Over het restaurant Bistro LUF

Culinair in een ongedwongen sfeer

Culinair genieten in een ongedwongen sfeer, dat is Bistro LUF. Iedereen kan er zonder zorgen genieten van culinaire hoogstandjes, want ook kinderen zijn er meer dan welkom.
Het interieur van Bistro LUF straalt gezelligheid uit en ook het terras mag er zeker zijn. Het eten is er ook meer dan betaalbaar, dus je kan er ook terecht voor een heerlijk familiediner. Bij Bistro LUF merk je zeker een passie voor voeding en daarom is dit restaurant zeker een aanrader.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro LUF

Dinsdag Gesloten Maandag 17 juli gesloten
Woensdag t/m Maandag 17:00 - 23:00 (keuken open tot 21.00)

Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Voorgerechten:mosterdsoep en carpaccio..heel goed.Ossehaas en Saté zeer goed.Frites van de betere... en salade was o.k.Droge wijnen...voorgeproefd.. heel goed.Het adres is aan te bevelen.
Dagmar T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zeer mooi restaurant op een fantastische locatie. Eigenaar en personeel zeer beleefd en vriendelijk. Ruime zitplaatsen en fijne stoelen. Dan het eten, voorafje was erg lekker en ook de hoofdgerechten. Niet teveel en niet te weinig. Zeer goed van smaak. Kortom echt een aanrader !!!!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Een echte aanrader
Jan Chr. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gewoon heel goed
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten en de service was subliem????
Leida T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ook aan de vegetariërs is gedacht, ik had eens een keertje keuze uit diverse creatieve gerechten. Een verademing!
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel vriendelijk ontvangst, goede en duidelijke uitleg dat we buiten konden zitten, als het zou gaan regenen hadden ze een vaste tafel binnen waar we zo konden gaan zitten.
Lekkere gerechten!
Vanessa D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het was druk op een mooie zomeravond, dit is aangekondigd voordat we gingen eten, dat is heel netjes. Wel lang gezeten met 2 tieners, maar heerlijk gegeten!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Prettige sfeervolle bistro met een vriendelijke en zorgzame bediening. Maaltijden zijn soms eenvoudig en soms zeer verrassend, kortom een gezellige locatie met heerlijk eten. Wij zijn al een paar keer komen eten en nooit spijt en altijd vertrekken wij met een glimlach op ons gezicht.
Herma R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ik heb hier in maart ook gegeten. Was toen uitstekend. Vandaag 22 april viel het eerlijk gezegd een beetje tegen kwa prijs/kwaliteit/uiterlijk.
Veel gebruik van zout in de gerechten.Frietjes te slap. Sla te grof in het bakje. Snelheid met drinken serveren (wijn, bier, fris) was te snel.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wat een ontzettend leuke tent met echt super bediening, spontaan, beleefd, zorgzaam en erg attent.. Als voorbeeld; in de reservering gemeld dat we kinderen bij ons hadden dus de mandjes met kleurboekjes en stiften stonden klaar. De kaart is niet super spannend maar wat uit de keuken komt is allemaal heerlijk bereid én vers. Een echt aanrader voor een gezellige avond uit ook zonder kinderen. .
Zeger T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Goed gegeten en ruime keuze
Vriendelijk personeel
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Vriendelijke ontvangst, gezellige ambiance en heerlijk eten. We moesten alleen lang op het hoofdgerecht wachten.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Eten was prima. Vega voorgerecht en hoofdgerecht verschilde niet veel. Akoestiek bij een volle zaak is niet prettig. Personeel heel vriendelijk.
Joke U.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Voor de 3e keer gegeten. Eerste 2 keren waren prima! Gastvrijheid is top! Maar eten vanavond viel tegen. Voorgerecht teveel zout en verlepte sla. Jammer! Hoofdgerecht visstoofpot met couscous te weinig smaak. Varkenshaas te droog! En sliptongetjes zaten te vast aan de graat. Entrecote was prima! Mooie locatie en prima personeel.
Abby W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Mooie locatie, hartelijke ontvangst. voorgerecht Vitello Tonnato was super lekker. Kaasfondue was anders van smaak dan verwacht; te overheersende, scherpe smaak. Bijgerechten top. Goede service, van prive calamiteit van de eigenaar niets mee gekregen; hopelijk is het wel goed afgelopen?! Komen graag ' s terug.

Hartelijk dank voor uw recensie. Jammer dat de kaasfondue niet naar uw wens was. Wel fijn om te horen dat de avond verder naar uw wens is verlopen. De calamiteit zorgde inderdaad op de achtergrond voor problemen maar het is volledig goed gekomen! Dank voor uw begrip en graag tot de volgende keer.

Team Bistro LUF
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zeer gastvrij ontvangst. Goede bediening en erg lekker eten.
Een ontspane sfeer die bij een bistro gelegenheid past
Fijne plek om naar toe te gaan
Sjaak L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Luf Gasselte is een prettige locatie met lekker eten en betrokken goede service/bediening.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Christiaan & Lorance geweldig gegeten vanavond op Sinterklaas avond met onze dochters (12 & 15). Gastvrij, attent, gezellige sfeer en fantastisch lekker gegeten waaronder: uiensoep, carpaccio, lady saté, vis stoofpotje en een entrecote gorgonzola???? nagenieten nu! Dank Jan & Henriette
J.A. V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
We kenden het restaurant al met de vorige eigenaar het is niet veranderd