Over het restaurant Bistro Piaf

Ultiem genot!

Al jaren kun je hier terecht voor een lekker, gezellig, ongedwongen avondje genieten. Het menu staat vol herkenbare gerechten uit de Franse keuken met hier en daar een uitstapje naar andere andere landen. Een culinaire parel aan het Velperplein!

Meer informatie over restaurant Bistro Piaf

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

MJ-DO V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Al verschillende keren bij Piaf wezen eten, met verschillende vrienden. Het gezellige restaurant in goed bereikbaar, met de parkeergarage op enkele minuten lopen. Het restaurant is gelegen aan een levendig plein langs de rondweg in de stad. Het personeel is altijd vriendelijk, gezellig en behulpzaam. Het eten is er altijd goed. De kaart is erg gevariëerd, voor mij persoonlijk iets te gevariëerd. Uit alles is een keuze, vis, vlees en vegetarisch, maar doordat de kaart compact is gehouden kan dat ook betekenen dat de keuze iets weinig is als bijvoorbeeld vis en vegetarisch afvalt. Toch is dit geen reden om niet terug te komen, kwaliteit van het eten is heel erg goed.
nancygroot69 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk eten. Top personeel, Leuke zaak. Mooi gebaar om de AH actie te verlengen. Een klein minpuntje was dat de kou van buiten , binnen wel voelbaar was
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Vlees was niet warm en verkeerd gesneden. Jammer...het afrekenen duurde lang, in de rij staan langs de tafeltjes waar mensen nog zaten te eten. Soep was prima, toetje ook.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
echt uit geweest
NitaW .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg lekker gegeten, voorgerechten briesalade en garnalen, goede portie en goed op smaak. Hoofdgerecht de coq au vin, deze rook erg lekker, maar smaak was vlak, wel boterzacht klaargemaakt, 2de hoofdgerecht was de lam drievoud, worstje was erg lekker, de versie van de stew beetje droog. Nagerechten waren heerlijk. Snelle service ondanks het feit dat het vol zat. Restaurant rumoerig op een gezellige manier. Het enige wat ik persoonlijk beslist niet acceptabel vond waren de dingen e.d. in de stoffen lampen, het leek net of het vliegen waren, gedeelte van die lampen hing boven de tafels. Misschien even uitkloppen?
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten
Ga zo door
Gr jacq en dieter
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Samen met vriendin gezellig gegeten. Warm onthaal en Prettige bediening. Hoewel compliment voor de snelheid vd keuken. .Het eten stond TE snel op tafel...daardoor krijgen wij n magnetron idee. Terwijl de kwaliteit van het eten uitstekend is en niet vandersom magnetron-kwaliteit. Beter iets meer tijd tussen gangen laten zitten. Carpaccio wassen verrukkelijk. Iets meer bijgerechten zou fijn zijn. Nu alleen koolsalade en friet. Nette prijs, mooie locatie, heerlijk eten en zitten. Compliment!
CynthiaE .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gister heerlijk gegeten bij Bistro Piaf. Als hoofdgerecht het duo van wild, erg goed bereid en het dessert, een grote profiteren, echt een heerlijke afsluiter. De bediening is super, het eten was heerlijk. Zeker een aanrader!
Ivana L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
super lekker en goed gegeten, vriendelijk personeel en ook wel snel geholpen. ik en mijn beste vriendinnetje hebben genoten van het heerlijke eten en de leuke gezellig warme sfeer.
Mariska M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met de A.H. actie met 6 personen hier gegeten.
De reservering kon zonder problemen een dag verzet worden en van 4 naar 6 personen aangepast worden. Helemaal top!
We kwamen allemaal aprt aan, maar dat was geen probleem. Telkens werd dit opgemerkt en kregen de nieuw aangeschoven hun drankje.
We mochten gewoon 3 gangen kiezen v.d. kaart. Heel fijn.
Het eten was heerlijk en de bediening super vriendelijk en goed.
Ik ben hier nu 2 keer geweest en ga zeker terug! Een echte aanrader!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Het is een erg leuke locatie. Prima service. Ook een leuk idee van de menu kaart aan de muur waar iedereen een foto van kan maken met zijn of haar mobiel.
astridjoosten .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Klein restaurantje, beetje volgepropt. Onrustig en druk. Eten was echter heerlijk en van goede kwaliteit. Maar om de eerste reden voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het blijft er lekker om te eten, het is alleen erg krap dat als je met zijn tweeën bent je of voor je gevoel midden in de belangstelling staat of bij een ander op zijn bord kan kijken. Door de smalle ruimte oogt het snel druk en wordt het ook snel roemoerig. Dat is het enige jammere verder kom ik hier graag en kom ik zeker ook weer terug.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bistro Piaf nu een drietal keer geweest met AH zegels. Het restaurant is gezellig, tafeltje wel vrij dicht op elkaar. Menukaart wordt om de zoveel keer gewisseld. Het eten is er elke keer weer voortreffelijk. Gemis is altijd wel het ontbreken van groente naast de salade of i.p.v. de salade.
Bij Bistro Piaf zullen we dit jaar ook zonder zegel-actie een aantal keren gaan eten.
LiseD .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vlotte, attente en aardige bediening en heerlijk eten. Goede Franse keuken.
Het is qua zitplaatsen een beetje krapjes maar niet storend.
mariad .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Aangezien ik door omstandigheden ( bij een ouder vader op bezoek geweest) niet warm gekleed was en mijn jas half over mijn schouders had, berichtte de ober dat de verwarming hoger werd gezet. En inderdaad werd het warmer.
geert_brink .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Uitstekend. Goede locatie direct in het centrum. Goede bediening, Heerlijk eten. Goede keuzemogelijkheid van de kaart. Zeker voor herhaling vatbaar.
marjonjanssen .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten; de gerechten waren zeer smaakvol en we konden uit de hele kaart kiezen. De bediening was erg vriendelijk! Ter gelegenheid van mijn man zijn verjaardag werd er zelfs een speciaal dessert geserveerd, top!
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst. Bij het opgeven drankje werd gevraagd of we karafje water wensten. Deze stond wel op de rekening, maar er werd geen bedrag gerekend. Ruime keuze op de kaart, met aanvullende gerechten op bord aan de muur. Duidelijke uitleg aan tafel met aangeven waar bijbetaling gold.
Enig minpuntje was dat het mes voor het voorgerecht gebruikt moest worden om de kruiden mayonaise op het (gratis) broodje re doen.