Bistro Lelystad

Neringweg 254 8224 KK Lelystad Nederland Kaart
31-320220752

Over het restaurant Bistro Lelystad

De gezelligste bistro van Lelystad!
In het centrum gelegen aan een ruime parkeerplaats, vindt u dit sfeervolle restaurant, waar u kunt genieten van mooie wijnen, een ruim aanbod vlees, vis en vegetarische gerechten, die met veel passie worden bereid, en voor ieder budget! Tevens kunt u hier genieten van heerlijke seizoensgerechten, zoals mosselen, asperges en wild. Kijk eens op onze website voor het maandelijks wisselende 3 gangen keuzemenu voor maar _ 24,50 p.p.(www.bistrolelystad.nl).Ook bij ons verkrijgbaar: de bistro Lelystad dinerbon, die u ook via email kunt bestellen. Graag tot ziens!

Meer informatie over restaurant Bistro Lelystad

• Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Prima eten en service
A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ik heb de juiste keuze gemaakt om bij jullie te komen eten, het was heerlijk,m'n zus en ik hebben echt genoten en komen zeker terug :), vrouwtje van het huis is zo vriendelijk en gezellig, ze geeft je een goed thuis gevoel, dat ik heel belangrijk vindt en dat het bij de hospitality hoort ! Dankjewel !!!
G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad met vrienden en heerlijk gegeten.voor herhaling vatbaar.
Vriendelijk ontvangen en de sfeer was heel goed.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk gegeten, wat aanpassingen gevraagd geen probleem, alles is mogelijk, Bij wachttijd redelijk ingevuld, klinkt negatief, maar was precies goed.
D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Wij werden zeer correct ontvangen en hebben heerlijk gegeten, gaan we zeker vaker doen. Voor een zakelijk of Prive etentje, beide kunnen. Zaak is gezellig ingericht en vriendelijke bediening en eigenaar.
W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
De sfeer was goed. De ons gekozen gerechten smalkelijk gepresenteerd en bijzonder lekker. Een vriendelijke gastvrouw, kortom een geslaagde avond
Ankie T.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Entrecote en asperges met zalm. Echt een aanrader! Dit is de derde keer dat wij hier gegeten hebben, elke keer een feestje.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Diverse keren hier gegeten tot grote tevredenheid, nu was de beleving veel minder.
Met 2 personen ieders gekozen voor een mixed-grill, aangaande het vlees wat bij 1 van de personen geserveerd werd, dit was zeer teleurstellend t.o.v. de andere persoon aangaande de grootte van het vlees.
Onbegrijpelijk het verschil in de grootte van hetgeen wat wordt uitgeserveerd, een normale portie bij de een, en bij de ander scheelt het niet veel of er ligt niets meer op het bord...
Mevrouw E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
In een heel gezellige Bistro heb ik heerlijk gegeten . De sfeer is er prima en de bediening vriendelijk en vlot. Echt een aanrader.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Prima eten en royale porties. Nog best druk voor een dinsdag.
S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Voor de eeste keer hier gegeten. Heeft aan alle verwachtingen voldaan. Binnenkort vaker naar toe. Zal de Bistro zeker bij vrienden en kennissen uit Lelystad aanbevelen. Parkeren voor de deur.
Wilm B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Altijd perfect daar,daar moet je een x gegeten hebben.
Wij gaan bijna altijd daar maar toe,echt super goef
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Prima eten leuke ambiance en prettige bediening...gewoon doen!
Samantha R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk gegeten, top service. De biefstuk was erg goed klaar gemaakt, Ook de kipfilet was zeer lekker en veel! Zeker voor herhaling vatbaar!
j. V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Goed eten, niet duur, vriendelijke bediening en vooral ook rustig. Je kunt er een gesprek voeren.
Janny Z.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Hier weten ze wat grillen van vlees is! Heerlijk. De menukaarten mogen wel opgefrist worden, die zagen er rommelig en kreukelig uit. Let er ook op dat het servies en bestek dat je serveert geen gebreken vertoond. Gooi het gewoon weg. Staat zo armoedig. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk!
Sibertmeurs M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een restaurant waar we graag komen. Eerlijk en zonder opsmuk. Dit geldt ook voor de gasten en de inrichting. De ontvangst is hartelijk en ongedwongen
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk eten. Alleen duurt alles wel wat langer omdat ze maar met weinig werken. Maar dat maakt het eten weer helemaal goed
Mario K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben wederom heerlijk gegeten. Warme ontvangst en een gezellige en professionele bediening. Zeker aan te bevelen aan mensen die sfeervol en relaxed willen genieten van hun eten (en avond).
Dory S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en ruim voldoende, mocht er tekort zijn word netjes aangevuld.
Waren voor 2de keer. De bediening verliep iets vrolijker dan bij de eerste keer.
Komen zeker nog eens terug.