Bistro La Finca

7,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro La Finca

Mathijs H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
20 minuten gewacht met 3pers& een baby. Maar de bingo was belangrijker Wel het idee dat we gezien zijn maar geen bediening. We zijn maar weg gegaan
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Vandaag genoten van een overheerlijke high tea bij Bistro La Finca. Het was heel erg goed verzorgd, alles super vers en onbeperkt thee. Het was erg veel dus wij kregen niet alles op maar er werd na afloop meteen aangeboden om de restanten mee naar huis te nemen dus wat mij betreft: een dikke 10!
resttest .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Sparerribs en snitzel smakeloos, bediening was aardig, reactie eigenaresse op ons commentaar zeer onprofessioneel! Kregen wel drankje aangeboden voor het lange wachten waar we ze op heteinde nog even aan herinnerden. Dit is de 2e keer dat de kwaliteit van het eten te wensen overliet. Voor ons een reden om niet meer terug te komen.
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Op zaterdagavond 25 juli hebben wij een surprise feest gegeven bij Bistro La Finca/Hotel Odoorn. De eigenaresse heeft ontzettend goed meegedacht en meegeholpen bij de voorbereidingen en het feest was een groot succes. Veel gasten hebben voorafgaand aan het feest bij Bistro La Finca gegeten en wij hebben alleen maar lovende reacties over het eten en de bediening gehoord. Tijdens het feest waren er allemaal lekkere hapjes en ook de hotelgasten waren meer dan tevreden. Eigenlijk de perfecte locatie voor een geslaagd feest: goed eten, leuke zaal en dan ook nog eens goede hotelkamers. Voordat wij het feest boekten zijn wij uiteraard eerst zelf bij de Bistro gaan eten en zowel mijn partner als ik waren meer dan tevreden en zijn zeker van plan om vaker terug te komen.