Bistro Michel

Passage 1 3331 CM Zwijndrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Michel

Franse slag met een Hollandse touch

Ben jij een liefhebber van zowel haute cuisine als nuchtere hap? Dan is de combinatie van de Franse en de Hollandse keuken echt iets voor jou! Neem eens een kijkje bij Bistro Michel in Zwijndrecht. Hier halen ze het beste uit beide keukens en vormen dit samen tot een prachtig gerecht. Geniet van een zorgvuldig samengesteld diner en bestel er om het af te maken een mooi glas wijn bij!

Meer informatie over restaurant Bistro Michel

9,6

Jouw recensie over het restaurant Bistro Michel

Eveline P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Helaas bleef het eten hier op achter. Saté was een hele grote spies maar weinig tot niet gekruid. De pindasaus was helaas ook smakeloos. Geprobeerd met zout maar het miste gewoon smaak. Ik vond de sla niet al te vers. De uitsmijter had droog gebakken eidooiers. Jammer want het had de juiste ingrediënten om een succes te kunnen zijn.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Hier weer lekker gegeten , hadden het naar ons zin. Begonnen met een borreltje , gevolgd met champignonsoep met wat brood met boter.
Het hoofdgerecht werd zeetong met garnituur , begeleid met een wijntje en bier van de tap.Grand-dessert was het vervolg , afgesloten werd met koffie en thee. Fijne vriendelijke bediening.Gewoon voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het was al weer even geleden , dat wij hier waren.Inmiddels is er een nieuwe eigenaar , die ons vriendelijk ontving en waarmee wij een leuk gesprek hadden en te horen kregen waarmee hij bezig is wat zaken voor te bereiden om te veranderen.Wij wachten af en wensen hem succes ermee.
Een leuk tafeltje op het terras werd ons stekkie. Wij begonnen gezien het weer met een paar Hertog Jannen van de tap , begeleid door twee soorten brood met roomboter.De eerste keus werd zalmmoes met Hollandse garnalen en Japans smakelijk zeewier. Goed verzorgd en leuk kleurig opgediend.Het hoofdgerecht werd Palmesteijn Biefstuk voor de een met de eigen jus apart geserveerd , voor de ander was de keus gevallen op blauwaderkaas. 2 Goed verzorgde garnituurtjes maakten het compleet. Als dessert werden het wentelteefjes met warme kersen en het "Petit Grand Dessert , uit de kunst , een soort kleurenpallet.
Bij het hoofdgerecht viel ook de keus op een Hertog Jan nm.Zomerbok.
Aan tafel werden we bediend door de bekende Rotterdammer Dimitri ,
niet weg te denken en weer in vorm , gewoon zeer goed.
Toevoeging gedaan op ons favorietenlijstje bij IENS.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
de naam van het restaurant is duurder dan kwaliteit van eten. Ik zou de kaart kleiner maken en daar beter op focussen
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Na een vriendelijk ontvangst fijn tafeltje gekregen tussen raam en sfeerhaard. Na een drankje vooraf gestart met een zalmschotel en een goede uiensoep. We bestelden een droge witte wijn , die begeleid werd door een karaf gekoeld water.Als hoofdgerecht werd het voor alle twee Palmesteyn biefstuk met een geaderde kaas , smaakte goed.De afsluiter werd ijs en thee, aandacht aan besteed .Men heeft hier een goed merk n.m. Legend , niet zo'n supermarkt gebeuren als bij veel andere zaken.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Recent hier weer eens gereserveerd. Wij hebben lekker gegeten , het asperge-menu was goed. Fijn wijntje erbij. Vriendelijke bediening.
Alles was naar wens.
Edwin Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gisteren weer even een hapje gegeten bij Bistro Michel. Ik kom er vaak (en dat zegt genoeg), maar na gisteren moet ik er toch eens iets over schrijven. De zaak is gezellig druk en de bediening weer allervriendelijkst.
We beginnen maar eens met een pata negra plankje. Mooie malse hammen met wat brood en een salsa. Geen poespas maar gewoon de pure smaken. Geweldig gerecht voor een bistro.
Als hoofdgerecht kiezen we de biefstuk van buiten de kaart. Een apart foldertje lokt ons dit gerecht te nemen. We kiezen allebei de eigen jus en geen saus. Laten we het puur houden. En puur is het; wat een prachtig stukje vlees!! Botermals en zowel medium als rare perfect van smaak.
Ook dit stukje vlees kan makkelijk in een klasse restaurant. Pet af weer voor deze heerlijke avond.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Lunch genoten samen met twee collega's. Prima locatie om in Zwijndrecht smakelijk te lunchen. Ik had het broodje van de dag: een Italiaanse bol met runderlende, tonijn en salade. Zeer smakelijk. Ook de gerechten van mijn collega's vielen duidelijk in de smaak: een club sandwich kip, en pittige kip met frietjes. Goede koffie en thee er bij en een glas verse jus maakten het af. Gewoon goed zoals het hoort.
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hier gisteren met zijn vieren gegeten.We waren alle vier erg tevreden.Ikzelf had de wildpaté en hazenpeper,geweldig.Verder aten we o.a.visplateau,uiensoep,Scampi’s in pittige roomsaus,tonijnfilet en eendenborst.Alles helemaal naar wens bereid.1Persoon wilde de tonijn een beetje doorgebakken,de andere niet en alles was op smaak gegaard.Het brood vooraf moeten we ook niet vergeten,heerlijk.Een lekker fles wijn erbij.Toetje hebben we niet genomen,alleen een kopje koffie.Bediening was ook erg attent.De inrichting is een beetje bruine kroegidee met mooi gedekte tafels.Een zaak om voor om te rijden.
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij zijn al een keer eerder bij bistro Michel geweest en dat was ons heel goed bevallen. Na lange tijd weer eens gaan eten. Personeel was weer zeer vriendelijk. Jammer genoeg viel het eten deze keer tegen. Niet zo lekker als voorheen. We hadden beiden het idee dat het eten niet echt vers was. De mosselen waren wat taai. Ook de tong was niet wat je er van zou verwachten. Zeker niet voor die prijs. De mosterdsoep vooraf was weer wel heel smaakvol.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Michel. De mosselen waren echt super. Voor herhaling vatbaar. Het toetje was ook voortreffelijk
willievanhilten .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Allereerst de zalm rolletjes in gebakken ei was lekker,de zalmforel was heerlijk en een grote portie en het nagerecht sousjes gevuld met ijs was ook heerlijk.
Bediening was snel en attent en vriendelijk.
En het was er gezellig druk .
Geen negatieve punten.
E .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heerlijk gegeten, met 6 personen AH-restaurantactie. Lekkere gerechten en prima huiswijn. Vooral een heel gezellige avond gehad. De meiden van de bediening waren vriendelijk. Helaas was de gastheer erg stug en stoorde zich heel zichtbaar, met tongklakken, aan de kinderen die in de zaak rondhobbelden. Jammer! Terwijl de dames van de bediening en de gasten er geen problemen mee leken te hebben.
ellenvanstrijen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Kwaliteit eten: ruim voldoende en porties ook ruim voldoende. Gezellige zaak om te eten.
Voor herhaling vatbaar.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
voortreffelijk! mooie verse produkten leuke sfeer goede bediening!
Een aanrader zeker voor een plaats als zwijndrecht!!!
Cinzia P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Heb er inmiddels al 2x gegeten via de AH spaaractie. Ze veranderen regelmatig het menu dus had gisteren iets anders als 2 wkn geleden, pluspunt.

Alles is met de grootste zorg klaargemaakt en de service is heel goed. Ik had nog nooit van Bistro Michel gehoord totdat ik de positieve reviews van gasten op deze site tegenkwam. Zal hier ook in de toekomst zeker vaker gaan eten.
Cor J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Vriendelijke ontvangst,onze jassen werden aangenomen en weg gebracht.Het AH menu bestaat uit een driegangenkeuzemenu.De bediening was vriendelijk en verliep vlot.Een minpunt voor ons was dat na het afrekenen er geen aandacht meer was.Wij moesten zelf naar onze jassen op zoek .Jammer!!!!
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Gezellig met collega's gegeten. Wij waren allen zeer tevreden. We werden bediend door een zeer vriendelijke jonge vrouw die ons heel leuk en gastvrij bediend heeft. Als vooraf hadden we het kalfsvlees en de zalm. Het hoofdgerecht was diamanthaas met saus en kabeljauwfilet. Het dessert truffel kastanjeijs met stoofpeer en chocoladetaart met sinasappelijs. Alles was heerlijk, goed gaar en frites werden bijgevuld. De desserts waren heerlijk!
Ikkie54 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Het steeds wisselende week menu ; waaruit je ook gewoon een onderdeel kunt kiezen.
Een dagschotel ; voor als je niet zo veel trek hebt.
Als " eenzame" eter toch meer als voldoende aandacht.
Oke ; het is niet het goedkoopste maar wel waarde voor je geld.
Dank je wel voor jullie geweldige werk.
Daan G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
We hebben genoten van het menu in het kader van de AH restaurantactie. Het eten was smaakvol en ruim voldoende. Verrassend om zoiets vlak bij huis te vinden. Wij komen zeker weer terug.