Meer informatie over restaurant Bistro Paul

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Voordelig
rena S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Lekker eten,gezellige sfeer,prettig personeel,echt een aanrader!
Annalies V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Heerlijke pasta en top cheesecake. Enige nadeel is dat het erg rumoerig is. We konden elkaar lastig verstaan.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke tent, erg druk en gezellig! Veel mannen in de keuken en bediening, zag er gestroomlijnd uit. Lekkere vis van de week en lekkernijen waren smullen
Monq .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gedineerd in een volledig volle (en daardoor warme en met luide akoestiek gevulde) restaurant. Voorgerecht liet lang op zich wachten. Eten goed, maar niet uitzonderlijk. Bijgerechten matig. Prima voor een etentje en bij te praten.
Margo H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Paul, je hebt het helemaal begrepen! Goed eten tegen een zeer schappelijke prijs. Het is lang geleden dat ik tafeltjes drie keer van eigenaar zag wisselen. De mensen bleven maar binnenkomen????. De sfeer was gezellig druk. Minpuntje was de lange wachttijd, maar wel begrijpelijk als je hele zaak vol zit! Uiteindelijk werd de wachttijd ruimschoots gecompenseerd met het eten en de ruim bemeten glazen wijn. We hadden die dag een heerlijke wandeling van Driebergen-Zeist naar Maarn gemaakt en voor we naar huis reden wilden we nog wat eten. Dit is dus bij Paul geworden. De kinderen hebben een hamburger en fish and chips (kinder portie) gegeten. Beide waren lekker en dus ook schoon op. Ik had de carpaccio vooraf en de hamburger als hoofdgerecht. Mijn vrouw de uiensoep en een veg. Salade met geitenkaas. We hebben top gegeten en gedronken tegen een prijs die we niet in Nederland gewend zijn. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker nog een keer langs
Nathan D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Een prettig restaurant met een redelijk uitgebreide kaart. De bediening is vriendelijk, en het eten goed van kwaliteit en hoeveelheid. Hoewel er gelukkig geen muziek is, is de akoestiek toch zo, dat een gesprek voeren wordt belemmerd door het totale geluidsniveau. Daarom gaat iedereen harder praten, wat uiteraard niet helpt
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Altijd super eten bij Paul. Fijne kaart en veel eten voor een super goede prijs!
Ook super fijn dat de service altijd goed is, ook al is de zaak afgeladen vol!

Bietencarpaccio en tartaar zijn mijn favorieten!
Gustaaf V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Bistro Paul blijft een topper in Driebergen! In de knusse pijpenla is het gezellig druk met een vlotte, vriendelijke bediening. Goede samenwerking met de keuken zorgt dat de gerechten in een prima tempo uit de keuken komen. De steak tartaar blijft een topper maar de andere voorgerechten zien er ook puik uit. Hoofdgerecht en 'vis van de dag' was een tarbot. Prima recht toe, recht aan bereide vis.

Bistro Paul is een degelijk eetcafé waar de pretentie is om recht toe, recht aan, goede gerechten op tafel te zetten. Veel bistro's denken dat ze een toverformule hebben en vragen inmiddels veel te veel geld voor middelmatige gerechten. Zo niet bij deze bistro waar hard gewerkt wordt om (h)eerlijke borden op tafel te zetten. Ga zo door!
Ronan C.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Ik heb heerlijk gegeten de frisse tartaar met heerlijke gambas als voorgerecht, en als hoofdgerecht de hollandse biefstuk uit de pan. mijn tafelgenoot had de sliptongetjes heerlijk, de sfeer was leuk, goeie bediening echt een Bistro
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We waren op zaterdagavond nogal laat om te beslissen waar we zouden gaan eten. Gebeld met Paul. Restaurant was vol, maar we konden nog wel terecht aan de bar. Deze bistro is precies zoals wij het graag zien, een hele vriendelijke en persoonlijke service, heerlijke gerechten, de angus burger lekker sappig en de vis van de dag, scholfilet, heerlijk licht bereid met fijne groenten als paprika, aubergine en broccoli en een saus van kerrie. Na een smeuïge cheesecake met super goed op smaak gebracht vanille-ijs en kaasplanken met een prachtige stilton, roodkorstkaas en één van de luchtigste geitekaas die ik ooit had. Toprestaurant waar we graag eens terug komen!
Cwted .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Als voorgerecht een overheerlijke uiensoep besteld en het blijkt de best gevulde uiensoep ooit! Waar "gewoon" gewoon lekker is! Want vervolgens heb ik lekker genoten van de Wiener schnitzel. De porties zijn allemaal (te) goed, bediening is prima en het eten overheerlijk. Als je daarbij nog eens de zeer schappelijke prijzen mee rekent dan weet je dat je hier gewoon vaker naar toe kunt gaan!! Ga zo door Paul!
Devon V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wij hadden al eens eerder met een wat grotere groep gegeten bij Bistro Paul, dat was destijds erg goed bevallen. Daarom weer eens langs Driebergen gegaan om te eten bij Bistro Paul. Je voelt je er direct welkom; de ontvangst is goed, en Paul herkende ons nog van het vorige bezoek.
Het was een drukke doordeweekse avond, de bistro is altijd wel 'gezellig druk', dat is erg prettig vind ik persoonlijk. We mochten plaats nemen bij de bar, waar wij ook het eten geserveerd hebben gekregen. Gezellig om vooraf even een drankje te doen en een praatje te maken, en ruimte genoeg om rustig aan de bar het gerecht te nuttigen. Kernwoorden waaraan je kan denken bij bistro Paul: vriendelijk, persoonlijk, goede prijs, topkwaliteit eten, gezellige sfeer, kleinschalig. Dit zijn elementen van een restaurantbezoek die je graag wil hebben als bezoeker.
De kaart is niet te uitgebreid (bij sommige restaurants kan je maar beter vragen wat de kok goed kan koken omdat er TE veel keuze is met dingen die je eigenlijk net niet wil bestellen), maar bij Paul is het juist precies goed en voor ieder wat wils; no-nonsense, lekkere gerechten. ("gewoon lekker") het is een toprestaurant, waar ik zeker binnenkort nog eens ga eten!
Justin C.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Ik kom hier vaker om te eten. Heerlijk eten voor de meeste gunstige prijs! Leuk om te zien dat het een open keuken is met toekomstige chef's ( nu nog kinderen die later in de keuken/horeca willen werken ) en een chefkok. Sfeer is fijn en dat allemaal in hartje driebergen.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Opnieuw bij Bistro Paul gegeten en ook dit keer een zeer fijne avond gehad.

We aten de carpaccio vooraf, zoals het hoort was deze flinterdun gesneden. Mooie malse varkenshaasmedaillons voor mijn vrouw en ikzelf gaf dit keer de voorkeur aan de (grote) schnitzel. Heerlijk pepersausje en de avond was weer geslaagd. Tot een volgende keer
Nelleke K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Vandaag bij bistro Paul geweest voor een vrijgezellenfeest. We zouden eerst met 11 personen komen, we werden dan als groep gezien en konden dan uit twee gerechten per gang kiezen, overigens kregen we dan geen korting. Als je mensen als groep ziet, en een kleinere kaart voorschotelt doe dan ook een groepstarief. Bij binnenkomst verliep allemaal prima, ook de aankleding die wij aangedragen voor de tafel was aanwezig. Voorgerecht was uitstekend. Dus waren we ook benieuwd naar het hoofdgerecht, ik zal had de mixed grill, de spareribs was meer bot dan vlees, jammer dat er ook weinig friet was een schaaltje voor 2 personen is erg karig, ook miste ik de groente er was enkel wat salade. We hadden een zwangere in ons groepje die pauls hamburger had besteld, deze werd geserveerd en was nog helemaal rood van binnen, de hamburger teruggestuurd en die kwam na ruim 30 minuten terug (de meeste waren al klaar of bijna klaar) en was nog altijd rood van binnen. De hamburger maar gelaten voor wat het was want weer terugsturen zou weinig nut hebben.
Al met al best teleurstellend. Geen herhaling dus voor bistro Paul
Het was overigens ook wel rumoerig in de zaak, teveel mensen in een kleine ruimte.
Beste Nelleke van der Kruk,

Dat is een hoop negatieve ervaring op 1 avond!
We hebben met man en macht eraan gewerkt om ook jullie 2 laatkomers tijdig te voorzien van eten. En dat is ons gelukt, in de spits, in het weekend! :-)

Dat onze beruchte "Paul's Burger" zou zijn voor iemand die zwanger is, wisten wij oprecht niet. Dan hadden wij zeker iets anders aanbevolen. (Pssst, een hamburger well-done is eerlijk gezegd ook niet zo lekker... ). De hamburger hebben wij natuurlijk van de rekening gehaald. Misschien heb je dit niet meegekregen van de gene die heeft betaald die avond?

Al met al, vinden wij het erg jammer dat de avond voor jou niet naar wens was.

Zoals je ook kan zien bij onze recensies, zijn de mensen die al meerdere restaurants hebben beoordeeld toch altijd wel positief over ons. Gelukkig maar, wat wij doen onwijs ons best!

We begrijpen dat een vrijgezellenfeest een hectische dag kan zijn. Kom je een keer in alle rust bij ons eten? Dan zal je zien dat het bij Bistro Paul, gewoon lekker is!
TS1985 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Op aanraden van een collega van het werk, toch maar een keer naar Bistro Paul gegaan.
Donderdag avond, half 8 kwamen wij binnen, er waren nog wat tafels bezet, de meesten al aan het dessert. Maar wij konden gewoon nog komen eten. Na de kaart te hebben gelezen, gevraagd of de kok gewoon 'iets lekkers' wilde maken voor ons. En een lekkere fles rode wijn. Zo gezegd, zo gedaan! Steak tartaar, champignons in bierbeslag gecombineerd als 1 voorgerecht. Daarna de mixed-grill, gewoon lekker proeven van goede stukken vlees! Dessert maar overgeslagen, 2 speciale koffie's genomen. Al met al, een lekkere maaltijd en om elf uur betaalden we net geen 100 euro voor deze avond met 2 personen.

Goede aanbeveling van mijn collega en ik kom zeker terug!
Bedankt!

Die "gewoon lekker" komt ongemerkt toch steeds vaker terug bij onze gasten als 'kreet'.

Graag tot ziens!

(PS alle collega's zijn welkom bij ons, mocht dat eventueel onduidelijk zijn).
Corarensen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Alles klopte bij dit restaurant. Mooie locatie. Het eten was heerlijk en niet te duur.
Wij hadden als hoofdgerecht de entrecote, een goed stuk vlees, van flinke afmetingen. Dat kwam goed uit, want de trek was groot. Heerlijke sauzen erbij. Als toetje hebben twee van ons de "diverse kleine desserts" genomen. Hmmmm...dat "kleine" werd wel heel letterlijk genomen. Maar 't was wel erg lekker. Het personeel was zeer voorkomend en er werd als vanzelfsprekend een karaf water bij ons neergezet. Hier komen we zeker terug!
Dit zijn mooie berichten! Tot snel!
Ruben_J .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Je moet er reserveren omdat het blijkbaar erg in trek is. Gezellige sfeer. Ook leuk voor het gezin qua gerechten. Niet te duur en keus voor elke smaak. Verhouding van kwaliteit van het eten en prijs is goed. Ruime hoeveelheid. Enige minpunt was dat beetje 1 gerecht beetje flauw qua smaak was. Maar houd ons niet tegen om nog een keer te eten.
Hi Ruben, bedankt voor je recensie!
Geef de volgende keer even je voorkeur aan voor de smaak, "so we can spice it up"!
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het was weer meer dan goed toeven bij Bistro Paul. Mijn vrouw Hollandse biefstuk en ik sliptongen. Ouderwets lekker. Probeer het zelf en je weet wat je gemist hebt.