Bistro Picasso

Voorstraat 10 4116 BC Buren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro Picasso

Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Soort tapas-achtig restaurant. Prima kwaliteitsverhouding. Maar er staat waarschijnlijk geen echte kok in de keuken, maar een magnetron/oven man/vrouw die ingekochte hapjes van van een gespecialiseerde groothandel warm maakt. daar is op zich niets mis mee. Dat kunnen goed bereide produkten zijn, die in de bistro in de oven of magnetron gestopt worden. En die doet dat voor een heel plezierige prijs. 7 Keuzen voor minder dan 20 euro. Culinair zeker geen hoogstand, maar wel smakelijk. En dat is ook belangrijk.
Pollux15 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Op aanraden van vrienden zijn we naar Picasso in Buren gegaan. Het was volle bak in het restaurant. Maar we hadden met z'n vieren een mooie plaats. Maar vanwege de drukte duurde het behoorlijk lang voordat we het drinken en later de bestelling konden opgeven.

De tapaskaart zag er goed uit. Dus we waren benieuwd naar dit concept (omdat alles in 1x geserveerd werd) en de smaak van het eten. De voorafjes kregen we na enige tijd tegelijk uitgeserveerd. Deze smaakten goed, alhoewel de saus over de kipcocktail iets minder mocht zijn.
Daarna kregen we andere gerechtjes uitgeserveerd. Jammer was dat er slechts 1 rechaud beschikbaar was. Hierdoor kwam de rest van de schaaltjes los op tafel te staan en koelden daardoor sneller af. Alle gerechtjes waren prima van smaak !

Jammer was dat de lege schaaltjes niet tussentijds opgehaald werden. Dat er slechts 1 rechaud was. En dat er verder niet gevraagd werd of we nog drinken wilden (dit hebben we later zelf wel gedaan).

Picasso is zeker aan te raden. Maar als je écht een avondvullend programma wilt, dan kun je beter voor een ander tapasformule kiezen !
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij waren hier lang niet geweest en hebben nu weer eens een lunch gebruikt.
Het restaurant is gezellig en schoon. De bediening vriendelijk en behulpzaam.
Een van de gerechten was niet wat wij hadden besteld.
Dit is op een uiterst correcte wijze hersteld.
De lunch smaakte uitstekend en de prijs kwaliteit verhouding was goed.
Wij komen zeker terug om weer eens te lunchen.
Margee .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Na een dagje weg in het leuke stadje Buren terecht gekomen en bij Bistro Picasso naar binnen gegaan. Aardige medewerker heet je welkom en legt alles uit over het concept van Bistro Picasso.
We hebben diverse keuzes gemaakt en van salade en carpaccio tot garnalen alles was top. Goede en vriendelijke bediening.
Leuk ingericht restaurant met veel kaarsjes zelfs op de trap bij de ingang. Mooie rustige grijze kleuren.
Nee zijn we weer spontaan in deze regio komen we zeker hier weer langs.
Bukakigo .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Bij binnenkomst al een gezellige sfeer, niet te groot, goed gedecoreerd en nog belangrijker een vriendelijk ontvangst en uiterst vriendelijke bediening.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Na een bezoek aan de Kerstfair Marienwaerdt in Beesd besloten we met z’n vieren te gaan eten bij Bistro Picasso in Buren.
Geen verkeerde keuze. Je kan niet spreken van tapas (Spaans) want je maakt voor een vaste prijs, een keuze van zeven hollandse gerechten uit vier blokken.
Genoeg keus, en het smaakte prima. Ook de Australische huiswijn was goed.
Je krijgt wel veel schaaltjes op tafel. Als je met z’n vieren bent en inmiddels het eerste vooraf-gerecht ophebt, komen er gauw 4 x 6 = 24 schaaltjes op tafel. Waar laat je dat.
Een bijzonder vriendelijke en sympathieke gastheer dient het op, en vindt daarvoor een plekje op tafel.
Maar helaas wel een “minpuntje”: wat was het kil (koud) toen we binnen kwamen (en het was nog niet echt winter). In het begin hadden we het toch echt wel een beetje koud toen we aan tafel zaten. De andere gasten ook ??
Ik zou de verwarming een paar graden hoger zetten (we hebben nu zelf maar even aan de knop gedraaid).
MartV .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Leuk restaurant midden in het sfeervolle oude gedeelte van Buren, gastvrije ontvangst en goede sfeer.
Vriendelijke correcte bediening, mag iets sneller, maar dat kwam waarschijnlijk omdat het zaterdagavond was en ernorm druk.
Leuk concept qua eten, allemaal kleine gerechtjes, waarvan de er 7 per persoon mag uitkiezen.
We waren met vier personen en we hebben de bediening qua menukeuze, de vrije hand gegeven, in het kader van "verras ons".
Dat is dus gelukt, smakelijk, goede hoeveelheden en leuk gepresenteerd.
Na het dessert, overigens niet in de prijs inbegrepen, nog een kopje lekkere espresso gedronken en weer huiswaarts.
Prijs kwaliteit verhouding klopt goed, in verhouding vond ik het zelfs voordelig.
Liesbeth P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Woensdag j.l. (7 okt.) hebben wij met een grote groep (46 dames) gegeten bij Picasso. We werden hartelijk ontvangen en naar onze tafels geleid. Deze waren wel krap opgesteld en er bleek ook een tafel voor nog 10 gasten gereserveerd te zijn. We kregen vlot allemaal het drankje dat besteld was.
Ook het diner, eerst lekkere soep en daarna allemaal kleine gerechtjes was prima en ruim voldoende. Ook de dames met een dieet waren zeer tevreden. Jammer genoeg duurde het 3 kwartier voor het nagerecht opgediend werd. Dit had iets beter gepland moeten worden.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
kwamen door het stadje Buren heen zagen een leuke bistro hebben op de middag een paar broodjes en 2 kroketten gegeten.
lekker gegeten super mooi ingericht aardige bediening zeker een volgend bezoek waard.
Mamatijluu .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Vandaag met onze kinderen van 4 en 5 lekker hapje wezen eten bij Picasso.
We werden zeer hartelijk ontvangen door erg vriendelijk personeel. De kinderen kregen meteen een kleurboekje met kleurpotloodjes aangeboden.
Leuk concept met tapas idee. Zo kun je samen met je gezelschap veel verschillende dingen uitproberen.
Onze oudste zoon stootte voor het eten een glas cassis om. Binnen no-time werden we geholpen met opruimen en stond er een nieuw glas cassis op tafel! Dit allemaal met een grote glimlach van het personeel.
De bistro is niet groot maar de inrichting is gezellig en warm.
Voor een meer culinaire aangelegenheid zouden we ergens anders gaan eten, maar de prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed!
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar om bij Bistro Picasso te gaan eten!!!
Dick .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Leuk restaurantje! Het voorgerecht was een zalm carpaccio, wel erg dun en weinig. Garnering met kaas smaakte niet best bij de zalm. Wellicht voor verbetering vatbaar. Het hoofdgerecht bestond uit allemaal kleine hapjes, dit was lekker en voldoende. De service was erg vriendelijk, uiteindelijk een koffie van het huis die vol smaakte.
Ellis59 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Goede prijs/kwaliteit verhouding, veel kleine gerechtjes, paste niet allemaal op de tafel. Zag er er daarom erg chaotisch uit. Te veel sausjes in allemaal verschillende schaaltjes.
Akoestiek vreselijk! Daarom niet sfeervol. Miste de kerstversiering, jammer! Wel heel vriendelijke bediening, er wordt met specifieke wensen rekening gehouden.
Dick .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Heerlijke cappuccino gedronken met wat lekkers erbij!

Goede service en lekkere verse jus?!
Het decor van het restaurant is goed.
Weerd .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Knus restaurant, prima ontvangst. Menukaart van tevoren al op internet gekeken. Makkelijk concept. Volop keuze. Bediening was erg vriendelijk, gastvrij en geinteresseerd. Vooraf heerlijk stokbrood met kruidenboter. Daarna kwam het hoofdgerecht op warmhoudplaat. Enige minpuntje was dat de gerechten snel af koelen. Gerechten zijn eenvoudig maar prima in verhouding tot de prijs. Wij vonden dat de nagerechten wel erg veel chocolade bevatten. Toen we dat tegen de bediening zeiden, stelde hij voor om heerlijk vers ijs (speciaal van Lic, supergoed en heerlijk ijs) en fruit met slagroom voor ons klaar te maken. Na afloop kregen we ook nog een koffie of thee aangeboden. Het was een topavond uit.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Waren er voor de lunch, er kwamen 2 kaarten op tafel, van de avondkaart konden we bestellen maar ook een snelle hap van de lunchkaart, de laatste dus. Soep vooraf en gewoon een salade en een wrap met rundvlees en gewoon was het. Wat meer orginaliteit in de gerechten had echt gemogen maar verder prima, bediening was heel erg aardig en met lekkere sauvignon en prima espresso na kan ik er niet veel van zeggen. Hoop de volgende keer wat minder gewoontjes te eten.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Vorige week eindelijk een plekje kunnen reserveren bij Bistro Picasso. Een nieuw restaurant in het vestingstadje Buren. Vriendelijk ontvangst en direct gezellige sfeer. De kaart hadden we al op internet bekeken. Het is een simpel concept maar zeer succesvol omdat het restaurant vanaf het begin bijna altijd druk bezet is. We hebben keuze gemaakt uit 2 x 4 gerechtjes uit menukaart en een meloen serannoham vooraf.

Gerechtjes werden vlot geserveerd op warmhoudplaat. Vond het knap dat de ober van alle verschillende gerechtjes nog wist wie wat besteld had.. maar misschien was dat wel toeval. Geadviseerde wijn (lokale wijn Linge Rood) was superlekker. Na het nagerecht kregen we de koffie 'van het huis'...

Ik moet zeggen ... heel goed concept... misschien niet Haute Cuisine...maar dat wil je ook niet altijd.. gewoon lekkere kaart,...met gerechten voor elk wat wils. Vriendelijke bediening... .en leuke inrichting. Zeker de moeite waard om stadje Buren te bezoeken. We komen zeker terug!