Bistro Nice!

Bovenkerkerweg 81 1187 XC Amstelveen Nederland Kaart
31-206455559

Over restaurant Bistro Nice!

Gastvrijheid op zijn best

In het gezellige Amstelveen geniet je van heerlijke bistro-gerechten in deze moderne, vrolijke zaak. Hier weten ze wel wat lekker is: van een mals stuk vlees tot heerlijkheden uit de zee. Het attente personeel zorgt dat het je de hele avond aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Bistro Nice!

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

Emmy D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
AOR .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Mijn vriendin en ik werden hartelijk ontvangen en konden kiezen uit een speciale kaart voor de AH actie.
Wij kozen beide hetzelfde van deze kaart en begonnen met de voortreffelijke uiensoep. Hierna hadden wij gekozen voor de ossenhaas puntjes. De dressing over de salade die onder de puntjes lag was uitmuntend. Mijn vriendin vroeg nog of zij het recept hiervan kon krijgen (wat de kok natuurlijk niet doet). Als nagerecht kozen wij de creme brûlée.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, porties zijn ruim voldoende, voldoende keus voor de AH actie, vriendelijke en goedlachse bediening, een aanrader!
Sjaak I.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten, bediening niets op aan te merken. We zaten echter naast een groep van ongeveer 50 gasten. De akoestiek van de ruimte is echter zeer slecht. Resultaat tijdens ons avondje uit konden we niet eens normaal met elkaar converseren. Je moest naast elkaars oor hard praten om je enigszins verstaanbaar te maken. Niet te doen en weg gezellige avond met vrienden. Toen we er iets van zeiden was de reactie: "normaal zitten de grote groepen boven, maar vandaag zit het boven ook vol sorry". Onze opmerking werd afgedaan met een simpel sorry. Niet een geste zoals nog een drankje van het huis of niets. Nu zeg ik sorry maar ik kom hier nooit weer terug.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekkere gerechten, erg mooi opgemaakt, spruitjes als bijgerecht bij saté en zalm?! Beetje jammer. De bijgerechten (friet, salade en spruitjes) waren rondom weinig voor drie personen. Mensen die alleen aten kregen dezelfde porties.
Margriet T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten! De zalm, ossenhaassalade en brownie waren echt heel erg lekker, wij gaan zeker nog een keer terug!
Ame V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vriendelijk personeel, eten mooi opgemaakt en lekker. Ruimte erg rumoerig wordt versterkt doordat er groepen aan lange tafels zitten en elkaar overschreeuwen.
E P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het was gezellig en lekker.
Jmvdenden .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Leuke entourage met voldoende parkeerplaatsen. Aardige en attent bediening. Aparte alergien-kaart. Goed opgemaakt borden en goed bereid eten. De moeite waard om terug te komen.
Lauren H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben via de AH restaurantactie gegeten. Het eten was heerlijk, de tijden tussen de gerechten prima en de bediening vriendelijk. We vonden vooral de vele bakjes waarin de warme en koude groentes, salade, patat en mayo werden geserveerd heel aardig staan. Opmaak borden ook mooi.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wederom prima gegeten bij Bistro Nice. De sfeer is prima maar de akoestiek is niet goed. Te veel harde materialen gebruikt. Bediening zeer vriendelijk Wij komen er graag.....ondanks deze slechte akoestiek. En het eten is gewoon lekker .
jvanmoppes .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
hier met zoon en schoondochter gegeten met AH-actie.
Voor dat doel was er een speciale (beperktere) menukaart - hiervan probleemloos lekkere gerechten kunnen kiezen. Prima avond gehad.....
Hans624 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Met zijn 2-en gegeten na verjaardag met AH-restokaart. Zelfs op maandag redelijk bezet. Prima en vriendelijke bediening. Lekkere voorgerechten (carpaccio en uiensoep), hoofdgerechten (sate en gegrilde zalm) en nagerechten (creme brulee en perentaartje). Hierbij een lekkere fles huiswijn. En.... prima te bereiken: bushalte voor de deur. Voor herhaling vatbaar
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
een lekker en gezellig restaurant.zeker aan te bevelen.
daarom komen wij er graag.
MarijkeOei .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ik was daar met z'n tweeën ( mijn man en ik ) , ter gelegenheid van onze 50 jarige trouwdag ( ons trouwdag is op 14 oktober 1966 ) . We werden goed ontvangen en gefeliciteerd . We zaten in een mooi plekje met z'n tweeën , uitzicht naar buiten in de tuin . Werd meteen bediend , eerst stok brood vooraf . Daarna kwam ze met het menu kaartje en we hebben meteen de bestelling doorgegeven . Voorgerecht ( carpaccio ) was uitstekend , goed geserveerd in een lange bord en salade apart in een glazen kommetje , erg lekker . Hoofdgerecht hebben we ossenhaas met wok groenten , patat en ook salade en apart wortelen met doperwtjes , ook lekker . En als toetje peren taart met ijs en slagrom . Het was alles zo lekker , dat wij hebben voor zondag 4 december 2016 meteen gereserveerd . De bediening is uitsteken en vlot . We komen graag terug omdat de ligging is niet ver van ons huis . We denken dat we in de toekomst met meer mensen komen . Meer zou ik niet weten wat ik hier moet zetten , in elk geval een 10 ...!
Griffioen63 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het is er gezellig. Mooi ingericht. Nette en gastvrije bediening. Eten is lekker. Alleen is het erg rumoerig. Mits je op de verhoging zit.
Mariet S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker gegeten en vriendelijke bediening!
Maar ben al eerder bij jullie geweest,vandaar...
Dus tot de volgende keer, en fijn dat het met de AH aktie ook kan!
Vr.gr.
Mariet Selier.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Van sommige slechte recensies begrijpen wij geen bal. Wij hadden met z'n zessen een prima avond. Het eten was goed, goed verzorgd, overvloedig en zeer vers. Dat laatste is logisch doordat het op deze doordeweekse avond stampvol was, vooral met ah-eters. Het was rumoerig door de volle tafels met vrolijke, tevreden eters. Dat dan ook het eten goed verzorgd was bij alle drukte is opvallend. De service was excellent. De manier waarop Natasja ons naar een rustiger plek loodst, een nieuwe collega subtiel op finesses wijst en in een hoog tempo de schotels op tafel brengt is een compliment waard. Wij zijn tien jaar lang rapporteurs geweest van de restaurantgids Lekker en hebben dus de nodige ervaring opgedaan. Bij de keuken hangt een bordje "Work hard and be nice". Dat werd deze avond 100% waar gemaakt. We hebben onze grote waardering uitgedrukt in een royale tip.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Op 20 september geweest met 16 personen waarvan 1 een glutenvrij dieet volgt. Ruim 3 weken van te voren gereserveerd.
Gebruik gemaakt van Albert Heijn Restaurantactie.
Glutenvrij eten is hier absoluut geen aanrader. Bij het voorgerecht wordt simpelweg een toevoeg ( broodje/crostini oid) weggelaten, bij hoofdgerecht sate wordt geen patat gegeven, maar ook niets anders.
En het dessert bestond uit wat gesneden fruit, wel vers.
Overig eten was goed, personeel was ondeskundig/onvriendelijk.
Drankjes werden niet opgenomen of laat geserveerd ( biertje nadat het hoofdgerecht al was opgegeten), borden over de mensen heen aangegeven i.p.v. achterlangs. Borden niet opgeruimd, tafel vol met lege flesjes en glazen.
Jan.vd.pool .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben heerlijk genoten van een 3-gangen diner, de zalm-filet was echt heel goed en de bediening uiterst vriendelijk. Zeker een aanrader!