Bistro Kir Royal

Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro Kir Royal

Anita_R .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het is gezellig druk in het restaurant. De bediening is heel vriendelijk en attent. Wij hebben heerlijk gegeten.
De wachttijden tussen de gangen is precies goed. Een echte aanrader.
New Y.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Voor Kir Royal moeten we een uurtje rijden maar dat doen we nog altijd met alle plezier!
Het eten is hier ontzettend goed, lekkere steaks die worden gegrild op de houtskool grill.
En de carpaccio van dit restaurant is onovertreffelijk.
Ook de wisselende dessertkaart is altijd erg verrassend en lekker.
En het gastrvrije personeel dat altijd in is voor gezellig praatje doen het geweldig in deze zaak.
Wij komen hier zeer regelmatig en blijven dat ook zeer zeker doen.
Mijn complimenten
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Nieuwe kaart met heerlijke wildgerechten. Kom er graag terug. Jammer dat je van de voorkant niet ziet hoe goed dit restaurant is. Aanrader dus wanneer je lekker wilt eten
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Service erg goed en erg vriendelijk. Sfeer in het restaurant is geweldig! Het was op een zaterdagavond en het zat volgens mij helemaal vol. Hierdoor was het erg levendig wat de sfeer zeker ten goede komt!
Jeanet N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten is altijd verrukkelijk! De bediening heel vriendelijk. Ik miste alleen jullie heerlijke, zelfgemaakte pesto bij de broodjes vooraf. Verder vind ik het schaaltje met sla erg weinig en ik heb ook altijd graag wat groente bij het eten. Verder is het altijd weer een feestje bij jullie. (De rode wijn is ontzettend lekker!)
grootrw .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We gaan hier regelmatig uit eten en genieten van alles. De bediening is vlot en gezellig. Het terras is erg mooi geworden. De kwaliteit is altijd uitstekend. Kom er graag weer terug.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij werden ontvangen door een meisje, met "zeg het eens...". Dat vonden wij niet echt netjes. Een 'goedenavond, welkom...etc." zou iets klantvriendelijker zijn. De andere dames deden het keurig zoals het hoort.
Tevens is de plek bij de deur (voor de computer met tafelindeling) niet echt een geweldige plek. Veel binnenkomende gasten en rumoer naast je tafel en veel kou via de deur. Dit hebben wij als niet prettig ervaren.
Wij hebben ondanks dat, een geweldige avond gehad. Het eten en de bediening was top! Wij komen zeker nog eens terug.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Beetje uit de tijd dat je geen tapwater bij je wijntje kunt krijgen en verplicht bent spa te kopen. Zou toch wel servicegericht zijn.
lberlauwt1994 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Met 6 personen (familie) op zondagavond hier uitermate goed gegeten. De digitale reservering vooraf verliep vlekkeloos. Het was ongewoon (gezellig) druk voor een normale zondagavond vonden wij. Het uitgebreide menu gaf iedereen gelegenheid een goede keuze te maken, hetgeen iedereen óók nog goed smaakte. De ambiance was sfeervol. De bediening vlot, correct, heel vriendelijk en bijzonder attent. Al met al een zeer geslaagde familie-etentje hetgeen gemakkelijk aanleiding gaf om ook een (flinke) fooi achter te laten. Voor herhaling vatbaar.
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vol verwachting naar Kir Royal. Na een voorgerecht ( champ Dordogne) waar het beslag flauw was en de mayo het moest doen kwam de grote teleurstelling: Chateau Briand ( 34,50 pp !!!)
Stijf van de zout werd dit, doorgaans toppertje op elke kaart, verprutst. Het waren daarnaast drie hele dunne plakjes per persoon. Geen warme groente erbij en de patatjes stijf van de zoute kruiden
Wijn was lekker, grand dessert ook.
Bediening was te snel en onverzorgd gekleed. Wel werd het 'vele zout' erkend en kregen kop koffie gratis
Een 'over de top' locatie waar de prijs (€150,--) met z'n drieën die smaak en entourage absoluut niet in balans waren. Jammer, we komen er niet weer.
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Op een maandag hier de spare ribs geprobeerd. Deze waren lekker gemarineerd en zeer mals. Het was niet druk waardoor de vriendelijke bediening alle tijd voor ons had.
aart D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Zaterdagavond en helemaal vol, wat op zich ook iets zegt natuurlijk. De bediening is vriendelijk, maar gaat bijna kopje onder aan het succes. Te druk voor even tijd aan tafel en slordigheidjes door de drukte (frites zonder kruiden gevraagd, maar met kruiden gekregen; cafeïne vrije koffie gevraagd en gewone gekregen). Wordt allemaal snel hersteld, maar toch.
Eten is goed, maar de porties zijn (te) krap. Eén bakje groente en één zakje frites voor 4 personen is wel erg weinig. We zaten in het deel met hoge stoelen en tafels en dat zit niet prettig voor wat kleinere personen.
Fleur Z.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Heerlijk gegeten in een onprettige sfeer. We zaten aan een tafeltje tegen de bar gedrukt, waar de kelners steeds langs ons heen snelden met vlak achter ons een hoge tafel waarvan de gasten 'op ons neerkeken'. Het was veel te vol op deze zaterdagavond, jullie kunnen beter kiezen voor een ruimere opzet, dus minder tafels. Dat zal de sfeer zeker ten goede komen. Het voelde nu claustrofobisch, het was te warm en de bediening had (begrijpelijk) te veel haast. Ik werd er letterlijk onpasselijk van waardoor ik niet meer kon genieten van mijn hoofdgerecht en we nog voor het nagerecht zijn vertrokken. Kortom mijn tip: minder tafels; creëert een rustigere, prettigere sfeer. Over het eten niets te klagen, dat was heerlijk!
PatrickKampng .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Bistro Kir Royal een aanrader voor iedereen ! Samen met mijn vrendin hebben wij hier een heerlijke avond gehad .We kozen voor het 3 gangen menu van €27,50 als vooraf had mijn vriendin de gamba's in roomsaus en ik had de herten carpaccio. De carpaccio was heel erg lekker en de Gamba's in roomsaus heerlijk. Als hoofdgerecht had mijn vriendin de mixed grill en ik ben voor de Fazant gegaan. De mixed grill was heerlijk mals en de fazant echt heel lekker .De friet die wij erbij kregen waren ook lekker gekruid . En als nagerecht kozen wij voor de cremebrulee en de koffie compleet . wij hebben hier heerlijk gegeten en een heerlijke avond gehad in een geweldig restaurant !!
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Verschillende keren dit restaurant bezocht .
eten vinden wij echt heerlijk .
bediening zeer vriendelijk en behulpzaam .
Dus voor ons is kir royal altijd een feestje .
soms de muziek te hard ,maar ook dat is smaak .
zou klassieke muziek prettiger vinden .
Elke R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Het is ongelooflijk gezellig binnen bij Kir Royal. We moesten wachten bij t café ernaast omdat het zo druk was. Maar dat was helemaal niet erg. We werden netjes opgehaald en er werd een drankje van de zaak aangeboden.
Het eten was erg goed. Smaakvol en mooi opgemaakt. Origineel en goede porties. In niks kinderachtig.
Michel1989 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Voorgerecht gamba's in knoflook saus fantastisch, hoofdgerecht varkenshaas rosé gevraagd maar werd totaal door gebakken geserveerd, toetje met mascarpone leek wel of het een paar dagen in de koeling had gestaan. Gewoon niet te eten. Bediening gaf aan dat dit niet goed geroerd was. Boden daarom een gratis kopje koffie aan.

Verder vonden wij dat we wel heel lang moesten wachten op onze gerechten. Hadden bij aankomst direct een 3 gangen menu besteld. Tussen elk gerecht moesten we bijna een uur wachten.

Bedieningen was super vriendelijk en de ambiance van het restaurant was gewoon top
grootrw .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Heerlijk gegeten. Spare ribs zijn hier het allerlekkerst volgens de kinderen. Lamsrack heerlijk bereidt. Alleen de cocktail saus had een vreemd smaakje. De stoelen zitten niet fijn en zijn kapot bij de leuningen. Verder is een airco of blower wel prettig als je binnenzit met warm weer. De bediening is goed en vlot.
Tomtv .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Met zijn vieren heerlijk gegeten bij Kir Royal, het was erg lekker. De prijs-kwaliteit verhouding met van het drie-gangen keuzemenu is erg goed. Ook de andere gerechten die bij ons aan tafel zijn geserveerd vielen erg goed in de smaak (Voor: Gamba's in knoflookolie, Sashimi van zal en tonijn, champignons in bierbeslag Hoofd: Mixed grill, Varkenshaas op Japanse wijze, kabeljauwfilet, schnitzel Na: Grand dessert, chocoladesouffle) Enige minpunt voor mij is dat de bediening wat mij betreft iets vaker had mogen vragen voor het drinken en dat iets sneller had mogen serveren. Wel moet worden gezegd dat ze allemaal erg vriendelijk zijn! Kortom een gezellige avond met lekker eten voor een redelijke prijs ook de sfeer is relaxed.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Hier met een groep van 8 mensen gegeten.
Zelf had ik kreeftensoep als voorgerecht en tonijnsteak als hoofdgerecht, grand dessert als afsluiter van een gezellige en smaakvolle avond. Lekkere friet en rauwkost er bij. Heerlijk gegeten!
Alle tafelgenoten waren enthousiast over de door hun gekozen gerechten (dat waren er nogal wat, o.a.: carpaccio, uiensoep, runderentrecote en gamba's vooraf, kabeljauw, varkenshaas en spareribs als hoofd en veelal aardbeien romanoff en grand dessert na. Qua drinken kan de bediening iets attenter: water bij de wijn? nog iets anders na de wijn?
Ik vind het jammer dat het 3 gangen verrassingsmenu van de kaart is.