Bistro La Frontiere

/A Chaamseweg 54 5111 VM Baarle-Nassau Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro La Frontiere

Herman S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
na een teleurstellende ervaring enige tijd geleden op uitnodiging weer eens wezen eten in deze bistro. De uitstraling was onveranderd, het terras een aanfluiting, de bediening prima en vriendelijk.
De kaart was nog hetzelfde als vorige keer ( 2013 ) dus niet erg vooruitstrevend . Zo was ook het eten. Deze keer was de smaak goed, zoals je mag verwachten in dit soort ouderwetse restaurants.
Al met al was het gezellig, mede door het gezelschap waarmee we waren.
Het wordt tijd dat de eigenaar/chef wat aan vernieuwing gaat doen.
Emlies .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
In een oude leerlooierij uit 1880 is deze bistro gesitueerd. De buitenkant is niet spectaculair, maar binnen is de ruimte sfeervol ingericht. Toen wij er waren was de bezetting 23 personen. 1 serveerster bediende iedereen. Met drank, voedsel, koffie en wat je maar wilt. Alles heel vlot. Wij hebben gekozen voor het all-in-vega-menu. € 29,75. Echt all in, dus je kon net zoveel drinken als je wilde. Niet alle sterke drank zit bij de prijs in, maar wel bv. witte of rode port. Voor bijzondere biertjes of gedestilleerd moet je betalen. Het menu is ruim voldoende. Een 3 gangen menu waarbij je ruime keus hebt bij de verschillende gangen. Wij hadden een lekker voorgerecht met warme geitenkaas. Hoofdgerecht: courgette met brie en ratatouille en mijn man vega pasta met kaas en bieslook saus. Dessert: grote bol chocolade ijs met vanille-ijs binnen in overdekt met cacao en slagroom en mijn man, sorbet van moccaijs overgoten met baileys en koffie en slagroom. Al met al zeer geslaagd. Wij kunnen natuurlijk niet over de andere gerechten oordelen, ook niet over het all-in vlees menu. Bij het voorgerecht hadden we een lekkere zoete witte wijn en bij het hoofdgerecht een goede rode wijn. Op de hoeveelheid wijn in de glazen werd beslist niet bezuinigd. We hadden aan die twee glazen meer dan genoeg. En tot slot koffie toe. Al met al een geslaagde avond.
Brietjeeeee .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Regelmatig al in dit restaurant geweest. Telkens is het weer super lekker. Een leuke a la carte kaart met diverse keuze van kikkerbillen en escargots tot een oerhollandse biefstuk. Ook de prijzen zijn goed. A la carte heeft gemiddelde prijzen, maar ze hebben ook een maandelijks wisselend meerkeuze menu met drank inbegrepen voor maar €29.75 pp. Geen geld dus!
De bediening is altijd vriendelijk en werkt hard om u een gezellig en goed verzorgt diner te geven.
Het is een gezellig pand met atuhentieke inrichting. Heel gezellig!
L. D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Afgelopen zomer (augustus) met 4 personen hier gedineerd. Zeer klassieke kaart voor prima prijzen. Verwacht hier geen verrassende combinaties of culinaire hoogstandjes, maar een typische bistro. De wijnkaart is overigens treurig voor een bistro en ga hiermee aan de slag. Zo ook met het triestig ogende terras. Vriendelijke bediening en het decor binnen is zoals het is, maar past uitstekend bij het concept.
Fam. de Weerd
Lukevs .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Vandaag gegeten bij dit restaurant. aardige mensen,die hun best deden.
Voorgerecht carpaccio werd geserveerd opmeten bedje van sla.. Ijsbergsla .. Dus niet van deze tijd,terwijl er zoveel mooie slavorken zijn die beter passen bij dit gerecht. Daarna snitsel ,die was zeer matig . Al met al niet best
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Leuk dorpsrestaurant in een oud, gerenoveerd gebouw. Niets aparts, maar gewoon uiteten voor een schappelijke prijs. Vrij standaard kaart met biefstuk (wel paard!), entrecote, varkenshaas, sliptong, tongrolletjes e.d. maar daarnaast ook een T-bone en tarbot op de kaart. Weliswaar een hele kleine tarbot, maar toch. De zaak zat deze avond aardig vol, maar de bediening kon het prima aan. Naar mijn idee was de keuken een beetje onderbezet, want we hebben ongeveer een uur op de voorgerechten moeten wachten. Dan maar een flesje wijn nemen. Op de 'wijnkaart' staan 3 witte en 3 rode wijnen. Aangezien de meesten wit wilden drinken, bestelden we een fles Sauvignon Blanc. Met 6 personen die wit drinken is zo'n fles na 1 rondje op. Dus bestelden we een 2e fles. De bediening vertelde erbij dat dat dan meteen de laatste fles was die op voorraad was. Oei! En hoe zat het dan met de Pinot Blanc, die als tweede op de wijnkaart stond? Ze ging even de voorraad checken en kwam terug met een ontluisterende mededeling: Van de Sauvignon was er dus nog maar 1 fles, van de Pinot nog 2 en van de 3e wijn ook maar 1 fles. Goeie inkoop!! Enfin, we hebben toen maar besloten om eerst de 'hele' voorraad Sauvignon op te drinken en vervolgens de complete voorraad Pinot Blanc weg te werken. Voor de gasten die de volgende dag zouden komen zou er dan in ieder geval nog 1 fles van de 3e soort over zijn (buiten de huiswijn uiteraard).
Het is natuurlijk niet erg handig dat je de wijnen op je wijnkaart niet in voorraad hebt. Ik begrijp dat je kaartwijnen niet per pallet inkoopt, maar zorg er toch minstens voor dat je altijd een doosje op voorraad hebt.
Al met al een leuke avond gehad, en smakelijk kunnen lachen om de wijn-inkoop!
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Prima restaurantje. Lekker eten, grote porties en niet al te duur. De driegangen maaltijd inclusief drankjes voor 30 euro is zeker een aanrader. Eigenlijk alles wat we (3 personen allemaal andere gerechten) hebben gegeten was goed. De bediening was heel vriendelijk en deed echt goed zijn best. Het decor is ook gezellig. Kortom een aanrader dus.
Roëlla V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Lekker eten, leuke bediening, leuk decor en leuke prijs dus wat wil een mens nog meer.
Het all in menu is royaal van portie en ook overheerlijk.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
zeer smakelijk 4 gangenmenu voor een aantrekkelijke prijs. Royale porties. Wijnkeuze is beperkt maar een redelijke huiswijn voor goede prijs. Geen culinair hoogstandje maar ""gewoon een prima maaltijd""