Over het restaurant Bistro LUF

Culinair in een ongedwongen sfeer

Culinair genieten in een ongedwongen sfeer, dat is Bistro LUF. Iedereen kan er zonder zorgen genieten van culinaire hoogstandjes, want ook kinderen zijn er meer dan welkom.
Het interieur van Bistro LUF straalt gezelligheid uit en ook het terras mag er zeker zijn. Het eten is er ook meer dan betaalbaar, dus je kan er ook terecht voor een heerlijk familiediner. Bij Bistro LUF merk je zeker een passie voor voeding en daarom is dit restaurant zeker een aanrader.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro LUF

Dinsdag Gesloten Maandag 17 juli gesloten
Woensdag t/m Maandag 17:00 - 23:00 (keuken open tot 21.00)

Jouw recensie over het restaurant Bistro LUF

Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig, kleinschalig restaurant. Prettige bediening.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
l
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten!
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een prettige plek en heerlijk eten.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Hier kan je eten op gemiddeld niveau, dat wil zeggen redelijk, maar ook niet meer dan dat. Prijs is tamelijk hoog, zeker ook omdat je voor frites en/of groenten extra moet betalen. Mijn vrouw had saté, de satésaus kwam zo te proeven uit de grote sausemmer. Neem geen 'aangeklede koffie' de etagère komt met roze koeken, pindarotsjes en mini candybars. Waarom niet een aantal lekkere bonbons en chocolade. Jammer. Vriendelijke bediening. Leuk terras.
Radha J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten aan de grote tafel buiten. Tafelhaard aan. Super!
Eten was heerlijk en erg praktisch: bijgerechten niet standaard bij het hoofdgerecht geserveerd om verspilling te voorkomen. Voor een kleine prijs meer dan voldoende voor twee personen bij te bestellen.
M&R
TeePee70 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Ontspannen sfeer, fijne bediening met duidelijke uitleg over menu en gerechten. 4 gangen verrassingsproeverij een aanrader, maar ook andere keuzes vande kaart erg lekker. Wij komen zeker terug! Compliment voor de uitstraling en goede keuken
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk eten in een zeer ontspannen sfeer!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Voorgerechten:mosterdsoep en carpaccio..heel goed.Ossehaas en Saté zeer goed.Frites van de betere... en salade was o.k.Droge wijnen...voorgeproefd.. heel goed.Het adres is aan te bevelen.
Dagmar T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zeer mooi restaurant op een fantastische locatie. Eigenaar en personeel zeer beleefd en vriendelijk. Ruime zitplaatsen en fijne stoelen. Dan het eten, voorafje was erg lekker en ook de hoofdgerechten. Niet teveel en niet te weinig. Zeer goed van smaak. Kortom echt een aanrader !!!!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Een echte aanrader
Jan Chr. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gewoon heel goed
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten en de service was subliem????
Leida T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ook aan de vegetariërs is gedacht, ik had eens een keertje keuze uit diverse creatieve gerechten. Een verademing!
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel vriendelijk ontvangst, goede en duidelijke uitleg dat we buiten konden zitten, als het zou gaan regenen hadden ze een vaste tafel binnen waar we zo konden gaan zitten.
Lekkere gerechten!
Vanessa D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het was druk op een mooie zomeravond, dit is aangekondigd voordat we gingen eten, dat is heel netjes. Wel lang gezeten met 2 tieners, maar heerlijk gegeten!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Prettige sfeervolle bistro met een vriendelijke en zorgzame bediening. Maaltijden zijn soms eenvoudig en soms zeer verrassend, kortom een gezellige locatie met heerlijk eten. Wij zijn al een paar keer komen eten en nooit spijt en altijd vertrekken wij met een glimlach op ons gezicht.
Herma R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ik heb hier in maart ook gegeten. Was toen uitstekend. Vandaag 22 april viel het eerlijk gezegd een beetje tegen kwa prijs/kwaliteit/uiterlijk.
Veel gebruik van zout in de gerechten.Frietjes te slap. Sla te grof in het bakje. Snelheid met drinken serveren (wijn, bier, fris) was te snel.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wat een ontzettend leuke tent met echt super bediening, spontaan, beleefd, zorgzaam en erg attent.. Als voorbeeld; in de reservering gemeld dat we kinderen bij ons hadden dus de mandjes met kleurboekjes en stiften stonden klaar. De kaart is niet super spannend maar wat uit de keuken komt is allemaal heerlijk bereid én vers. Een echt aanrader voor een gezellige avond uit ook zonder kinderen. .
Zeger T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Goed gegeten en ruime keuze
Vriendelijk personeel