Bistro La Marmite

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Longhage .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten in La Marmite. Genoten van de heerlijke tajines van de chef (ik had de lams tajine, mijn vrouw vis). Kok praat met passie over zijn keuken. Ook de voorgerechten waren lekker, gamba's met heerlijk gekruide verse groentjes, marokaanse soep Harari was lekker pittig gekruid.
Wij komen hier zeker nog terug. Naast de marokaanse keuken heeft het restaurant nog een kleine kaart met gangbare gerechten als sate, shnitzel met frites, deze hebben wij niet geproefd. Ik zou jullie de marokaanse specialiteiten van dit restaurant zeker aanbevelen !
Wimdejong .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Toevallig een keer binnengelopen vanwege de goede verhalen die de laatste tijd de ronde dezen over deze bistro. Couscous met vis en couscous met lamskoteletten besteld. Smaakten beiden prima. Kok kwam nog uitleggen wat er allemaal in de bijbehorende bouillon was verwerkt. Hoewel het aan de buitenkant , mede vanwege de combinatie met de friture, niet zo uitnodigend uitziet, kan deze bistro toch echt als een aanrader worden beschouwd. Gaan zeker nog een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
De eerste keer vorig jaar in december toevallig kennis gemaakt met dit restaurant en was super. Op aanraden van de chef heeft mijn vriendin het hertenkalf genomen en ze vond dit superlekker, omdat ik zelf niet zo van wild hou heb ik de scampi's genomen en die waren subliem.
Nu terug geweest voor de aspergemenu en is zeer goed meegevallen. Super lekker en prijs/kwaliteit top
Computeraki .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2013
Dramatisch eten, aangebrande schnitzel, friets met de versheid die leek op kartonpapier en en veel te zoute spaghetti. Mijn hemel wat slecht. De eigenaar bood een gratis drankje aan als compensatie voor de schnitzel, maar weigerde vervolgens een al besteld drankje van de rekening te halen. Een bistro gecombineerd met een frituur, we hadden het kunnen weten.