Meer informatie over restaurant Bistro Paul

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro Paul

Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten... uiteraard gezellig druk, maar aan de bar een lekker wijntje met wat andere gasten genoten. De biefstuk was volgen de resencies heerlijk, en dat kan ik beamen. De andere tafelgenoten hebben de T-bone en ENTRECÔTE tot zich genomen. De peper saus was werkelijk peper saus.. de frieten heerlijk knapperig (heel belangrijk).
Voorgerechten in kleine en grote porties... dus je kan gewoon twee voorrechten nemen en toch gewoon meedoen met de rest van de tafel genoten... toetjes ook belangrijk.. maar de Irisch Coffee met Jameson Whiskey is een blijvertje! Thanks Paul.. (met rook gelegenheid)
Gijs B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Alles klopt in dit restaurant, heerlijk eten, super kwaliteit vlees. Twee van ons hadden de biefstuk van de haas. In jaren niet zo'n lekkere biefstuk gegeten, met heerlijke roomboter jus. De zaak helemaal vol, iedereen zit heerlijk te kletsen. Een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Met z'n vieren rekenden we 141,50 af inclusief een heerlijke fles Italiaanse wijn. Zeer professioneel personeel. Kortom, een heerlijke beleving en alles klopte! Bedankt!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
'Gewoon lekker' is het motto en dat is het! 'gewoon' lekker eten, 'gewoon' in een gezellig restaurant waar je je echt welkom voelt.
Het smaakte allemaal heerlijk en het zag er ook nog eens fantastisch uit. 'Paul bedankt weer en we komen graag terug! '
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Top plek. Uitstekend eten, fijne sfeer en betrokken personeel voor een gunstige prijs. Ga zo door Paul! Vlakbij de A12. Parkeergelegenheid niet voor de deur maar op 2 minuten lopen.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Een prettig restaurant met smakelijk eten. Akoestiek is niet erg goed, dus als het druk is - wat ik ze gun - dan kan je elkaar niet zo goed verstaan.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
de zaak zat erg vol (in principe een goed teken) en we moesten even wachten op onze tafel. Het eten was prima van kwaliteit; mooie malse biefstuk en prima vis; de toetjes zijn nogal standaard, wel lekker.
rena S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Lekker eten,gezellige sfeer,prettig personeel,echt een aanrader!
Annalies V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Heerlijke pasta en top cheesecake. Enige nadeel is dat het erg rumoerig is. We konden elkaar lastig verstaan.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke tent, erg druk en gezellig! Veel mannen in de keuken en bediening, zag er gestroomlijnd uit. Lekkere vis van de week en lekkernijen waren smullen
Monq .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gedineerd in een volledig volle (en daardoor warme en met luide akoestiek gevulde) restaurant. Voorgerecht liet lang op zich wachten. Eten goed, maar niet uitzonderlijk. Bijgerechten matig. Prima voor een etentje en bij te praten.
Margo H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Paul, je hebt het helemaal begrepen! Goed eten tegen een zeer schappelijke prijs. Het is lang geleden dat ik tafeltjes drie keer van eigenaar zag wisselen. De mensen bleven maar binnenkomen????. De sfeer was gezellig druk. Minpuntje was de lange wachttijd, maar wel begrijpelijk als je hele zaak vol zit! Uiteindelijk werd de wachttijd ruimschoots gecompenseerd met het eten en de ruim bemeten glazen wijn. We hadden die dag een heerlijke wandeling van Driebergen-Zeist naar Maarn gemaakt en voor we naar huis reden wilden we nog wat eten. Dit is dus bij Paul geworden. De kinderen hebben een hamburger en fish and chips (kinder portie) gegeten. Beide waren lekker en dus ook schoon op. Ik had de carpaccio vooraf en de hamburger als hoofdgerecht. Mijn vrouw de uiensoep en een veg. Salade met geitenkaas. We hebben top gegeten en gedronken tegen een prijs die we niet in Nederland gewend zijn. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker nog een keer langs
Nathan D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Een prettig restaurant met een redelijk uitgebreide kaart. De bediening is vriendelijk, en het eten goed van kwaliteit en hoeveelheid. Hoewel er gelukkig geen muziek is, is de akoestiek toch zo, dat een gesprek voeren wordt belemmerd door het totale geluidsniveau. Daarom gaat iedereen harder praten, wat uiteraard niet helpt
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Altijd super eten bij Paul. Fijne kaart en veel eten voor een super goede prijs!
Ook super fijn dat de service altijd goed is, ook al is de zaak afgeladen vol!

Bietencarpaccio en tartaar zijn mijn favorieten!
Gustaaf V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Bistro Paul blijft een topper in Driebergen! In de knusse pijpenla is het gezellig druk met een vlotte, vriendelijke bediening. Goede samenwerking met de keuken zorgt dat de gerechten in een prima tempo uit de keuken komen. De steak tartaar blijft een topper maar de andere voorgerechten zien er ook puik uit. Hoofdgerecht en 'vis van de dag' was een tarbot. Prima recht toe, recht aan bereide vis.

Bistro Paul is een degelijk eetcafé waar de pretentie is om recht toe, recht aan, goede gerechten op tafel te zetten. Veel bistro's denken dat ze een toverformule hebben en vragen inmiddels veel te veel geld voor middelmatige gerechten. Zo niet bij deze bistro waar hard gewerkt wordt om (h)eerlijke borden op tafel te zetten. Ga zo door!
Ronan C.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Ik heb heerlijk gegeten de frisse tartaar met heerlijke gambas als voorgerecht, en als hoofdgerecht de hollandse biefstuk uit de pan. mijn tafelgenoot had de sliptongetjes heerlijk, de sfeer was leuk, goeie bediening echt een Bistro
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We waren op zaterdagavond nogal laat om te beslissen waar we zouden gaan eten. Gebeld met Paul. Restaurant was vol, maar we konden nog wel terecht aan de bar. Deze bistro is precies zoals wij het graag zien, een hele vriendelijke en persoonlijke service, heerlijke gerechten, de angus burger lekker sappig en de vis van de dag, scholfilet, heerlijk licht bereid met fijne groenten als paprika, aubergine en broccoli en een saus van kerrie. Na een smeuïge cheesecake met super goed op smaak gebracht vanille-ijs en kaasplanken met een prachtige stilton, roodkorstkaas en één van de luchtigste geitekaas die ik ooit had. Toprestaurant waar we graag eens terug komen!
Devon V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wij hadden al eens eerder met een wat grotere groep gegeten bij Bistro Paul, dat was destijds erg goed bevallen. Daarom weer eens langs Driebergen gegaan om te eten bij Bistro Paul. Je voelt je er direct welkom; de ontvangst is goed, en Paul herkende ons nog van het vorige bezoek.
Het was een drukke doordeweekse avond, de bistro is altijd wel 'gezellig druk', dat is erg prettig vind ik persoonlijk. We mochten plaats nemen bij de bar, waar wij ook het eten geserveerd hebben gekregen. Gezellig om vooraf even een drankje te doen en een praatje te maken, en ruimte genoeg om rustig aan de bar het gerecht te nuttigen. Kernwoorden waaraan je kan denken bij bistro Paul: vriendelijk, persoonlijk, goede prijs, topkwaliteit eten, gezellige sfeer, kleinschalig. Dit zijn elementen van een restaurantbezoek die je graag wil hebben als bezoeker.
De kaart is niet te uitgebreid (bij sommige restaurants kan je maar beter vragen wat de kok goed kan koken omdat er TE veel keuze is met dingen die je eigenlijk net niet wil bestellen), maar bij Paul is het juist precies goed en voor ieder wat wils; no-nonsense, lekkere gerechten. ("gewoon lekker") het is een toprestaurant, waar ik zeker binnenkort nog eens ga eten!
Cwted .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Als voorgerecht een overheerlijke uiensoep besteld en het blijkt de best gevulde uiensoep ooit! Waar "gewoon" gewoon lekker is! Want vervolgens heb ik lekker genoten van de Wiener schnitzel. De porties zijn allemaal (te) goed, bediening is prima en het eten overheerlijk. Als je daarbij nog eens de zeer schappelijke prijzen mee rekent dan weet je dat je hier gewoon vaker naar toe kunt gaan!! Ga zo door Paul!
Justin C.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Ik kom hier vaker om te eten. Heerlijk eten voor de meeste gunstige prijs! Leuk om te zien dat het een open keuken is met toekomstige chef's ( nu nog kinderen die later in de keuken/horeca willen werken ) en een chefkok. Sfeer is fijn en dat allemaal in hartje driebergen.