Bistro Lelystad

Neringweg 254 8224 KK Lelystad Nederland Kaart
31-320220752

Over het restaurant Bistro Lelystad

De gezelligste bistro van Lelystad!
In het centrum gelegen aan een ruime parkeerplaats, vindt u dit sfeervolle restaurant, waar u kunt genieten van mooie wijnen, een ruim aanbod vlees, vis en vegetarische gerechten, die met veel passie worden bereid, en voor ieder budget! Tevens kunt u hier genieten van heerlijke seizoensgerechten, zoals mosselen, asperges en wild. Kijk eens op onze website voor het maandelijks wisselende 3 gangen keuzemenu voor maar _ 24,50 p.p.(www.bistrolelystad.nl).Ook bij ons verkrijgbaar: de bistro Lelystad dinerbon, die u ook via email kunt bestellen. Graag tot ziens!

Meer informatie over restaurant Bistro Lelystad

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro Lelystad

K K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Het eten was heerlijk, de drie verschillende gerechten voldeden volledig aan onze vewachtnigen. De bediening zeer professioneel en erg vriendelijk.. Een echte aanrader.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Het is hier heel goed eten .

Snelle en vriendelijke bediening,kan het iedereen aanbevelen.
Sjoukje R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Vlotte bediening in een gezellig restaurant!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Goede plek voor een etentje correcte bediening en snel ,leuke plek voor herhaling.
K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Eten verrukkelijk, sfeer heel gezellig, bediening goed en ook gezellig.
Alleen jammer dat we toch lang moesten wachten op ons eten.
Maar zeker voor herhaling vatbaar
M B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We komen er graag eten zo ook deze keer.
We hebben weerheerlijk gegeten en mooie wijn. Wij komen graag nog eens terug.
Het is zekereen aanrader om te gaan eten.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten, zeer attente en vriendelijke bediening! Wij komen zeker terug. :-)
G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten en voor een betaalbare prijs. De bediening was erg vriendelijk en snel, was ook wel redelijk rustig. Wij komen hier zeker terug, een echte aanrader!
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Een prima restaurant, we komen beslist terug.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Menukaart met voor ieder wat wils. De kwaliteit van producten en bereiding was prima. De sidedishes (2 x aardappelgerecht, salade, gekookte groenten) waren bescheiden in omvang maar konden kosteloos worden bijbesteld naar behoefte. Erg fijn aangezien er op deze wijze niets teveel op tafel wordt gezet en er dus ook niet teveel de vuilnisbak in verdwijnt! Met name de desserts waren zeer goed. De creme catalana die ik had was fantastisch en ook het zelfgemaakte bounty-ijs met chocoladesaus viel bij mijn tafelgenoot in de smaak.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
De bediening liet lang op zich wachten. Direct na het eten hoefden wij nog geen dessert maar toen wij enige tijd later nog een drankje en dessert wilden was de bediening te druk om ons op te merken. Meerdere keren geprobeerd de aandacht te trekken maar uiteindelijk zonder dessert vertrokken.

Vorige keer was de bediening prima dus ga er van uit dit even een mindere dag was!

Eten was heerlijk!
Emmy R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Was super gezellig vriendelijk personeel en mijn complimenten aan de kok alleen de soepstengel bij de tomatensoep was beetje oud en ik snapte die koek niet bij de mixed grill die vond ik ook wat minder maar verder heerlijk gegeten! En de prijs was ook top ; ) al met al een geslaagde avond en zeker de moeite waard!
Marcella P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heel gezellig en het eten is heel erg goed
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Prima eten en service
A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ik heb de juiste keuze gemaakt om bij jullie te komen eten, het was heerlijk,m'n zus en ik hebben echt genoten en komen zeker terug :), vrouwtje van het huis is zo vriendelijk en gezellig, ze geeft je een goed thuis gevoel, dat ik heel belangrijk vindt en dat het bij de hospitality hoort ! Dankjewel !!!
G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad met vrienden en heerlijk gegeten.voor herhaling vatbaar.
Vriendelijk ontvangen en de sfeer was heel goed.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk gegeten, wat aanpassingen gevraagd geen probleem, alles is mogelijk, Bij wachttijd redelijk ingevuld, klinkt negatief, maar was precies goed.
D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Wij werden zeer correct ontvangen en hebben heerlijk gegeten, gaan we zeker vaker doen. Voor een zakelijk of Prive etentje, beide kunnen. Zaak is gezellig ingericht en vriendelijke bediening en eigenaar.
W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
De sfeer was goed. De ons gekozen gerechten smalkelijk gepresenteerd en bijzonder lekker. Een vriendelijke gastvrouw, kortom een geslaagde avond
Ankie T.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Entrecote en asperges met zalm. Echt een aanrader! Dit is de derde keer dat wij hier gegeten hebben, elke keer een feestje.