Bistro Nice!

Bovenkerkerweg 81 1187 XC Amstelveen Nederland Kaart
31-206455559

Over het restaurant Bistro Nice!

Gastvrijheid op zijn best

In het gezellige Amstelveen geniet je van heerlijke bistro-gerechten in deze moderne, vrolijke zaak. Hier weten ze wel wat lekker is: van een mals stuk vlees tot heerlijkheden uit de zee. Het attente personeel zorgt dat het je de hele avond aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Bistro Nice!

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

Wim J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Hoewel het niet druk was werden we niet direct welkom geheten en nadat we waren gaan zitten werden we niet direct uitgenodigd om een drankje te bestellen. We hebben o.a. 2 kipsate's en 1 mixed grill gegeten. Het vlees was goed en mals maar de satesaus was droog en de salade was niet vers. Kortom, dit is voor verbetering vatbaar!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Onaardige mensen, vlees was goed, de salade was slecht, leek op soep. De fles wijn die we gewonnen hadden hebben we niet gekregen.
Niet voor herhaling vatbaar
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit verhouding vond ik aan de hoge kant voor wat je te eten krijgt. Verder prima.
karelseitz .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Fantastisch gegeten en heerlijk wijntje erbij meisje met grote ogen bediende ons geweldig en was zeer gastvrij. Echt een heerlijke avond gehad. De gerechten zagen er prachtig uit. Gaan er gauw weer naar terug.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Smaakvol eten en ook mooi geserveerd. We hebben erg lekker gezeten.
Gerechten zijn iets duurder dan je verwacht ,
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ha, het duurde even voordat ik had uitgevonden dat het restaurant van Sport Partycentrum De Kegel in Amstelveen bekend is onder de naam Bistro Nice!
Ik vond het al zo vreemd dat het leek alsof deze gelegenheid nog niet door Iens was beschreven, maar dat is nu opgelost.
Wij hadden een uitje met bowlen. Tijd niet gedaan en dat wij bowlden in Amstelveen was dit denk ik nog in de tijd van vlak na Peter Post. Kun je nagaan hoe de tijd vliegt. Enfin, we gingen bowlen en eten.
Je kunt heel handig bespreken en dan is het bij deze aan te raden om er meteen een arrangement bij te boeken. Keurig verzorgd, vriendelijke bediening en je zit er best leuk. En niet te vergeten: parkeren doe je gewoon gratis voor de deur.
Zou je zo aan de buitenkant niet meteen denken, maar echt waar, het is helemaal geen straf om daar een maaltijd te gebruiken. En ook nog zeer vriendelijk geprijsd. Gewoon een keer doen.
A.P.F.M. A.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Bistro Nice is een goed met de auto te bereiken restaurant met goede parkeergelegenheid en is het restaurant- onderdeel van het naastgelegen Grand Hotel en de naastgelegen bowlinglocatie De Kegel.
Binnenkomend in het nette pand is er geen ontvangst en je kan zelf op het idee komen om je jas in de garderobe te hangen en door een deur te gaan, waarmee je meteen in het vanuit de hal onzichtbare restaurant binnenvalt. Aldaar wordt je wel meteen correct door de bediening opgevangen en naar je plaats geleid. Het restaurant werd door de avond (midden in de werkweek) heen bezocht door (buitenlandse) werknemers van in de buurt gelegen bedrijven die waarschijnlijk ook in het Grand Hotel verblijven en hun Nederlandse collega's voor een zakelijk diner. De bediening is qua aantal daar goed op afgestemd alsook de keuken. De gerechten waren ook daarop afgestemd; goed van grootte en van smaak, zoals dit genre restaurants typeert. De gerechten zijn functioneel, goed van smaak maar niet apart of gewaagd. Lekker gegeten en prima bediend door de dames van Nice.
tamara B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ik had eerst om 18 uur gereserveerd en later veranderd om 19 uur. Hier had ik ook een bevestiging van gekregen. Bij aankomst zei het personeel dat het maar goed was dat ze ons tafeltje niet weggegeven hadden en we konden gaan zitten. ( anders hadden ze wel een probleem gehad) Het eten was heerlijk. Niet veel keuze door het aangepaste menu van de AH actie. Leuke, knus restaurant
Griffioen63 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was erg gezellig. Lekker avondje uit. Bediening en service is goed en vriendelijk. Eten is lekker. Het is ook gezellig ingericht.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten met 2 personen. Leuke ontvangst en een vlotte bediening. Het voor, hoofd en nagerecht smaakte heerlijk!!!
Hier komen we nog een keer terug.
Geoffry F.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Afgelopen Zaterdag hier gegeten met de AH Restaurantactie.
Het eten is zoals altijd goed hadden carpaccio vooraf en als hoofdgerecht gegrilde zalm die was goed bereid en smaakte heel goed met een heerlijk sausje erover.
je merkt dat hier alles vers word bereid
we komen hier zeker weer terug.
jet R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Was nogal koud, vooral de tafeltjes bij de ingang.
Nieky F.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Al vijf keer hier gegeten (zowel met partner als familie en vrienden) en het eten blijft fantastisch! Keurige bediening en genoeg aandacht. De ligging is niet zo gezellig, op het terrein van een bowlingbaan maar laat dat je niet afschrikken, echt een aanrader!
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Leuke aktie
Elizabeth F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Helaas als je op de ah actie twee voor een krijg je een andere kaart. Jammer je voelt je niet echt gewaardeerd als gast. En dan het bestellen van een glas kraanwater. Een mega probleem. Alleen als er ook een drankje wordt besteld. Nou er was wijn besteld en ik was bob. Mijn vriendin was jarig. Ze kon wel een flesje kopen van 30 cl voor wel 2.35. Nee helaas ik denk niet dat ik snel terug kom.
dea.klijmij .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Uitstekend restaurant, prima kwaliteit
Hele vriendelijke en service gerichte bediening.
Gezellige inrichting.
Dat is bij elkaar de reden dat we al meer geweest zijn.
derk P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Bstro Nice! heeft een gevarieerde menukaart, waar vlees- en viseters, maar ook vegetariers goed meer uit de voeten kunnen. De maaltijden zijn uitstekend en worden op een aantrekkelijke wijze geserveerd. De bediening is ook bij grote drukte adequaat. Het restaurant is per auto goed bereikbaar,
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het blijft een onveranderd lekkere keuken. ....ook voor de kaart van AH actie Maar wat helaas ook blijft is de slechte akoestiek. Voor slecht horende gasten toch een probleem
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Na een hectische dag spontaan AH bon hier ingewisseld . Geen spijt van, het was prima verzorgd en wij hebben heerlijk gegeten. Daar knapt een mens van op.
Drs. F.G.J. T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
In de eerste plaats veel dank dat jullie rekening hebben gehouden met mijn klacht over de slechte akoestiek in de bistro. Ons plaatsje was goed en daar konden we met elkaar goed praten, dan elkaar alleen maar aankijken!
Tip voor de akoestiek: doe wat aan het plafond en dan is het m.i. opgelost (hoeft geen grote investering te zijn!).
Alleen een beetje jammer dat ik mijn bestelde glaasje wijn niet heb mogen ontvangen en ook jammer dat wij het beperkte menu/kaart kregen aangeboden van de AH actie (was vorig jaar anders!), terwijl ik aanbod de meerprijs gewoon met plezier te willen betalen.
Overall: het was goed!
Hoop dat dit commentaar voor jullie constructief is voor de toekomst!