Bistro Nijeholt

Van Harinxmaweg 10 9244 CJ Beetsterzwaag Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Nijeholt

Op zoek naar een fijn, toegankelijk restaurant in het mooie Friesland? Bistro Nijeholt in Beetsterzwaag is een goede keuze als je voor eerlijk, snel en voedzaam gaat. Dit leuke restaurant is het snellere zusje van Michelinsterrenrestaurant De Heeren van Harinxma. Is deze sterrenzaak je net iets te chique, dan heb je nu de keuze om bij de ongedwongen bistro ernaast aan te schuiven.

De bistro behoort bij Bilderberg Landgoed Lauswolt en is gelegen middenin de prachtige Friese natuur. Je ontspant hier volledig. Dat proberen ze in de bistro dan ook niet te doorbreken, de bediening maakt het je volledig naar de zin. In de keuken staat chef-kok Arjan Bisschop die enkel heerlijke, eenvoudige, maar smaakvolle gerechten vanuit zijn keuken het restaurant in stuurt. Denk aan een goede pastrami van kalfslende of gemarineerde zalm als voorgerecht, runderstaartstuk van de BBQ of eendenbout als hoofdgerecht, en als toetje een parfait van cranberry met Friese dúmkes of Friese kaas met mosterdfruit. Klinkt heerlijk toch?

Zie je het wel zitten om in een ongedwongen sfeer tot rust te komen met heerlijke gerechten? Boek dan één van de 32 stoelen en strijk neer bij Bistro Nijeholt in Beetsterzwaag!

Voor reserveringen na 19.00 kunt u telefonisch contact opnemen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Nijeholt

Landgoed Lauswolt is eenvoudig te bereiken met het openbaar vervoer. Vanuit Station Drachten pakt u bus 20 richting Heerenveen via Burgum. U stapt uit bij bushalte Lauswolt. Vanaf deze halte loopt u in twee minuten naar het hotel.
  • : U kunt uw auto parkeren op onze eigen gratis parkeerplaatsen. Voor de elekrische auto's is er een oplaadpunt aanwezig.

Jouw recensie over het restaurant Bistro Nijeholt

Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
vorige week al een recensie geplaatst van daar een 2 de bezoek.
Jitte H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Goeie ambiance - ontspannen informeel en niet te sjiek.
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Leuke bediening zeer attent lekker gegeten
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Brood bij uitstekend broodplankje was taai dit ook gemeld aan de serveerster.
Leuk ingerichte ruimte echt een aanbeveling.
Verder alles uitstekend verzorgd.
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Moderne bistrot-achtige ambiance. Zeer vriendelijke bediening. De pinda's met ritueel op de grond gooien hoeft niet meer.
goede beperkte keuze.
Geachte gast,

Heel hartelijk dank voor het achterlaten van een beoordeling. Fijn dat u de bediening vriendelijk vindt. Jammer om te lezen dat u het ritueel pinda’s op de grond gooien niet heeft geapprecieerd, wij zullen dit meenemen.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te verwelkomen in onze Bistro!

Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Geen zichtbare herkenning waar de bistro zich bevond. Pindadoppen op de grond verwacht je niet in deze omgeving en geeft een rommelig gezicht. Geen aandacht voor bijschenken of vragen of alles naar wens is. Geen nazorg, toetje of koffie. Route naar het restaurant is een weg door de keuken. Niet professioneel. Onhygiënisch chocolade uit een pot bij de koffie. Te groot verschil met de overdaad Lauwerswold.
Geachte gast,

Heel hartelijk dank voor het achterlaten van een beoordeling. Erg spijtig om te lezen dat het niet naar wens is geweest. Zou u ons hier telefonisch over willen benaderen zodat wij dit persoonlijk met elkaar kunnen bespreken. U kunt ons bereiken op het nummer 0512 38 12 45, of u mag uw telefoonnummer achterlaten in een mail naar lauswolt.stagiairereservation@bilderberg.nl.

Saskia Hoogland
H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vanuit het hotel verrassende toegang tot de bistro via de keuken, zodat je letterlijk een kijkje in de keuken krijgt. Lekker gegeten! Bijzondere smaakcombinaties en heel vriendelijke bediening.
Geachte gast,

Heel hartelijk dank voor de prachtige beoordeling die wij van u hebben mogen ontvangen.
Fantastisch om te lezen dat u het kijkje in de keuken zo heeft gewaardeerd.
Wij zullen de complimenten overbrengen aan onze collega’s.

Wij verwelkomen u in de toekomst graag nog eens op ons prachtige landgoed!

Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij Bistro Nijeholt. Een royale broodplank vooraf, een karaf water met mint en citroen en dit allen geserveerd in een gezellig aangeklede ambiance. De open keuken en het schilderij van de artisjokken maken het gezellig. De gerechten waren goed op smaak, seizoensprodukten en huisgemaakte mayonaise. De klasse spatte er vanaf. Het personeel legt je op vriendelijke wijze in de watten. De kwaliteit-prijsverhouding is in orde en zelfs na een nacht slapen kan ik geen verbeterpunten aanwijzen. 10/10
Geachte gast,

Heel hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling die u bij ons heft achtergelaten. Fijn dat alles zo naar wens is geweest, we zullen de complimenten doorgeven aan onze collega’s.

Het spreekt voor zich dat wij u graag een andere keer weer verwelkomen op ons mooie landgoed.
Graag oant sjen!

Arno K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Zijn hier al vaker geweest,was weer voortreffelijk ,jammer dat er geen terras bij zit.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
an recensies als - het was lekker - heerlijk gegeten - prima avond gehad-
heb ik helemaal niets. Bistro Nijeholt lijkt meer op een bistro in de Alpen dan een
bistro in Parijs met de geruite theedoeken als servetten en hout,hout en hout.
Dus ook een houten plankje kwam met pinda's in de doppen die je op de
grond mocht smijten. De doppen dus. Mij even iets "te leuk". Daarbij smakelijk brood,
kleine augurkjes, radijs (waterig) en een alternatieve kruidenboter. Dan heb je wel wat.
Oesters op de goede temperatuur is altijd goed. Halve kreeft voor 24.50 was
meer een half kreeftje maar hij was lekker. De citroenmayonaise erbij was niet
nodig. Integendeel, en die had ook teveel citroen. De carpaccio van rund was van
diamanthaas/schouderhaas en dat vlees is prima maar te zacht voor een
carpaccio. De gerookte amandelen en oude Friese kaas overheersten.
De filets van pietermannen waren niet allemaal even gaar en een enkele zelfs
veel te droog. De prei was doorgekookt en in de toren ook wat gekookte aardappels
in de schil helaas. De creme brullee was goed en lekker. Beetje meer vanille had best
gemogen . De goedkoopste witte wijn, een Sauvignon Blanc, was het geld waard maar de rode
was min. De wijnwereld is groter dan die van Frankrijk, heren van Nijeholt !!
Prettige bediening. Toegankelijke bistro. Woensdagavond om 19.30 vol.
Dat bevreemdt mij. Ben ik verwend ? Ja !
Jifke V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Prima gegeten, service ook prima, vind de Bistro qua inrichting matig.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Kaart is beperkt maar alles erg lekker.
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Ik was samen met mijn zoon, we hebben heerlijk gegeten!
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Gooi de pinda schillen maar op de grond. Heeft iets nostalgisch. voortreffelijk eten, goede maar beperkte keus. Bediening soms wat te vlotjes. Op woensdag: vol!!!
een aanwinst hier in de omgeving.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
We hadden van eerdere bezoeken een positieve ervaring. Nu op mijn verjaardag was het teleurstellend.
De keuze van de gerechten was te beperkt. Keuze uit 3. De gerechten werden veel te snel achterelkaar geserveerd. Het hoofdgerecht werd niet per persoon geserveerd, maar bij elkaar in een schaal. Ook al bestelt iedereen hetzelfde dan stel je toch prijs op een persoonlijk gerecht. De prijs van de wijn staat in geen enkele verhouding tot de hoeveelheid die je in je glas krijgt. Neem een voorbeeld aan Duitsland, daar staat naast de prijs ook de hoeveelheid vermeldt.
Jammer om een verjaardag op deze manier te moeten besluiten.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een hele gezellige ambiance van een bistro. De gerechten waren zeer goed en mooie porties. Wij komen zeker terug!
L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Met vriendinnen hebben wij een super gezellige avond gehad. Het eten was voortreffelijk. Wij gaan hier zeker nog eens naar toe.
Harmen D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Genieten op een prachtige locatie! We komen snel weer.
Wordt maandelijks uitje heb ik met mijn echtgenote afgesproken.
Gezellige knusse plek om samen met vriende een avond uit te gaan
Catrien G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige en leuke Bistro!
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Was erg gemoedelijk wij waren op de fiets eerst 30 km gefietst konden rustig eerst nog 2 drankjes op terras doen
Personeel in de bistro was erg vriendelijk