Bistro Lelystad

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bistro Lelystad

Paul S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zaterdagavond wezen eten, en het was heerlijk.

Er is ruime keuze, het is een rustige ontspannen sfeer, je krijgt voldoende aandacht, en het belangrijkste: het eten is erg lekker!
ruchira H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Gezellig knus leuk restaurant.
Heerlijk eten, goede service en leuke personeelsleden.
We zijn er paar keer geweest, maar we komen nog zeker weten weer terug.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig restaurant, wat redelijk vol zat.
Kwaliteit van het eten was zeer goed.
De wachttijd tussen de gerechten was wat aan de lange kant, maar omdat wij met 4 personen waren was dat niet storend.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten.
prettige sfeer en vriendelijke bediening. We liepen langs deze zaak na een dagje winkelen en heb online geboekt. Hij was nog niet open. Goede keuze geweest.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Aan het restaurant heeft het niet gelegen, maar mijn ergernis gaat deze keer uit naar IENS. Het is nu al de 2e keer dat mijn reservering via uw organisatie mislukt. Ik heb afgelopen woensdag 13.09 gereserveerd voor vrijdag 15 09. Ruim op tijd dus. Nu blijkt dat mijn reservering door u niet of te laat werd doorgestuurd naar het restaurant.
Toen ik 15.09 belde om de aankomsttijd te verschuiven wist men daar (nog) van niks. Jullie hebben een goed werkende website en doen dit dus kennelijk niet voor het eerst. Het wordt tijd dat aan deze kwestie zo spoedig mogelijk aandacht wordt besteed, want het wekt niet alleen ergernis bij de klant maar zeker ook bij de restaurateur die eigenlijk een beetje 'voor paal staat'. Zorg dat de reservering direct wordt doorgegeven aan het restaurant. Met de huidige communicatie mogelijkheden moet dat toch niet moeilijk zijn.
Cindy18 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ik was met 2 vriendinnen in de stad Lelystad en bij Bataviastad gaan shoppen. We moesten nog ergens eten, maar wisten niet waar. 1 van mijn vriendinnen keek op haar telefoon en kwam op dit restaurant. Heel veel keuze. We hadden voor de zekerheid gereserveerd om 17.00. Toen wij kwamen, was het nog hartstikke leeg. We konden nog zelf een plekje zoeken. We kregen gelijk een mandje brood met kruidenboter. We namen alle 3 een voorgerecht en hoofdgerecht. Mijn vriendinnen namen allebei een tomatensoep en namen als hoofdgerecht Kip caprese en Varkenshaas. Ik nam zelf Gebakken mosselen en Surf en Turf. We hebben alle 3 zitten te smullen! De bijgerechten waren ook heel erg lekker. Ik nam lekker de aardappeltjes en 1 van mijn vriendinnen nam de frietjes (die vond ik zelf iets te normaal). Met diezelfde vriendin hebben wij een dame blanche gedeeld. Ook prima!

Toen wij ondertussen met de voorgerecht, werd het drukker. Maar dat betekende niet dat de service slechter werd. Nee, ze namen zelfs tijd om een foto te maken. Terwijl we dat nog niet eens hadden gevraagd.

Dus kortom, lekker eten en goede service! Als ik weer in Lelystad ben, ga ik zeker weer hier eten...
jennichje K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voortreffelijk gegeten. We hadden het AH menu. Mooi opgemaakte gerechten. Zeer vlotte bediening door heel vriendelijke, voorkomende jonge dames
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Echt een leuk en gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten voor een leuke prijs. Vriendelijk personeel die je graag te woord staat en een gezellig decor. Echt een aanrader om hier te eten. We komen zeker nog eens terug.
luukplomp .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Het eten was lekker
De bediening uitstekend
De tafeltjes zijn een beetje klein mag best wat groter
Voor de rest ben ik al een paar keer in het restaurant geweest en ga over twee weken daar weer heen
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Na een bezoek aan Bataviastad hier gegeten voor we terug naar huis reden. De buitenkant ziet er nog niet heel gezellig uit, beetje donker allemaal. Toch naar binnen gegaan en daar is de uitstraling al beter. Wel donker en veel hout, maar toch heeft het wel wat. Zowaar waren wij de enige die avond, komt anders nooit voor zeiden ze al. Wel snel bediend dus die avond. Eten was erg lekker. Broodje vooraf van de zaak is netjes, grilgerechten waren heerlijk. Biefstuk was heerlijk mals en mooi medium gebakken zoals aangegeven. Mixed grill was ook goed gelukt, varkenshaas ietsjes droog maar daarentegen was het lamsvlees heerlijk gekruid.
Garnering is apart en bestaat uit salade, aardappeltjes (beetje lauw/koud) en friet, welke gratis is bij te bestellen (mooie service!). Verder een uitgebreide kaart, maar goed uit te kiezen en prima personeel/service. Verder gratis parkeren voor de deur is altijd fijn.
jack89 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Eten was perfect, ambiance enigzins gedateerd, reservering via IenS was niet doorgekomen. "dat werkt voor geen meter" was de opmerking van de uitbaatster. Gelukkig had ze nog 1 tafeltje vrij.
saskiamoorman .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
heerlijk en ontspannen gegeten met een groep van 4. Alle door ons gekozen gerechten waren smakelijk bereid en zagen er voortreffelijk uit. Zeer vriendelijke bediening.
info140 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Eenvoudige gerechten, maar goed van smaak.
Ik had gebakken mosselen vooraf, disgenote gebakken champignons. Vervolgens jagerschnitzel resp. Tournedos. Niets bijzonders, ook niets op aan te merken. De bediening bestond uit 2 personen, een voortdurend vrolijke man en een in eerste instantie wat norse dame die later wat bijtrok.
We zaten nogal krap, hetgeen makkelijk tot gewenste intimiteiten had kunnen leiden.
Stefanabels .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Leuke tent, goede sfeer en heerlijk eten, voor herhaling vatbaar er staat nog genoeg lekkers op de menukaart om te proberen, bediening ook vriendelijk en attent
Bosman1975 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Top tent, eerste keer hier voor ons 12 jarig huwelijk en een zeer geslaagde avond gehad, dit restaurant is zeer in balans betreft prijs kwaliteit en super vriendelijke service, wij komen hier snel weer terug. Hmmmm heerlijke gamba's
krekeltjes .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Afgelopen week met 2 personen voor het eerst hier gegeten. Uit de niet zo uitgebreide kaart kozen we allebei hetzelfde. Vooraf gambastaartjes in knoflookolie, een tournedos en als nagerecht een panna cotta.
De gambastaartjes waren goed van smaak, maar werden opgediend in oude gammele pannetjes waarvan er een bij het het verschuiven van het pannetje spontaan afscheid nam van het handvat. Hoewel er maar 3 tafeltjes bezet waren kregen we hierna eerst het gerecht van een van de andere tafeltjes opgediend. Toen de tournedos werd geserveerd had deze zonder aanraking met welk bestek dan ook al last van overmatig bloedverlies. De groente was veel te gaar. De ijskoude panna cotta werd geserveerd in een glazen wekpotje voorzien van een stickertje "zaterdag".
Naast de tegenvallende gerechten zat het bestek onder de vingers en lagen er veel kruimels onder de glasplaten die op het middelste deel van de tafel lagen. Kortom een grote tegenvaller voor het sommetje van EUR 95 (inclusief 2 biertjes en 2 frisdrankjes). Voor ons geen Bistro Lelystad meer.
Elwin A.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
We waren hier al eens geweest en dat beviel toen goed. Een gezellige bistro, vlotte bediening.
Wij gingen dit keer alleen voor een hoofdgerecht, in mijn geval een Diamant Steak met pepersaus, medium gebakken met diverse groenten, salade en zowel gebakken aardappeltjes als frites. Deze steak was perfect.
Ongetwijfeld zullen wij nog wel vaker bij deze bistro komen, je voelt je er gelijk thuis.
Anco V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2013
Heerlijk gegeten met zijn tweetjes. Vooraf gevulde tomaat en Italiaanse salade. Hoofdgerechten Vegetarische schotel en ook de kogelbiefstuk was Top. Alle bijgerechten ook zeer smaakvol. Als toetje dame blanche. Al met al voor herhaling. Prijzen marktconform.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Vanavond hier de entrecote gegeten die prima was. Lekker frietjes erbij en alles voor een mooie prijs.

De bediening was goed, een jonge vent die alles in z'n eentje deed maar toch op tijd de drankjes kwam brengen.

Ik vond de locatie en het decor wat minder maar dat is misschien gewoon een kwestie van smaak, wel genoeg parkeerruimte voor de deur.
Elwin A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Geweldig lekker gegeten bij onze 'buren'. Lekkere entrcote en ... opgediend zoals gevraagd: rood. Ook uitstekende frietjes, gebakken aardappeltjes en groenten. Ook de drankjes werden goed verzorgd, dat is nogal eens anders.