Over het restaurant Bistro Piaf

Ultiem genot!

Al jaren kun je hier terecht voor een lekker, gezellig, ongedwongen avondje genieten. Het menu staat vol herkenbare gerechten uit de Franse keuken met hier en daar een uitstapje naar andere andere landen. Een culinaire parel aan het Velperplein!

Meer informatie over restaurant Bistro Piaf

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

mbrotte .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Genoten van het drie-gangen diner, sfeer was prettig net als de bediening. Vonden wel de prijs van een fles wijn aan de royale kant voor een huiswijn.
Margit M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Nadat het lang duurde voordat we wat te drinken kregen wilden we met de maaltijd graag naar binnen omdat het koud was. Binnen werden we in de tocht bij een open deur neergezet die niet dicht mocht. Daarna nogmaals verhuisd naar achteren maar daar waaide het net zo.
Over het eten ben ik niet enthousiast vlees was droog, salade niet vers en de warme groenten saai en niet lekker.
De reservering was via iens gedaan maar kregen de volledige rekening gepresenteerd. Later is die aangepast maar heb nog tot op de dag van vandaag het idee dat ik veel te veel heb betaald voor een zwaar ondermaatse maaltijd.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten was prima, maar, ondanks dat ze tot 23:30 open zijn, werd al om 21:00 uitgebreid begonnen met het leegmaken (bestek, glazen, kaarsen) van de tafels rondom de nog etende gasten. Verder kregen we na het hoofdgerecht opeens ongevraagd de rekening voorgeschoteld en moesten we 2 keer om de dessertkaart vragen. We voelden ons niet echt welkom.
f.de.swart .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prima gegeten in een gezellige omgeving. Verrassend een groot Paviljoen midden op het plein en midden in het centrum. Voor herhaling vatbaar!
Dave-S .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Leuk restaurant op een levendig punt in hartje Arnhem, met goede service en lekker eten! e komen hier altijd weer terug.
velderman .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wij hebben lekker gegeten. Origineel gemaakte gerechten met veel groente. Een openbaring om te herhalen. Het toetje en de irish coffee waren lekker.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Meer variatie tussen de verschillende menu's....
Of je vis of vlees neemt het ziet er precies hetzelfde uit....jammer.
Misschien bij vis andere groenten en of sla?..
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk eten, niet teveel haast met alles en merk geen enkel verschil met als we geen AH bon inleveren
Amber S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten, ook de vegetarische gerechten waren tiptop in orde. Ook geen probleem om een doggybag mee te krijgen toen ik het niet op kreeg.
l.ehrnreich .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik/ we kom/ komen vaker bij Piaf omdat we het een plezierig restaurant vinden, ook zonder Ah-boekjes.
Maar...omdat we met 5 waren stond er één driegangenmenu los op de bon van €26,50, terwijl met de AH-boekjes 2x € 32,50 gerekend was. Zag ik pas bij thuiskomst. We waren 2 1/4 uur voorafgaande aan ons concert in Musis Sacrum aanwezig maar door enorme drukte met groot gezelschap moesten we op het laatst aandringen op ons dessert om niet te laat te komen, vandaar bovenstaand commentaar en ook niet goed bon bestudeerd.
Rieneke O.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Er lekker gegeten een aanrader voor een ieder zowel met partner,vrienden en/of kinderen. Ligging van het restaurant is ook goed.
Pernelle V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prima restaurant! Gezellig binnen gezeten. Je zit ruim aan kleine tafeltjes. Wij waren met vijf personen. Heerlijke gerechten! Ook ruim voldoende! Leuk dat je met AH actie gewoon van de menukaart mag kiezen! Super vriendelijk personeel! Leggen alles duidelijk uit.. Echt een aanrader!!
Myrthe M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het duurde vrij lang voor we überhaupt geholpen werden. Toen we geholpen waren, duurde het heel lang voordat de drankjes kwamen. Toen we de drankjes hadden konden we onze keuzes doorgeven.

Voorgerecht €7,50
Hoofdgerecht €18.50
Dessert €6,50

Voorgerecht trio van garnalen gehad, de garnalen waren niet echt lekker gekruid en dus een beetje smakeloos.
Hoofdgerecht had ik de varkenshaas besteld. Deze was iets aan de droge kant en prijs-kwaliteit is echt onder de maat. Ik kreeg 2stukjes varkenshaas en een eetlepel warme groente. Een bakje friet en een hele simpele wortel salade. Dessert smaakte prima.

We zijn 2x van tafel verwisselt ivm tocht.
Het personeel leek niet goed samen te werken waardoor het lang duurde en er meerdere malen niet gekeken werd, naar of gasten nog iets nodig hadden. Al met al, ik zou er niet zo snel meer terug gaan.
Tineke C.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een gezellig en heerlijk etentje gehad met mijn man om onze trouwdag te vieren.
Het eten was heerlijk en Piaf is erg gezellig.
Nardie D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gisteren eerste pinksterdag heerlijk gegeten bij Bistro Piaf met vrienden echt een aanrader we gaan zeker nog een keer terug
erenoglu .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zomers kun je leuk buiten zitten. De prijs kwaliteit verhouding is goed en de bediening is vriendelijk. Het eten is voortreffelijk; een aanrader.
Jeremy V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Keurig restaurant, ook de bediening super vriendelijk en attent. Jammer dat er buiten geen verwarming is onder de parasols, kun je wat langer na borrelen ;-)
Dora R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en op het terras was het goed toeven . De bediening was vlot en goed. Een aanbeveling voor een avondje uit.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk buiten, goede sfeer, lekker eten en gewoon pretentieloos jezelf blijven. Alles komt hier samen in het hart van Arnhem.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben lekker gegeten, de bediening was goed. Bij mooi weer kun je buiten zitten. We waren er nu de tweede keer en komen zeker nog eens terug!