Over het restaurant Bistro Piaf

Ultiem genot!

Al jaren kun je hier terecht voor een lekker, gezellig, ongedwongen avondje genieten. Het menu staat vol herkenbare gerechten uit de Franse keuken met hier en daar een uitstapje naar andere andere landen. Een culinaire parel aan het Velperplein!

Meer informatie over restaurant Bistro Piaf

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Gee P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Een goede plek om voor/na theater iets te eten maar zeker geen culinaire hoogstand. 8+ op Iens? Hoe komen ze eraan?
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Wij hebben erg genoten
Loesmeijer .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Zoals altijd weer heerlijk. Een fijne plek om gezellig en lekker te eten. De tafeltjes staan misschien wat dicht op elkaar maar daar hebben we geen last van gehad.
Jip Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Sfeervol,knus, iets wat ouderwets en warm plekje om heerlijk te eten. Uiterst vriendelijke en kwalitatief goede mensen die er werken. Het eten is ontzettend lekker en de hoeveelheid prima.
Socialdealproever .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Wij zijn met zijn vieren hier geweest met de AH actie. Dit was de tweede keer voor ons hier met deze actie en het was wederom erg goed. Alle gerechten mooi opgediend en heerlijk van smaak.Ook een broodje met kruidenboter van het huis vooraf. Alleen misschien wat weinig frites, maar misschien kun je die nog bijbestellen? En een compliment voor de heerlijke grote profirolle met chocolade gevuld met ijs, deze was echt verrukkelijk. Hopen dat die op de kaart blijft staan haha! Het is een knus en gezellig restaurant. De tafeltjes staan wel dicht op elkaar maar hier heb je geen last van. Het is lekker rumoerig waardoor je gewoon gezellig kan kletsen zonder dat de buren meegenieten. Ze hebben steeds een wisselende kaart wat erg fijn is. Wij kunnen Bistro Piaf bij iedereen aanraden.
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Leuke en nette bistro. Leuk gelegen midden in Arnhem. Goed en lekker eten. Goede en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Leuke bistro middenin Arnhem naast Musis. Eten is dik in orde. Personeel is vriendelijk en netjes. Aanrader middenin de zomer in het zonnetje terwijl iedereen langskomt die in de stad is.
Daniëlle P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Vriendelijk, maar te weinig personeel aanwezig. Hierdoor was het soms lang wachten tussendoor. Het eten was matig. Diamant haas medium gebakken besteld, was geheel rood. Als toetje samen een grand dessert besteld. De chocolade fondant die op de etagère lag, was gedeeltelijk warm gedeeltelijk bevroren. Al met al teleurstellend voor een avondje uit.
Faye M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Ik vond de indeling voorheen gezelliger. Het eten was erg lekker, wijn uitstekend. Bediening deed het goed, leuke mensen!
MJ-DO V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Restaurant Piaf biedt weer opnieuw een goed 3- gangen menu voor een redelijke prijs, zeker omdat je korting krijgt als je je theater ticket laat zien.
We hadden bij aanvang gemeld dat we tijdig weg moesten, dit bleek mogelijk en hiermee werd zelfs zeer goed rekening gehouden... Dank hiervoor!!!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Al verschillende keren bij Piaf wezen eten, met verschillende vrienden. Het gezellige restaurant in goed bereikbaar, met de parkeergarage op enkele minuten lopen. Het restaurant is gelegen aan een levendig plein langs de rondweg in de stad. Het personeel is altijd vriendelijk, gezellig en behulpzaam. Het eten is er altijd goed. De kaart is erg gevariëerd, voor mij persoonlijk iets te gevariëerd. Uit alles is een keuze, vis, vlees en vegetarisch, maar doordat de kaart compact is gehouden kan dat ook betekenen dat de keuze iets weinig is als bijvoorbeeld vis en vegetarisch afvalt. Toch is dit geen reden om niet terug te komen, kwaliteit van het eten is heel erg goed.
nancygroot69 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk eten. Top personeel, Leuke zaak. Mooi gebaar om de AH actie te verlengen. Een klein minpuntje was dat de kou van buiten , binnen wel voelbaar was
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Vlees was niet warm en verkeerd gesneden. Jammer...het afrekenen duurde lang, in de rij staan langs de tafeltjes waar mensen nog zaten te eten. Soep was prima, toetje ook.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
echt uit geweest
NitaW .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg lekker gegeten, voorgerechten briesalade en garnalen, goede portie en goed op smaak. Hoofdgerecht de coq au vin, deze rook erg lekker, maar smaak was vlak, wel boterzacht klaargemaakt, 2de hoofdgerecht was de lam drievoud, worstje was erg lekker, de versie van de stew beetje droog. Nagerechten waren heerlijk. Snelle service ondanks het feit dat het vol zat. Restaurant rumoerig op een gezellige manier. Het enige wat ik persoonlijk beslist niet acceptabel vond waren de dingen e.d. in de stoffen lampen, het leek net of het vliegen waren, gedeelte van die lampen hing boven de tafels. Misschien even uitkloppen?
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten
Ga zo door
Gr jacq en dieter
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Samen met vriendin gezellig gegeten. Warm onthaal en Prettige bediening. Hoewel compliment voor de snelheid vd keuken. .Het eten stond TE snel op tafel...daardoor krijgen wij n magnetron idee. Terwijl de kwaliteit van het eten uitstekend is en niet vandersom magnetron-kwaliteit. Beter iets meer tijd tussen gangen laten zitten. Carpaccio wassen verrukkelijk. Iets meer bijgerechten zou fijn zijn. Nu alleen koolsalade en friet. Nette prijs, mooie locatie, heerlijk eten en zitten. Compliment!
CynthiaE .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gister heerlijk gegeten bij Bistro Piaf. Als hoofdgerecht het duo van wild, erg goed bereid en het dessert, een grote profiteren, echt een heerlijke afsluiter. De bediening is super, het eten was heerlijk. Zeker een aanrader!
Ivana L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
super lekker en goed gegeten, vriendelijk personeel en ook wel snel geholpen. ik en mijn beste vriendinnetje hebben genoten van het heerlijke eten en de leuke gezellig warme sfeer.
Mariska M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met de A.H. actie met 6 personen hier gegeten.
De reservering kon zonder problemen een dag verzet worden en van 4 naar 6 personen aangepast worden. Helemaal top!
We kwamen allemaal aprt aan, maar dat was geen probleem. Telkens werd dit opgemerkt en kregen de nieuw aangeschoven hun drankje.
We mochten gewoon 3 gangen kiezen v.d. kaart. Heel fijn.
Het eten was heerlijk en de bediening super vriendelijk en goed.
Ik ben hier nu 2 keer geweest en ga zeker terug! Een echte aanrader!