Bistro Louis

Peperstraat 14A 5341 CZ Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Louis

Ontdek een sfeervolle Franse bistro en maak kennis met gerechten die op klassieke, Franse wijze worden geserveerd. Oeh, là,là! Is het iets wat je aanspreekt? Een menu met bijna uitsluitend Franse gerechten die misschien een klein snufje van iets anders hebben, maar die zó op het menu van een Parijs’ restaurant kunnen staan. Durf te ontdekken en durf te genieten. Alles kan en laat je meevoeren door deze fameuze keuken!

Meer informatie over restaurant Bistro Louis

9,4

Jouw recensie over het restaurant Bistro Louis

FW H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Prima eten en reuze attente en aardige zwarte brigade!
Menno J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Afgelopen weekend bij Bistro Louis gegeten en eigenlijk aangenaam verrast. We zien deze vorm van passie erg graag terug in de horeca, iets wat er toch nog vaak aan ontbreekt. Een erg jong maar zeer gedreven team en eigenaar, met weet van zaken. Ook over de wijn werd uitgebreid advies gegeven en je kon merken dat de eigenaar echt op zoek was naar mooie combinaties. Echt een 9 voor de Bisque, sowieso één van onze favorieten en deze was erg goed bereid en werd aan tafel in het bord geschonken. Daarna een mooi stuk vlees van de green egg, wat altijd een fijne smaak geeft. Enige maar dan ook echt enige verbeterpuntje waren de groenten die op beide borden hetzelfde waren en misschien niet heel toegankelijk waren. En onze smaak is daarin best breed ontwikkeld. Verder echt top. Keep it going!
Penny D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk en gezellig gegeten. 4gangen verassingsmenu, een aanrader, alles heerlijk en mooi verzorgd.
De zaak zat zowel buiten en binnen vol, dat zegt wel wat.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het is een gezellig en mooi restaurant, we hebben erg goed en lekker gegeten, het is een vlotte en vriendelijke bediening
inekep .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Lekker gegeten in een aangename sfeer . A la Carte gegeten deze keer en eerlijk gezegd vond ik dat beter dan de verrassingsmenu's die ik eerder gegeten heb , waarvan ik de portie's erg klein vond . Ik zou graag zien dat de er wat variatie zou zitten in de groente aangepast aan het vlees of vis dus niet bij ieder gerecht hetzelfde , maar dat is persoonlijk.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Erg leuke bistro....
Marlies L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Dit is het beste restaurant in Oss. Ontzettend lekker eten. Goede kwaliteit. En de service is top. Erg aardige bediening!
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
We hebben heerlijk en gezellig gegeten!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Lekker gegeten,gezellige ambiance en goeie bediening.
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten en medewerkers zijn
spontaan er is veel mogelijk????. Zeker komen we nog een keer terug.
Cor R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
na 1 glas huiswijn was deze niet meer voorradig en moesten we overstappen naar een andere wijn. Mijn vrouw had biefstuk en deze was niet door te snijden, teruggegeven en later een vis gekregen. Bij een nieuwe fles wijn knoeide de ober wijn op tafel, later liet hij een schaaltje met whisky-saus vallen, dit is later wel gecompenseerd met een gratis glas wijn
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Top bediening
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
De medewerkers waren zeer vriendelijk. Er hing een hele gezellige sfeer
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hebben wederom genoten van een hele mooie avond. De wachttijd tussen de gerechten was soms iets aan de lange kant, maar de gerechten die werden uitgeserveerd waren het wachten waard!
Zeer attent personeel, goeie sfeer en eten op hoog niveau.

Enige punt wat we zouden kunnen meegeven is dat we de keus van de wijnen nog niet zo spannend vonden. Deze waren qua smaak en wijn-spijs combinatie goed, maar wel aan de veilige kant. Dit zou verrassender mogen.

Verder weer erg genoten, bedankt!
JFM V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Het was gewoon een avondje genieten...lekker eten, super vriendelijke bediening in een sfeervol restaurant met gezellig rustige achtergrondmuziek .
Top !.
Pete P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Uitstekende gastvrouw maar de smaak van de gerechten viel tegen. Weinig bite. Eea was wel mooi opgemaakt.
2 personen hadden dessert met cheese cake. Geen idee wat we hebben gekregen.
Het totaal is minder dan onze verwachtingen, terwijl Iens score toch op 7 uitkomt.
Shirly M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
3gangen verrassingsmenu van de chef. .Uitstekend rekening gehouden met koolhydraatarm dieet en koemelk-intolerantie. Heerlijk verwend.
N V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gerechten prachtige combinaties, qua smaak maar ook een lust voor het oog. We werden goed in de watten gelegd. Zowel bediening als koks complimenten!
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Het eten was heerlijk. Een fijne attente bediening en een gezellige ambiance. Prima plek om te vertoeven. Voor herhaling vatbaar.
tejavhoorn .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Hele fijne rustige sfeer, heerlijke stoelen en passende muziek.
Gerechten heel prima. Alles vers gemaakt van sausjes tot pasta. Nette prijs voor de huiswijn.
Niet goedkoop, maar wel gewoon goed.
Zo' n plek die zich leent voor een goed gesprek.
Aangegeven dat het mijn man's verjaardag was, maar daar werd niks mee gedaan.
Beetje jammer wel