Bistro No Nonsense

- Ontbijt 06:00 - 10:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Rudy30 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Heerlijk gegeten op het terras. Geholpen door een aardige en vlotte juffrouw die wist wat ze deed. Ruime keus aan a la carte gerechten naast de bekende tapasformule. En jawel, een 'ouderwetse' sorbet op de kaart ;-)
Voor herhaling vatbaar!
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Super lekkere tappas gerechten en super bediening !! En zeker de nagerechten zijn echt een aanrader. Al met al een top avond .
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
No Nonsens. And thats what it is. Gewoon lekker en gezellig. Toch ongedwongen sfeer en prima personeel. Vooral vis was zeer goed. Als ik weer in Uden ben kom ik langs.
Janine T.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Tijdens de carnaval hier gegeten en het heeft ons zeer aangenaam verrast.
Ik vond de schnitzel wat klein en te hard doorbakken, dit is echter vaak zo in restaurants. De zoete kip van mijn partner was geweldig. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De entourage was gezellig Brabants. We komen er graag nog eens terug.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Gekozen om het all-in tapas concept te proberen. De recensies waren veelbelovend. De tapas vond ik oke, lekker en veel keus. Al was het jammer dat de broodjes wat taai waren.
Verder was de service niet super. Vaak duurde het erg lang voordat de lege bordjes werden opgehaald. Kortom: eten ok, service kan beter!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij hebben lekker gegeten met 11 personen, waaronder 5 kinderen die zich tussendoor in de nieuwe speelzaal hebben uitgeleefd. Gezellige sfeer en voor ieder wat wils.
Samantha T.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Super! een gewone bistro-kaart EN een tapaskaart.
Wij hebben heerlijke tapa's gegeten.
Verreweg de beste tapa's van Uden! Veel keus erg lekker en vlotte bediening!
Een mooie nostalgisch ingerichte zaak met een gezellige brabantse sfeer!
En wat zo leuk is, toen de kinderen voldoende hadden gegeten konden ze heerlijk boven in de speelzaal spelen (MET BIOSCOOPJE!)
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Erg huiselijke en gezellige tent waar je thuis kan voelen en op je gemak lekker kan eten, veelzijdige kaart waarbij je zelf kan kiezen uit de neven gerechten zoals groenten of toch liever salade en frietjes of toch liever aardappelen. Mijn mixed grill was precies goed zoals ik m wou niet te rood zeker niet taai , mijn vriend zou elk weekend wel die spare ribs willen! Ons zoontje houd van pannenkoeken dus die gaan we daar ook maar eens proberen, is net geopend had ik begrepen. Vriendelijk personeel en heel fijn met kinderen ook erg geduldig.
DerkV .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Bijzonder vriendelijke bediening. Trio van carpaccio vooraf was erg goed, bordjes zagen er verzorgd uit. Mixed grill was aan de forse kant maar smaakte voortreffelijk, de no. nonsens salade van mijn collega was ook een hele kluif, en erg lekker. Ze schijnen daar altijd vrij grote porties te serveren. En dan ook nog hertog jan weizener, mijn avond kon niet meer stuk. Een regelrechte aanrader dus.
Rositaeleonore .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Weekendje weg, en dan eten in Uden! Onbeperkt Tapas. Verrassend goed was de kwaliteit van het eten. Gezellige omgeving en het personeel attent en zéér vriendelijk. Mede door dit etentje hebben wij een leuke herinnering aan omgeving Mill en Brabant!
Rosita, Pijnacker
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Mooie omgeving, maar de naam zegt het al: no nonsens.

Geen super eten, geen super bediening, daar is de prijs ook naar.
Albondiga .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
We zijn hier met een gezelschp van 5 personen gaan eten. De bediening straalt niet uit dat ze hun vak serieus nemen. Kaarsenvet in het zoutpotje, kapotte messen op tafel. De afzuiging in de keuken is onder de maat. Het eten was teleurstellend. Lange wachttijden voor alledrie de gangen. Het restaurant kan zich beter bij vlees houden, de vis was papperig en verborgen onder een lading kaas. Dit is de tweede en helaas ook de laatste keer dat we hier geweest zijn.
Rudy30 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
goed gegeten in deze bistro.ze bieden een aantal 3gangenmenu's aan met veel keuze mogelijkheden.
niks mis mee,wij komen hier zeker weer eens terug
R. L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Hebben volgens ons geen idee waar ze mee bezig zijn, borrel was lauw en het bier veel te koud.
Het eten fantasieloos en niet warm, slappe friet en te doorbakken vlees geserveerd met rode wijn die duidelijk veel te koud geserveerd werd.
Opmerkingen hierover werden niet serieus genomen.
Zelfs op mijn klacht via de mail werd niet gereageerd.
Absoluut niet voor herhaling vatbaar.