Bistro ons thuis

Korte Molenstraat 9A 5431 Cuijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro ons thuis

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Erg lekker gegeten. Schol met zalm combi was perfect. Compliment aan de chef.
Ook de kreeftensoep was lekker.
Leuke gezellige indeling. We zaten dicht aan de bar en ons enige minpunt was de discussie tussen het personeel achter de bar. Advies, loop even weg bij de gasten als er een onderling geschil is met een medewerker.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Heerlijk gegeten. Het was erg druk en we kwamen laat aan, maar we hadden onze gerechten snel op tafel. Mooi opgemaakte borden. Eten smaakte prima en de bediening was erg vriendelijk.
Eelco S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Voor de lunch op een of andere manier in Cuijk terecht gekomen en gekozen voor deze kleine Bistro. De keuze valt op een vissalade met paling, zalm, Hollandse garnalen en gamba's. Alles van prima, maar niet uitzonderlijke kwaliteit. Alle vis ligt in dezelfde dressing en dat kan een paling of zalm wel hebben, maar de subtiele smaak van de Hollandse garnalen gaat compleet verloren. Wel een lekkere zachte dressing, dat wel. Ook is de verhouding sla-vis niet helemaal in balans, er had meer sla bij gemogen. De service is wat afstandelijk en op de automatische piloot, het decor is echt naar onze smaak te donker en wel heel erg kleurloos en vlak.

Voor een snelle lunch prima om even te zitten, met kleine aanpassingen zou het zelfs top kunnen zijn qua eten. Overigens zit bij de thee een heel erg lekker stukje chocolade/koek- arretjescake. Die maakt even een kop thee daar drinken de moeite waard
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Heerlijke ongedwongen sfeer en heeel erg lekker eten. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Genieten! Aanraders: black angus beef, kalfsoester, cheesecake (luchtig!), perensorbet. Yum :-)
Vgeelen .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Regelmatig komen wij lunchen bij Bistro ons thuis.
We worden altijd vriendelijk ontvangen door de eigenaresse die ons dan daarna bediend.
Grote gerechten voor een kleine prijs, zo bijvoorbeeld de carpaccio salade die mijn vriendin graag neemt.
Ook toen wij met de familie kwamen dineren was alles zoals het hoort, erg goed!

Een klein minpuntje is dat ze nu op maandag gesloten zijn :(
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Afgelopen donderdag heerlijk gegeten bij Bistro Ons Thuis.
Hier wordt met liefde gekookt dat kun je merken. De bediening heeft ook verstand van zaken!
Echt heerlijk gegeten! Zeker een aanrader.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Grappig hoe je je in een zaak kunt vergissen. We kenden deze, wat verscholen zaak, wel van de kop koffie met appelgebak, maar hadden er eigenlijk nog nooit gedineerd.

Een vergissing blijkt dus. De inrichting van de zaak is strak en modern maar toch huiselijk en intiem. Goede beperkte menukaart, opvallend veel vegetarische gerechten, en een vriendelijke en vlotte bediening.

Lekkere gerechten, goed geproportioneerd en fraai verzorgd.

Gewoon een ontzettend goed adres met een aangenaam prijsniveau. Van harte aanbevolen
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Een enorme verrassing. Heb bij de naam Bistro nooit het gevoel dat het erg bijzonder kan zijn maar weet nu dat ik dat mis had. Heerlijk eten: grote porties, mooie presentatie, zeer goed van smaak en er wordt leuk gebruik gemaakt van seizoens producten.
Oplettend en vriendelijk personeel en een moderne inrichting. Ook een klein terras aan de voorzijde.
Zeker een aanrader.