Over restaurant Bistro Merlijn

Betoverend lekker

Magie bestaat! Bij Merlijn staat alles in het teken van culinair genieten in een betoverende sfeer. U kunt onbeperkt kiezen uit 80 kleine culinaire gerechtjes, ook wel de Magic Bites genoemd. Dit menu bestaat uit voor, hoofd en nagerechtjes. Ook onder de kleine culinaire gasten een groot succes!

Meer informatie over restaurant Bistro Merlijn

Dinsdag t/m Zaterdag 13:00 - 01:00
- Diner vanaf 17:00
- Diner vanaf 15:00

Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van het "all-you-can-eat" principe, omdat je dan vaak van die vreetschuren krijgt en het een bepaald publiek aantrekt, maar dit wat dus een enorme meevaller. Het pand ziet er geweldig uit met hele leuke middeleeuwse/ridders/draken aankleding, aangevuld met herfstkleuren. Enige nadeel is wellicht dat het nogal rumoerig is.
Je kon kiezen uit ruim 80 kleine gerechtjes (en beetje a-la sushi all you can eat) waarvan een groot gedeelte in herfststijl, dus veel wild e.d. op het menu. Overigens ook veel vis en vegetarisch! De gerechtjes zijn best OK van kwaliteit (verwacht geen hoogstaande zaken) en leuk opgemaakt. Na het bestellen van een serie gerechten (2 per gast per ronde) komen deze vrij snel aan tafel. Je mag ook zo vaak bestellen als je wil.
Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Uiteindelijk voor 175 euro met zijn 5-en lekker gegeten en gedronken!
Mirandahaha .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
je kunt blijven eten van al die kleine gerechtjes . Je eet altijd te veel, bijna alle gerechten zijn dan ook lekker en voor ieder wat wils. Af en toe is het wel lang wachten voordat ze je kaartje zien met je bestelling. Het is dan ook een erg grote ruimte, feestzaal. Dit maakt het ondanks de decoraties toch wat minder gezellig. Je moet ook ruim van te voren reserveren. wel raar dat er bij deze reservering voor mij geen plaats was en voor mijn man die 15 minuten later belde wel....
Zwaluwstaart .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vanavond bij Merlijn gegeten. De bediening is zeer vlot, vriendelijk en attent! De gerechtjes komen snel op tafel. Sommige gerechtjes waren heerlijk, andere vielen wat tegen. Zo was bijvoorbeeld de focaccia met pulled pork ijskoud, rechtstreeks uit de koelkast, vermoedden wij. De meeste gerechtjes waren gewoon " oké". De keuze is vrij uitgebreid en ook de vegetariër kan hier terecht. Minpunt is voor mij toch het decor. Wat sommigen hier sfeervol en sprookjesachtig noemen, vind ik nogal kitsch: een hoog Harry Potter gehalte met veel middeleeuws aandoende beelden, gekleurde lampen en andere ornamenten.Niet zo mijn ding. Verder was het erg druk en waren de tafeltjes hier en daar wel erg dicht op elkaar geplaatst. Wel superfijne stoelen waarop je het wel een poosje vol kunt houden!
Iensm .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
We hebben bowlen gecombineerd met de MagicBites van Merlijn.
Onbeperkt kleine hapjes bestellen.
Voor-, hoofd- en nagerechten. Volop keuze en variatie. Vis, vlees en vegetarisch. Niet heel bijzonder (dat kan ook niet), maar wel goed en heel gezellig. Zeker een aanrader als je een gezellig uitje zoekt.
SecretEater .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Lekker gegeten, al was het de eerste keer wel het lekkerste.
Ze hebben natuurlijk ook steeds een ander menu,
maar de crostini met paling en kaviaar was super! Dit was mijn favoriete voorgerechtje :)
Jammer genoeg vonden we geen enkel hoofdgerechtje echt super.
De nagerechtjes waren wel weer heerlijk!
Casteren .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Wat een leuke avond gehad bij Merlijn!
Het eten, de entourage en de bediening waren super!
Verbazing over het reilen en zeilen in de keuken: dat vereist toch een strakke organisatie; zoveel gerechtjes op tafel "toveren", die er dan ook nog superleuk uitzien én superlekker smaken!
Zéker voor herhaling vatbaar!
VanVugtJ .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Donderdag 14 maart samen met mijn beste vriendin bij Merlijn gegeten voor mijn verjaardag. Ik kom regelmatig bij Merlijn en keer op keer verbazen ze me weer. Wat een heerlijke kaart weer. Ik ben een enorme visliefhebber en ook dan ben je bij Merlijn aan het goede adres. Heerlijk de focaccia met gerookte zalm, zalmrouleau en botervis. Ook de bediening stelt mij hier nooit teleur, ze zijn stuk voor stuk erg gastvrij en willen je met alle plezier adviseren bij voorbeeld je wijnkeuze. Top Merlijn, ga zo door!
Backer R.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Na de vele goede berichten met een gezelschap van 15 personen op zondagmiddag naar Merlijn getogen en ons laten verrassen met de Magic Bites. Door de populariteit van de formule is het er erg druk. Je kunt er je haast niet verstaanbaar maken. Gillende kinderen en luidruchtige gezelschappen wekte bij ons in ieder geval de nodige irritaties op.
De gerechten en presentaties zijn bovendien niet van een constant "magisch'' niveau. Vis vaak te droog en gerechten soms te lauw. De opmaak van de gerechtjes varieerde sterk. De bediening deed haar best maar kon het amper aan.
Jdongenv .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Afgelopen zondag 13 maart, samen met 9 vrienden bij Bowling & Bistro Merlijn gegeten. We hebben eerst een uur gebowld en zijn daarna aan tafel gegaan. Ten eerste, wat een top concept! Allemaal kleine culinaire gerechtjes met een prachtige opmaak. Ook nog eens de keuze uit vis, vlees en vegetarisch en dat voor een vaste prijs. Ik ben zelf een visliefhebber, mijn favorieten waren dan ook de zalmrouleau en de zeewolf met pestosaus. Ook het personeel was top! De gastheren en vrouwen waren erg gastvrij en vriendelijk. Een top ervaring dus!
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Met 25 man wezen bowlen en eten !!
Magic bites is een super concept !
Wij hadden onze eigen consumptie bonnen gemaakt/systeem en daar werd door het personeel super op ingesprongen ! Vooral Evy d'r service en gastvriendelijkheid stak met kop en schouders boven iedereen uit !
Het eten was hoog op smaak, zeer divers en schitterend opgemaakt !
Voor een gegarandeerde leuke, lekkere en gezellige avond ! Op tijd reserveren want het is druk maar daar merk je binnen weinig van !!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Geweldig concept, erg leuk interieur, doet denken aan de Efteling. Een kaart met een veelvoud aan kleine hapjes, 2 per ronde per persoon te bestellen via een kaart waarop je deze aangeeft en daarnaast kun je bijgerechten bestellen (oud hollandse groenten/frites/rijst etc). We waren met een groep van 9 personen, en alles verliep vlot en vlekkeloos! Echt klasse. De gerechten zijn lekker. Sommige klein en fijn andere wat groter veel keuze en voor ieders wat wils. Echt leuk gezellig en aanrader. Veel keuze, en je kunt vlot door bestellen.
Savannah M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het restaurant waar wij regelmatig komen en waar je ontzettend goed kan eten! Door het amuse-menu is de keuze reuze, dus voor ieder wat wils. Een aanrader dus.
JannekeCornelissen .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Super avond gehad, heerlijk op ons gemak de gehele avond gezeten. We waren blij verrast dat er al weer een nieuwe kaart was, afwisseling is altijd fijn als je zo vaak komt eten als ons.
Bediening was zoals altijd zeer vriendelijk en attent, mede hierdoor is dit ons favoriete restaurant.
Alles kwam zeer snel naar tafel zowel de drankjes als het eten, kan je heerlijk je eigen tempo van diner bepalen.
Alleen maar lof voor dit restaurant!
Vooraf hebben we de Magic Night out geboekt in de bowling, een uurtje bowlen met een cocktail proeverij, erg leuk en goed verzorgd zeker een aanrader!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Drukke vrijdag avond, in eerste instantie een prettige hoek om te zitten.
Helaas kon de bediening ons niet over wijn adviseren, we kregen de kaart en hebben zelf maar wat uitgezocht. Drankjes arriveerden vervolgens pas na de 1e gang. De rode wijn was aan de warme kant. Ook de temperatuur in het restaurant was tropisch. Jammer dat er een groepje luidruchtige dames in de buurt zat waardoor we onszelf soms niet konden verstaan.
Voor dergelijk concept een dikke + voor de kwaliteit van het eten, dat was dik in orde.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Vorige week al gereserveerd, toen kon ons bezoek helaas niet doorgaan. Nu op onze terugreis vanuit Parijs omgereden om bij dit geweldige restaurant te kunnen eten. Wat een goede sfeer en leuk personeel. Verder is het concept super en de keuze enorm. Alle gerechten zijn stuk voor stuk met zorg bereid en zien er leuk uit. Ook erg goed dat de menukaart wordt aangepast aan het seizoen. Wij komen zeker terug als we weer in de buurt zijn!
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Voor het eerst in Merlijn geweest en het was een bijzonder leuke ervaring. Decor is echt feestelijk en sprookjesachtig ingericht met gezellige verlichting overal. Concept van de kaart was ook leuk, veel seizoensgerechtjes die goed smaakten en lekker veel variatie daarin. En eindeloze keuze in een leuk all-you-can-eat concept. Kikkerbillen, patrijs, hertencarpaccio, enz, enz. Bediening was wel ietwat traag en vergat wel eens wat. Kan gebeuren, en ik heb gehoord dat het vaker wel beter gaat. Ik kom zeker nog wel eens een keer terug.
Iris076 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Lang van te voren moeten reserveren, maar dan heb je ook wat! Met 6en hier gaan eten en ontzettend genoten van de heerlijke kleine verfijnde gerechtjes en de uitgebreide kaart. Kleine kanttekening richting het personeel: het duurde soms nogal lang voor we onze bestelling konden doorgeven of drinken konden bijbestellen. Al met al een superavond gehad en genoten van de overheerlijke gerechtjes!
Foodjoy1 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Met groot gezelschap hier de Magic bites menu genomen: van de hele kaart kon je (binnen gestelde tijd) onbeperkt kiezen. De kaart was uitgebreid en zeer divers dus voor elk wat wils. Heel knap dat alle bestellingen snel werden geserveerd waarbij de kwaliteit van het eten hoog was. Smaakvol, goed op temperatuur, mooi gepresenteerd dus met aandacht en liefde gekookt. De hele zaak was afgeladen vol waardoor de sfeer goed in zat. De bediening is (erg) jong, maar dit is geen storende factor. Wel storend: bij de ontvangst was het rommelig vanwege de vele groepen en was de communicatie niet op orde. Dit is een aandachtspuntje. Het decor is a la Merlijn, weer eens wat anders. We hadden ons prima vermaakt en genoten erg van alle hapjes, dus een herhaling waard!
NiekB .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Na veel goede verhalen te hebben gehoord heb ik gisteravond voor het eerst bij Merlijn gegeten. Samen met mijn gezin aan een gezellige ronde tafel gedineerd. Wij waren verrast door de kwaliteit van de Magic Bites. Ieder gerechtje had een prachtige opmaak en smaakte heerlijk. Op dit moment hebben zij de wildkaart, heerlijk vond ik de lolly van eend en de hertenbiefstuk. Ook de bediening was top, allemaal vriendelijke mensen die ons met een lach bediende. Bedankt Merlijn voor deze super avond, ons zie je zeker nog eens terug!
Marjet B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Afgelopen zondag ben ik voor het eerst bij Merlijn geweest, met mijn familie. De sfeer in het restaurant is erg goed, het personeel levert daar een grote bijdrage aan. Alle gerechten worden met een lach op tafel gezet en niets is teveel gevraagd. Ik ben een wild liefhebber en de gerechten van Merlijn overtroffen mijn verwachtingen. Op de kaart staan verschillende wildgerechten, waarvan de bonbon zwijnham, hertenbiefstuk en hazenpeper mijn absolute favoriet zijn. Daarnaast waren de desserts ook erg lekker en prachtig geserveerd. De sfeer, het eten en het personeel maken Merlijn tot een toprestaurant!