Bistro La Croute in De Zon

Dorpsstraat 114 2361 BP Warmond Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro La Croute in De Zon

Deze bistro is een van de meest knusse plekken in Warmond. Warmond is een klein dorpje in de buurt van Leiden, aan de Kagerplassen. Ze koken op een unieke manier in de op hout gestookte steenoven. Tevens zijn ze de trotse winnaars van de 'Beste Steak uit de regio Leiden'. De specialiteit is hier dan ook gegrild vlees en vis en niet te vergeten de overheerlijke Zwitserse Croûte au fromage. Ze werken met dagverse producten en deze worden gerookt, gebakken, geroosterd of gegrild naast, in of boven het knapperende houtvuur.

Meer informatie over restaurant Bistro La Croute in De Zon

9,3

Jouw recensie over het restaurant Bistro La Croute in De Zon

Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening, redelijke prijs.
Hein B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Wij hebben over het algemeen lekker gegeten alhoewel sommigen het lamsvlees een beetje taai vonden.
toch zullen we waarschijnlijk wel een keer terugkomen want we hebben het allemaal heel plezierig gevonden
François S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Wij hebben genoten van ons etentje. Jullie hebben terecht de bekroning voor de beste steak van de regio. Prijs/kwaliteit uitstekend. Wij komen terug als we in de buurt zijn.
cduind D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Heerlijk ossehaas gegeten. Nagerecht was ook heerlijk
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Wij hadden op 5/5/18 met ons zessen (van Limburg tot Friesland!) een héél gezellige avond met geweldig lekker eten en hartelijke bediening. Een aanrader! (Jammer dat het zo ver van huis is! We zouden er anders zeer regelmatig gaan eten.)
Fia S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Top was vooral zalm voorgerecht en biefstuk. Croute en spareribs ook helemaal goed. Garnalen basic, niet zo spannend maar wel goed. Lekkere wijn ook en gelukkig wat meer keuze in bier nu. En bediening uitstekend. Erg prettig.
F.h. K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Arjan het was weer enorm goed , alle vrienden waren zeer content,over het geheel,voor herhaling vatbaar.i
Wij komen zeker teug.Bedankt.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Zeer goede ontvangst en attente maar ontspannen bediening. Gerechten van prima kwaliteit en bereiding. Medium-rare is ook echt medium-rare.
De huiswijn is ook goed passend en de moeite waard.
J.W. I.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Ontspannen sfeer, vlotte en vriendelijke bediening. De Ossenpuntjes van het dagmenu zijn zeker een aanrader. Het restaurant zat gezellig vol. Verstandig dus omvang tevoren te reserveren in het weekend.
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Voor het eerst geweest, hebben enorm genoten van de antoerage en het voortrefelijke eten.
Garnalen cokteel van vormaat en er lekker met de sla, suptiel gebruik van whysky sous.
Ik had een biefstukje van 200 g reguler met uitjes en campions er lekker.
Nagerecht een sorbet met fers fruit ik heb er van genoten.

Wij gaan regelmatig eten ook in top restaurants maar dit doet er niets van onder.
Goed gedaan van het tiem
Kees oudshoorn
Winny B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten wordt in de houtoven klaargemaakt. Dat geeft een bijzonder lekker smaak aan het eten.
Als je van tonijn houdt..... nergens zo lekker!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Uitstekend eten, goede prijs/kwaliteit verhouding.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, maar de extra bestelde bijgerechten ( frites, geroosterde groente, salade ) waren zeer minimaal. Geserveerde porties leken eerder bestemd voor 1 persoon ipv 3.-4. Foutje in de opgenomen bestelling ???? Prijs van wijn per glas echt te hoog, gezien de uitgeschonken hoeveelheid in vergelijking met een hele fles.
V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Met name de biefstukken van de grill (van een lokale slager) zijn zeer aan te bevelen. Vriendelijke en lieve bediening. Wij gaan zeker snel weer!
F.h. K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het was weer gezellig en het eten was weer enorm lekker, wij vierden ons 56 jarig huwelijk en onze tafel was weer erg gezellig op gediend.
Roelof M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance, tournedos perfect en lekkere groenten. Hier zijn wij al vaker geweest en zullen dit blijven doen; een aanrader!
Jessica & Roelof Moes
Riet W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, prima eten. Zaterdagavond is een drukke avond, maar dit leidde niet tot problemen of lange wachttijden.
tdenblanken .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De ossenhaas en bavette waren heerlijk. De frites en de groente waren precies goed. Het dessert om je vingers bij op te eten.Kortom weer gezellig en goed gegeten.
Rika H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gezellige sfeer. Snelle bediening . Prima gegeten . Heel fijn de verwarmde borden . Leuk vooraf een klein toastje . En het water spontaan op de tafel .
Vooraf zalm super lekker . Partner had de ravioli ook smaakvol. Porties zijn gelukkig niet te groot. Mooi de keuze bij het vlees (hoofdgerecht) waarbij de de verschillende hoeveelheden staan.