Over restaurant Bistro Noord

Culinaire kant van het IJ

Aan de overkant van het IJ gaat authentieke Amsterdamse gezelligheid gepaard met service en kwaliteit bij Bistro Noord. Een ambachtelijk bedrijf dat met behulp van lokale leveranciers uitsluitend gebruikmaakt van de beste producten. Hier lunch je niet met een broodje kaas. Nee, hier wordt gekookt in de Franse traditie en dus wordt er de tijd genomen voor elke maaltijd. Maar zakelijke luncher, geen zorgen, er is een speciale ‘snelle lunch variant’ waarbij je zaken kunt doen terwijl je geniet van een kwalitatief goede lunch. Een culinaire beleving op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Bistro Noord

• : Parkeerplaats

Ria D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
wij hebben er heerlijk gegeten,het was voor ons de tweede keer,aparte dingen.

komen zeker weer terug
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Excellent heerlijk gegeten met een uitgelezen wijnarrangement
In een voor ons leuk aangekleed restaurant
ProeverEva S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Fijne plek, goede sfeer, vanavond iets langer wachten op gerechten, maar geen punt; fijn wijn advies! Heerlijk gegeten...
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hebben genoten van een heerlijk diner. Ontvangst was vriendelijk en zeer efficient. Heerlijk glaasje cremant gedronken. Het maandmenu was zeer smakelijk. Langoustine uiterst zacht, de snoekbaar heel vers en het hoofgerecht hert was ook zeer goed en verrassend. Uitstekende bediening. Komen zeker terug.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
heerlijk gegeten, leuk ontvangen, heerlijk wijn arrangement!
Voor herhaling vatbaar.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Gelegen op een onheilspellend terrein met veel betonblokken hadden we eindelijk een plek gevonden om te parkeren en werden we vriendelijk ontvangen in het restaurant. De kaart is redelijk beperkt. De kwaliteit van de gerechten was goed, maar de hoofdgerechten waren net aan lauw. Toen we daar iets van zeiden, was de reactie: dat is niet de bedoeling. Nee, inderdaad. Maar men kwam er verder niet meer op terug. Slecht hoor! Dit was voor ons een eenmalige ervaring.
Atie K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Voor 2e keer hier gegeten. Elk gerecht was weer helemaal goed!
Klaasjan K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Keuken bovengemiddeld! Met aandacht gemaakt, goede smaken, prachtige producten. Leuk om met de NDM pont vanaf CS naar toe te varen. Noord is nog net niet teveel doorontwikkeld om je een beetje pionier te voelen. Eventueel in combinatie met overnachting in Double Tree hotel...
Wendelien H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Verrassend goede keuken, geweldige smaken en een prachtig menu. Echt een aanrader
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Verrassend goed !
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Rijke smaken. Bediening die precies op het juiste moment aan je tafel staat als je ze nodig hebt. Top!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Hele aardige bediening, niet verrassende, tamelijk lekkere gerechten en niet bijzondere wijnen per glas. De prijzen zijn echter veel te hoog: dit niveau gerechten kan je in Amsterdam voor nauwelijks de helft van de prijs eten.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Ik was erg onder de indruk, en heb heerlijk gegeten.
Ik raad het een ieder aan en van de restaurants in de buurt, is dit zeker het beste.

Rob Maurits
Maxamize .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Soms kom je zo'n restaurant tegen waarvan je denkt, waarom ben ik hier niet eerder gaan eten. Bistro Noord is er zo een. Het restaurant ligt in het hippe Amsterdam-Noord op het oude NDSM-industrieterrein, waar inmiddels ook andere horeca en een hotel zijn gevestigd. De zaak is industrieel maar sfeervol ingericht. De bediening is vriendelijk en kundig, maar nog belangrijker uit de keuken komen heerlijke gerechten van een frisse ceviche tot aan een prachtig gebraden eendenborst. Kaas, dessert en wijnen, waren allemaal even goed. Amsterdam-Noord heeft veel hippe horeca, maar ik geloof dat je bij Bistro Noord het beste zit.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
een prachtige gelegenheid, lekker hip en op een prima locatie. het eten is dus echt een absolute aanrader, bijzonder smaakvol, aanmerkelijk "anders.dan.anders" en verrassende combinatie.
maar de service...............heb ik echt als beroerd ervaren. een toppunt van klungeligheid, als je speciaal reserveert voor gluten-vrij, en vervolgens gewoon brood op tafel krijgt. navraag gedaan, en vervolgens moest het gluten vrije brood nog in de oven en duurde het 15 minuten voordat het op tafel kwam. ook een glutenvrije-dessert werd aanvankelijk oip tafel gezet met de melding dat de kruimels eromheen wel gluten bevatte, maar die kon je opzij schuiven. bij het afhalen van de borden lijkt het gebruikelijk om even te vragen of het gesmaakt heeft, maar dat was even vergeten. jammer, want de locatie en het eten is zo goed. zonde.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Wat een leuke locatie. Heerlijk gegeten en een goede bediening. En geen probleem met kraanwater. Ik vind dat een pre. Ze hebben een mooie wijnkaart. Prettig eten dus. Aanrader.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wat een geweldige ervaring! Verborgen bij de NDSM bevind zich hier een bistro van uitzonderlijke kwaliteit. Zowel het eten de wijn locatie als de bediening zijn super. Wij komen zeker terug!
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Zaterdagavond bij Bistro Noord gegeten, ik had er al over gelezen maar het was geweldig, het aanbevolen menu hebben we direkt genomen het werd zo smakelijk gebracht, geen twijfel mogelijk en dat was het ook, de bijpassende wijnen waren ook uitstekend! Wij komen terug!
Rsasnijders .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Service, eten en drinken (topwijnen) zijn ruim bovengemiddeld.
Een verfijnd menu met bijpassend wijnen, vrolijke bediening.
De ruimte is zoals tegenwoordig de trend is industrieel maar voelt weinig knus aan.
Het verschil in lichtval valt direct op, het restaurant is voorin te donker en achterin heel licht.
Hier kan misschien met een paar eenvoudige ingrepen wat aan gedaan worden.
De locatie is hip, het voormalige NDSM-terrein is een van de hotspots van Amsterdam!
Parkeren is eenvoudig en voor de deur.
Kortom een aanrader!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Ruime plaatsing in in oude loods in Amsterdam Noord.Het menu wordt aan tafel uitgelegd door de enthousiaste chef.Prima is dat je een driegangen menu kunt kiezen zonder het elders obligate dessert.Het eten was uitstekend even als de open wijnen.En dat voor een uitermate redelijke prijs.