Bistro Kir Royal

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Michael S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Op een maandag hier de spare ribs geprobeerd. Deze waren lekker gemarineerd en zeer mals. Het was niet druk waardoor de vriendelijke bediening alle tijd voor ons had.
Adleeuw .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Zaterdagavond en helemaal vol, wat op zich ook iets zegt natuurlijk. De bediening is vriendelijk, maar gaat bijna kopje onder aan het succes. Te druk voor even tijd aan tafel en slordigheidjes door de drukte (frites zonder kruiden gevraagd, maar met kruiden gekregen; cafeïne vrije koffie gevraagd en gewone gekregen). Wordt allemaal snel hersteld, maar toch.
Eten is goed, maar de porties zijn (te) krap. Eén bakje groente en één zakje frites voor 4 personen is wel erg weinig. We zaten in het deel met hoge stoelen en tafels en dat zit niet prettig voor wat kleinere personen.
Fleur Z.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Heerlijk gegeten in een onprettige sfeer. We zaten aan een tafeltje tegen de bar gedrukt, waar de kelners steeds langs ons heen snelden met vlak achter ons een hoge tafel waarvan de gasten 'op ons neerkeken'. Het was veel te vol op deze zaterdagavond, jullie kunnen beter kiezen voor een ruimere opzet, dus minder tafels. Dat zal de sfeer zeker ten goede komen. Het voelde nu claustrofobisch, het was te warm en de bediening had (begrijpelijk) te veel haast. Ik werd er letterlijk onpasselijk van waardoor ik niet meer kon genieten van mijn hoofdgerecht en we nog voor het nagerecht zijn vertrokken. Kortom mijn tip: minder tafels; creëert een rustigere, prettigere sfeer. Over het eten niets te klagen, dat was heerlijk!
PatrickKampng .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Bistro Kir Royal een aanrader voor iedereen ! Samen met mijn vrendin hebben wij hier een heerlijke avond gehad .We kozen voor het 3 gangen menu van €27,50 als vooraf had mijn vriendin de gamba's in roomsaus en ik had de herten carpaccio. De carpaccio was heel erg lekker en de Gamba's in roomsaus heerlijk. Als hoofdgerecht had mijn vriendin de mixed grill en ik ben voor de Fazant gegaan. De mixed grill was heerlijk mals en de fazant echt heel lekker .De friet die wij erbij kregen waren ook lekker gekruid . En als nagerecht kozen wij voor de cremebrulee en de koffie compleet . wij hebben hier heerlijk gegeten en een heerlijke avond gehad in een geweldig restaurant !!
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Verschillende keren dit restaurant bezocht .
eten vinden wij echt heerlijk .
bediening zeer vriendelijk en behulpzaam .
Dus voor ons is kir royal altijd een feestje .
soms de muziek te hard ,maar ook dat is smaak .
zou klassieke muziek prettiger vinden .
Elke R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Het is ongelooflijk gezellig binnen bij Kir Royal. We moesten wachten bij t café ernaast omdat het zo druk was. Maar dat was helemaal niet erg. We werden netjes opgehaald en er werd een drankje van de zaak aangeboden.
Het eten was erg goed. Smaakvol en mooi opgemaakt. Origineel en goede porties. In niks kinderachtig.
Michel1989 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Voorgerecht gamba's in knoflook saus fantastisch, hoofdgerecht varkenshaas rosé gevraagd maar werd totaal door gebakken geserveerd, toetje met mascarpone leek wel of het een paar dagen in de koeling had gestaan. Gewoon niet te eten. Bediening gaf aan dat dit niet goed geroerd was. Boden daarom een gratis kopje koffie aan.

Verder vonden wij dat we wel heel lang moesten wachten op onze gerechten. Hadden bij aankomst direct een 3 gangen menu besteld. Tussen elk gerecht moesten we bijna een uur wachten.

Bedieningen was super vriendelijk en de ambiance van het restaurant was gewoon top
Grootrw .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Heerlijk gegeten. Spare ribs zijn hier het allerlekkerst volgens de kinderen. Lamsrack heerlijk bereidt. Alleen de cocktail saus had een vreemd smaakje. De stoelen zitten niet fijn en zijn kapot bij de leuningen. Verder is een airco of blower wel prettig als je binnenzit met warm weer. De bediening is goed en vlot.
Tomtv .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Met zijn vieren heerlijk gegeten bij Kir Royal, het was erg lekker. De prijs-kwaliteit verhouding met van het drie-gangen keuzemenu is erg goed. Ook de andere gerechten die bij ons aan tafel zijn geserveerd vielen erg goed in de smaak (Voor: Gamba's in knoflookolie, Sashimi van zal en tonijn, champignons in bierbeslag Hoofd: Mixed grill, Varkenshaas op Japanse wijze, kabeljauwfilet, schnitzel Na: Grand dessert, chocoladesouffle) Enige minpunt voor mij is dat de bediening wat mij betreft iets vaker had mogen vragen voor het drinken en dat iets sneller had mogen serveren. Wel moet worden gezegd dat ze allemaal erg vriendelijk zijn! Kortom een gezellige avond met lekker eten voor een redelijke prijs ook de sfeer is relaxed.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Hier met een groep van 8 mensen gegeten.
Zelf had ik kreeftensoep als voorgerecht en tonijnsteak als hoofdgerecht, grand dessert als afsluiter van een gezellige en smaakvolle avond. Lekkere friet en rauwkost er bij. Heerlijk gegeten!
Alle tafelgenoten waren enthousiast over de door hun gekozen gerechten (dat waren er nogal wat, o.a.: carpaccio, uiensoep, runderentrecote en gamba's vooraf, kabeljauw, varkenshaas en spareribs als hoofd en veelal aardbeien romanoff en grand dessert na. Qua drinken kan de bediening iets attenter: water bij de wijn? nog iets anders na de wijn?
Ik vind het jammer dat het 3 gangen verrassingsmenu van de kaart is.
Robby F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Helaas een bijzonder slechte ervaring gehad in dit "restaurant"... Trage bediening, gerechten die lang op zich laten wachten en vervolgens lauw geserveerd worden ipv op de juiste temperatuur, een veel te hoge prijsstelling, geen excuses bij serveren van zure slagroom etc. etc. etc. Waarom ik hier op de avond zelf niks van gezegd heb? Omdat bij het afrekenen niet gevraagd werd of "alles naar wens was geweest"... Wat een amateuristische bende!
Nee, deze tent is een absolute afrader. Een zeer pretentieus tentje met een aardige aankleding, ambiance en westerse prijzen. De uitvoering laat het echter aan alle kanten afweten... In deze regio zou ik altijd kiezen voor restaurants die wel keer op keer uitstekende service en heerlijke gerechten leveren!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2013
Het restaurant ziet er netjes, de inrichting niet mijn smaak van alles een beetje teveel. De voorgerechten waren lekker. Hoofdgerecht viel erg tegen biefstuk veel te gaar, de saus smaakte naar kant en klare saus ,weinig tot geen houtskool grill smaak. Jammer leek me juist zo lekker. Bediening afwezig, schenkt niet bij, en komt met halve bestellingen. En heeft weinig kennis van de menu kaart. Kortom hier is werk aan de winkel jonge lui!!
Bertvanderakker .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Super eten voor een bistro, wel af en toe onoplettende bediening, maar het eten was helemaal top.
Enigste minpuntje is aan het einde van de avond want ze zijn, zeker voor een bistro niet goedkoop
Reinard D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
de lobster cocktail en de gambas waren prachtige entrees, zuiver op smaak en perfect bereid.
En de hoofdgerechten Black Angus sucade en de Heilbot filet waten tevens heerlijk op smaak en goed gegaard.
En het Heisse Liebe dessert en de Mocca koffie was ook lekker om het af te maken, kortom we hebben genoten!