Over het restaurant Bistro Piaf

Ultiem genot!

Al jaren kun je hier terecht voor een lekker, gezellig, ongedwongen avondje genieten. Het menu staat vol herkenbare gerechten uit de Franse keuken met hier en daar een uitstapje naar andere andere landen. Een culinaire parel aan het Velperplein!

Meer informatie over restaurant Bistro Piaf

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Ga zo door
Gr jacq en dieter
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Samen met vriendin gezellig gegeten. Warm onthaal en Prettige bediening. Hoewel compliment voor de snelheid vd keuken. .Het eten stond TE snel op tafel...daardoor krijgen wij n magnetron idee. Terwijl de kwaliteit van het eten uitstekend is en niet vandersom magnetron-kwaliteit. Beter iets meer tijd tussen gangen laten zitten. Carpaccio wassen verrukkelijk. Iets meer bijgerechten zou fijn zijn. Nu alleen koolsalade en friet. Nette prijs, mooie locatie, heerlijk eten en zitten. Compliment!
CynthiaE .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gister heerlijk gegeten bij Bistro Piaf. Als hoofdgerecht het duo van wild, erg goed bereid en het dessert, een grote profiteren, echt een heerlijke afsluiter. De bediening is super, het eten was heerlijk. Zeker een aanrader!
Ivana L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
super lekker en goed gegeten, vriendelijk personeel en ook wel snel geholpen. ik en mijn beste vriendinnetje hebben genoten van het heerlijke eten en de leuke gezellig warme sfeer.
Mariska M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met de A.H. actie met 6 personen hier gegeten.
De reservering kon zonder problemen een dag verzet worden en van 4 naar 6 personen aangepast worden. Helemaal top!
We kwamen allemaal aprt aan, maar dat was geen probleem. Telkens werd dit opgemerkt en kregen de nieuw aangeschoven hun drankje.
We mochten gewoon 3 gangen kiezen v.d. kaart. Heel fijn.
Het eten was heerlijk en de bediening super vriendelijk en goed.
Ik ben hier nu 2 keer geweest en ga zeker terug! Een echte aanrader!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Het is een erg leuke locatie. Prima service. Ook een leuk idee van de menu kaart aan de muur waar iedereen een foto van kan maken met zijn of haar mobiel.
astridjoosten .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Klein restaurantje, beetje volgepropt. Onrustig en druk. Eten was echter heerlijk en van goede kwaliteit. Maar om de eerste reden voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het blijft er lekker om te eten, het is alleen erg krap dat als je met zijn tweeën bent je of voor je gevoel midden in de belangstelling staat of bij een ander op zijn bord kan kijken. Door de smalle ruimte oogt het snel druk en wordt het ook snel roemoerig. Dat is het enige jammere verder kom ik hier graag en kom ik zeker ook weer terug.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bistro Piaf nu een drietal keer geweest met AH zegels. Het restaurant is gezellig, tafeltje wel vrij dicht op elkaar. Menukaart wordt om de zoveel keer gewisseld. Het eten is er elke keer weer voortreffelijk. Gemis is altijd wel het ontbreken van groente naast de salade of i.p.v. de salade.
Bij Bistro Piaf zullen we dit jaar ook zonder zegel-actie een aantal keren gaan eten.
LiseD .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vlotte, attente en aardige bediening en heerlijk eten. Goede Franse keuken.
Het is qua zitplaatsen een beetje krapjes maar niet storend.
mariad .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Aangezien ik door omstandigheden ( bij een ouder vader op bezoek geweest) niet warm gekleed was en mijn jas half over mijn schouders had, berichtte de ober dat de verwarming hoger werd gezet. En inderdaad werd het warmer.
geert_brink .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Uitstekend. Goede locatie direct in het centrum. Goede bediening, Heerlijk eten. Goede keuzemogelijkheid van de kaart. Zeker voor herhaling vatbaar.
marjonjanssen .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten; de gerechten waren zeer smaakvol en we konden uit de hele kaart kiezen. De bediening was erg vriendelijk! Ter gelegenheid van mijn man zijn verjaardag werd er zelfs een speciaal dessert geserveerd, top!
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst. Bij het opgeven drankje werd gevraagd of we karafje water wensten. Deze stond wel op de rekening, maar er werd geen bedrag gerekend. Ruime keuze op de kaart, met aanvullende gerechten op bord aan de muur. Duidelijke uitleg aan tafel met aangeven waar bijbetaling gold.
Enig minpuntje was dat het mes voor het voorgerecht gebruikt moest worden om de kruiden mayonaise op het (gratis) broodje re doen.
J L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Kwaliteit van het eten was prima.
Positief was dat er van de hele kaart kon worden gekozen.
De ontvangst was vriendelijk en we werden professioneel geholpen.
cajzegveld .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Goede ontvangst en prima vriendelijke bediening. Korte wachttijden, uitstekend eten met uitgebreide keuze 3 gangen menu in een prima prijs/kwaliteitverhouding.
yvetbosch .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gezellige ambiance en echt heerlijk gegeten! Je kan gewoon alles van de "normale" kaart bestellen! Zeker een aanrader!!!
astridjoosten .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Eten is super, ook voor vegetariërs. Bediening was ok, het was druk, één ober leek het niet zo naar z'n zin te hebben, jammer. Kon niet glimlachen en was niet erg vriendelijk.
Het is er klein, vooral de tweepersoonstafels, maar wel knus.
Voor wat betreft het eten is dit zeker voor herhaling vatbaar.
wolverine_nel .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We werden snel geholpen en het eten smaakte goed. De bediening was erg vriendelijk. Ik heb samen met een vriendin een gezellige avond gehad.