Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bistro Manger

Lekker ongedwongen eten in een warme ambiance? Dan is dit een plek waar je helemaal aan je trekken komt. Het personeel is gastvrij en hartelijk en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je een geweldig avondje uit beleeft. Af en toe een thema-avond, met of zonder muziek. Zo ontspannen dat je bijna geen zin hebt om na afloop naar huis te gaan. De gerechten zijn goed bereid en de prijzen zijn alleszins redelijk te noemen. Een goede reden om nog eens terug te komen!

Glas champagne

alle Feestdagen geopend
lunch op afspraak

Elbert V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vandaag aangenaam verrast. Heerlijk gegeten. Vooraf Cappacio precies zoals je het wilt hebben met lekkere kappertjes en een beetje sla en een lekker sausje en als hoofdgerecht Ossenhaaspuntjes met blauwe kaas mooi opgemaakt met paprika uitjes aardappeltjes en een lekker sausje Daarnaast een heerlijke bijpassende rode wijn. Kortom een aanrader.
A24 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst. Doordat het nog vakantietijd was, is het rustig in het restaurant. Er wordt niet met een menukaart gewerkt, maar aan tafel kregen wij drie voor- en drie hoofdgerechten door waaruit gekozen kon worden. Alles smaakvol en ruim voldoende. Vervolgens nog de keuze uit drie verschillende nagerechten. Het was voor ons een geslaagd uitje. Komen zeker nog eens terug.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het was gezellig druk en het eten goed wat je van een bistro mag verwachten voor herhaling vatbaar.
Makkelijk te vinden en parkeren om de hoek.
JanD .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
AH actie, drie gangen keuze menu. Ruime keus uit gevarieerde, lekkere gerechten. Ruim voldoende parkeerplaats achter het restaurant.
DiegoArmando .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij hebben als voorgerecht de krabcoctail gegeten. Deze smaakte ok. Als hoofdgerecht namen we de ossenhaaspuntjes in stroganoffsaus. Hierbij viel het op dat de ossenhaaspuntjes lang niet mals genoeg waren om echt ossenhaaspuntjes te kunnen zijn. Ondanks dat smaakte het verder wel lekker. Als toetje werd ons de verse aardbeien met romanov en slagroom aanbevolen: en terecht! De aardbeien waren heerlijk zoet en de zachte romanov maakte het helemaal af. Heerlijk.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Via de AH actie kwamen we bij Manger.
Voor ons de eerste keer in dit restaurant. We begrepen dat dit restaurant een nieuwe eigenaar heeft. We hebben echt heerlijk gegeten. Stokbrood met huisgemaakte tapenade. Lekker flesje koud water bij de wijn. Keus uit 4 vooraf, 4 hoofdgerechten en 4 nagerechten. Alles heeft heerlijk gesmaakt. We komen hier zeker weer terug????
janmaree .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
het was zeer rustig en huiselijk zeer lekker gegeten vriendelijke bediening drie gangen menu goed vlees en een heerlijke krab als voorgerecht ook het toetje was zeer goed
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Service, kwaliteit en smaak. Dat is wat je hier in overvloed krijgt. Met de AH actie zijn we hier terecht gekomen. Vers brood met heerlijke tapenade, daarna krabcocktail en gerookte zalm als voorafje. Vers, vakmanschap in de details zoals snijwijze van de bieslook, top. Hoofdgerechten gebakken tomgfiket met hollandaise saus en ossenhaas puntjes met stroganoff heerlijk en verzorgde presentatie. Dessert lekker ijs met profiteroles en advocaat. Super vriendelijke bediening en heerlijk eten, top! Inrichting mag wat gezelliger worden.
franca D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vriendelijke mensen,ruime opzet.
We waren met 4personen werden vriendelijk ontvangen, en hebben heerlijk op gemak kunnen eten.
Geen van ons waren bekend met dit restaurant,maar is voor herhaling vatbaar.
Gido W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten. Er werd veel aandacht aan ons besteed. De boorden waren met aandacht opgemaakt.
Het was een gezellige avond!
just_me_patty .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Goed eten in een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Je wordt echt heel gastvrij ontvangen en niet weggekeken. Ook heel klantvriendelijk dat je vooraf gratis stokbrood krijgt, bedankt Manger! Ruim voldoende parkeergelegenheid (parkeerschijf) aan de achterkant vh restaurant
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Een heel goed verzorgde maaltijd die er mooi uitzag. Vriendelijke en flexibele bediening. Goede sfeer
Leonique H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten , een asperge menu van 4 gangen . Gezellige sfeer en goede en leuke bediening. Komen hier al jaren en blijven komen.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het was er rustig op de vrijdagavond. Het is een knus restaurant met klassieke kaart en gerechten, redelijke prijzen en goede bediening. Vooraf wit knapperig stokbrood met kruidenboter. Als voorgerecht hadden we gamba’s in knoflook en Carpaccio. Daarna Eendenborstfilet rode Portsaus en Varkenshaas biefstukjes met bospaddenstoelen alles goed bereid. Prima adresje.
FredVerbeek .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
We waren een tijd niet bij Manger geweest, maar helaas, de jonge gepassioneerde eigenaren die hier anderhalf jaar geleden zaten zijn vertrokken! Het hele concept met streekproducten wat zo naar onze zin was is verdwenen, waar nu middelmatige kwaliteit gerechten voor zijn terug gekomen. Het is nogal standaard en de prijs je ervoor neerlegt is dan net even te hoog naar mijn mening. Sfeer in het restaurant is wel nog hetzelfde en prima, maar de service die we gewend waren is niet meer. Jammer, maar geen Manger meer voor ons.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Het was al weer een tijdje geleden dat wij aten bij Bistro Manger. De kaart en de stijl zijn wat aangepast en dat was een reden om met zakenrelaties een tafel te reserveren. De jonge chefkok in de keuken heeft duidelijk een combinatie gevonden van de klassieke keuken en een moderne aanpak. Maar er wordt hier gelukkig lekker gekookt en royaal geportioneerd. Vooral aan dat laatste kunnen de hedendaagse restaurants een voorbeeld nemen, want je komt om lekker te eten en niet om naar liflafschildertijtjes op je bordje te staren. Ik kan ook na deze recente ervaring Manger van harte aanbevelen.
F. V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Zaken diner met een vrouwelijke relatie na een lange bespreking.
Glas sherry, glas kir royal, verrassingsmenu, wijn arrangement, koffie voor 2 personen E 100.
Eten:
voorgerecht met eendenlever, fraai opgemaakt en smakelijk.
hoofdgerecht dorade op de huid gebakken met groenten en een goede saus
een fantasievol nagerecht met frambozen en ijs.

Alle gerechten waren kwalitatief goed, voldoende in hoeveelheid en heel aardig opgediend. Vandaar de 8. Kwalitatief zeer goed vakwerk geen culinaire hoogstandjes.
Het wijnarrangement was erg aardig. Een licht zoete rode wijn bij de eendenlever. Een nette en ook krachtige chardonnay bij de vis, en een vrij bijzondere rode Kaapse dessert wijn bij het nagerecht, een rode zoete Slanghoek. Creatief bedacht en goed passend.

Bediening correct en vriendelijk. De bedienden hebben hier duidelijk gevoel voor sociale verhoudingen, een blik in het restaurant leert mij dat men de bejegening van de klant heel terecht aanpast bij het type klant. Beleefd en met enige afstand bij onze tafel, iets meer joviaal bij andere gasten die dat zo te zien ook waardeerden.

Het decor is keurig, al zou linnen op tafel een verbetering zijn. Een klein minpuntje was de ietwat onaangename lucht die of van buiten of uit de sanitaire ruimtes kwam. Ik neem aan dat dit een incident was. Voldoende afstand tussen de tafels om ook nog te kunnen spreken.

Geslaagde avond, goed eten voor een redelijke prijs.
Day S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Op fado avond hier geweest. Eten was simpel. Voorgerecht waren wat koude gerechten op een bord bij elkaar gelegd. Ham, olijven, garnalen, ansjovis. Hoofdgerecht was op zich wel lekker een tournedos. En nagerecht was een standaard Portugees toetje. Prijs was vrij prijzig namelijk 45 euro pp exclusief wijn (welke overigens erg lekker was). Muziek was prachtig. Voor het eten komen we niet meer. Maar de ambiance is fijn.
De Fado en Diner gaat altijd samen met Portugese gerechtjes koude en lauwwarme.
De Portugese keuken is op zichzelf simpel maar wel lekker is niet te vergelijken met wat wij serveren bij onze gebruikelijke a la carte.
Het zijn geen 4 maar 10 verschillende voorgerechtjes.De prijs is € 42.50 en dat is bij thema avonden duurder door de artiesten.
Wij nodigen u uit omdat te ervaren
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Vanavond mijn verjaardag gevierd in dit restaurant. Een prima tent die zeker door meer mensen ontdekt moet worden. Bediening was vriendelijk en kundig en het eten heerlijk. Vooraf zalm en botervis daarna MRIJ steak, het bekende gerecht van de bistro. Een heerlijke mals steak. Topper was het toetje structuur van frambozen, echt super. Een enorm goede aanvulling in het dorp. Wij komen hier zeker terug.
Wally49 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Wij hebben nu drie keer bij Manger gegeten sinds er een nieuwe eigenaar in zit, en het is in een woord geweldig!! Het is een gezellig restaurant ontzettende vriendelijke bediening en het eten is heerlijk. Allemaal streekproducten...vol van smaak, mooi gepresenteerd!!
De biefstuk is zeker een aanrader om te proberen voor vleesliefhebbers.
Een aanwinst voor Berkel en Rodenrijs!!