Bistro Michel

Passage 1 3331 CM Zwijndrecht Nederland Kaart

Over restaurant Bistro Michel

Franse slag met een Hollandse touch

Ben jij een liefhebber van zowel haute cuisine als nuchtere hap? Dan is de combinatie van de Franse en de Hollandse keuken echt iets voor jou! Neem eens een kijkje bij Bistro Michel in Zwijndrecht. Hier halen ze het beste uit beide keukens en vormen dit samen tot een prachtig gerecht. Geniet van een zorgvuldig samengesteld diner en bestel er om het af te maken een mooi glas wijn bij!

Meer informatie over restaurant Bistro Michel

- Diner vanaf 14:00

Duur
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hier gisteren met zijn vieren gegeten.We waren alle vier erg tevreden.Ikzelf had de wildpaté en hazenpeper,geweldig.Verder aten we o.a.visplateau,uiensoep,Scampi’s in pittige roomsaus,tonijnfilet en eendenborst.Alles helemaal naar wens bereid.1Persoon wilde de tonijn een beetje doorgebakken,de andere niet en alles was op smaak gegaard.Het brood vooraf moeten we ook niet vergeten,heerlijk.Een lekker fles wijn erbij.Toetje hebben we niet genomen,alleen een kopje koffie.Bediening was ook erg attent.De inrichting is een beetje bruine kroegidee met mooi gedekte tafels.Een zaak om voor om te rijden.
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij zijn al een keer eerder bij bistro Michel geweest en dat was ons heel goed bevallen. Na lange tijd weer eens gaan eten. Personeel was weer zeer vriendelijk. Jammer genoeg viel het eten deze keer tegen. Niet zo lekker als voorheen. We hadden beiden het idee dat het eten niet echt vers was. De mosselen waren wat taai. Ook de tong was niet wat je er van zou verwachten. Zeker niet voor die prijs. De mosterdsoep vooraf was weer wel heel smaakvol.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Michel. De mosselen waren echt super. Voor herhaling vatbaar. Het toetje was ook voortreffelijk
Willievanhilten .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Allereerst de zalm rolletjes in gebakken ei was lekker,de zalmforel was heerlijk en een grote portie en het nagerecht sousjes gevuld met ijs was ook heerlijk.
Bediening was snel en attent en vriendelijk.
En het was er gezellig druk .
Geen negatieve punten.
E .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heerlijk gegeten, met 6 personen AH-restaurantactie. Lekkere gerechten en prima huiswijn. Vooral een heel gezellige avond gehad. De meiden van de bediening waren vriendelijk. Helaas was de gastheer erg stug en stoorde zich heel zichtbaar, met tongklakken, aan de kinderen die in de zaak rondhobbelden. Jammer! Terwijl de dames van de bediening en de gasten er geen problemen mee leken te hebben.
Ellenvanstrijen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Kwaliteit eten: ruim voldoende en porties ook ruim voldoende. Gezellige zaak om te eten.
Voor herhaling vatbaar.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
voortreffelijk! mooie verse produkten leuke sfeer goede bediening!
Een aanrader zeker voor een plaats als zwijndrecht!!!
Cinzia P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Heb er inmiddels al 2x gegeten via de AH spaaractie. Ze veranderen regelmatig het menu dus had gisteren iets anders als 2 wkn geleden, pluspunt.

Alles is met de grootste zorg klaargemaakt en de service is heel goed. Ik had nog nooit van Bistro Michel gehoord totdat ik de positieve reviews van gasten op deze site tegenkwam. Zal hier ook in de toekomst zeker vaker gaan eten.
Cor J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Vriendelijke ontvangst,onze jassen werden aangenomen en weg gebracht.Het AH menu bestaat uit een driegangenkeuzemenu.De bediening was vriendelijk en verliep vlot.Een minpunt voor ons was dat na het afrekenen er geen aandacht meer was.Wij moesten zelf naar onze jassen op zoek .Jammer!!!!
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Gezellig met collega's gegeten. Wij waren allen zeer tevreden. We werden bediend door een zeer vriendelijke jonge vrouw die ons heel leuk en gastvrij bediend heeft. Als vooraf hadden we het kalfsvlees en de zalm. Het hoofdgerecht was diamanthaas met saus en kabeljauwfilet. Het dessert truffel kastanjeijs met stoofpeer en chocoladetaart met sinasappelijs. Alles was heerlijk, goed gaar en frites werden bijgevuld. De desserts waren heerlijk!
Ikkie54 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Het steeds wisselende week menu ; waaruit je ook gewoon een onderdeel kunt kiezen.
Een dagschotel ; voor als je niet zo veel trek hebt.
Als " eenzame" eter toch meer als voldoende aandacht.
Oke ; het is niet het goedkoopste maar wel waarde voor je geld.
Dank je wel voor jullie geweldige werk.
Daan G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
We hebben genoten van het menu in het kader van de AH restaurantactie. Het eten was smaakvol en ruim voldoende. Verrassend om zoiets vlak bij huis te vinden. Wij komen zeker weer terug.
Jan.dubbeld .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wij hadden via Internet geboekt, maar ze hadden ons niet opstaan. Werd prima opgelos. Eten was uitstekend. Goede bediening.
Robencorriehageman .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Al de maaltijden zijn van bijzondere kwaliteit. Echt een aanrader. Ik zal bij kennissen en vrienden bistro Michel aanbevelen,zodat mond op mondreclame voor het restaurant voor meer klantenbinding zal zorgen.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Superavond gehad, door het voortreffelijke eten, maar vooral door her personeel en hoe ze met onze dochter om ging (3), echt top! Sfeervol ingericht, kortom echte aanrader! Wij hadden gebruik gemaakt van de AH actie, heerlijk ruim genoeg keuze menu. Ga zeker terug. Erg benieuwd naar de rest van de kaart
Marendim .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Zoals altijd weer goed gegeten. Zelfs het AH menu wisselt op z'n tijd. We gaan hier vaker heen en het bevalt altijd prima. Gewoon goede kwaliteit, nette bediening en leuke zaak.
P.broekhuisen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Ik vond alle gerechten erg lekker. Dit restaurant is voor herhaling vatbaar.ik heb dit restaurant al bij vrienden en familie aangeraden.
Alexvanemmerloot .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Super gegeten kwaliteit voor weinig geld en zeer klantvriendelijk. We komen hier zeker terug om te genieten van het eten en gastvrijheid
Wijsamen1967 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Wij hebben opzich prima gegeten bij bistro Michel prima voor en hoofd gerecht. Genoeg te drinken voor 80 euro zou je denken. de prijs kwaliteits verhouden klopt totaal niet moesten 125, 00 euro aftikken. En dat vonden wij echt te veel. Voor dit zelfde geld eten we elders in Zwijndrecht veel beter.
Antieman .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Uitstekende vriendelijke bediening. Men heeft verstand en bovendien veel plezier van en aan het werk! We bestelden een fles huiswijn en ons werd een proeverij vooraf aangeboden. Met alle egards werd het keuzemenu toegelicht. Het personeel is zeer hoffelijk en heeft bovendien humor. Vervolgens waren wij zeer verrast door de voortreffelijke samenstelling van het 3 gangen menu via de AH actie. Aan alles was vol aandacht besteed. Een smaakvolle en bijzonder geslaagde avond!

Chapeau voor Bistro Michel!!