Bistro NR. 11

Sluisplein 11 2266 AV Leidschendam Nederland Kaart
31-702057423

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Bistro NR. 11

Piet D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Toen wij rond 18.30 uur binnenkwamen waren wij kennelijk de eerste gasten op deze donderdagavond, want het was verder leeg. Toen wij later op de avond vertrokken waren er ca. nog 4 tafels bezet. Zelfs 3 personen in de bediening, een m.i. (te) ruime bezetting.

Want ons verder opviel:
- wij maakten gebruik van het menu van de AH restaurantactie en kregen helaas geen menukaart te zien (jammer, een gemiste kans om je bistro te promoten);
- om de wijnkaart moesten wij zelf vragen;
- voor een karafje kraanwater wordt € 1,00 gerekend. Bij navraag werd ons achteraf verteld dat dit bedrag naar een goed doel gaat. Prima. Dit staat kennelijk op de menukaart, die we, zoals eerder vermeld, helaas niet gezien hebben;
- de smaak van het eten wat we kregen is goed. Het voorgerecht met de kalfsmuis was zelfs erg goed.
- de rib-eye was dun gesneden, het garnituur bij het hoofdgerecht viel tegen. Een m.i. te klein bakje met patat (met lekkere kruiden) voor 2 personen. Weinig groente op je bord. Een schaaltje bijpassende extra groenten gevraagd, helaas kon de keuken dat niet maken ? Ook niet tegen een extra betaling ? Teleurstellend !
- de basis wijnkennis van het bedienend personeel is vanavond onder de maat: het verschil tussen enerzijds een wat fruitige Merlot en anderzijds een wat zwaardere combinatie van Cabernet Sauvignon/Merlot is al lastig.
Miranda L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer in een warm aangekleed pand.
Prachtig plekje gelegen aan de Vliet....
De boerderijkip was heerlijk mals met knapperige groentjes eronder en een lekkere jus!
Mooie wijnen op de kaart; kortom; een aanrader!
Miranda L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Wat een gezellige ontspannen sfeer, warm aangekleed pand, attente bediening! Boerderijkip was heerlijk mals met knapperige groentjes. Lekkere wijnen op de kaart! Echt een aanrader!
Angelo V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Lekker gegeten,
Vriendelijk personeel.
Joke O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader!
Pedie D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk buiten gegeten met een groupon-bon. Vriendelijk personeel. Hebben vanwege het mooie weer op het terras buiten gezeten, bijna jammer want het ziet er binnen ook ontzettend leuk uit.
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Wat alleen niet zo leuk was was dat er een muis liep
Vanessa K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Het overtrof onze verwachtingen. Omdat we een restaurantactie menu hadden konden we niet kiezen en kregen we gerechten die ik niet zo snel van de kaart zou bestellen. Maar de kalfsmuis vooraf, de scholfilet en de gemarineerde ananas met ijs smaakten heerlijk!
Dicky B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Hebben heerlijk genoten op het buitenterras
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Op een warme dag heerlijk gegeten. Wagyu hamburger en scholfilet . Goed van smaak. Goede prijs. Leuk zitten buiten aan de sluis.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Het menu volgens website kon niet worden aangeboden conform de AH aktie. Eigenaar vond ik hier niet welwillend in, ipv klant is koning vond ik mijzelf als leugenaar weggezet worden. Ipv een oplopende discussie heb ik later bij de bediening aangegeven graag van de op de website aangeboden hamburger gebruik te willen maken ipv van de zalm en het aan hem overgelaten of hij hier toch aan tegemoed wilde komen. Kreeg naar een paar minuten een duimpje dat het geregeld was. Prima. De prijs- kwaliteits verhouding is mmm, daar in tegen is de lokatie op het terras bij de sluis weer een goedmaker.
Han D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
De reservering, ondanks bevestiging via IENS, was niet doorgekomen.
Later bleek dat de reservering pas 's middags bij het restaurant was binnengekomen.
Probleemloos opgelost door tafel buiten aan de sluis erbij te zetten. PRIMA opgelost!!!!!!!!!!!!
An V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Slechtste restaurant-ervaring in jaren! Er kan best was misgaan, maar dit sloeg alles. Met als toppunt de zalm die bijna volledig rauw werd geserveerd.
Wat er verder misging:
- Bestelde drankjes kwamen wel op de bon maar niet op tafel (reactie: ‘Dat was mijn fout niet hoor, ik heb het wel goed doorgegeven’)
- We bestelden rode wijn en kregen witte wijn. Toen we daar wat van zeiden was de reactie niet vriendelijk (met een sneer: ‘u bestelde net toch bij mij twee witte wijn?’)
- We bestelden een blond biertje en bij het serveren werd gezegd ‘lentebock’
- Bij de zalm werden geen frites geserveerd. Ober wilde hierover eerst nog in discussie toen we er wat van zeiden
- We moesten zelf de menukaarten van een andere tafel pakken
- Toen we aangaven dat we geen servetten hadden, werd er alleen voor die specifieke persoon die dat zei een servet gehaald

Totaal niet het gevoel dat we een avondje uit waren, ergens te gast waren en goed verzorgd werden. Echt een totale mislukking. Ik raad dan ook iedereen af om bij Bistro Nr 11 in Leidschendam te gaan eten.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Veel zin om lekker op het terras bij de sluis te eten. We gingen voor het 4 gangen menu met amuse. Helaas na 2 gangen waren we 2uur verder. Mijn beklag gedaan bij de chef, hij was het hiermee eens dat dit niet kon. Gelukkig kwamen de laatste 2 gangen wel vlot. De amuse waren ze totaal vergeten. Jammer dit, toch een teleurstelling. Ook omdat we bijErik een tijdje terug zo heerlijk hebben gegeten, waarbij de gerechten met een tussen pauze van een klein half uur werden geserveerd. Het is toch dezelfde eigenaar. Helaas het is niet te vergelijken.
C.E. C.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Net als bert hieronder, zijn wij niet tevreden met het restaurant. We hebben eveneens groupon aangeschaft en kregen idd per persoon hooguit 300 gram cote de beauf ipv 600 gram. Met andere woorden je wordt als groupon eten in ieder geval anders behandeld! Ook vond ik het wachten op het eten ook erg lang, meer dan 45 minuten. Dit hadden ze ook vooraf kunnen communiceren.
Rene T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Mooie, toegankelijke plek om te eten die zeker boven het niveau dat je van een bistro uitsteekt.
Zowel in kwaliteit, bediening als prijspeil. Erg relaxed.
Charmante bediening. Rustige eetzaal met een prachtig terras achter de zaak. Moet goddelijk zijn in de zomer.
Voorgerecht (assortiment van het huis voor 2) was mooi, compleet en gevarieerd.
Kabeljauw met venkel was prachtig. Pistache pasta was zeer smakelijk maar erg machtig.
Een plezierige avond. Zeker een aanbeveling waard.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We hebben hier met drie vrienden gegeten via groupon. Steak boeuf voor drie personen. We waren afgekomen op de 600 gram vlees per persoon. We kregen 1 bord met vlees, 1 klein bakje frietjes en 1 klein bakje sla voor ons drieën. We konden ons niet aan de indruk onttrekken dat we erg weinig vlees kregen. Zonder bot vermoedelijk 300 gram p.p.. Het schaaltje frietjes bevatte ongeveer 20 frietjes, daar waren we vlot doorheen, een extra bakje kostte ons 4 euro.

We zijn vertrokken met een dubbel gevoel. Het eten was goed maar de prijs/kwantiteit verhouding was naar ons idee slecht.

Ik heb de eigenaar gemaild en verteld
dat we er een kater aan overgehouden hebben. Hij belde onmiddellijk na het mailtje en zou op onderzoek uitgaan en terugkoppelen. ???? Helaas is dat het laatste wat ik heb gehoord. ????

Entourage prima, eten lekker, weinig eten en geen opvolging op ons pijnpunt. Helaas.
Juf Anke V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Personeel onder de maat geen kaas gegeten van horeca.

Eten vrij zout. Patat aangebrand. Escargots niet uit hun huis te krijgen
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Hier met twee vrienden genoten van het dagmenu, hertenbiefstuk met puree rode kool en spruitjes. Op aanraden een heerlijke bijpassende rode wijn!!!!
Prima bediening en gezellige sfeer.
Dit was niet de laatste keer komen zeker terug bij nr 11.
Janet L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Kerstmenu was lekker! De service zeer goed, voor onze dochter werd naar wens een tosti gemaakt en ook met de dieetwensen i.v.m zwangerschap werd goed rekening gehouden! Wij komen zeker terug