Bistro Le Steak

Meer informatie over restaurant Bistro Le Steak

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Vvdwolf .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Een Amerikaanse sfeer in dit gezellig restaurant. Met veel aan de muur en aan het plafond. Een letterlijk grote kaart met zeer veel keus. We hebben inmiddels veel van hun kaart geprobeerd en iedere keer is de kwaliteit top! Echt bistro eten. Heerlijke steaks, ribs en surf and turf en gamba's. Grote eter als tafelgenoot die mixed grill XXL bestelde. Heel veel vlees, hij kreeg het op, maar kreeg wel een doggy bag om het mee te nemen. Stukje US in Berg en Dal. Vlees en vis worden geserveerd met aardappeltjes, frites en groenten, echt goed.
Fijn parkeren.
Maar 1 verbeterpuntje. De service is zeer vriendelijk en verdiend een 9. Alleen doordeweeks staat manlief in de keuken met assistent en vrouwlief doet het restaurant. Zij is zeer gastvrij en klantvriendelijk. Maar als het druk is moet ze alles alleen doen. Dan duurt het te lang voordat drankjes, eten afgeruimd is en rekening komt. Zeker als je binnenkomt kan het lang duren voordat de drankjes worden opgenomen en gebracht en idem met eten. Dat is jammer, want als er meer personeel is, is dit een aanrader.

Toetjes zijn lekker maar in verhouding met eten petitterig.
Corry D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zaterdag weer eens gezellig met elkaar gegeten bij bistro le-steak en zoals gewoonlijk weer heel gezellig en heerlijk eten. Iedere keer probeer ik iets anders en altijd is het goed. Wij blijven dus ook altijd komen, ik zou dus zeggen tot volgende keer maar weer. Groetjes van heel tevreden gasten.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Vanavond hier gegeten met ons gezin met kinderen. Voorgerecht was wat smaakloos. Moesten lang wachten op het hoofdgerecht. We waren al 2 uur binnen voordat we eindelijk het hoofdgerecht kregen. Dit viel ook wat tegen, waarschijnlijk is het toch wat snel in elkaar gezet in de keuken. Mensen die later als ons binnenkwamen kregen hun hoofdgerecht eerder. Ons bestelde medium gebakken vlees wat meer tegen het rauwe aan. Geen toetje meer genomen, alhoewel ik dit wel vind horen bij een gezellig avondje eten. In het verleden hier wel prima gegeten, maar na vanavond komen we er niet meer terug. Prijs kwaliteit is te groot verschil.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
18 december 2015

Bij binnenkomst duurde het even voordat er iemand aan je tafel kwam. Uiteindelijk kwam er toch iemand om het drinken op te nemen. Mensen Die later binnen kwamen werden zelfs eerder geholpen
Toen duurde het weer zeker 20 minuten voordat we de menukaart kregen....of laat ik zeggen kregen nog net niet naar ons toe gegooid. De vrouw van de bediening had volgens mij erge slechte zin want ze was alles behalve vriendelijk. Het duurde daarna weer eens 20 minuten dat ze het eten op kwam nemen. Vervolgens werd ons eten aan de verkeerde tafel bezorgd waarop we weer opnieuw moesten wachten. En naar ons gevoel was dat het eten wat bij de verkeerde tafel was bezorgd....tien minuten later bij ons op tafel stond. De mixed gril was erg karig. Drie kleine stukjes en de sparerib ook nauwelijks te vinden. Al met al een zeer trieste avond.... met tal van excuses....maar zelfs geen glas drinken als compensatie. Ronduit slecht!!!!!!
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Samen met vrienden, Goede prijs kwaliteit, leuke atmosfeer, vriendelijke bediening, kwamen alleen een paar handen tekort toen wij er waren, maar dit werd van te voren gezegd. Gezellige avond gehad.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Afgelopen zaterdag 19 september 2015 om 20:00 gereserveerd. Super gezellige accommodatie.
De ontvangst is prettig, de bediening uitstekend. Wij hebben daar prima gegeten, zeer goed voorgerecht, en het hoofdgerecht redelijk tot goed.
Leuke bistro, sfeervol en gezellig dus. De prijzen zijn naar ons idee prima.
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Wat een leuk restaurant we hebben hier met een grote groep (14 personen) heerlijk gegeten, we zijn allemaal begonnen met een voorgerecht we konden hier eigenlijk kiezen wat we zelf wouden of we nou een warm of een koud gerecht geserveerd wouden krijgen het was mogelijk, als we iets van het gerecht afwouden of juist iets daarbij dan was dit geen enkel probleem zeer vriendelijk personeel dat geregeld langs komt om te vragen of het allemaal voldoende is of gewoon om een gezellig praatje te maken als het hiertoe komt. Aangekomen tot het hoofdgerecht kregen we allemaal een zeer lekker stuk vlees of Vis (ZEETONG een echte aanrader!) de vis of vlees waren ook meer als voldoende vlees om je maag mee te vullen het personeel kwam wederom langs om te vragen hoe het met het eten gesteld was en of alles naar wens is, de bijgerechten worden geserveerd in kleine bakjes (sla, aardappels, friet en warme groenten) als we dit niet voldoende hadden mog dit altijd kosteloos worden bij besteld! Kortom we hebben heerlijk gegeten en een top avond gehad. Aangekomen bij het toetje namen twee van ons de XXL sorbet maar daar kregen we wel iets wat echt een aandenker is geworden als we de volgende keer weer uiteten gaan met vrienden en familie zullen we zeker weer kiezen voor de Bistro Le Steak in Berg en Dal! Het decor zie ik op deze site veel mensen over klagen eveneens over het personeel zowel het decor als het personeeel zijn top! We hebben een fijne avond gehad! En nogmaals we zullen zeker terug keren Bistro bedankt!
Mvm .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Gisteravond samen met mijn man bij bistro Le Steak gegeten. Een heerlijk nostalgische inrichting, waar je ogen tekort komt om rond te kijken. Dit is niet oubollig, maar je moet wel een beetje van nostalgie houden.
Het eten was prima, de tournedos heerlijk mals en met zorg klaargemaakt. De bijgerechtjes netjes in kleine schaaltjes en alles prima van smaak en lekker warm geserveerd.
Kortom, we hebben hier gezellig getafeld en heerlijk gegeten! Als we in de buurt woonden zouden we vaker komen!
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Hier tijdens ons verblijf in Berg en Dal gegeten. Vooraf de recensies gelezen waardoor we in eerste instantie aan het twijfelen zijn gebracht. Er staan hele goede maar ook hele slechte scores tussen. Gelukkig troffen wij de goede dag. Een vriendelijk welkom en ondanks dat we niet gereserveerd hadden, konden we meteen een tafeltje bij het raam krijgen. Zeer uitgebreide grote menukaart, met ruime keuze vlees en vis gerechten. Ondanks dit, wilde ik een combinatie van kip en wok groenten. Dit bleek geen probleem. Het liefst zou ik hier rijst bij gegeten hebben, maar dat was er helaas niet, in plaats van patat of gebakken aardappel kon ik wel een gepofte aardappel bestellen. De porties waren zeer ruim en de patat, sla en warme groenten kwamen netjes in losse bakjes op tafel. De bediening was gezellig en vriendelijk.
Alexander N.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Als je mag kiezen waar je wilt eten, raden we aan om verder te kijken. Dit 'restaurant' (als je het zo mag noemen - zelfs de dressing lijkt uit een fles te komen*) moet veel veranderen, wil het aantrekkelijk worden om te dineren.

De inrichting lijkt op dat van een kringloopwinkel. Erg druk en rommelig. Kom je te vroeg of zonder reservering, moet je staand wachten (in ons geval zo'n 25 minuten). Na een lange tijd te hebben gewacht, konden we eindelijk aan tafel. Om van de vele gerechten te kunnen genieten, besloten wij om de proeverij te nemen (een verzameling van koude- en warme voorgerechten). Je hebt er zelf niets over te zeggen en je laat je dus over aan de fantasie van de kok, die in ons geval fantasieloos was. Behalve de carpaccio (waar we expliciet om gevraagd hadden), lag er niets op het bord wat ook maar een beetje typerend was voor een bistro. Ook apart was dat het gerecht een verrassing is, waar door de bediening helemaal niets over uitgelegd werd.

Na deze teleurstelling, kozen wij voor de mixed grill. Deze werd geserveerd met lauwe slappe friet en een bakje salade waarover een scheut dressing was gegooid die zo uit de winkel kan komen*. De hoeveelheid vlees was voldoende. Helaas had de bediening niet gevraagd hoe de gaarheid van het vlees moest zijn en leek het erop dat de biefstuk de grill enkel lichtjes getoucheerd had. Gelukkig werd op verzoek het stuk vlees wat verder doorgebakken.
Omdat we geen geld wilden verspillen aan een toetje van soortgelijke kwaliteit, hebben we deze maar overgeslagen.

Door de vele extreem hoge waarderingen op Iens.nl (9 en 10) hadden wij voor deze bistro gekozen. Altijd fijn dat er mensen zijn die hier hebben genoten, maar wil je zeker zijn van een succesvolle avond, wees dan gewaarschuwd.
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Een restaurant waar je heel lekker kunt eten en gezellig kunt zitten. Bediening is vriendelijk. Prima prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader
Aroos1204 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Een heel gezellig restaurant, ook om eens met de familie naar toe te gaan.
Wij zaten met z'n 2-en bij de gezellige open haard.
De bestelling was verkeerd begrepen, maar dit werd direct hersteld toen we het verkeerde gerecht voorgeschoteld kregen.
De bediening is zeer vriendelijk en attent. We duurt het wachten tussen de verschillende gangen iets te lang. Dit is dus een verbeterpuntje. Verder niets aan te merken op dit gezellige restaurant.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
In een woord fantastisch, bediening, eten en zoals een steakhouse er uit moet zien zo is deze dan ook.
Ondanks dat wij via socialdeal een menu hadden echt een top avond afgeleverd, heerlijk vers brood met diverse sausjes, daarna een heerlijke eigen gemaakte tomaten soep en toe een duo vlees van echte biefstuk ( en die was heerlijk mals) en een heerlijk stuk van de varkenshaas, dit alles geserveerd met 3 verse warme groenten, gebakken aardappeltjes ( geen parijser, dus echt) en heerlijke frites, en daarbij nog eens een heerlijke salade. Aanvullend hebben we een dameblanche, met heerlijke echte slagroom, en ook warme chocolade ( geen nep).
Dus een aanrader, wij gaan in ieder geval binnen kort nog een keer.
Het enige minpuntje was dat er geen muziek was zoals belooft.
L. H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Verscheidene malen hier gegeten maar de kwaliteit laat te wensen over. Met een grote groep gegeten maar alle biefstukjes zagen er anders uit en de wensen van de eters waren niet meegenomen. Rauw kreeg doorbakken, Medium kreeg rauw. Rommeltje dus. Ik hoorde dat het ligt aan welke kok er in de keuken staat ! Dat zou toch echt niet moeten kunnen. Verder veel lawaai als het druk is.
Als u op 4 November bij ons gegeten heeft met een groep, dan spijt ons dit ten treuren, maar wij hadden geen groep op 4 November in de agenda staan, heeft u idd bij ons gegeten of bij Bistro Le Steak Bennekom. Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen en vragen naar Marcel.

Mvg, Bistro Le Steak
Igroa .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Uit eten bij le steak met het hele gezin is ons goed bevallen. Bij aankomst konden wij de auto opzij van het restaurant op eigen terrein parkeren. Bij binnenkomst werden wij gastvrij ontvangen ( we hadden gereserveerd), het zat al lekker vol en werden naar onze tafel gebracht. Begonnen met heerlijke carpaccio vooraf vervolgd door een steak vol heerlijk vlees ( kan niet anders dan vers van de slager) bij het eten kregen wij volop groente en zelf gemaakte friet. Als toetje een dame blanche en cappuccino na. De aankleding is persoonlijk maar voor ons gewoon gezellig. Voor ons gezin een gelegenheid om zeker naar terug te gaan. Bedankt team Le Steak, tot ziens
Mutjag .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Heerlijk eten en lekker broodje met sauzen/boter vooraf.
Smakelijke toetjes en koffie.
De enige opmerking is, het is niet makkelijk om een (tweede of meer) drankjes besteld te krijgen.
Die muziek meneer mag ook wel achterwege blijven (sluipt een beetje om je heen) eng! Wij komen hier elk jaar, als toerist , enkele malen en vinden het er prettig en lekker. Vriendelijke bediening!
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Het vlees bij Bistro Le steak doet zijn naam eer aan, vlees is de hoofdmoot!
prima, ook hulde voor de presentatie van de lekkere patat, het doet het altijd goed zo´n puntzak op tafel!
Tijdens onze aanwezigheid werd er een verjaardag gevierd (buiten) dat verhoogde de sfeer het was er supergezellig, en de jarige werd bezongen en met een extra attentie verrast.
Leuk om daar aan te denken, kortom een gemoedelijke sfeer, gezellige bediening, voor de vleesliefhebber een aanrader!
Ook zeer attent dat mijn verloren gewaande mobiel netjes voor mij bewaard wordt zodat deze opgehaald kan worden door familie wonende in Berg & Dal. bedankt!
Peter1958 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Bij binnenkomst leek het of ik op de set van Swiebertje terecht gekomen was de winkel van malle Pietje. Inrichting is een allegaartje van stijlen of gebrek aan stijlen door elkaar. Het eten was matig tot slecht. De groenten waren smakeloos en zagen er volstrekt onappetijtelijk uit.
De mixed grill bestond uit een erg kleine kam spareribs en een pen met een stukje kogelbiefstuk (zeer doorbakken) een stukje varkenshaas en een stukje kip. Prijs € 18,50. Gebakken aardappeltjes waren erg vet en papperig. Als dessert de chocolademousse genomen. Smaak was aardig presentatie niet okay. De vorm van de drie "bolletjes" riep bij mij associaties op die ik, omwille van het behoud van uw eetlust , niet voor publicatie geschikt acht. Kortom niet voor herhaling vatbaar. Bediening was niet primair gericht op alle klanten waardoor het wachten op drankjes langere tijd in beslag nam.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
We waren 3 nachten in hotel in berg en dal.. jaaa we hadden de 1ste dag zo super lekker gegeten hier..echt fantastisch. .je proeft dat alles lekker vers is .zoveel keus op de kaart. .en alles heel verzorgd geserveerd. en die versgemaakte patat. .heerlijk!! .De bediening was ook echt super gezellig en vriendelijk ..en goed bezig met hun vak. .we hebbe alle 3 de avonden buiten gezeten op het sfeervolle terras.. echt jammer dat we niet direct in de buurt wonen. .anders had ik er regelmatig heen gegaan!! Echt volgend ons verdiend deze bistro..restaurant een hele dikke 10!!
Moonpool .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
De verhouding tussen vlees en groenten/frietjes was - ook voor een bistro - teleurstellend. De groenten waren lauw en smakeloos het was opgewarmd en uit gedroogd. Verder was het eten wel oké (vooraf garnalenkroketjes en champignonpannetje, hoofdgerecht vispannetje) maar niet bijzonder.
Een open keuken is leuk maar gebruik de afzuiging (oud frituurvet ruikt niet lekker).
Het interieur was rommelig, kleine entree met geïmproviseerde kapstokken, tafels te dicht op elkaar, stoffige en vettige prullaria aan het plafond. De toetjeskaart (gelamineerd A4-tje) mag wel een keer goed worden afgenomen met een doekje.
De bediening was te amicaal. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.