Over het restaurant Bistro Karel 5

Casual classic

Een sfeervolle authentieke bistro met lunch, diner en borrelkaart. Beleef de unieke open kloosterkeuken, de seizoensproducten uit eigen regio, klassieke basisrecepten met een creatieve twist, een verrassende internationale wijnkaart, een populaire kwaliteitskeuken zowel onder locals als visitors, een informele sfeer, dagmenu’s en à la carte mogelijkheden, zowel business als private lunches en diners en een ruim terras tussen de peer- en appelbomen.

Halve fles mineraalwater

Anita K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Het was in orde, ze maken waar wat ze beloven. Sommige gerechten zijn beter dan verwacht, andere minder. Dat maakt de balans positief, maar verrassend is het niet. Het sprankelt niet. Dat hoeft niet maar het zou wel leuk zijn. Plek, prijs en pretentie roepen dat wel een beetje op.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
By far de beste lunchplek van Utrecht. Heerlijke plekjes onder de bomen of in de zon. De gerechten zijn super smaakvol en en best royaal. De bediening is correct en attent!
Noortje M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Geweldig terras, lekker en sfeervol gegeten!
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Een heerlijke avond gehad. Zeer geslaagd! Het aspergemenu was fantastisch met een heerlijk wijnarrangement. Ook de historische plek is erg mooi.
Corinne G.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Omdat we erg goede ervaring hadden zijn we hier nogmaals gaan eten. aan ober advies gevraagd over de lamsnek. We wilde absoluut mager eten en dit zou de lamsnek ook zijn. Helaas hebben we een bord vol vet mee teruggegeven. We hebben dit aangegeven maar dit werd afgedaan met “excuus hiervoor”.. wij vonden dit erg jammer. Een kop koffie of thee zou hier op zijn minst op zijn plaats zijn geweest...... jammer
V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijke 4-gangen high tea gehad met mijn moeder, tante en vriendin! Vanaf de amuse tot de etagere zoetigheden, we hebben ervan genoten! Kom zeker terug ;)

- Tessa
Elsa F.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Ik vind ze weinig creatief voor zwangere vrouwen. Als hoofdgerecht kreeg ik volledig doorgebakken rundvlees waar ik nauwelijks meer op kon kauwen. Ik had gehoopt dat ze een mooi alternatief konden verzinnen. Dessert zaten rauwe eieren in, dus kreeg ik drie glaasjes met ijs. Die glaasjes waren best flink dus uiteindelijk ook onmogelijk om het op te eten.
Jaap L.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Een zeer aangename ambiance, maar voor de conversatie is het een locatie met teveel kabaal. De ontvangst in de gang had sneller gekund (er was niemand gedurende vrij lange tijd). De bediening is heel vriendelijk en efficiënt, met een nieuwbakken meisje dat alles nog niet goed weet zelfs aandoenlijk.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Lekker gegeten in een sfeervolle ambiance in de tuin van het hotel, en dat in hartje Utrecht.

Bediening kan beter, bij iedere gang werd opnieuw vergeten dat we een wijnarrangement hadden besteld en we kregen het dessert van het verkeerde menu, dus moesten vervolgens opnieuw lang wachten.
B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Fijne sfeer, goede bediening en heerlijk eten! Het was geen enkel probleem om het menu aan te passen voor iemand met lactose intolerantie. Eveneens hadden we iemand bij ons met een rolstoel; alles is goed toegankelijk en er is een aangepast toilet.
annemariegovaarts .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Jammer dat er niets voor de jarige werd gedaan. Dit is vermeld bij reservering en verwacht omdat wij regelmatig te gast zijn.
Harry L.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
prima
Celus V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
In de tuin van een afternoontea genoten.
Prachtige binnenplaats midden in de stad.
Alles zeer goed verzorgd en prijs kwaliteit verhouding dik in orde.
Tim P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Goede keuken. Bijzonder menu met uitstekende bijpassende wijnen. Prima bediening in informele sfeer
Tom L.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Komt aan: ‘u heeft niet gereserveerd’ Jawel, kijk hier heb ik de sms met de bevestiging. O, dan heeft u zeker vandaag gereserveerd. U staat er niet op. Nee, al bijna 3 weken geleden. O, nou, we hebben wel een tafeltje. Da’s mooi, maar nog even over die reservering en dat ook mijn gezelschap moest bellen en geen tafel kreeg toen ik er nog niet was, kijk hier ziet u de bevestiging van de reservering van Iens van 5 maart. O ja, met Iens gaat het wel vaker mis. Ok...zou u dat dan kunnen oplossen, om dit in de toekomst te voorkomen. Huh? Nou, uhm, gaat u zitten, wat wilt u drinken...
Marius M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
De kwaliteit van het gebodene was bijzonder goed. We zijn hier lang geleden al eens geweest, en we gaan niet meer zo lang wachten voordat we weer terugkomen. Heel tevreden over alles!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Prima en gezellig gegeten. Leuke bediening en een echt goede prijs/kwaliteit. Daarnaast een leuke sfeer; wat wil je nog meer op een zondagmiddag!
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima restaurant !
Mooie entourage, mooie en vooral lekkere gerechten en bijpassende wijnen.
Bediening mag wat persoonlijker en vrolijker van enkele bedieningsmedewerk(st)ers.
Tjeerd En Anne W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het was niet bekend dat we zouden komen!