Bistro Lokaal

Voorstraat 7 3441 CA Woerden Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Lokaal

• : betaald parkeren in de buurt

Di - Zat 10:00 - 21:00
Maandag & Zondag gesloten

Uitmuntend
9,1
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Bistro Lokaal

Iozefinap .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten vanavond bij Bistro Lokaal! Ik heb als voorgerecht een geroosteerde biet salade met amandelen en geiten kaas genomen. Mijn veiendin is met aan tafel gerookte zalm begonnen. Beide een plezier voor de oog en lekker. De smaken waren in perfecte evenwicht en de porties waren net genoeg zodat je nog van je hoofdgerecht kan genieten. Als hoofdgerecht heb ik de keuze van de chef genomen. Dat vind ik altijd het lekkerste vooral als iemand zo enthouziast en zo gepassioneerd voor zijn vak als Niels in de keuken staat. Mijn vriendin heeft voor de biefstuk gekozen. Beiden perfect afgewerkt. Omdat alles zo lekker was konden we de nagerecht niet overslaan. We hebben de grande dessert genomen die een proeverij is van alle hun nagerechten. Ik ben niet zo een nagerecht persoon maar ik wil zeker terug voor die gaan. De tiramisu met frambozen was op je vingers af te likken ;).

In een woord, een aanrader voor elke gelegenheid.

Bedankt Esther en Niels voor het lekkere eten!
Ries V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Mooie smaken , fijne bediening, de nieuwe eigenaren hebben er zin in en dat stralen ze uit! wat een enthousiasme.
En iedere keer valt de prijs mij reuze mee.
Thierry K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Aanwinst voor het winkelgebied van Woerden. Gerechten met een verfijnde smaak en de porties zijn altijd meer dan verwacht. Een fijne sfeer.
F. H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Vandaag (20 december) wezen lunchen. Hele fijne sfeer, niks moet alles kan. Uiterst vriendelijk personeel, en heerlijk eten! De ham-kaas tosti is een aanrader, iets ertussen uit geen probleem dan mag je natuurlijk iets anders kiezen.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Waanzinnige Beefburger! (zonder kaas besteld en opgehaald) maar werkelijk superlatieven komen te kort! Wat een smaaksensatie ,en nee ik ken de eigenaar of eigenaren niet, dus geen geslijm.
Ook goede koffie (cortado) en lekkere Jus d'orange
Nicolesd .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Na werk of tijdens het overwerken halen wij hier wel eens een salade of daggerecht.

Heel smakelijk, heel vriendelijk en voor een goede prijs. Het enige minpunt: het duurt erg, erg lang (meestal 45min tot een uur).

Toch komen we er nog graag, tenzij wij haast hebben Succes!

bellerose2 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Wat kun je hier heerlijk gezond lunchen voor een redelijke prijs. Lokaal is eigenlijk te klein en zit dan ook vaak vol. Oplossing : net voor lunchtijd aanschuiven ipv tijdens lunchtijd. Ambiance is simpel maar prima.