Bistro Lelystad

Neringweg 254 8224 KK Lelystad Nederland Kaart
31-320220752

Over het restaurant Bistro Lelystad

De gezelligste bistro van Lelystad!
In het centrum gelegen aan een ruime parkeerplaats, vindt u dit sfeervolle restaurant, waar u kunt genieten van mooie wijnen, een ruim aanbod vlees, vis en vegetarische gerechten, die met veel passie worden bereid, en voor ieder budget! Tevens kunt u hier genieten van heerlijke seizoensgerechten, zoals mosselen, asperges en wild. Kijk eens op onze website voor het maandelijks wisselende 3 gangen keuzemenu voor maar _ 24,50 p.p.(www.bistrolelystad.nl).Ook bij ons verkrijgbaar: de bistro Lelystad dinerbon, die u ook via email kunt bestellen. Graag tot ziens!

Meer informatie over restaurant Bistro Lelystad

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro Lelystad

Peter H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Samantha R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk gegeten, top service. De biefstuk was erg goed klaar gemaakt, Ook de kipfilet was zeer lekker en veel! Zeker voor herhaling vatbaar!
j. V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Goed eten, niet duur, vriendelijke bediening en vooral ook rustig. Je kunt er een gesprek voeren.
Janny Z.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Hier weten ze wat grillen van vlees is! Heerlijk. De menukaarten mogen wel opgefrist worden, die zagen er rommelig en kreukelig uit. Let er ook op dat het servies en bestek dat je serveert geen gebreken vertoond. Gooi het gewoon weg. Staat zo armoedig. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk!
sibertmeurs M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk eten. Alleen duurt alles wel wat langer omdat ze maar met weinig werken. Maar dat maakt het eten weer helemaal goed
Mario K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben wederom heerlijk gegeten. Warme ontvangst en een gezellige en professionele bediening. Zeker aan te bevelen aan mensen die sfeervol en relaxed willen genieten van hun eten (en avond).
Dory S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en ruim voldoende, mocht er tekort zijn word netjes aangevuld.
Waren voor 2de keer. De bediening verliep iets vrolijker dan bij de eerste keer.
Komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Altijd goed. Lekker eten, vriendelijk personeel, sfeervol in gericht. Er wordt goed gelet op of nog genoeg patatjes/aardappeltjes en groente is en je mag onbeperkt daarvan bijbestellen. Ook drankaanvulling wordt goed bijgehouden. Wij komen er graag.
Martha A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten, zijn hier al regelmatig geweest en het was weer top, bediening goed eten goed zijn nu met familie geweest zodat zij ook kunnen mee genieten
V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima plek om lekker te eten. Op een van de koudste dagen van het jaar niet erg warm binnen. Het eten de bediening en de gezellihheid maken dat goed!
Sven S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Gezellig ingericht restaurant, maar de garderobe is erg klein waardoor mijn jas op de grond lag. Het eten is heerlijk, qua hoeveelheid had het voor ons iets meer mogen zijn. Wij komen hier zeker weer terug.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Zonder reservering binnengewandeld. De meeste tafels waren bezet, 2 grote groepen. Vanaf de bar werd aangegeven dat er achterin nog plaats was. Helaas niet naar de tafel begeleid. Gastheer was vriendelijk, gastvrouw niet. Eten was redelijk Garnituur niet overbemeten. Nagerecht redelijk.
W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Als wij uit eten gaan, dan gaan wij meestal naar De Bistro. Het restaurant is praktisch gelegen bij een grote parkeerplaats. De inrichting is gezellig en niet te groot. Het straalt een knusse omgeving uit. Het heeft een ruime keus aan gerechten, en deze zijn altijd bereidt met verse ingrediënten. Dat proef je dan ook goed. De maaltijden zijn van goede kwaliteit. Wij eten er altijd heerlijk. Zeker om aan te bevelen. Verstandig om te reserveren, vooral voor de vrijdag en in het weekend. Johan en Conny
Jeanet S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Gewoon gezellig en ongedwongen. Alles was goed verzorgt en het bestelde was erg lekker. Voorgerechten Slakken en Pathé met cranberry jam en geroosterde stukjes brood. Hoofdgerecht gegrilde eend en Schnitzel. Alles was met de bijgerechten voldoende voor 2. Wat wil je nog meer!
K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het was gezellig en goed en vriendelijk en lekker. Wij zullen er zeker nog meerdere keren naar toe gaan.
Ook zullen wij het aanbevelen bij vrienden en familie.
sibertmeurs M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prima.geen kouwe drukte. Plezierig.gezellig.mijn brouw en ikzelf hebben samen erg lekker gegeten. Het was mooi weer en het regende niet.
K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
We hebben met het collega's gegeten. We waren zeer enthousiast over het totale plaatje, kwaliteit van het eten, de sfeer en de service. Zeker aan te raden.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Prima restaurant, leuke vlotte bediening. Bij binnenkomst was het rustig, maar een groot gezelschap maakte het levendiger; zeker niet storend.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wij vriendinnen hebben van een sfeervolle gezellige avond genoten. Zeer vriendelijke, en vlotte bediening , werkelijk alle gerechten zijn met passie bereid, Een zeer rijkelijke varriatie op de menukaart.
Zowel de keukenbrigade en bediening van Restaurant Bistro Lelystad bedankt voor de culinaire beleving.????Top ???? Wij raden het een ieder zeker aan om naar deze Bistro te gaan.