Over het restaurant Bistro LUF

Culinair in een ongedwongen sfeer

Culinair genieten in een ongedwongen sfeer, dat is Bistro LUF. Iedereen kan er zonder zorgen genieten van culinaire hoogstandjes, want ook kinderen zijn er meer dan welkom.
Het interieur van Bistro LUF straalt gezelligheid uit en ook het terras mag er zeker zijn. Het eten is er ook meer dan betaalbaar, dus je kan er ook terecht voor een heerlijk familiediner. Bij Bistro LUF merk je zeker een passie voor voeding en daarom is dit restaurant zeker een aanrader.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro LUF

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Maandag 17:00 - 23:00 (keuken open tot 21.00)

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Vanessa D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het was druk op een mooie zomeravond, dit is aangekondigd voordat we gingen eten, dat is heel netjes. Wel lang gezeten met 2 tieners, maar heerlijk gegeten!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Prettige sfeervolle bistro met een vriendelijke en zorgzame bediening. Maaltijden zijn soms eenvoudig en soms zeer verrassend, kortom een gezellige locatie met heerlijk eten. Wij zijn al een paar keer komen eten en nooit spijt en altijd vertrekken wij met een glimlach op ons gezicht.
Herma R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ik heb hier in maart ook gegeten. Was toen uitstekend. Vandaag 22 april viel het eerlijk gezegd een beetje tegen kwa prijs/kwaliteit/uiterlijk.
Veel gebruik van zout in de gerechten.Frietjes te slap. Sla te grof in het bakje. Snelheid met drinken serveren (wijn, bier, fris) was te snel.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wat een ontzettend leuke tent met echt super bediening, spontaan, beleefd, zorgzaam en erg attent.. Als voorbeeld; in de reservering gemeld dat we kinderen bij ons hadden dus de mandjes met kleurboekjes en stiften stonden klaar. De kaart is niet super spannend maar wat uit de keuken komt is allemaal heerlijk bereid én vers. Een echt aanrader voor een gezellige avond uit ook zonder kinderen. .
Zeger T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Goed gegeten en ruime keuze
Vriendelijk personeel
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Vriendelijke ontvangst, gezellige ambiance en heerlijk eten. We moesten alleen lang op het hoofdgerecht wachten.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Eten was prima. Vega voorgerecht en hoofdgerecht verschilde niet veel. Akoestiek bij een volle zaak is niet prettig. Personeel heel vriendelijk.
Joke U.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Voor de 3e keer gegeten. Eerste 2 keren waren prima! Gastvrijheid is top! Maar eten vanavond viel tegen. Voorgerecht teveel zout en verlepte sla. Jammer! Hoofdgerecht visstoofpot met couscous te weinig smaak. Varkenshaas te droog! En sliptongetjes zaten te vast aan de graat. Entrecote was prima! Mooie locatie en prima personeel.
Abby W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Mooie locatie, hartelijke ontvangst. voorgerecht Vitello Tonnato was super lekker. Kaasfondue was anders van smaak dan verwacht; te overheersende, scherpe smaak. Bijgerechten top. Goede service, van prive calamiteit van de eigenaar niets mee gekregen; hopelijk is het wel goed afgelopen?! Komen graag ' s terug.

Hartelijk dank voor uw recensie. Jammer dat de kaasfondue niet naar uw wens was. Wel fijn om te horen dat de avond verder naar uw wens is verlopen. De calamiteit zorgde inderdaad op de achtergrond voor problemen maar het is volledig goed gekomen! Dank voor uw begrip en graag tot de volgende keer.

Team Bistro LUF
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zeer gastvrij ontvangst. Goede bediening en erg lekker eten.
Een ontspane sfeer die bij een bistro gelegenheid past
Fijne plek om naar toe te gaan
Sjaak L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Luf Gasselte is een prettige locatie met lekker eten en betrokken goede service/bediening.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Christiaan & Lorance geweldig gegeten vanavond op Sinterklaas avond met onze dochters (12 & 15). Gastvrij, attent, gezellige sfeer en fantastisch lekker gegeten waaronder: uiensoep, carpaccio, lady saté, vis stoofpotje en een entrecote gorgonzola???? nagenieten nu! Dank Jan & Henriette
J.A. V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
We kenden het restaurant al met de vorige eigenaar het is niet veranderd
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
From Gasselte with LUF.
Gasselte, of all places! Een ongedwongen sfeer, een goede gastheer en een gevarieerde menukaart. Toch kozen we alle vier hetzelfde! Kalfslever; dat was een tijdje geleden. Ons werd gevraagd hoe we het bereid/gebakken wilden hebben. Voor alle vier uitstekend klaargemaakt en van prima kwaliteit. De bijlagen konden (per 2 personen) extra worden besteld. We hebben alle vier ons bordje keurig opgegeten!! Er is een prima wijnkaart en de eigenaar is behulpzaam met een uitleg en een wijn/spijs advies. Aan tafel wordt de wijn gedecanteerd. Het dessert was eveneens voortreffelijk van smaak. De prijs/kwaliteit verhouding is gunstig te noemen. LUF is zeker aan te bevelen.
marianna1965 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij hebben een hele fijne avond gehad bij Luf! We hebben lekker gegeten en vonden het heel leuk dat er door de eigenaar de tijd werd genomen om meer te vertellen over de gerechten. Duidelijk merkbaar dat de eigenaar en eigenaresse hart voor hun zaak hebben en hun best doen om het de gasten naar de zin te maken!
steven_mulder .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Nadat wij vorig jaar met de AH actie voortreffelijk hadden gegeten schiep dit hoge verwachtingen en reserveerden wij voor onze laatste vakantie dag. Nadat wij buiten op het terras even een drankje hadden gehad konden wij om ca. 17.00 uur plaatsnemen in het restaurant. Wij kregen een tafel voor 2 personen maar omdat er 2 deuren tegen elkaar openstonden en het daardoor tochtte vroegen wij om een andere tafel. Dit was helaas niet mogelijk wegens andere reserveringen. Wel werd 1 deur gesloten die toch steeds weer open ging als andere gasten arriveerden.

Wij bestelden Biefstuk en Sliptong en de bijlagen moesten apart erbij besteld worden en waren per gerecht geschikt voor 2 personen....Dit betekende: een grote hoeveelheid friet een grote gepofte aardappel en een relatief kleine hoeveelheid rauwkost. We vonden dit niet echt een gelukkige combinatie. De gepofte aardappel was een beetje klef met een waterige dressing de rest was goed. Kwam de eigenaar de vorige keer tijdens het gerecht vragen of alles naar wens was, dit keer werd dit pas gevraagd na het nuttigen van het gerecht.
Gezien de eerdere ervaring met dit restaurant waren wij erg teleurgesteld.
Dit alles heeft ons doen besluiten om geen nagerecht te nemen.
lydiaderkse .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gister avond heerlijk gegeten bij LUF, fijne vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.
Ook fijn dat er vegetarische gerechten op de kaart staan die niet zo heel standaard zijn. De porties waren ruim voldoende, de wijn prima en de biefstuk echt perfect. Echt een aanrader in de omgeving Gasselte / Borger , er zijn daar wat restaurants die behoorlijk matig zijn dus dit was een verademing.
ggerrit .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Leuke bistro!, we namen 3 gangen, inclusief heerlijk rund! De bediening was zeer goed en we voelden ons prima thuis. Mooie huiswijnen en al met al een leuke avond gehad.
Tante K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Leuke Bistro met gezellige sfeer
de gerechten waren simpel maar zeer goed van smaak
goede huiswijnen en bediening was lekker vlot en hadden er zin in
Werner J.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Op een maandagavond was het terras helemaal vol! We werden gastvrij ontvangen door de eigenaar en dit bleek een bekende voor ons te zijn! Wat een mooie zaak Christiaan! En leuk om je hier samen met je aanstaande zo gedreven bezig te zien! Wij hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en dit bleek een goede keus! Heerlijk genoten in het zonnetje op het buitenterras van lekkere gerechten! Ook konden de kinderen lekker genieten van een bijzonder stukje vlees. Eens iets anders dan het geijkte kindermenu met frites en fricadel...... een heerlijke saté of forel dat luste onze mannen zeer zeker wel! Tussendoor regelmatig even een contactmomentje tussen ons en bediening...... en natuurlijk een fijn drankje erbij! Al met al een heerlijke avond gehad bij bistro LUF! De moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar als we weer eens in de buurt zijn! Christiaan, heel veel succes met je mooie bedrijf!! Ga vooral zo door!!