Bistro Nijeholt

Van Harinxmaweg 10 9244 CJ Beetsterzwaag Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Nijeholt

Op zoek naar een fijn, toegankelijk restaurant in het mooie Friesland? Bistro Nijeholt in Beetsterzwaag is een goede keuze als je voor eerlijk, snel en voedzaam gaat. Dit leuke restaurant is het snellere zusje van Michelinsterrenrestaurant De Heeren van Harinxma. Is deze sterrenzaak je net iets te chique, dan heb je nu de keuze om bij de ongedwongen bistro ernaast aan te schuiven.

De bistro behoort bij Bilderberg Landgoed Lauswolt en is gelegen middenin de prachtige Friese natuur. Je ontspant hier volledig. Dat proberen ze in de bistro dan ook niet te doorbreken, de bediening maakt het je volledig naar de zin. In de keuken staat chef-kok Arjan Bisschop die enkel heerlijke, eenvoudige, maar smaakvolle gerechten vanuit zijn keuken het restaurant in stuurt. Denk aan een goede pastrami van kalfslende of gemarineerde zalm als voorgerecht, runderstaartstuk van de BBQ of eendenbout als hoofdgerecht, en als toetje een parfait van cranberry met Friese dúmkes of Friese kaas met mosterdfruit. Klinkt heerlijk toch?

Zie je het wel zitten om in een ongedwongen sfeer tot rust te komen met heerlijke gerechten? Boek dan één van de 32 stoelen en strijk neer bij Bistro Nijeholt in Beetsterzwaag!

Voor reserveringen na 19.00 kunt u telefonisch contact opnemen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Nijeholt

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bistro Nijeholt

Wilma .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een hele gezellige ambiance van een bistro. De gerechten waren zeer goed en mooie porties. Wij komen zeker terug!
L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Met vriendinnen hebben wij een super gezellige avond gehad. Het eten was voortreffelijk. Wij gaan hier zeker nog eens naar toe.
Harmen D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Genieten op een prachtige locatie! We komen snel weer.
Wordt maandelijks uitje heb ik met mijn echtgenote afgesproken.
Gezellige knusse plek om samen met vriende een avond uit te gaan
Catrien G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige en leuke Bistro!
anneke W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Was erg gemoedelijk wij waren op de fiets eerst 30 km gefietst konden rustig eerst nog 2 drankjes op terras doen
Personeel in de bistro was erg vriendelijk
Annegien S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten op een top locatie met vriendelijk en vlot personeel
Wiep-Fenna D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance na een uurtje golfles op de aangrenzende golfcourse. Zeer attente
en uiterst vriendelijke bediening!
Jelte D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Erg lekker gegeten in een sfeervolle ambiance. Prima gerechten en een vlotte, persoonlijke bediening. Komen zeker terug!
Henriette O.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Alles was geslaagd! Eten was heerlijk, bediening was super en de sfeer was ook top! We komen zeker terug naar deze prachtige plek!
Judit Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
De inrichting van de Bistro is geweldig en gezellig. Je moet door de keuken lopen naar de Bistro. Heel leuk is het dat de mensen in de keuken enthousiast reageerden toen wij voorbij liepen. De kwaliteit van de voorgerechten was heel erg goed en het zag er heel mooi uit. Wel viel ons op dat de hoeveelheid aanzienlijk minder was dan een week geleden. Dit vonden we teleurstellend, zeker gezien het feit dat mijn dochter juist heel lovend was over het voorgerecht. De hoofdgerechten waren summier. Het hamburger broodje was wel heel erg eenvoudig en kon uit de supermarkt komen. De salade was lekker maar miste de dressing en de patat viel ons persoonlijk heel erg tegen. Ook het nagerecht was niet zo lekker. De opmaak zag er wel heel leuk uit. De wijnen waren in verhouding redelijk duur en hadden wat ons betreft wel in de juiste glazen (Bourgogne in bijpassend glas) geschonken moeten worden. Zeker in Lauswolt. Wij hebben na deze eerste kennismaking besloten dat het hierbij blijft. Zeker gezien het feit dat het personeel zeer afstandelijk was en geen sfeer probeerde te maken. Soms kan het eten dan niet zo lekker zijn maar als de bediening top is blijft dit ons bij en komen we nog eens terug. Het personeel in de keuken is ons bijgebleven. Heel veel succes.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
goede en rustige sfeer, vriendelijke en snelle bediening, leuke extra's als broodplankje vooraf, verfijnde smaak van de gerechten,
Fransje K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Het was een heerlijke ontdekking deze bistro. De entourage helpt zeker mee. Eenvoudig parkeren op het landgoed, de met echte kaarsen verlichte lantaarns, de rode loper en vooral de warme ontvangst. De hal was feestelijk aangekleed maar de warme ontvangst, begeleiding naar de tafel ... alles was top.Vriendelijkheid en voorkomendheid overal. Vanuit de keuken werd ons zelfs een fijn avond toegewenst! Hoe leuk is dat! De aangeklede kan water gaf aan dat er met oog voor detail wordt gewerkt De uitleg over degenen die de inrichting hebben verzorgd leuk in een verhaaltje.... super entree! Het 3 gangen menu kunnen we van harte aanbevelen, Zalm, wildpate, parelhoen en super nagerechten. Alles even smakelijk en lekker warm. Ruim tijd voor een goed gesprek en een mooi glas wijn tussendoor. Kortom een zeer geslaagde avond. Chapeau voor koks en anderen die maken dat we zeker snel terugkomen! Met vrienden! Een geslaagd avondje uit.
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk, eerlijk eten. Voor herhaling vatbaar!
OAV .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ontvangst 'in stijl' en doorleiding naar restaurant via de keuken (met aanstekelijk vriendelijke koks) is bijzonder leuk detail. Het restaurant zelf is kleinschalig, gezellig en gemoedelijk. Het gourmand 3 gangen gerecht was uitstekend van kwaliteit.
Leffert J. K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima Bistro, keurige en voorkomende bediening. Mooie gerechten, lekker gegeten. Dank voor de (gratis) Friese likeurproeverij na het diner.
Carlos V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening en lekkere wijn. Voor herhaling vatbaar. Wel heerlijk om hier te eten in combinatie met een overnachting in het hotel.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Dit was de tweede keer dat we bij Nijeholt aten en gister weer heel goed gegeten. De menukaart op internet was nog niet bijgewerkt en onze vraag om oesters (die niet meer op de kaart bleken te staan) werd door de aardige jongeman die bediende onmiddellijk beantwoord met : "maar ik ga direct voor U in de keuken vragen of er nog oesters in huis zijn." We hadden geluk. Ze waren heerlijk. Mijn man koos daarna voor de Zeeuwse mosselen en mijn rib-eye was een fanatisch stukje vlees. Als dessert gingen we voor de kaasplank. Niks mis met de kaasplank, maar ook niet bijzonder en 3 euro extra rekenen voor 4 stukjes gewone Nederlandse kaas is eigenlijk wel een beetje te gek.
We komen graag nog eens terug.