Bistro La Croute in De Zon

Dorpsstraat 114 2361 BP Warmond Nederland Kaart

Over restaurant Bistro La Croute in De Zon

Knus aan het joppe

Deze bistro is een van de meest knusse plekken in Warmond. Warmond is een klein dorpje in de buurt van Leiden, aan het water Het Joppe. Je wordt hier vriendelijk ontvangen door de 'uitbaters' van het restaurant waar je je direct in een Zwitsers skigebied waant. Zeker met hun inmiddels bekende croute met echte Zwitserse kaas, waar ook hun naam op gebaseerd is. Zeker een prettig restaurant om te bezoeken!

Meer informatie over restaurant Bistro La Croute in De Zon

Maandag 17:30 - 21:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Op een donderdagavond nog laat gereserveerd (we kwamen tegen 20.30u). Bistro La Croute is een historisch hotel en de oudheid valt er -in positieve zin- aan af te zien. Een gezellige, eniogzins 'bruine' plaats om te gaan eten, zonder fratsen en zonder franje. Het was druk (de laatste tafel van 10 personen werd rond 21u nog gevuld), maar de tweekoppige bediening had het goed in de hand en de gerechten volgden elkaar in goed tempo op.
Vooraf een geroosterde groentesalade resp. een duo van ossenhaas. Die laatste bestond uit een carpaccio met daarop een mini burgertje. Die laatste met een verrassend lekkere smaak en dus jammer dat het maar een mini was.
We hadden beiden de ribeye van de big-green-egg en die was uitstekend en ging goed samen met de Malbec. Door tijdnood helaas geen dessert of koffie.
Gewoon lekker eten, zonder kapsones en dus zeker de moeite waard. Enige minpuntje was misschien dat de temperatuur aardig opliep en de twee plafondventilatoren daar toch echt moeite mee hadden.
Absoluut pluspuntje was de bediening. Druk in de zaak, maar goed het oog erop en prima tempo. Een leuke plek om te gaan eten.
Jpenilonka .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Met de bonnen van de shell gegeten met 4 personen, waarvan 1 kind. het menu was heel goed. Ruime porties en heerlijk van smaak.Ook voor kinderen aan te raden.
Alles is met liefde klaargemaakt. De steenoven geeft aan alle gerechten een heerlijke smaak.
Wij komen zeker terug!!
Philip A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Afgelopen zaterdag gegeten in La Croute. Vooraf zalmtartaar en als hoofdgerecht natuurlijk de prijswinnende tournedos. Hier klopt veel: uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, vriendelijke bediening, chef aan tafel. Top!
Dank voor de fijne avond!!
Civile .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Met 12 man heerlijk gegeten. Allemaal verschillende gerechten en toch tegelijk, warm en lekker ! De entourage was gezellig met zachte stoelen en echte servetten. Zeker voor herhaling vatbaar !!
Jeannetteanker .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het leek alsof het eten uit de vriezer kwam, weinig inspirerend. (zalm voorgerecht was overigens wel erg lekker) Hoofdgerecht gamba's, helaas niet in de schaal. Allemaal net voldoende maar niet voor herhaling vatbaar.
Bediening was niet erg alert, moesten wel enige moeite doen om extra glas wijn te bestellen.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Al het eten was zeer smaakvol en goed bereid, de bediening was ook goed en het restaurant had een heel mooie uitstraling
Overveldt .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
We hadden een keuzemenu van 30 euro ihkv Shell-aktie. Het voorgerecht, het vlees en de wijn waren goed. Maar er was veel te weinig groente ( 2 bolletjes wortel, 2 kleine aspergepuntjes en een paar doperwtjes). Wel moesten we te lang wachten op het hoofdgerecht. De grote tafel naast ons kreeg steeds als ze ergens om vroegen wel meteen het gerecht, die hadden duidelijk steeds voorrang. We hadden het idee dat het te druk was voor de vrouw die bediende: lang wachten op het hoofdgerecht, we wilden bovendien in plaats van het nagerecht alleen 1 koffie en 1 cappuccino en die werden toch als extra in rekening gebracht. Mevrouw wilde daar naar kijken toen we al afgerekend hadden maar daar hadden wij geen zin meer in. Dit was geen 30 euro p/p waard. Helaas was het geen geslaagd etentje voor ons.
Hans.betlem .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Lekker gegeten. Geen culinaire hoogvliegers maar daar is het dan ook een bistro voor.
De wijnkeus per glas is zeer beperkt, met name wit. Als je niet van de wat strenge chenin houdt, houdt het op. Een open fles chardonnay was een welkome aanvulling geweest. De kleine glaasjes (3,95) worden geserveerd of het vloeibaar goud is, maar dat zie je op steeds meer plaatsen in de horeca. Met gratis tweede menu's en bonnetjesacties worden de mensen binnengehaald maar het geld moet dan ergens anders mee verdiend worden.
Jokla2016 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gereserveerd met de Shell bonnen. Prima keuze menu, verzoek van partner voor vegetarisch was ook geen enkel probleem. Hier werd prima op ingesprongen. Karaf water werd gratis beschikbaar gesteld. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht was voortreffelijk en ruim voldoende. Bediening was uitstekend.
Echtpaar.
Pietjans .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We hebben in La Croute gegeten in het kader van de AHrestaurantactie. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren goed van smaak. De bediening attent en vriendelijk. Kortom gezellig gegeten met 8 personen.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Voorgerecht en hoofdgerecht keuze tussen twee gerechten, nagerecht staat vast. Eten was heerlijk, alle gerechten waren prima ! Bediening vriendelijk, entourage gezellig. Gangen volgden elkaar wel snel op, drie kwartier na binnenkomst hadden we ons hoofdgerecht al op tafel, vrij snel na het voorgerecht. Karaf water was gratis, top. Tafeltje aan het raam, gezellig. We komen graag nog eens terug.
Lucar005 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Prima menu met gerookt zalmtaartje/kippensoep als voorgerecht en gepelde gamba's in een sausje met rijst of een biefstukje met frites, alles keurig opgediend. Vlotte bediening, de zaal was alleen wat lawaaiig door 2 grote groepen, een paar doeken tegen het hoge plafond zou dat kunnen dempen.
Scheltetruusje .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het eten was heerlijk, de bediening heel goed, alleen was mijn biefstuk niet erg lekker of beter gezegd ik vond hem niet lekker en daar werd niet over doorgevraagd. Dat vond ik een beetje jammer. Maar voor de rest was het helemaal prima hoor. Wij hadden het AH menu en de keuze was ook prima. Bij mij vond ik vooral het voorafje (zalm) en het toetje (brownie) geweldig!
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Vanavond voor de 3e keer gegeten in Bistro La Croute, steeds met andere vrienden. Wij zijn het er allemaal over eens dat de Bistro een van de beste restaurants is in deze regio. Ik kom er zeker terug ! Zalm, gamba's en het nagerecht, alles verrukkelijk.
AJKC .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Voor de 1e keer waren wij in dit restaurant door de AH-actie, en het is ons uitstekend bevallen.
Het eten was heerlijk, maar ook de wijn was erg goed, de bediening uiterst vriendelijk.
Wij zijn zeker van plan terug te komen in dit sfeervolle restaurant.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Het eten was lekker. De soep had iets warmer gekund. Als hoofdgerecht heb ik een heerlijke malse biefstuk gegeten. Ik heb als enige aanmerking dat de kir die wij als aperitief hadden besteld niet erg bruisend was, daar had naar mijn idee wel iets meer mousserende wijn aan toegevoegd kunnen worden.

Bediening was vriendelijk en correct.

Het decor is erg sfeervol.
MariaMegens .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Wij gingen met de Albert Heijn actie bonnen eten. Het eten was werkelijkwaar verukkelijk. De sfeer erg gezellig, vriendelijk en betrokken bediening, mooi restaurant met smaakvolle inrichting. En het eten al met al verrukkelijk. Alles was heerlijk, we hadden courgette soep en mijn vriend zalm met salade, was super lekker. Hoofdgerecht heerlijke vis, verse groenten waar nog wat ''steenoven'' smaak aanzat waar het in is gebakken. Biefstuk ook lekker, al ben ik geen grote vleeseter.. Ik mag geen suiker dus ik kreeg vers fruit, heel lekker aardbeieen en frambozen. We hadden ons buikje lekker vol. Nou echt een heerlijke ervaring, en heel fijn welkom gevoel. Zo wil je dat het overal is als je uit eten gaat.
Makkermans .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Heerlijk gegeten en de service was top!! We waren er met de AH actie. Personeel is heel vriendelijk en de beste biefstuk in lange tijd daar gegeten
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Met 4 personen gegeten in het kader van de AH restaurantactie. Keuze uit voor- en hoofdgerecht. Courgettesoep of zalmsalade waren beide erg smakelijk. Als hoofdgerecht stonden biologische kogelbiefstuk of zeebaars op het menu, beide geserveerd met gevarieerde verse groenten. Wederom genoten van dit al.
Bij het nagerecht was geen keuze: de brownie met bolletje ijs was daarentegen prima. 1 tafelgenoot moest zich in acht nemen vwb de suikers, maar dat was voor de keuken geen probleem. Er werd heerlijk vers fruit geserveerd. Tip voor de leiding: het personeel wat meer naar de klant toe laten informeren over wat er op het bord ligt. Verder een gezellige avond gehad en ik kan dit restaurant zeker aanbevelen.
Ans
Wehrmann12 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Het voor gerecht Zalm tartaar met sla was perfect
De Kogel biefstuk was ook perfect
Na gerecht ijs met slagroom en brouwnie was goed
Wij hebben hier heerlijk gegeten en komen zeker terug.