Bistro Lelystad

Neringweg 254 8224 KK Lelystad Nederland Kaart
31-320220752

Over het restaurant Bistro Lelystad

De gezelligste bistro van Lelystad!
In het centrum gelegen aan een ruime parkeerplaats, vindt u dit sfeervolle restaurant, waar u kunt genieten van mooie wijnen, een ruim aanbod vlees, vis en vegetarische gerechten, die met veel passie worden bereid, en voor ieder budget! Tevens kunt u hier genieten van heerlijke seizoensgerechten, zoals mosselen, asperges en wild. Kijk eens op onze website voor het maandelijks wisselende 3 gangen keuzemenu voor maar _ 24,50 p.p.(www.bistrolelystad.nl).Ook bij ons verkrijgbaar: de bistro Lelystad dinerbon, die u ook via email kunt bestellen. Graag tot ziens!

Meer informatie over restaurant Bistro Lelystad

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro Lelystad

sibertmeurs M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prima.geen kouwe drukte. Plezierig.gezellig.mijn brouw en ikzelf hebben samen erg lekker gegeten. Het was mooi weer en het regende niet.
K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
We hebben met het collega's gegeten. We waren zeer enthousiast over het totale plaatje, kwaliteit van het eten, de sfeer en de service. Zeker aan te raden.
V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Prima restaurant, leuke vlotte bediening. Bij binnenkomst was het rustig, maar een groot gezelschap maakte het levendiger; zeker niet storend.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wij vriendinnen hebben van een sfeervolle gezellige avond genoten. Zeer vriendelijke, en vlotte bediening , werkelijk alle gerechten zijn met passie bereid, Een zeer rijkelijke varriatie op de menukaart.
Zowel de keukenbrigade en bediening van Restaurant Bistro Lelystad bedankt voor de culinaire beleving.????Top ???? Wij raden het een ieder zeker aan om naar deze Bistro te gaan.
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Prima tentje om met vrienden een hapje te gaan eten. Geen hoogstandjes, maar gewoon een plek om even bij te praten. De huidige waardering 9.0 op Iens is mijns inziens wel erg hoog
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Met mijn dochter gezellig wezen eten en het heeft ons prima gesmaakt.
Twee minpuntjes: 1)De hoofdmaaltijd werd gebracht terwijl er ook soep besteld was. De soep dus maar overgeslagen. 2) Bij het heerlijke dessert ijs lag een soeplepel (ipv een dessertlepel) waarmee we het ijs hebben opgegeten.
Van beide punten iets gezegd waarvoor excuus is aan geboden.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Op onze trouwdag een heerlijk verzorgde avond gehad. Bediening was uitermate goed en vriendelijk. Dus met andere woorden een perfecte avond gehad.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten.. Als van ouds. Gezellige Sfeer. Een hele goede aanrader!!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zaterdagavond wezen eten, en het was heerlijk.

Er is ruime keuze, het is een rustige ontspannen sfeer, je krijgt voldoende aandacht, en het belangrijkste: het eten is erg lekker!
ruchira H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Gezellig knus leuk restaurant.
Heerlijk eten, goede service en leuke personeelsleden.
We zijn er paar keer geweest, maar we komen nog zeker weten weer terug.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig restaurant, wat redelijk vol zat.
Kwaliteit van het eten was zeer goed.
De wachttijd tussen de gerechten was wat aan de lange kant, maar omdat wij met 4 personen waren was dat niet storend.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten.
prettige sfeer en vriendelijke bediening. We liepen langs deze zaak na een dagje winkelen en heb online geboekt. Hij was nog niet open. Goede keuze geweest.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Aan het restaurant heeft het niet gelegen, maar mijn ergernis gaat deze keer uit naar IENS. Het is nu al de 2e keer dat mijn reservering via uw organisatie mislukt. Ik heb afgelopen woensdag 13.09 gereserveerd voor vrijdag 15 09. Ruim op tijd dus. Nu blijkt dat mijn reservering door u niet of te laat werd doorgestuurd naar het restaurant.
Toen ik 15.09 belde om de aankomsttijd te verschuiven wist men daar (nog) van niks. Jullie hebben een goed werkende website en doen dit dus kennelijk niet voor het eerst. Het wordt tijd dat aan deze kwestie zo spoedig mogelijk aandacht wordt besteed, want het wekt niet alleen ergernis bij de klant maar zeker ook bij de restaurateur die eigenlijk een beetje 'voor paal staat'. Zorg dat de reservering direct wordt doorgegeven aan het restaurant. Met de huidige communicatie mogelijkheden moet dat toch niet moeilijk zijn.
Cindy18 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ik was met 2 vriendinnen in de stad Lelystad en bij Bataviastad gaan shoppen. We moesten nog ergens eten, maar wisten niet waar. 1 van mijn vriendinnen keek op haar telefoon en kwam op dit restaurant. Heel veel keuze. We hadden voor de zekerheid gereserveerd om 17.00. Toen wij kwamen, was het nog hartstikke leeg. We konden nog zelf een plekje zoeken. We kregen gelijk een mandje brood met kruidenboter. We namen alle 3 een voorgerecht en hoofdgerecht. Mijn vriendinnen namen allebei een tomatensoep en namen als hoofdgerecht Kip caprese en Varkenshaas. Ik nam zelf Gebakken mosselen en Surf en Turf. We hebben alle 3 zitten te smullen! De bijgerechten waren ook heel erg lekker. Ik nam lekker de aardappeltjes en 1 van mijn vriendinnen nam de frietjes (die vond ik zelf iets te normaal). Met diezelfde vriendin hebben wij een dame blanche gedeeld. Ook prima!

Toen wij ondertussen met de voorgerecht, werd het drukker. Maar dat betekende niet dat de service slechter werd. Nee, ze namen zelfs tijd om een foto te maken. Terwijl we dat nog niet eens hadden gevraagd.

Dus kortom, lekker eten en goede service! Als ik weer in Lelystad ben, ga ik zeker weer hier eten...
jennichje K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voortreffelijk gegeten. We hadden het AH menu. Mooi opgemaakte gerechten. Zeer vlotte bediening door heel vriendelijke, voorkomende jonge dames
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Echt een leuk en gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten voor een leuke prijs. Vriendelijk personeel die je graag te woord staat en een gezellig decor. Echt een aanrader om hier te eten. We komen zeker nog eens terug.
luukplomp .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Het eten was lekker
De bediening uitstekend
De tafeltjes zijn een beetje klein mag best wat groter
Voor de rest ben ik al een paar keer in het restaurant geweest en ga over twee weken daar weer heen
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Na een bezoek aan Bataviastad hier gegeten voor we terug naar huis reden. De buitenkant ziet er nog niet heel gezellig uit, beetje donker allemaal. Toch naar binnen gegaan en daar is de uitstraling al beter. Wel donker en veel hout, maar toch heeft het wel wat. Zowaar waren wij de enige die avond, komt anders nooit voor zeiden ze al. Wel snel bediend dus die avond. Eten was erg lekker. Broodje vooraf van de zaak is netjes, grilgerechten waren heerlijk. Biefstuk was heerlijk mals en mooi medium gebakken zoals aangegeven. Mixed grill was ook goed gelukt, varkenshaas ietsjes droog maar daarentegen was het lamsvlees heerlijk gekruid.
Garnering is apart en bestaat uit salade, aardappeltjes (beetje lauw/koud) en friet, welke gratis is bij te bestellen (mooie service!). Verder een uitgebreide kaart, maar goed uit te kiezen en prima personeel/service. Verder gratis parkeren voor de deur is altijd fijn.
jack89 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Eten was perfect, ambiance enigzins gedateerd, reservering via IenS was niet doorgekomen. "dat werkt voor geen meter" was de opmerking van de uitbaatster. Gelukkig had ze nog 1 tafeltje vrij.
saskiamoorman .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
heerlijk en ontspannen gegeten met een groep van 4. Alle door ons gekozen gerechten waren smakelijk bereid en zagen er voortreffelijk uit. Zeer vriendelijke bediening.