Bistro Kir Royal

Prins Bernhardlaan 148 7622 BL Borne Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Kir Royal

Restaurant Bistro Kir Royal in Borne.. De plek in Twente waar u geniet van geweldige steaks van de houtskool grill, verse kreeft uit het homarium, wijnen van toonaangevende wijnhuizen van over de hele wereld, maar ook voor een portie spareribs en een glaasje grolsch bier aan de bar, en dat alles in de "Kir Royal" Ambiance..!

Meer informatie over restaurant Bistro Kir Royal

9,3

Jouw recensie over het restaurant Bistro Kir Royal

Marjan2309 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Zeer goed gegeten en heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader. Ik kan als voorgerecht zeker de sashimi aanraden. Entrecote was ook heerlijk en mals!
H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ik vond de portie spareribs aan de zeer magere kant. Drie hele kleine stukjes. Alhoewel ze weer heel erg lekker waren vind ik de grootte van de portie niet in verhouding met de prijs. Met 4 personen gegeten voor 173 euro.
B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Kir Royal is een fijn restaurant waar je prima kunt eten. Op de maandagavond toch redelijk druk.
Vriendelijke bediening.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Leuk restaurant waar je heerlijke, wat apartere gerechten kunt eten. Goede service en gezellige inrichting. Gevarieerde menukaart.
mariet M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
De sfeer is uitstekend, het personeel zeer vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. De lady steak is een aanrader!
Elles W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk eten, attente en vriendelijke bediening, mooie ambiance........................................................
J.A. W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten,
We hadden alle 3 het 3 gangen keuzemenu.
Waarin een ruime keuze in alle gangen mogelijk is.
De porties waren goed en lekker!
Tevens ook een heerlijke rode wijn gehad.

Wel druk/vol.
Maxime S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het was echt een top avond en super lekker gegeten!
Ik vond alleen wel dat het tempo hoog was, we kregen snel het volgende gerecht en had van mij wat langer mogen duren.
Jelle E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Zeer hoogwaardige gerechten. Naast de standaardgerechten ook zeer culinaire hoogstandjes.
Bediening was uiterst vriendelijk en er hing een goede sfeer. Type mensen dat er komen hebben wel iets meer te besteden, maar de lichtelijk hogere prijs is het meer dan waard
Fons A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten was “vlug-vlug” in elkaar gedraaid. Waarschijnlijk vanwege de drukte.
Ida N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Een heerlijk kerstman. Fijne bediening, goede wijn bij de gerechten. Wij komen zeker nog eens vaker terug.
Cabo N.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Top klopte helemaal. Vriendelijk personeel , sfeervol en eten van uitstekende kwaliteit. Prijs kwaliteit verhouding goed
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Een heerlijke avond gehad! Er was ruime keuze op de menukaart van wild, vlees tot vis en nagerecht. De ruimte was warm aangekleed in kerstsfeer en hebben heerlijk gegeten.
Leonie M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Het eten wat heerlijk en de bediening was prima. Het restaurant was helaas wel heel erg vol wat veel rumoer met zich meebracht. Ook zijn de prijzen wat opgeschroefd wat we jammer vinden. Erg sfeervol restaurant.
Stephan Aaron P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Super gegeten. Een tip van een collega en wat hij vertelde hebben jullie waargemaakt. Erg goede prijs/kwaliteitverhouding en een prachtig interieur. Enige minpuntje van de avond was dat alleen bij binnenkomst werd gevraagd voor wat te drinken. We hebben uiteindelijk 2,5 uur binnen gezeten en niemand is meer weer geweest. Uiteindelijk heb ik zelf even iemand "aan de jas getrokken" omdat een lekker drankje er wel bijhoort natuurlijk.
LUBBUTH .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Prima gegeten en bediening was netjes.
Aanrader !
Kaart biedt voldoende keuze.
De hoge en ruim bemeten stoelen zaten wat ongemakkelijk.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Gezellig, correcte bediening en goed eten
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het was erg warm in de serre. Later op de avond werd het aangenamer. Bij het serveren van het hoofdgerecht werd er salade gemorst op de vloer. Dit werd door geen enkel persoon van de bediening opgemerkt of opgeruimd gedurende ons diner. Verder was de sfeer goed tot uitstekend te noemen.
Ridi M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het eten was perfect, de rosé super lekker. Wel viel de koffie complet van mijn man erg tegen. Zag er saai uit met weinig versnaperingen en maar liefst 4 melkcupjes voor 1 kop koffie. Dat is super slecht om daar de etagère mee te vullen!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Je wordt direct te woord gestaan, voelt je meteen welkom! Erg vriendelijk en attente bediening! En niet te vergeten het eten was heerlijk!