Bistro La Route

1823-A De Schans 8231 KB Lelystad Nederland Kaart
31-320221818

Over het restaurant Bistro La Route

Biologisch en duurzaam in de polder

Aan het knusse pleintje van Lelystad kun je niet om La Route heen. De vriendelijke bediening lijkt je te bedienen in je eigen woonkamer of eigen terras. Met de gerechten gaan ook de wanddecoraties mee met het seizoen. Heel veel waarde hecht La Route aan duurzaamheid; er worden gebruik gemaakt van biologische producten, zoals de zelfgemaakte locale frieten en appelmoes.

Meer informatie over restaurant Bistro La Route

5 minuten lopen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Bistro La Route

Robert H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Nog nooit in ons leven zo slecht gegeten als hier (we gaan gemiddeld 2 keer per week uit eten, dus we weten echt wel wat goed of slecht is.) Wij snappen werkelijk waar niet waar al deze goede recensies vandaan komen.

Eerst de drankjes: een biertje rook naar verrotte eieren en smaakte tevens naar zeepsop. Mijn tafelgenoot was door de drukte vergeten door te geven dat ze een noten allergie heeft. Bediening werd boos dat ze nu een gerecht moesten weggooien. De rest van de avond werden we genegeerd. Met afrekenen stond het teruggestuurde voorgerecht 2x op de rekening! Zo klantonvriendelijk.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegetenen echt ruim voldoende. Gezellige sfeer en goede bediening
Wilco H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Ik woon niet in Lelystad, maar als ik er weer kom wil ik weer hier eten. De hertenbiefstuk was fantastisch.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
De eerste keer in deze bistro gegeten, maar zal zeker niet de laatste keer zijn.
Echt heerlijk gegeten (eendenborstsalade, kalfslever met garnituur en ijs toe). één persoon had liever geen ijs bij het nagerecht omdat dat haar soms opbreekt, daar werd zonder moeilijk doen een oplossing voor gegeven.
Tel daar ook nog even het gastvrije personeel bij op en je hebt, zoals wij hadden, een topavond.
K M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hadden online gereserveerd voor 3 personen. Toen we daar aankwamen bleken ze volgeboekt te zijn. Ze was vergeten om online reserveringen te checken. Foutje sorry...
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Een veradening om hiet te eten. Uitstekende kwaliteit voor een redelijke prijs. Martin Gaus en vrienden. Komen her met plezier terug.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het eten was goed en super lekker, maar ik heb het wel eens beter gehad op deze locatie. Sfeer en bediening was verder weer heel goed, als altijd!
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben weer lekker en gezellig gegeten. Bij ontvangst was de tafel omhoog gezet i.v.m. de rolstoel die mee was. Reina rekende op anderen met rolstoel. In een handomdraai stond de tafel weer op niveau.
Het is fijn dat ook menu's voor kleine eters op de kaart staan.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Kom er al 27 jaar zo nu en dan, nog nooit tegengevallen. Altijd gezellig, relaxed, en een heerlijk diner vriendelijk geserveerd!
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
gewoon heerlijk gegeten, lekkere wijn, goeie vriendelijke bediening. Wachttijd is precies goed tussen de gangen.
en lekker gewoon voorgerecht, hoofdgerecht, toetje kiezen; niet van die ingewikkelde procedures!
Aan te raden restaurant.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We kwamen speciaal voor het aspergegerechten. Aspergesoep met stukjes paling en een heerlijk hoofdgerecht met asperges. Goed verzorgd!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Eten was goed bediening helaas minder. Niet meedenkend. 3 desserts in het menu waarvan er 1 was gevallen het was dus niet mogelijk en ander dessert uit te zoeken.
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Hebben net heerlijk gegeten. Super. Voor herhaling vatbaar
Deborah S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Lekker gegeten, prima bediening. We waren op een donderdagavond, in eerste instantie zaten we alleen maar gelukkig werd het later wat drukker. We komen nog een keer terug voor de coq au vin!
Nikky H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Vanavond zoals altijd heerlijk gegeten!! Gezellige sfeer en lekker eten voor een betaalbare prijs. Tonijn steak is echt een aanrader. En als vooraf natuurlijk de bekende slakken... Tot snel weer
s peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Top moment altijd, aandacht voor de klant en goede kwaliteit. Werkelijke gastvrouw.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een heerlijke avond uit met fantastisch eten.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Hele fijne valentijnsavond gehad, alles was sfeervol en leuk versierd en het eten was echt super lekker! De ossenhaas was heerijk mals en de cognacsaus zeer lekker.
sharon S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Bistro La Route is een Leuk en lekker restaurant. Je kan hier heerlijk en goed eten tegen een eerlijke prijs. Er is altijd een seizoensmenu en op kaart is ook voldoende keuze. Wij komen hier vaker en altijd met plezier. Ook voor grotere gezelschappen voor bijvoorbeeld het vieren van je verjaardag of een reünie kan je hier prima terecht.
Hermien G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
we hebben heerlijk genoten van een sharing dish die we in overleg met de bediening hebben gecreëerd.
super avond gehad top top top