Bistro Lelystad

Voordelig
Erg kort
Jennichje .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voortreffelijk gegeten. We hadden het AH menu. Mooi opgemaakte gerechten. Zeer vlotte bediening door heel vriendelijke, voorkomende jonge dames
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Echt een leuk en gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten voor een leuke prijs. Vriendelijk personeel die je graag te woord staat en een gezellig decor. Echt een aanrader om hier te eten. We komen zeker nog eens terug.
Luukplomp .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Het eten was lekker
De bediening uitstekend
De tafeltjes zijn een beetje klein mag best wat groter
Voor de rest ben ik al een paar keer in het restaurant geweest en ga over twee weken daar weer heen
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Na een bezoek aan Bataviastad hier gegeten voor we terug naar huis reden. De buitenkant ziet er nog niet heel gezellig uit, beetje donker allemaal. Toch naar binnen gegaan en daar is de uitstraling al beter. Wel donker en veel hout, maar toch heeft het wel wat. Zowaar waren wij de enige die avond, komt anders nooit voor zeiden ze al. Wel snel bediend dus die avond. Eten was erg lekker. Broodje vooraf van de zaak is netjes, grilgerechten waren heerlijk. Biefstuk was heerlijk mals en mooi medium gebakken zoals aangegeven. Mixed grill was ook goed gelukt, varkenshaas ietsjes droog maar daarentegen was het lamsvlees heerlijk gekruid.
Garnering is apart en bestaat uit salade, aardappeltjes (beetje lauw/koud) en friet, welke gratis is bij te bestellen (mooie service!). Verder een uitgebreide kaart, maar goed uit te kiezen en prima personeel/service. Verder gratis parkeren voor de deur is altijd fijn.
Jack89 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Eten was perfect, ambiance enigzins gedateerd, reservering via IenS was niet doorgekomen. "dat werkt voor geen meter" was de opmerking van de uitbaatster. Gelukkig had ze nog 1 tafeltje vrij.
Saskiamoorman .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
heerlijk en ontspannen gegeten met een groep van 4. Alle door ons gekozen gerechten waren smakelijk bereid en zagen er voortreffelijk uit. Zeer vriendelijke bediening.
Info140 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Eenvoudige gerechten, maar goed van smaak.
Ik had gebakken mosselen vooraf, disgenote gebakken champignons. Vervolgens jagerschnitzel resp. Tournedos. Niets bijzonders, ook niets op aan te merken. De bediening bestond uit 2 personen, een voortdurend vrolijke man en een in eerste instantie wat norse dame die later wat bijtrok.
We zaten nogal krap, hetgeen makkelijk tot gewenste intimiteiten had kunnen leiden.
Stefanabels .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Leuke tent, goede sfeer en heerlijk eten, voor herhaling vatbaar er staat nog genoeg lekkers op de menukaart om te proberen, bediening ook vriendelijk en attent
Bosman1975 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Top tent, eerste keer hier voor ons 12 jarig huwelijk en een zeer geslaagde avond gehad, dit restaurant is zeer in balans betreft prijs kwaliteit en super vriendelijke service, wij komen hier snel weer terug. Hmmmm heerlijke gamba's
Krekeltjes .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Afgelopen week met 2 personen voor het eerst hier gegeten. Uit de niet zo uitgebreide kaart kozen we allebei hetzelfde. Vooraf gambastaartjes in knoflookolie, een tournedos en als nagerecht een panna cotta.
De gambastaartjes waren goed van smaak, maar werden opgediend in oude gammele pannetjes waarvan er een bij het het verschuiven van het pannetje spontaan afscheid nam van het handvat. Hoewel er maar 3 tafeltjes bezet waren kregen we hierna eerst het gerecht van een van de andere tafeltjes opgediend. Toen de tournedos werd geserveerd had deze zonder aanraking met welk bestek dan ook al last van overmatig bloedverlies. De groente was veel te gaar. De ijskoude panna cotta werd geserveerd in een glazen wekpotje voorzien van een stickertje "zaterdag".
Naast de tegenvallende gerechten zat het bestek onder de vingers en lagen er veel kruimels onder de glasplaten die op het middelste deel van de tafel lagen. Kortom een grote tegenvaller voor het sommetje van EUR 95 (inclusief 2 biertjes en 2 frisdrankjes). Voor ons geen Bistro Lelystad meer.
Elwin A.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
We waren hier al eens geweest en dat beviel toen goed. Een gezellige bistro, vlotte bediening.
Wij gingen dit keer alleen voor een hoofdgerecht, in mijn geval een Diamant Steak met pepersaus, medium gebakken met diverse groenten, salade en zowel gebakken aardappeltjes als frites. Deze steak was perfect.
Ongetwijfeld zullen wij nog wel vaker bij deze bistro komen, je voelt je er gelijk thuis.
Anco V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2013
Heerlijk gegeten met zijn tweetjes. Vooraf gevulde tomaat en Italiaanse salade. Hoofdgerechten Vegetarische schotel en ook de kogelbiefstuk was Top. Alle bijgerechten ook zeer smaakvol. Als toetje dame blanche. Al met al voor herhaling. Prijzen marktconform.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Vanavond hier de entrecote gegeten die prima was. Lekker frietjes erbij en alles voor een mooie prijs.

De bediening was goed, een jonge vent die alles in z'n eentje deed maar toch op tijd de drankjes kwam brengen.

Ik vond de locatie en het decor wat minder maar dat is misschien gewoon een kwestie van smaak, wel genoeg parkeerruimte voor de deur.
Elwin A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Geweldig lekker gegeten bij onze 'buren'. Lekkere entrcote en ... opgediend zoals gevraagd: rood. Ook uitstekende frietjes, gebakken aardappeltjes en groenten. Ook de drankjes werden goed verzorgd, dat is nogal eens anders.
Renée F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Heerlijk gegeten! Niet al te grote kaart, maar keuze genoeg en perfect bereid. Bediening is super, wijn is goed, zeker een aanrader!
Caroline U.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Eten kwaliteit en prijs is uitstekend...de sfeer erg gezellig en correct.
Eigenaar staat ook zelf in de keuken en in de bediening.
Wij hebben er al verschillende keren gegeten en alle keren waren top!

Het restaurant staat bovenaan op ons lijstje van heerlijk uiteten
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Verschillende keren heerlijk gegeten.
Een aanrader. Zeker als je een echte vleesliefhebber bent, van een goede sfeer houdt en van goede service.
Chovenkamp .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Vorige keer dat we hier waren heette het nog Flames. Blijkt een nieuwe eigenaar te zijn die hier een bistro in is begonnen. Leuke kaart zonder pretenties. Het eten is eenvoudig maar goed van smaak. Goede porties. Verwacht geen bijzondere dingen maar voor de standaard bistro gerechten kun je hier prima terecht.