Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bistro Manger

Lekker ongedwongen eten in een warme ambiance? Dan is dit een plek waar je helemaal aan je trekken komt. Het personeel is gastvrij en hartelijk en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je een geweldig avondje uit beleeft. Af en toe een thema-avond, met of zonder muziek. Zo ontspannen dat je bijna geen zin hebt om na afloop naar huis te gaan. De gerechten zijn goed bereid en de prijzen zijn alleszins redelijk te noemen. Een goede reden om nog eens terug te komen!

Glas champagne

lunch op afspraak

Jouw recensie over het restaurant Bistro Manger

j S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellige sfeer ,prima bediening en heerlijk eten.
zeker een plek om terug te komen !en zo denken mijn tafelgenoten er ook over.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De gerechten zijn met zorg klaargemaakt.
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie en konden kiezen uit een aantal heerlijk voor- hoofd- en nagerechten. Omdat ik zelf vegetarier ben en hier niets van op de kaart stond heb ik bij de reservering aangegeven dat ik vegetarier ben. De kok had speciaal voor mij een heerlijk voor- en hoofdgerecht bereid.
We hebben hier gezeten van ongeveer 19.00 uur tot ongeveer 23.00 uur. Lekker op ons gemak. Als je snel snel wilt eten dan weet ik niet of je hier op het juiste adres bent, maar voor een relaxte en gezellige avond met een goede gastheer en een prima kok dan raad ik dit restaurant aan.
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het was verrassend lekker, niets uitgezonderd.
Keurige bediening, eten werd mooi opgediend en het belangrijkste, de smaak was uitstekend.
Carpaccio en de ossenhaas puntjes waren uitstekend bereid.
Wij gaan hier vast nog eens terug komen.
C.B. V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Ontvangst was goed,goed restaurant,eten was goed, het dessert voortreffelijk. Vlotte bediening, alleen jammer dat de straat opgebroken was i.v.m. werkzaamheden, dus met de auto was het moeilijk om er te komen.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede ontvangst en bediening. Gezellige " echte" roosjes op alle tafels. Het nagerecht mag wat mij betreft wat kleiner. Prima Portugese wijn.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het is een gezellig restaurant, de bediening is zeer vriendelijk. Voldoende keuze mogelijkheden uit het menu. Mooi opgemaakte borden met verse producten. Het smaakte allemaal heerlijk.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Fantastisch eten voor een goede prijs, leuke locatie onbegrijpelijk dat er zo weinig tafels bezet waren
Eten was echt erg goed en prachtig geserveerd. Smaak was erg goed.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Voldoende keuze wat het menu betreft, bediening vriendelijk, voorgerecht uitstekend, hoofdgerecht en dessert middelmatig. De rode wijn was lekker. Het geheel was heel betaalbaar.
Jack E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
het is een klein gezellig en smakelijke restaurant,de bediening is vriendelijk en je krijgt de tijd om te genieten van je dinee.
Geert R .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heel dun papieren servet, wat niet bij zo'n restaurant hoort. We kregen met de AH kaart geen menu kaart. Er werd voorgelezen wat we konden kieEn. Er werd alleen gezegd wat de vlees of vis was zonder de bijgerechten. Er waren weinig gasten en ondanks dat was de wachttijd lang. Het eten was goed. We moesten wel zelf om zout en peper vragen, want dat stond niet standaaard op de tafel.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellige sfeer, leuke ontvangst en super lekker eten, vooral de krabcocktail vooraf!
Het restaurant zat vol dus dat is al een heel goed teken!
Hier kom ik zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten via de ah actie. En voor de 2e keer heel erg lekker. Gevarieerde keuze voor een zeer schappelijke prijs.
Elbert V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vandaag aangenaam verrast. Heerlijk gegeten. Vooraf Cappacio precies zoals je het wilt hebben met lekkere kappertjes en een beetje sla en een lekker sausje en als hoofdgerecht Ossenhaaspuntjes met blauwe kaas mooi opgemaakt met paprika uitjes aardappeltjes en een lekker sausje Daarnaast een heerlijke bijpassende rode wijn. Kortom een aanrader.
A24 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst. Doordat het nog vakantietijd was, is het rustig in het restaurant. Er wordt niet met een menukaart gewerkt, maar aan tafel kregen wij drie voor- en drie hoofdgerechten door waaruit gekozen kon worden. Alles smaakvol en ruim voldoende. Vervolgens nog de keuze uit drie verschillende nagerechten. Het was voor ons een geslaagd uitje. Komen zeker nog eens terug.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het was gezellig druk en het eten goed wat je van een bistro mag verwachten voor herhaling vatbaar.
Makkelijk te vinden en parkeren om de hoek.
JanD .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
AH actie, drie gangen keuze menu. Ruime keus uit gevarieerde, lekkere gerechten. Ruim voldoende parkeerplaats achter het restaurant.
DiegoArmando .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij hebben als voorgerecht de krabcoctail gegeten. Deze smaakte ok. Als hoofdgerecht namen we de ossenhaaspuntjes in stroganoffsaus. Hierbij viel het op dat de ossenhaaspuntjes lang niet mals genoeg waren om echt ossenhaaspuntjes te kunnen zijn. Ondanks dat smaakte het verder wel lekker. Als toetje werd ons de verse aardbeien met romanov en slagroom aanbevolen: en terecht! De aardbeien waren heerlijk zoet en de zachte romanov maakte het helemaal af. Heerlijk.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Via de AH actie kwamen we bij Manger.
Voor ons de eerste keer in dit restaurant. We begrepen dat dit restaurant een nieuwe eigenaar heeft. We hebben echt heerlijk gegeten. Stokbrood met huisgemaakte tapenade. Lekker flesje koud water bij de wijn. Keus uit 4 vooraf, 4 hoofdgerechten en 4 nagerechten. Alles heeft heerlijk gesmaakt. We komen hier zeker weer terug????
janmaree .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
het was zeer rustig en huiselijk zeer lekker gegeten vriendelijke bediening drie gangen menu goed vlees en een heerlijke krab als voorgerecht ook het toetje was zeer goed
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Service, kwaliteit en smaak. Dat is wat je hier in overvloed krijgt. Met de AH actie zijn we hier terecht gekomen. Vers brood met heerlijke tapenade, daarna krabcocktail en gerookte zalm als voorafje. Vers, vakmanschap in de details zoals snijwijze van de bieslook, top. Hoofdgerechten gebakken tomgfiket met hollandaise saus en ossenhaas puntjes met stroganoff heerlijk en verzorgde presentatie. Dessert lekker ijs met profiteroles en advocaat. Super vriendelijke bediening en heerlijk eten, top! Inrichting mag wat gezelliger worden.