Bistro La Croûte

Dorpsstraat 114 2361 BP Warmond Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro La Croûte

Deze bistro is een van de meest knusse plekken in Warmond. Warmond is een klein dorpje in de buurt van Leiden, aan de Kagerplassen. Ze koken op een unieke manier in de op hout gestookte steenoven. Tevens zijn ze de trotse winnaars van de 'Beste Steak uit de regio Leiden'. De specialiteit is hier dan ook gegrild vlees en vis en niet te vergeten de overheerlijke Zwitserse Croûte au fromage. Ze werken met dagverse producten en deze worden gerookt, gebakken, geroosterd of gegrild naast, in of boven het knapperende houtvuur.

Meer informatie over restaurant Bistro La Croûte

9,3

Jouw recensie over het restaurant Bistro La Croûte

Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Wat een geweldig restaurant. Heerlijk gegeten met een topservice! Een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. De rib-eye welke ik heb gegeten was perfect! Begrijp ik dat ze een prijs hebben gewonnen. Snel weer terug.
Catherine O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben het als een zeer gezellige ervaring ervaren. Vriendelijke en snelle bediening, prijs/kwaliteit verhouding precies goed. Leuke ouderwetse omgeving, laten zo, nu eens niet moderniseren. Alles houden zo!
Claudia .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Wederom Heerlijk gegeten! we waren met 10 personen en kregen allemaal ons eten tegelijk , perfect ! Echt genoten. Snel weer terug.
Simone N.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Na een wandeling hier op het terras neergestreken. Er kwam niemand naar het terras om een bestelling op te nemen, dus naar binnen om een kaart te halen en vervolgens weer binnen gaan bestellen. 20 minuten moeten wachten op een kop koffie en een sorbet, terwijl er in totaal 3 gasten waren. Weer naar binnen om af te rekenen, waar ik zonder enige tekst een bonnetje in mijn handen gedrukt kreeg. Vervolgens kreeg ik nog de vraag "wilt u wisselgeld terug?".
Ik geloof best dat je hier goed kunt eten, maar de service verdient nog wat aandacht.
Beste Mevrouw, wij betreuren het dat u zo lang heeft moeten wachten en onze excuses hiervoor.
Toch zijn wij blij dat u buiten onze openingstijden door ons personeel geholpen bent.
Met vriendelijke groeten,
Bistro La Croûte
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Was en waar feestje!
P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten, alles zeer goed van smaak en goede wijn. Zowel binnen als buiten is het prettig om te zitten. Zeker voor herhaling vatbaar.
H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Eten is voortreffelijk. Niet iedere serveerster is even aardig, jammer. Moesten best wel lang wachten op het hoofdgerecht, dessert en koffie kwam sneller.
Maartje N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Er stonden niet veel vegetarisch opties op de kaart, gelukkig kon ik in overleg toch iets krijgen wat ik erg lekker vond! Heel vriendelijk personeel en ook mijn tafelgenoten waren erg enthousiast!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Sfeervolle ambiance
Vriendelijke bediening en een heerlijk klaargemaakte ossenhaas. Zeker een aanrader als je in de buurt van Warmond bent.
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Paar keer al geweest en altijd een gevoel van een 'feestje' :-)
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wij hadden geboekt maar wisten niet dat er Kaagweek was waardoor er buiten ook een groot aantal gasten bediend moest worden en dat kon de keuken duidelijk niet aan.
Het eten was uitstekend, de bediening prima maar ruim 2 uur wachten op het hoofdgerecht kan niet.
Ons werd koffie van het huis toegezegd als pleister op de wond maar deze stond wel op de rekening.
We komen graag weer terug want zoals gezegd was het eten uitstekend maar kijken wel eerst of er niet een grote activiteit is. Ook zou men iets aan het geluidsniveau moeten doen.
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening, redelijke prijs.
Hein B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Wij hebben over het algemeen lekker gegeten alhoewel sommigen het lamsvlees een beetje taai vonden.
toch zullen we waarschijnlijk wel een keer terugkomen want we hebben het allemaal heel plezierig gevonden
François S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Wij hebben genoten van ons etentje. Jullie hebben terecht de bekroning voor de beste steak van de regio. Prijs/kwaliteit uitstekend. Wij komen terug als we in de buurt zijn.
cduind D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Heerlijk ossehaas gegeten. Nagerecht was ook heerlijk
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Wij hadden op 5/5/18 met ons zessen (van Limburg tot Friesland!) een héél gezellige avond met geweldig lekker eten en hartelijke bediening. Een aanrader! (Jammer dat het zo ver van huis is! We zouden er anders zeer regelmatig gaan eten.)
Fia S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Top was vooral zalm voorgerecht en biefstuk. Croute en spareribs ook helemaal goed. Garnalen basic, niet zo spannend maar wel goed. Lekkere wijn ook en gelukkig wat meer keuze in bier nu. En bediening uitstekend. Erg prettig.
F.h. K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Arjan het was weer enorm goed , alle vrienden waren zeer content,over het geheel,voor herhaling vatbaar.i
Wij komen zeker teug.Bedankt.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Zeer goede ontvangst en attente maar ontspannen bediening. Gerechten van prima kwaliteit en bereiding. Medium-rare is ook echt medium-rare.
De huiswijn is ook goed passend en de moeite waard.