Over het restaurant Bistro LUF

Culinair in een ongedwongen sfeer

Culinair genieten in een ongedwongen sfeer, dat is Bistro LUF. Iedereen kan er zonder zorgen genieten van culinaire hoogstandjes, want ook kinderen zijn er meer dan welkom.
Het interieur van Bistro LUF straalt gezelligheid uit en ook het terras mag er zeker zijn. Het eten is er ook meer dan betaalbaar, dus je kan er ook terecht voor een heerlijk familiediner. Bij Bistro LUF merk je zeker een passie voor voeding en daarom is dit restaurant zeker een aanrader.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro LUF

Dinsdag & Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Maandag 16:00 - 23:00 (keuken open tot 21.00)
Wij zijn van donderdag 29 december t/m woensdag 4 januari gesloten!

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Abby W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zeer gastvrij ontvangst. Goede bediening en erg lekker eten.
Een ontspane sfeer die bij een bistro gelegenheid past
Fijne plek om naar toe te gaan
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Luf Gasselte is een prettige locatie met lekker eten en betrokken goede service/bediening.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Christiaan & Lorance geweldig gegeten vanavond op Sinterklaas avond met onze dochters (12 & 15). Gastvrij, attent, gezellige sfeer en fantastisch lekker gegeten waaronder: uiensoep, carpaccio, lady saté, vis stoofpotje en een entrecote gorgonzola???? nagenieten nu! Dank Jan & Henriette
J.A. V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
We kenden het restaurant al met de vorige eigenaar het is niet veranderd
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
From Gasselte with LUF.
Gasselte, of all places! Een ongedwongen sfeer, een goede gastheer en een gevarieerde menukaart. Toch kozen we alle vier hetzelfde! Kalfslever; dat was een tijdje geleden. Ons werd gevraagd hoe we het bereid/gebakken wilden hebben. Voor alle vier uitstekend klaargemaakt en van prima kwaliteit. De bijlagen konden (per 2 personen) extra worden besteld. We hebben alle vier ons bordje keurig opgegeten!! Er is een prima wijnkaart en de eigenaar is behulpzaam met een uitleg en een wijn/spijs advies. Aan tafel wordt de wijn gedecanteerd. Het dessert was eveneens voortreffelijk van smaak. De prijs/kwaliteit verhouding is gunstig te noemen. LUF is zeker aan te bevelen.
marianna1965 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij hebben een hele fijne avond gehad bij Luf! We hebben lekker gegeten en vonden het heel leuk dat er door de eigenaar de tijd werd genomen om meer te vertellen over de gerechten. Duidelijk merkbaar dat de eigenaar en eigenaresse hart voor hun zaak hebben en hun best doen om het de gasten naar de zin te maken!
steven_mulder .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Nadat wij vorig jaar met de AH actie voortreffelijk hadden gegeten schiep dit hoge verwachtingen en reserveerden wij voor onze laatste vakantie dag. Nadat wij buiten op het terras even een drankje hadden gehad konden wij om ca. 17.00 uur plaatsnemen in het restaurant. Wij kregen een tafel voor 2 personen maar omdat er 2 deuren tegen elkaar openstonden en het daardoor tochtte vroegen wij om een andere tafel. Dit was helaas niet mogelijk wegens andere reserveringen. Wel werd 1 deur gesloten die toch steeds weer open ging als andere gasten arriveerden.

Wij bestelden Biefstuk en Sliptong en de bijlagen moesten apart erbij besteld worden en waren per gerecht geschikt voor 2 personen....Dit betekende: een grote hoeveelheid friet een grote gepofte aardappel en een relatief kleine hoeveelheid rauwkost. We vonden dit niet echt een gelukkige combinatie. De gepofte aardappel was een beetje klef met een waterige dressing de rest was goed. Kwam de eigenaar de vorige keer tijdens het gerecht vragen of alles naar wens was, dit keer werd dit pas gevraagd na het nuttigen van het gerecht.
Gezien de eerdere ervaring met dit restaurant waren wij erg teleurgesteld.
Dit alles heeft ons doen besluiten om geen nagerecht te nemen.
lydiaderkse .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gister avond heerlijk gegeten bij LUF, fijne vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.
Ook fijn dat er vegetarische gerechten op de kaart staan die niet zo heel standaard zijn. De porties waren ruim voldoende, de wijn prima en de biefstuk echt perfect. Echt een aanrader in de omgeving Gasselte / Borger , er zijn daar wat restaurants die behoorlijk matig zijn dus dit was een verademing.
ggerrit .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Leuke bistro!, we namen 3 gangen, inclusief heerlijk rund! De bediening was zeer goed en we voelden ons prima thuis. Mooie huiswijnen en al met al een leuke avond gehad.
Tante K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Leuke Bistro met gezellige sfeer
de gerechten waren simpel maar zeer goed van smaak
goede huiswijnen en bediening was lekker vlot en hadden er zin in
Werner J.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Op een maandagavond was het terras helemaal vol! We werden gastvrij ontvangen door de eigenaar en dit bleek een bekende voor ons te zijn! Wat een mooie zaak Christiaan! En leuk om je hier samen met je aanstaande zo gedreven bezig te zien! Wij hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en dit bleek een goede keus! Heerlijk genoten in het zonnetje op het buitenterras van lekkere gerechten! Ook konden de kinderen lekker genieten van een bijzonder stukje vlees. Eens iets anders dan het geijkte kindermenu met frites en fricadel...... een heerlijke saté of forel dat luste onze mannen zeer zeker wel! Tussendoor regelmatig even een contactmomentje tussen ons en bediening...... en natuurlijk een fijn drankje erbij! Al met al een heerlijke avond gehad bij bistro LUF! De moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar als we weer eens in de buurt zijn! Christiaan, heel veel succes met je mooie bedrijf!! Ga vooral zo door!!
Janhooiveld .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Bistro LUF in Gasselte. Asperges met beenham en asperges met zalm en als voorafje carpacio. Gezellige ambiance en uitstekende bediening. Kunnen we iedereen aanraden.
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
In de tuin gegeten, mooie en gezellige ambiance. Voorgerecht de carpaccio was prima, veel sla maar die was gelukkig droog zodat het niet een natte boel wordt. Stukjes kaas waren te groot, advies: raspen.
Hoofdgerecht de schnitzel, die was knapperig en erg lekker. Perfect! De wijn vond ik tegenvallen. De witte huiswijn (Chardonnay) was vlak en weinig smaakvol. De rode wijn: Big Oak Red uit Zuid-Afrika is fruitige maar voor die prijs verwacht je toch iets meer. Als wij weer eens in de buurt zijn in Drenthe komen we zeker nog een keer terug.
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Fijne bistro met prettige bediening. Biefstukken waren heerlijk en goed gebakken. Alles perfect naar wens!
Wij waren met twee personen op de avond van dodenherdenking en dit werd ook gecommuniceerd met ons.
William K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Helene was gisteren 25 jaar in dienst bij het Wilhelmina ziekenhuis. Dit hebben we gevierd bij Luff. Samen met 22 collega's genoten van een heerlijk buffet dat bestond uit 3 gangen: koud, warm en tot slot een heerlijk toetjesbuffet. De ambiance, het personeel van Luff, het eten en drinken en de collega's te samen hebben gezorgd voor een geweldig leuke avond. Echt een aanrader, niet alleen voor een feestje maar ook om eens 'gewoon' te gaan eten (weten wij uit ervaring).
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Heel erg lekker gegeten, erg gezellig en intieme sfeer. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader! Wij hebben zeker genoten.
Marcellus V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gezellige en knusse bistro met een warm welkom van de maître en lekkere traditionele Franse keuken.
Je komt niets te kort want de porties zijn riant en er word regelmatig gevraagd of je niets tekort komt.
Ondanks dat wij in het voorjaar waren zag het buiten terras er erg uitnodiging uit voor een lekkere lange zomeravond.
i-bakker .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was zeer gastvrij en vriendelijk, kortom: perfect! Je voelt je hier meteen thuis!
Flip M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Lekker gegeten, lekker vlot alles op tafel. Mooie locatie en vooral gewoon. Misschien wel leuk om wat meer variarie in de kaart aan te brengen.