Bistro Lokaal

Zaterdag 10:00 - 17:30
Zondag Gesloten

Dick S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Waanzinnige Beefburger! (zonder kaas besteld en opgehaald) maar werkelijk superlatieven komen te kort! Wat een smaaksensatie ,en nee ik ken de eigenaar of eigenaren niet, dus geen geslijm.
Ook goede koffie (cortado) en lekkere Jus d'orange
Nicolesd .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Na werk of tijdens het overwerken halen wij hier wel eens een salade of daggerecht.

Heel smakelijk, heel vriendelijk en voor een goede prijs. Het enige minpunt: het duurt erg, erg lang (meestal 45min tot een uur).

Toch komen we er nog graag, tenzij wij haast hebben Succes!

Bellerose2 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Wat kun je hier heerlijk gezond lunchen voor een redelijke prijs. Lokaal is eigenlijk te klein en zit dan ook vaak vol. Oplossing : net voor lunchtijd aanschuiven ipv tijdens lunchtijd. Ambiance is simpel maar prima.