Bistro Napoleon

Woensdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Geerco L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Twee lekkere aantrekkelijke menu's gegeten. Door de week was het niet druk, maar zo kregen wij alle aandacht bij de bediening. Een aanrader.
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We hadden gereserveerd dus waren welkom, maar de ontvangst kan vriendelijker. De sfeer van het restaurant is leuk, huiskamer idee strak ingericht en de tafeltjes staan ruim uit elkaar. De huiswijnen zijn zeker goed. De pate als voorgerecht was heerlijk en ook de eend was prima.
Heerlijke avond met vrienden getafeld. Aandachtspuntje was wel de bediening; stijfjes, geen uitleg over het eten, niet Echt vriendelijk. Jammer, waren hier al vaker geweest en het eten is heerlijk, dus kleine aandacht daarvoor.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Prettige ambiance met goede bediening. Kwaliteit van eten en wijnen uitstekend. Heerlijke avond gehad.
Komen hier zeker weer
Henry M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
3 gangen menuutje, voor 33 euro pp. Was heel lekker! Zalmtaartje met krokante gamba, hertenbiefstukje en een proeverij van zoetjes als dessert. Mooi gemaakt en smullen.
Bediening was een mix van onnodige tuttigheid en nadrukkelijk aanwezige onhandigheid: wel hele deftige zinnen gebruiken (uit het hoofd geleerd/geinstrueerd) maar niet de fles wijn kunnen ontkurken, gebruikte lege glazen op de tafel laten staan en absoluut geen tekst hebben. Kan niet in een tent als deze. Ambiance is beetje koud, en in de zitbanken bij tafeltjes langs de kant zak je wel heel diep weg. Einde avond tikken we ruim 130 euro af voor twee personen. Voor de kwaliteit van eten zeer verdiend, maar voorlopig niet meer doen dus.
Sascha009 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Heerlijk gegeten met vrienden!
gezellige huiskamer sfeer zeker ook met de banken. erg lekker menu met wild en goed wijn advies bij de gerechten en attente bediening.
echt een top avond gehad we komen snel weer terug!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Op zondag is Bistro Napoleon open voor lunch. Dan wordt o.a. een lunchmenu á € 27,50 geserveerd. Wij hebben dit menu gekozen en waren bijzonder tevreden. All gerechten waren van hoog niveau. In ons geval werd als eerste gang kalfstartaar geserveerd, gevolgd door een zeer goede hertenbiefstuk. Afgesloten met een heerlijk dessert. Wij kenden Bistro Napoleon al voor het diner, maar voor de lunch is het ook een echte aanrader.
MissFijnproever .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Het klopt allemaal bij Bistro Napoleon. De ontvangst, de inrichting, de bediening, het eten, alles maakt een zeer verzorgde indruk. Je kunt hier met een gerust hart achterover leunen in de comfortabele stoelen want hier gaat niets mis.

We starten met het huisaperitief. Hier krijgen we heerlijk vers brood bij gepresenteerd en een plateau met boter, tappende, aioli, rolletjes serranoham en amandelen. Een goed en gastvrij begin. Daarna neemt het hele gezelschap het menu. Ons is niet helemaal duidelijk waarom dit als menu buiten de kaart wordt gepresenteerd want de gerechten staan ongeveer in dezelfde bereiding op de kaart. Jammer dat hier niet echt voor iets anders is gekozen maar dat doet niets af aan de kwaliteit. Het smaakt allemaal uitstekend. We komen terug!
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Mooie bistro van moederrestaurant de Moerbei(*) ( helaas nog niet bezocht)
wel vrij stijfjes qua bediening en inrichting, maar niet storend. heerlijk 5-gangen tet á tet menu! bereidingen waren perfect en goed op smaak, goede porties! de kok weet duidelijk waar die mee bezig is. prijs-kwaliteit voor het eten is goed, drank is wel wat aan de dure kant. maar het mocht de pret niet drukken. De stoelen zitten heerlijk en maakt het lange tafelen zeer aangenaam!
Jeroen2014 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Ik heb hier nu meerdere keren gegeten. Elke keer weer top. Ze koken hier zeer goed, alles wat voorgezet wordt is over nagedacht. Het is een kleine ruimte, sfeervol ingericht en geeft een huiskamersfeer.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Waarzonder we zijn zonder iens?
In ieder geval niet onverwachts in dit leuke restaurant onderweg naar huis.
Vriendelijke ontvangst, leuke inrichting en verrassende kaart voor een bistro.
Helaas hadden we alleen tijd voor een hoofdgerecht.
Er werd Glutenvrij brood, zonder te vragen lekker getoast, geserveerd en ook erg goed gewoon brood bij een klein aperitiefje.
De hoofdgerechten waren lekker en mooi gepresenteerd. Bijvoorbeeld kalfslever aan een stuk bereid, getrancheerd op wat groente met een zoetige jus. Spek, ui en appel ernaast geserveerd met een stukje aardappelglas voor het krokantje. Top!
Half flesje Pomerol erbij en ons functioneel hapje onderweg, werd meer een hoogtepunt van de dag.
Hanneke W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Zeer lekker voor het eerst gegeten bij Napoleon. Het restaurant is niet groot dus geeft een huiselijk gevoel. We werden ontvangen in de hal, en binnen aan tafel gezet.
Er werd ons direct gevraagd wat we wilden drinken en alles verliep vlotjes. Het voorgerecht was gerookte zalm en een gamba met venkelsalade. Het kan aan de wat sterke smaak van de(overigens heerlijke) venkel hebben gelegen dat de smaak van zalm en gamba niet echt door kwam. het hoofdgerecht echter, konijnenbout, was echt verrukkelijk en boterzacht. De kaasplank was niet echt verrassend, maar wel lekker.
Het was die avond geheel vol, wat inhield dat de loopruimte tussen tafels wat beperkt was. Even vanaf de bank opstaan vereiste enig tafelschuiven. Dit was ook een probleem bij het uitserveren van de gerechten en de wijn bij ieder afzonderlijk. De bediening in het begin was correct doch zeer afstandelijk, doch aan het einde werden we vriendelijk door een bedienende heer uitgeleide gedaan. Al met al een zeer gezellige en smakelijke avond, zeker een aanrader!
1418william .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Het was voor de 2e keer dat wij dit restaurant bezochten. Het eten is uitstekend, meer dan dat, er wordt gekookt met kennis van zaken. Mijn vrouw koos voor de ganzenlever en kalfssukade, ik voor de oesters en de runderlende. Zeker de runderlende was van een grote klasse. Heerlijk.
Maar spijtig genoeg was er een forse dissonant. Geen chardonnay per glas i.v.m. een probleem(?) met de leverancier. Geen alternatief voorhanden behalve de op voorraad zijnde Chablis die ik opperde (de beste begeleider bij oesters) maar dat mocht niet per glas. Ook niet , ondanks mijn voorstel om bij te betalen. Heel, heel jammer ook voor andere gasten die ook een glas chardonnay bestelden. Heel speciaal.
Erikjuce .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
À la carte gegeten, gegratineerde mosselen als voorgerecht was heerlijk , de kreeftensoep was aan de zoute kant waardoor je de kreeften ravioli niet proefde. Hoofdgerechten bouillabaisse en kabeljauwfilet waren van goede kwaliteit en vers , bijbehorende saus bij kabeljauw viel wat tegen. Wij hebben er gezellig gegeten, goed wijnadvies - al met al geslaagde avond .
Loes O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Wij hebben hier met vrienden gegeten en waren enthousiast over de geboden kwaliteit bij Napoleon. Heerlijk vers gebakken brood met tapenade en aioli, een super steak tartare en een meer dan lekkere bouillabaisse. (wel de zalm weglaten volgende keer)
De bediening is vriendelijk maar mag misschien iets losser, de huiswijn die wij dronken was prima. We vonden het een geslaagde middag en komen hier graag terug !
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Gisteren heerlijk geluncht bij dit mooie restaurantje in Warmond. Jonge maar professionele bediening. Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend met een 5-gangen menu voor nog geen 40 euro. Mooie gerechten met in ons geval als topper de gebakken foie gras met bloedworst, appel en calvadosjus. Ruime porties, ook de glazen wijn worden royaal ingeschonken. Keuken is volledig op Franse leest geschoeid, ook de wijnkaart. Enig minpuntje is dat het wijnarrangement bestaat uit een beperkt aantal wijnen dat per glas wordt geschonken, waardoor de wijn-spijscombinaties af en toe ongelukkig kunnen uitvallen.
Frank M. V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Heerlijk Frans gegeten, het vijfgangen menu tete a tete. Kleine steak tartare, ravioli met bospaddestoelen, hertebiefstukje met herftgarnituur, mooi kaasplankje, en grand dessert toe. Porties aan de ruime kant. Prima bediening. Mooi restaurant! Gewoon zoals het hoort! Maar wat je niet veel meer ziet op dit betaalbare nivo. Frank van Zelst
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Gisteravond gegeten bij Bistro Napoleon in Warmond. Wat een prettige en verrassende ambiance! Het personeel is betrokken, weten wat ze serveren, hebben kennis van zaken bij elk gerecht en elke wijn. Relaxte sfeer en alle aandacht.
En het eten...tja... een uitmuntende kok! Chapeau!
fam. Verweerd, Nieuw-Vennep
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Een zeer aangename verassing. Zo zou je Bistro Napoleon het beste kunnen omschrijven.
Het restaurant heeft vriendelijk personeel, die de etiquette in de puntjes beheerst. Hieraan merk je direct invloeden vanuit het moeder-restaurant De Moerbei.
Qua sfeer en decor kreeg ik het idee van een huiskamer. Wel iets te licht en met fauteuils, die overigens heerlijk zitten, alleen niet geschikt zijn om op te dineren. Je zit iets ongemakkelijk met je armen op de leuning.
De menu-kaart was overzichtelijk en bevatte leuke variërende gerechten. Een kleine opmerking, de wat goedkoop ogende geplastificeerde kaart had wat mij betreft (qua formaat) een stuk kleiner gemogen.
De gerechten die wij kozen zagen er schitterend uit en smaakte voortreffelijk. We hebben enorm genoten. Helaas was de grootste afknapper het bakje patat met mayonaise (welke volgens mij niet zelf gemaakt was) dat bij de hoofdgerechten geserveerd werd. Dit staat zwaar in contrast met al het lekkers op je bord, zonde.
Bistro Napoleon is een top "restaurant" (die de naam bistro eigenlijk niet moet dragen) voor een ieder die heerlijk ontspannen wilt genieten van heerlijke gerechten, mooie wijnen en een perfecte service.
Nelis20 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Afgelopen week heerlijk gegeten bij Napoleon. Napoleon is een moderne franse bistro waar je de authentieke gerechten nog kan eten. Denk aan de gebakken kalfslever of escargots.

Samen met moeder lief hier gegeten en zij was ook aan het genieten. Goede service en lekker eten. Wij komen zeker nog een keer terug!
Riemke O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Erg gezellig gelegen in het centrum van Warmond, het kleine broertje/zusje van De Moerbei. Voor een bistro wel aan de stijve/formele kant, maar eigen stelling dat het een ode aan de Franse keuken is, is helemaal waar! Fantastisch voorgerecht van gebakken ganzelever, appel, bloedworst en calvadosjus gegeten. Enige minpunt was dat het geheel na binnenkomst en tussen de gangen door toch erg lang duurde.