Bistro Manger

Meer informatie over restaurant Bistro Manger

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

Leonique H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten , een asperge menu van 4 gangen . Gezellige sfeer en goede en leuke bediening. Komen hier al jaren en blijven komen.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het was er rustig op de vrijdagavond. Het is een knus restaurant met klassieke kaart en gerechten, redelijke prijzen en goede bediening. Vooraf wit knapperig stokbrood met kruidenboter. Als voorgerecht hadden we gamba’s in knoflook en Carpaccio. Daarna Eendenborstfilet rode Portsaus en Varkenshaas biefstukjes met bospaddenstoelen alles goed bereid. Prima adresje.
FredVerbeek .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
We waren een tijd niet bij Manger geweest, maar helaas, de jonge gepassioneerde eigenaren die hier anderhalf jaar geleden zaten zijn vertrokken! Het hele concept met streekproducten wat zo naar onze zin was is verdwenen, waar nu middelmatige kwaliteit gerechten voor zijn terug gekomen. Het is nogal standaard en de prijs je ervoor neerlegt is dan net even te hoog naar mijn mening. Sfeer in het restaurant is wel nog hetzelfde en prima, maar de service die we gewend waren is niet meer. Jammer, maar geen Manger meer voor ons.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Het was al weer een tijdje geleden dat wij aten bij Bistro Manger. De kaart en de stijl zijn wat aangepast en dat was een reden om met zakenrelaties een tafel te reserveren. De jonge chefkok in de keuken heeft duidelijk een combinatie gevonden van de klassieke keuken en een moderne aanpak. Maar er wordt hier gelukkig lekker gekookt en royaal geportioneerd. Vooral aan dat laatste kunnen de hedendaagse restaurants een voorbeeld nemen, want je komt om lekker te eten en niet om naar liflafschildertijtjes op je bordje te staren. Ik kan ook na deze recente ervaring Manger van harte aanbevelen.
F. V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Zaken diner met een vrouwelijke relatie na een lange bespreking.
Glas sherry, glas kir royal, verrassingsmenu, wijn arrangement, koffie voor 2 personen E 100.
Eten:
voorgerecht met eendenlever, fraai opgemaakt en smakelijk.
hoofdgerecht dorade op de huid gebakken met groenten en een goede saus
een fantasievol nagerecht met frambozen en ijs.

Alle gerechten waren kwalitatief goed, voldoende in hoeveelheid en heel aardig opgediend. Vandaar de 8. Kwalitatief zeer goed vakwerk geen culinaire hoogstandjes.
Het wijnarrangement was erg aardig. Een licht zoete rode wijn bij de eendenlever. Een nette en ook krachtige chardonnay bij de vis, en een vrij bijzondere rode Kaapse dessert wijn bij het nagerecht, een rode zoete Slanghoek. Creatief bedacht en goed passend.

Bediening correct en vriendelijk. De bedienden hebben hier duidelijk gevoel voor sociale verhoudingen, een blik in het restaurant leert mij dat men de bejegening van de klant heel terecht aanpast bij het type klant. Beleefd en met enige afstand bij onze tafel, iets meer joviaal bij andere gasten die dat zo te zien ook waardeerden.

Het decor is keurig, al zou linnen op tafel een verbetering zijn. Een klein minpuntje was de ietwat onaangename lucht die of van buiten of uit de sanitaire ruimtes kwam. Ik neem aan dat dit een incident was. Voldoende afstand tussen de tafels om ook nog te kunnen spreken.

Geslaagde avond, goed eten voor een redelijke prijs.
Day S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Op fado avond hier geweest. Eten was simpel. Voorgerecht waren wat koude gerechten op een bord bij elkaar gelegd. Ham, olijven, garnalen, ansjovis. Hoofdgerecht was op zich wel lekker een tournedos. En nagerecht was een standaard Portugees toetje. Prijs was vrij prijzig namelijk 45 euro pp exclusief wijn (welke overigens erg lekker was). Muziek was prachtig. Voor het eten komen we niet meer. Maar de ambiance is fijn.
De Fado en Diner gaat altijd samen met Portugese gerechtjes koude en lauwwarme.
De Portugese keuken is op zichzelf simpel maar wel lekker is niet te vergelijken met wat wij serveren bij onze gebruikelijke a la carte.
Het zijn geen 4 maar 10 verschillende voorgerechtjes.De prijs is € 42.50 en dat is bij thema avonden duurder door de artiesten.
Wij nodigen u uit omdat te ervaren
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Vanavond mijn verjaardag gevierd in dit restaurant. Een prima tent die zeker door meer mensen ontdekt moet worden. Bediening was vriendelijk en kundig en het eten heerlijk. Vooraf zalm en botervis daarna MRIJ steak, het bekende gerecht van de bistro. Een heerlijke mals steak. Topper was het toetje structuur van frambozen, echt super. Een enorm goede aanvulling in het dorp. Wij komen hier zeker terug.
Wally49 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Wij hebben nu drie keer bij Manger gegeten sinds er een nieuwe eigenaar in zit, en het is in een woord geweldig!! Het is een gezellig restaurant ontzettende vriendelijke bediening en het eten is heerlijk. Allemaal streekproducten...vol van smaak, mooi gepresenteerd!!
De biefstuk is zeker een aanrader om te proberen voor vleesliefhebbers.
Een aanwinst voor Berkel en Rodenrijs!!
2lekkere-eters .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Dit weekend bij de nieuwe eigenaren van Manger gegeten en dat was super.
Deze zeer gepassioneerde en vriendelijke eigenaren gebruiken alleen streekproducten van de allerbeste kwaliteit die ze zelf ophalen bij de makers.
De gerechten die ze hiermee maken worden zeer mooi gepresenteerd op het bord en als allerbelangrijkste, alles wat we besteld hadden was ZALIG!
Daarbij was de bediening vriendelijke en attent.
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Daan7 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
We hebben erg lekker gegeten alhier. Gastvrij ontvangen. Een ober plezierig vrij in omgang. Geslaagde avond met eten uit de wereld keuken met een vleugje middellandse zee. een minpunt: te veel olie over de salade
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Vanaf de persoonlijke ontvangst tot en met het welgemeende afscheid, de Portugese eigenaar heeft deze keurige, gezellige zaak perfect onder controle. Ook de andere medewerkers doen er alles aan om het je naar de zin te maken: zo hoort het. We aten een menu met leuke Portugese voorgerechten en lekkere hapjes, hoofdschotels met goed geportioneerd vlees en redelijke (wat neutraal smakende) zeebaarsfilet. De crema Portugesa, een bekend puddingachtig nagerecht met ei en room, staat wel ver af van het origineel, maar smaakt niet onaardig. Al met al is Manger een aanwinst voor Berkel en Rodenrijs. Vooral de muziekavonden met originele fadomuziek, zijn een absolute aanrader.
Juan S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Al heel lang verhuist naar Berkel en Rodenrijs maar nooit
eerder hier geweest
Helemaal top, vooral de keuze menu is aan te raden
eindelijk een goed restaurant in het dorp.
De bediening is erg vriendelijk en open hartig
we komeen zeker terug.