Bistro LUF

Lutkenend 8 9462 PN Gasselte Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro LUF

Culinair in een ongedwongen sfeer

Culinair genieten in een ongedwongen sfeer, dat is Bistro LUF. Iedereen kan er zonder zorgen genieten van culinaire hoogstandjes, want ook kinderen zijn er meer dan welkom.
Het interieur van Bistro LUF straalt gezelligheid uit en ook het terras mag er zeker zijn. Het eten is er ook meer dan betaalbaar, dus je kan er ook terecht voor een heerlijk familiediner. Bij Bistro LUF merk je zeker een passie voor voeding en daarom is dit restaurant zeker een aanrader.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro LUF

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Maandag 17:00 - 23:00 (keuken open tot 21.00)

Jouw recensie over het restaurant Bistro LUF

Evert V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Eten met zorg bereid en opgediend, en erg lekker. Vriendelijke bediening. We zaten buiten op het terras en konden zo het mooie gebouw en de groene omgeving zien.

Op het terras was een luidspreker waar Q-Music op te horen was. Dat vonden we minder geslaagd, we horen buiten liever de vogeltjes of rustige achtergrondmuziek. Geen probleem, radio werd direct uitgezet.

Kortom: aanrader!
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten.
We hebben een proeferijtje gehad
Alles was erg lekker en smaak vol
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Redelijk gegeten zonder hoogtepunten, goede bediening, prettige sfeer.
Voorgerechten zonder brood
Verassing dessert (aardbeien mousse), was heel simpel en eenvoudig
Jeanette H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben vanavond heerlijk gegeten en topservice! voor herhaling vatbaar. We komen zeker terug ;) groeten de drie musketiers
Derde .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Vanavond voor de eerste keer bij LUF gegeten na eerdere positieve berichten waren wij toch enigszins teleurgesteld : matige wijnen / salade die wij thuis ook hadden kunnen maken ( weinig creatief in de presentatie ) / hoofdgerecht iets aan de zoute kant . Voor een eetcafé misschien ok , maar dan zouden de prijzen hier ook bij moeten passen ....
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Een zeer persoonlijke aanpak met goede service. Het eten was van zeer hoge kwaliteit voor een bistro. Er leuk dat de persoonlijke insteek wordt gedeeld waardoor je een goed idee krijgt van het ideaal beeld van het restaurant en de basis van de keuzes.
Anneke C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heerlijk eten, fijne bediening, een aanrader!
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Keurige bediening, vriendelijk. Prijs kwaliteit prima. Prettige sfeer. Om terug te komen.
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben genoten van de proeverij.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
vriendelijk. Kaart niet te uitgebreid. Wat geserveerd wordt is goed vonden wij allemaal. Christiaan verzorgt de bediening op een prettige en ontspannen manier. geeft juist drank advies en kan op een goede wijze wensen van klanten invullen.
BMC Veldt V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wij willen jullie bedanken voor een heerlijk etentje en het vieren van de 18de verjaardag van onze tweeling. Mede dankzij jullie service en inspanning. Fijn dat jullie de moeite deden om hen een jarig gevoel te geven.
Basten M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Super nette service. Persoonlijke aandacht. Meedenkend. Rekening houdend met wensen/allergieën. Eten was echt super lekker. Zeker een aanrader. We komen zeker nog een keer.
Nettie K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hadden een heerlijke avond. Gezellig, sfeervolle omgeving/ huiselijk. Heerlijke gerechten en drankjes.
Erg vriendelijk ontvangst en vriendelijke bediening. De tijden tussen de verschillende gangen van het menu waren precies goed. We hebben genoten.
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig, kleinschalig restaurant. Prettige bediening.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
l
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten!
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een prettige plek en heerlijk eten.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Hier kan je eten op gemiddeld niveau, dat wil zeggen redelijk, maar ook niet meer dan dat. Prijs is tamelijk hoog, zeker ook omdat je voor frites en/of groenten extra moet betalen. Mijn vrouw had saté, de satésaus kwam zo te proeven uit de grote sausemmer. Neem geen 'aangeklede koffie' de etagère komt met roze koeken, pindarotsjes en mini candybars. Waarom niet een aantal lekkere bonbons en chocolade. Jammer. Vriendelijke bediening. Leuk terras.
Radha J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten aan de grote tafel buiten. Tafelhaard aan. Super!
Eten was heerlijk en erg praktisch: bijgerechten niet standaard bij het hoofdgerecht geserveerd om verspilling te voorkomen. Voor een kleine prijs meer dan voldoende voor twee personen bij te bestellen.
M&R