Bistro Ootmarsum

Maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Bistro Ootmarsum

Fedor V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Jaren geleden hier ook gegeten. Met de nodige scepsis toch weer gegaan. Een nieuwe eigenaar en dat is te merken. Behalve de inrichting (een beetje oubollig) is alles anders. Vriendelijke ontvangst, uitstekend eten tegen een zeer vriendelijke prijs. Bediening is uitstekend, niet (te) opdringerig, maar attent. We waren met zes personen, allemaal verschillende gerechten, iedereen was vol lof. Zeker een aanrader. Ik hoop dat ze het niveau (en de prijs) handhaven.
Lou V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
zeer gastvrij met persoonlijke aandacht
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Gegeten op dinsdag 7 augustus met partner. Ontvangst was ok en de bediening was vriendelijk. We begonnen met een glas chardonay was oke. Voorgerecht champignon dordogne was smaakvol. We hadden als hoofdgerecht de sliptong, waren bijzonder klein en er zat nagenoeg geen vis op de graat, een teleurstelling, bijgerechten waren smakeloos, friet oke. De bijpassende wijn was zuur en niet erg lekker. Als toetje dame blanche, een echte terleurstelling ijs was oke echter de chocolade leek wel kauwgum een misser, partener had een creme brulee, was oke.
Al met al geen aanrader zeker gezien de rekening die was niet in verhouding.
N.A A.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Erg lekker gegeten, zo lekker dat we de volgende dag van ons 2-daags verblijf in Ootmarsum nogmaals daar zijn geweest.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We hadden buiten de kaart om sucade van de limousine koeien uit Denekamp. Voortreffelijk gegeten! Zeer mals en heerlijke saus erover.
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heel gezellig en met smaak ingericht restaurant, zagen wij vanaf onze prettige plek op het terras. De eigenaar geeft een plezierige persoonlijke touch aan de bediening. Dat vinden wij prettig – uit eten gaan is niet alleen voedsel naar binnen werken, maar ook het gevoel krijgen dat je welkom bent. De gerechten zelf waren allemaal zeer smakelijk, met de nadruk op de klassieke kalfslever. Het wijnarrangement was met zorg samengesteld.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Zeer sfeervol restaurant. Keurige inrichting. Vriendelijke en deskundige bediening. Zeer acceptabele prijzen. Eten was uitmuntend van kwaliteit. Dit restaurant is een echte aanrader!
Via iens gereserveerd en daardoor 20% korting op de rekening.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Toen we aankwamen in Ootmarsum viel ons Bistro Ossenvoort al op. Op de site van de VVV Ootmarsum Dinkelland lazen we erover. We vinden het altijd het leukst om rechtstreeks te reserveren en hebben 's middags gebeld naar 0541238605. Er was nog plek. De ontvangst was allerhartelijkst. We hadden een ruime tafel naast de (gas)haard. Heerlijk als je een dag gewandeld hebt. De bediening was zeer vriendelijk en professioneel, de inrichting was stijlvol alhoewel je altijd wel wat ziet wat je anders zou doen. De gastheer en gastvrouw pasten zich aan ons turbulente gezin met jonge pubers, zonder te joviaal te worden. De carpaccio vooraf was een tikkeltje dikker gesneden dan ik gewend ben. Maar daardoor niet minder lekker, zalig zelfs. Van het hoofdgerecht heeft iedereen gesmuld. Schnitzel in een kindervariant voor de een, Schnitzel in riante afmeting voor de ander. Verder spare ribs in een heerlijke seasoning, Beenham met Honing Mosterdsaus en een Tournedos waarvoor je geen steakmes nodig hebt. In een woord fantastisch. De desserts waren huisgemaakt. Leuk detail is dat de Crême Brulée aan tafel afgemaakt werd. Altijd leuk om te zien.
We raden iedereen aan om hier te komen dineren. Als we weer in Ootmarsum/Dinkelland zijn komen we terug!
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het geserveerde menu was erg wisselend van smaak, sommige gerechten waren super maar ook enkele gerechten hadden ze beter niet kunnen uitserveren. Door -onverwachte- drukte soms lange tijd moeten wachten op drinken. Jammer dat er geen aandacht werd geschonken aan de opmerkingen. Gezellig restaurant en leuke kaart. Alleen afwachten hoe het geserveerd wordt.
Jacobmaris .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Restaurant Ossenvoort heeft een nieuwe eigenaar-echtpaar en is weer open. Daar zijn wij heel blij mee want we kwamen hier graag eten als we bij oma in Denekamp op bezoek zijn. De service is 180 graden omhoog. De gastvrouw ziet er prachtig uit en is superlief; haar man serveert met gratie allerlei heerlijks. Wij hadden de tournedos (boterzacht) en een T-bone (riant en perfect gebakken). Oma had een zalm besteld die men door de drukte vergeten was door te geven. Gelukkig was ie prachtig gebakken toen ie uiteindelijk arriveerde en niet te plomp, wat door oma zeer gewaardeerd werd. De fout werd ruimschoots goedgemaakt door een chique toetje van het huis, met witte chocolademousse, ijs, vruchten en een kletskop. Kinderen ook weer blij.
Wij verheugen ons alvast op een volgende keer. Groet van Oma Riet, Paul, Elleke, Finn en Boet