able om ook de minste overschrijding van de wenselijkheid of de betamelijkheid direct en vlammend in een beperkt aantal welgekozen woorden keihard af te straffen.
Maar waarom zou ik? De Pimpernel is alsof ik bij vrienden ga eten. Als ik vrienden zou hebben die zo goed zouden koken tenminste. Een geoefend zuurpruim kan altijd wel iets vinden om over te zeuren. Daar doe ik het niet voor. Ik ga uit eten om te genieten van een goede keuken, aangename wijnen en nog prettiger gezelschap. Tot dat laatste reken ik vaak ook de gastheer en de gastvrouw. Betekent wel dat we vaak niet zo avontuurlijk zijn en kiezen voor de vertrouwde adresjes waar we weten dat het goed is. Welnu dat is de Pimpernel.. Meer dan dat zelfs.
Het kan in mijn optiek ook niet mis gaan met zulk een gastheer en zulk een keuken. Ik moet op deze plek ook een cijfer hangen aan het decor. In alle eerlijkheid als de keuken en de service goed zijn, ben ik de laatste om te klagen over het decor. Overigens het ‘weer’ uit de eerste alinea kunt u heel letterlijk nemen omdat we minder dan een week geleden ook al waren geweest. Betekent dat ik in 1 recensie meerdere gerechten voor u kan beschrijven.
Zoals de zwezerik op een bedje van sla met appel en appelstroop. De zwezerik was perfect gebakken en de combinatie met de appel en de stroop is hemels zelfs voor een geseculariseerde ziel als ik. De 2e keer had ik de slakken. De kaart spreekt over kruidenboter maar je kan ze ook bestellen in knoflookroom. Allebei lekker maar neem toch maar de room. Probeer dan maar eens om niet alle saus met wat brood weg te eten. Mijn vrouw deed beiden keren de carpaccio. Ik kan u dan wel zeggen dat het gaat om een niet te overtreffen combi van perfect vlees in close harmony met de dressing, de pijnboompitjes en vooral de kaas maar misschien is het aansprekender als ik zeg dat ze de afgelopen 7 (8?) keren ook de carpaccio heeft genomen.
Dan de hoofdgerechten. Laat mij u verhalen over de lamsracks, het suddervlees en de rib eye. De eerste gaat vergezeld van een milde warme knoflooksaus, de laatstgenoemde van een koele knoflooksaus. In beide gevallen gebruik je die saus voornamelijk als extra touch voor de toch al heerlijke frieten want deze stukjes vlees hebben echt geen saus van node. Die rib eye is wel voor de stevige eter, neem dus een niet al te zwaar voorgerecht . Overigens raad ik een ieder aan om die rib eye nooit welldone, zo min mogelijk medium rare en ook niet saignant te nemen maar bleu. Dat wil zeggen heel snel aan alle kanten dicht geschroeid maar van binnen nog zo rood als een brandweerauto bij zonsondergang. Misschien wat te veel voor de minder geoefende eter maar mij mag je er voor wakker maken. Resteert het suddervlees. Welnu alle respect voor uw moeder/oma/oudtante/buurvrouw, maar zelfs zij kan niet tippen aan wat hier wordt geleverd. Het vlees heeft zulk een gaarheid dat iedere onverhoedse beweging dient te worden vermeden omdat de lapjes ander op uw bord uit een zouden vallen. Ik kan niet uitweiden over de smaak omdat het water me dan zo in de mond zou lopen dat mijn toetsenbord niet droog blijft. Ze gaan bij toch al niet zo lang mee.
Bij dit alles krijg je naast de beroemde in ganzenvet gebakken aardappeltjes (ook zonder saus) ook wat gezonde bijgerechtjes die zonder uitzondering geweldig zijn. In ieder geval de tomatensalade met milde kerrydressing. Maar de ene keer kregen wij de met het kaneel gekruide gebakken witlofstronk die ieder vermoeden van bitter schaterlachend van zich afschud, de 2e keer was het de spinazie in room uit de oven. Allebei geweldig. Heel vaak gezien dat aanzienlijke restaurants juist in die kleine bijzaken alsnog glorieus de mist in gingen. Niet dat de avond ermee verpest is. Verre van dat maar alles verliest toch een klein beetje de glans.
Dan de nagerechten. De vorige keer hadden we gemerkt dat de hemelse aardbeiensoep van de kaart was verdwenen. Mogelijk dat de term ‘soep’ hieraan debet is. Mensen associëren dat toch met warm en iets voor het voorgerecht. Nou dat is het zeker niet. Misschien dat de term Fraises Épaissies het beter zou doen? Het is in ieder geval een fruitige rinse emulsie van pure aardbei vergezeld van een bolletje weelderig roomijs, wulpse slagroom en een in dit geval onovertroffen takje mint. De combinatie van smaken en structuren is in onze opinie zo geweldig dat wij hebben gebedeld om het toch op ons bord te kunnen krijgen. Het is ons gelukt. Ik hoop van harte dat u het zelfde succes zal smaken. Het is meer dan de moeite waard en al dan niet gevolgd door de uitstekende koffie, een uitstekende bekroning van de maaltijd.
Moeten we snel nog een keer doen.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Met z'n vieren hebben we heerlijk gegeten bij de pimpernel. De mannen gingen aan de lam, de dames de eend en zalm. We hebben allemaal gesmikkeld. Alles was goed op smaak en mals. De groenten had iets bijzonderder gekund. Het interieur is gedateerd, maar wel gezellig. De gastheer was erg vriendelijk.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Wij vonden het wederom weer goed,gezellig en heerlijk.Maar je moet als je hier gaat eten geen haast hebben.Deze mensen doen het met ze,naar twee en wij hebben daar heel veel respect voor.Nou vinden wij dat je van een avondje ergens eten altijd de tijd moet nemen. Deze meneer wil het echt iedereen naar de zin maken. Ga zo door!
Sjors11 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Op zaterdagavond gegeten met 4 personen hier gegeten. De gastheer was absoluut erg vriendelijk, maar deed alles alleen waardoor de bediening niet anders was dan miniem. Na binnenkomst heeft het ca. 15 min. geduurd voordat hij de drankjes kwam opnemen. Bij het opnemen van de bestelling van het voorgerecht en het hoofdgerecht bestelde wij ook wat brood vooraf. Na ca. 15 min kwam het voorgerecht maar was het brood nog niet gebracht. Voorgerecht was 3x Coquilles in een roomsaus en een eendenlever late, de pate was goed de coquilles waren bijna smaakloos en de roomsaus was een soort niet gezoet waterige lobbige slagroom, na wat toevoeging van zout en peper zat er iets van smaak aan. Na ca. 1 uur kwamen de hoofdgerechten (1x ribeye en 3x hertenbiefstuk met een cognac saus), echt belachelijk lang en over de smaak waren we ook al niet heel enthousiast. De ribeye was erg goed, de hertenbiefstuk was echt slecht. Zelfs mij mes had er moeite mee! Hij was qua kleur goed maar absoluut taai en smaakloos, de cognac saus was koud en smaakte naar een soort mangomayonaise. ook het bestellen van de koffie bleek problematisch na 2x te hebben doorgegeven kwam de gastheer na 10 min. toch nog even vragen wat de bestelling ook weer was. voor qua smaken waren alle gerechten oke, maar het meeste vlees was bij het opdienen al behoorlijk lauw. Wisselende ervaringen voor wat betreft het eten. Bediening vriendelijk maar slecht door te druk voor 1x man. Mijn conclusie: tegenvallend