Speciale deals

Over het restaurant Bistro Manger

Lekker ongedwongen eten in een warme ambiance? Dan is dit een plek waar je helemaal aan je trekken komt. Het personeel is gastvrij en hartelijk en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je een geweldig avondje uit beleeft. Af en toe een thema-avond, met of zonder muziek. Zo ontspannen dat je bijna geen zin hebt om na afloop naar huis te gaan. De gerechten zijn goed bereid en de prijzen zijn alleszins redelijk te noemen. Een goede reden om nog eens terug te komen!

Glas champagne

lunch op afspraak

Jouw recensie over het restaurant Bistro Manger

Marion H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten ! Bediening was erg druk. Waardoor het even duurde voordat we weer een drankje konden bestellen. Maar ik ga er zeker nog een keer eten.!!
arie3110 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het ligt een beetje "verborgen " achter de kerk ,maar eenmaal gevonden wacht je een gezellig en ongedwongen
bistro ,met een vriendelijk onthaal .Het aangeboden 3 gangen diner wat op de kaart staat is zeer gevarieerd en
smaakte fantastisch !!!. Hulde aan de keuken ! Een volgend bezoekje zal er zeker zijn !!!
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie. We waren de laatste die avond en ze hadden geen haast. Nog een heerlijk sterk bakkie koffie genomen en daarna een vriendelijk afscheid. Tot de volgende keer.
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Via AH restaurantactie heerlijk gegeten, attent personeel, mooi rustige inrichting en sfeer. Zeker een aanrader om eens rustig en lekker uit te gaan eten.
Lia C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-restaurant actie. We werden hartelijk ontvangen en toen we meldden bijtijds bij een concert in Ahoy te moeten zijn, gaf de eigenaar aan dat dit geen probleem was. Genoten van stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter en heerlijke zelfgemaakte tapenade. Het menu was ook prima; genoten van carpaccio, biefstuk en een heerlijk nagerecht, gedrenkt in kaneelsaus met een bolletje ijs en slagroom.
Toen we hadden afgerekend zagen we de eigenaar niet meer maar toen we net de deur uit waren, riep de eigenaar ons na: veel plezier! Erg leuk dat hij dat deed.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuke bistro met een bovengemiddelde kwaliteit van de gerechten, een uitstekende bediening in een ongedwongen sfeer. Wij hebben hier met zijn vieren prima gegeten en een hele plezierige avond beleefd. Wij komen zeker nog eens terug!
jantje126 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We zijn meerdere keren geweest in dit restaurant. Je hebt keuze genoeg en met wensen/dieeet wordt rekening gehouden. Zeer vriendelijk personeel. Het maakt niet uit wat je kiest, het eten is lekker. Duidelijk met zorg bereid.
Lie K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was goed, alleen kon de bediening wat pro actiever mbt drinken aanbieden. Heb er zelf om moeten vragen en na het desset en koffie kwam de vraag of wij nog wat wilden drinken niet. Voor hen een gemiste kans, maar voor ons ook de reden om ergens anders uiteindelijk nog wat te drinken. Verder prima avond gehad en lekker gegeten.
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De gerechten (fazantpate, speenvarken en gevogelte) waren smakelijk en netjes opgediend. Tafels staan wat dicht bij elkaar.
Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Eten was prima, bediening was goed, alleen het uit/in je jas helpen was wel iets dat zeker als het wat rustiger is om je daarbij te helpen, dat geeft net wat meer service !
P.vanalphendeveer .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijke krabcocktail en goede carpaccio vooraf. Profiterolles toe ook heel lekker, maar voor ons wel een beetje grote portie. De rode Merlot smaakte goed.
reneman .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
de prijs kwaliteit verhouding is dit maal gunstig omdat we een AH bon hadden, maar als we die niet hadden gehad was het waarschijnlijk 'kan beter' geweest. De smaak van de producten was overigens prima, WIJ HADDEN DE ZALM EN DE PATRIJS als hoofdgerecht, de enige opmerking die wij willen meegeven is dat de zalm niet helemaal gaar was, misschien is dat wel de bedoeling maar mijn vrouw had toch liever een iets verder gegaard stukje gehad.
Maar al met al was er toch sprake van een tevreden gevoel toe we de Bistro verlieten.
En wat wij nog willen meegeven is dat het rookhok achterin de zaak moet worden gesloten. Definitief. Als mensen zo nodig willen roken tussen de gangen door gaan ze maar naar buiten. Ik weet dat het niet klant vriendelijk klinkt maar ik vindt het ook niet erg klantvriendelijk om mensen achterin de Bistro te confronteren met rook doordat de rokers de deur niet sluiten.
j S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellige sfeer ,prima bediening en heerlijk eten.
zeker een plek om terug te komen !en zo denken mijn tafelgenoten er ook over.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De gerechten zijn met zorg klaargemaakt.
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie en konden kiezen uit een aantal heerlijk voor- hoofd- en nagerechten. Omdat ik zelf vegetarier ben en hier niets van op de kaart stond heb ik bij de reservering aangegeven dat ik vegetarier ben. De kok had speciaal voor mij een heerlijk voor- en hoofdgerecht bereid.
We hebben hier gezeten van ongeveer 19.00 uur tot ongeveer 23.00 uur. Lekker op ons gemak. Als je snel snel wilt eten dan weet ik niet of je hier op het juiste adres bent, maar voor een relaxte en gezellige avond met een goede gastheer en een prima kok dan raad ik dit restaurant aan.
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het was verrassend lekker, niets uitgezonderd.
Keurige bediening, eten werd mooi opgediend en het belangrijkste, de smaak was uitstekend.
Carpaccio en de ossenhaas puntjes waren uitstekend bereid.
Wij gaan hier vast nog eens terug komen.
C.B. V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Ontvangst was goed,goed restaurant,eten was goed, het dessert voortreffelijk. Vlotte bediening, alleen jammer dat de straat opgebroken was i.v.m. werkzaamheden, dus met de auto was het moeilijk om er te komen.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede ontvangst en bediening. Gezellige " echte" roosjes op alle tafels. Het nagerecht mag wat mij betreft wat kleiner. Prima Portugese wijn.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het is een gezellig restaurant, de bediening is zeer vriendelijk. Voldoende keuze mogelijkheden uit het menu. Mooi opgemaakte borden met verse producten. Het smaakte allemaal heerlijk.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Fantastisch eten voor een goede prijs, leuke locatie onbegrijpelijk dat er zo weinig tafels bezet waren
Eten was echt erg goed en prachtig geserveerd. Smaak was erg goed.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Voldoende keuze wat het menu betreft, bediening vriendelijk, voorgerecht uitstekend, hoofdgerecht en dessert middelmatig. De rode wijn was lekker. Het geheel was heel betaalbaar.