Bistro Nostalgie Roalte

Varkensmarkt 4 8102 EG Raalte Nederland Kaart

Over restaurant Bistro Nostalgie Roalte

De zon op je bord

In dit gastvrije restaurant geniet je van de lekkerste mediterrane gerechten. Je voelt je echt de gast, de bediening legt je helemaal in de watten. Niets is te veel, het enige wat jij hoeft te doen is genieten. Een topavond!

Meer informatie over restaurant Bistro Nostalgie Roalte

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Vanavond gegeten bij Bistro Nostalgie. Een hele leuke locatie aan het einde van een steegje, alsof je het zelf ontdekt hebt! Even weg van het alledaagse. Hele knusse ambiance met goed betaalbaar eten. What you see is what you get! Als het kon zou ik voor prijs/kwaliteit een 10 geven!
Bediening was nog in opleiding.. Maar dat komt zeker goed.
Graag tot de volgende keer!
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Als voorgerecht hadden we champignons in bierbeslag, wel Ok. Deze lagen op verse sla wat lekker was.helaas was day het enige wat lekker was.hoofd hadden we procureur die taai was, saus die erg doet vermoeden uit een pakje te komen, heel erg zoet en chemisch. De groente die daar bij lagen waren smaakloos en uit het seizoen(seizoensgroente). Hoogst waarschijnlijk diepvries. Het dessert heb ik 1 hap van genomen en was abominabel een dikke koek van deeg en rozijnen. Ik kom hier nooit meer terug.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Het principe van kleine gerechtjes bestellen, kan niet meer, dat was blijkbaar iets van de oude eigenaar. Een beetje een teleurstelling omdat wij zo van snaaien houden, maar het eten stelde ons zeker niet teleur, het was voortreffelijk! Het voorgerecht van de in bierbeslag gefrituurde champignons was heerlijk van smaak en het korstje was zalig knapperig. Manlief had een oerhammetje en ik nam de zalm, zalig.
Leuke ambiance, goede service, leuk en behulpzaam personeel. Zelden wordt een Irish Coffee zo professioneel gemaakt. We hebben genoten!
Parklaan 28 B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Ontzettend leuk, gastvrij restaurant. Alle gerechten zijn met smaak bereid en worden mooi opgemaakt. We hebben het verrassingsmenu gekozen en hebben daardoor 9 gerechtjes kunnen proeven en ze waren allemaal even heerlijk. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.
Een kleine tip van ons is: met een paar accessoires de inrichting iets gezelliger maken.
Willemvisser .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
wauw, wat leuk concept. Niet één homp vlees met frites en sla op je bord maar je krijgt diverse kleine gerechten die bovendien bijzonder lekker waren! Wordt gedaan door een klein jong team die er echt een culinair feestje van maken. Een echte aanrader!
Peter_79 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Dit is een restaurant naar mijn hard.
Hier voel je je echt gast.
Leuke jonge, vlotte bediening die de kaart uitstekend kent en weet waar ze het over hebben.
We hebben ons laten verrassen door de chef en dat heeft hij dan ook gedaan.
Echt lekker gegeten en we waren niet al te veel kwijt.
We zijn hier al enkele keren geweest en zullen absoluut hier vaker komen.