Bistro Nijeholt

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bistro Nijeholt

Gea K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk, eerlijk eten. Voor herhaling vatbaar!
OAV .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ontvangst 'in stijl' en doorleiding naar restaurant via de keuken (met aanstekelijk vriendelijke koks) is bijzonder leuk detail. Het restaurant zelf is kleinschalig, gezellig en gemoedelijk. Het gourmand 3 gangen gerecht was uitstekend van kwaliteit.
Leffert J. K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima Bistro, keurige en voorkomende bediening. Mooie gerechten, lekker gegeten. Dank voor de (gratis) Friese likeurproeverij na het diner.
Carlos V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening en lekkere wijn. Voor herhaling vatbaar. Wel heerlijk om hier te eten in combinatie met een overnachting in het hotel.
Tjeerdk .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Voor de eerste keer hier naartoe naar aanleiding van tips van vrienden. Was uitstekend inderdaad. Natuurlijk een prachtige locatie maar ook de bistro ambiance en uitstekende eten zelf was precies wat ik zocht. Ik kom zeker terug.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Dit was de tweede keer dat we bij Nijeholt aten en gister weer heel goed gegeten. De menukaart op internet was nog niet bijgewerkt en onze vraag om oesters (die niet meer op de kaart bleken te staan) werd door de aardige jongeman die bediende onmiddellijk beantwoord met : "maar ik ga direct voor U in de keuken vragen of er nog oesters in huis zijn." We hadden geluk. Ze waren heerlijk. Mijn man koos daarna voor de Zeeuwse mosselen en mijn rib-eye was een fanatisch stukje vlees. Als dessert gingen we voor de kaasplank. Niks mis met de kaasplank, maar ook niet bijzonder en 3 euro extra rekenen voor 4 stukjes gewone Nederlandse kaas is eigenlijk wel een beetje te gek.
We komen graag nog eens terug.