Bistro Nice!

Bovenkerkerweg 81 1187 XC Amstelveen Nederland Kaart
31-206455559

Over het restaurant Bistro Nice!

Gastvrijheid op zijn best

In het gezellige Amstelveen geniet je van heerlijke bistro-gerechten in deze moderne, vrolijke zaak. Hier weten ze wel wat lekker is: van een mals stuk vlees tot heerlijkheden uit de zee. Het attente personeel zorgt dat het je de hele avond aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Bistro Nice!

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro Nice!

Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Vers bereide gerechten, als voorgerecht Thaise curry soep met garnalen: vond ik niet heen bijzonder, wel smakelijk. Als hoofdgerecht: prima eendenborst filet met appelstroop, gefrituurde pastinaak en een (?) puree, laatste, evenals de bijgerechten: vers, maar niet heel speciaal (doperwtjes met worteltjes, aangemaakte koolsla en frietjes). Vriendelijke, niet altijd even oplettende service, interieur comfortabel.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
De prijzen van de desserts zijn aan de hoge kant
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Prima diner, aardige voorkomende bediening en geen geluidsoverlast zodat een gesprek mogelijk was.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Ik dacht dat ik met de AH bonnen had gereserveerd, maar dit was helaas niet zo. De dame die ons hielp vond dit erg vervelend. Ik zal verkeerd gekeken hebben. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima. Zeker voor herhaling vatbaar!
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Varkenshaas was heerlijk. De saté was lekker maar ik ben geen fan van de satesaus die ze gebruiken. Bediening is altijd vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader om te eten!
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Eten redelijk, rundvleespotje te zout. Bediening gewoon, kan meer betrokkenheid. ondanks de weinige klanten duurde het lang voordat het hoofdgerecht kwam. Niet groots. Gemiddeld restaurant.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Alleen misschien als je gamba's gaat eten een schaaltje citroenwater om je handen te wassen.
Bebar .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
We logeerden in Grand hotel Amstelveen dat 50 meter verderop ligt dus we gingen om die reden bij dit restaurant eten. De bediening was heel vriendelijk. Wij hadden een varkenshaas en een vegetarische pappedum en het smaakte echt heel erg goed. Voor ons is het zeker de moeite waard om daar nog eens te gaan eten.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Erg Lang wachten op voorgerecht. Dorado vis zaten 6 graten. Op onze opmerking daarover, kregen we als antwoord geen sorry , maar dat kan gebeuren. Zoiets hoor je gewoon terug te halen. Stoofpotje ver onder de maat, geen stukjes vlees, maar een gemalen rundvlees in een soort gelei. Zout zonder smaak. Daarin een stokje tym gevonden. Bediening totaal geen verstand van zaken. Waren het helemaal zat, derhalve geen nagerecht meer besteld. Waren daar met 4 personen, komen daar zeker niet meer terug.
yke L.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Vriendelijke bediening het eten was goed veel variatie en redelijke prijs.Ik zou zeker mijn familie en kennissen uw restaurant NICE aanraden.
KJ K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Het restaurant heeft een moderne uitstraling we hebben heerlijk gegeten drie gangen heerlijke carpaccio en fish en chips als hoofdgerecht mijn echtgenote een garnalen cocktail van grote garnalen en een saté Kaas beide na Vriendelijk personeel
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Hoewel het niet druk was werden we niet direct welkom geheten en nadat we waren gaan zitten werden we niet direct uitgenodigd om een drankje te bestellen. We hebben o.a. 2 kipsate's en 1 mixed grill gegeten. Het vlees was goed en mals maar de satesaus was droog en de salade was niet vers. Kortom, dit is voor verbetering vatbaar!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Onaardige mensen, vlees was goed, de salade was slecht, leek op soep. De fles wijn die we gewonnen hadden hebben we niet gekregen.
Niet voor herhaling vatbaar
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit verhouding vond ik aan de hoge kant voor wat je te eten krijgt. Verder prima.
karelseitz .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Fantastisch gegeten en heerlijk wijntje erbij meisje met grote ogen bediende ons geweldig en was zeer gastvrij. Echt een heerlijke avond gehad. De gerechten zagen er prachtig uit. Gaan er gauw weer naar terug.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Smaakvol eten en ook mooi geserveerd. We hebben erg lekker gezeten.
Gerechten zijn iets duurder dan je verwacht ,
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ha, het duurde even voordat ik had uitgevonden dat het restaurant van Sport Partycentrum De Kegel in Amstelveen bekend is onder de naam Bistro Nice!
Ik vond het al zo vreemd dat het leek alsof deze gelegenheid nog niet door Iens was beschreven, maar dat is nu opgelost.
Wij hadden een uitje met bowlen. Tijd niet gedaan en dat wij bowlden in Amstelveen was dit denk ik nog in de tijd van vlak na Peter Post. Kun je nagaan hoe de tijd vliegt. Enfin, we gingen bowlen en eten.
Je kunt heel handig bespreken en dan is het bij deze aan te raden om er meteen een arrangement bij te boeken. Keurig verzorgd, vriendelijke bediening en je zit er best leuk. En niet te vergeten: parkeren doe je gewoon gratis voor de deur.
Zou je zo aan de buitenkant niet meteen denken, maar echt waar, het is helemaal geen straf om daar een maaltijd te gebruiken. En ook nog zeer vriendelijk geprijsd. Gewoon een keer doen.
tamara B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ik had eerst om 18 uur gereserveerd en later veranderd om 19 uur. Hier had ik ook een bevestiging van gekregen. Bij aankomst zei het personeel dat het maar goed was dat ze ons tafeltje niet weggegeven hadden en we konden gaan zitten. ( anders hadden ze wel een probleem gehad) Het eten was heerlijk. Niet veel keuze door het aangepaste menu van de AH actie. Leuke, knus restaurant
A.P.F.M. A.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Bistro Nice is een goed met de auto te bereiken restaurant met goede parkeergelegenheid en is het restaurant- onderdeel van het naastgelegen Grand Hotel en de naastgelegen bowlinglocatie De Kegel.
Binnenkomend in het nette pand is er geen ontvangst en je kan zelf op het idee komen om je jas in de garderobe te hangen en door een deur te gaan, waarmee je meteen in het vanuit de hal onzichtbare restaurant binnenvalt. Aldaar wordt je wel meteen correct door de bediening opgevangen en naar je plaats geleid. Het restaurant werd door de avond (midden in de werkweek) heen bezocht door (buitenlandse) werknemers van in de buurt gelegen bedrijven die waarschijnlijk ook in het Grand Hotel verblijven en hun Nederlandse collega's voor een zakelijk diner. De bediening is qua aantal daar goed op afgestemd alsook de keuken. De gerechten waren ook daarop afgestemd; goed van grootte en van smaak, zoals dit genre restaurants typeert. De gerechten zijn functioneel, goed van smaak maar niet apart of gewaagd. Lekker gegeten en prima bediend door de dames van Nice.
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was erg gezellig. Lekker avondje uit. Bediening en service is goed en vriendelijk. Eten is lekker. Het is ook gezellig ingericht.