Over het restaurant Bistro Karel 5

Casual classic

Een sfeervolle authentieke bistro met lunch, diner en borrelkaart. Beleef de unieke open kloosterkeuken, de seizoensproducten uit eigen regio, klassieke basisrecepten met een creatieve twist, een verrassende internationale wijnkaart, een populaire kwaliteitskeuken zowel onder locals als visitors, een informele sfeer, dagmenu’s en à la carte mogelijkheden, zowel business als private lunches en diners en een ruim terras tussen de peer- en appelbomen.

Halve fles mineraalwater

- High Tea 14:00 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro Karel 5

Bo V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke en informele bediening. Goede wijn adviezen. Wel rumoerig maar desalniettemin een aanrader.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We bespeuren nog steeds de neiging om de gerechten te vlug achter elkaar te willen serveren, maar het ging goed.
Janko D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten!
inge R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Wij hebben uitstekend gegeten vanmidddag. Heerlijk buiten en op de kwaliteit viel werkelijk niets aan te merken. Wél jammer vonden wij dat bekend was dat deze lunch ter ere van ons huwelijk was maar niemand het kennelijk nodig vond om ons even te feliciteren en,zoals ik al zó vaak bij zó veel recensies van (klasse) restaurants heb opgemerkt, vervloog ook hier weer iedere vorm van gastvrijheid zodra de rekening was voldaan. Niet even een groet of bedankje gewoon helemaal niks. Zo ontzéttend jammer. Ern gemiste kans want voor het eten zouden we zeker teruggekomen zijn...
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Drie weken geleden op zondagmiddag bij bistro Karel V geluncht.
Het eten is echt zalig. Mooie gerechtjes in de juiste hoeveelheid.
De tijd tussen de verschillende gangen was voldoende.
De bediening was formeel en liet hier en daar wat steekjes vallen.
Niet storend maar voor een bistro mag het wel wat losser.
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Drie weken geleden op zondagmiddag bij Bistro Karel V geluncht.
Het eten was zalig! Mooie gerechtjes in de juiste hoeveelheid wisselende zich in rustig tempo af.
De bediening was formeel en liet hier en daar een steekje vallen.
Niet heel storend maar voor een bistro mag dit best wat losser.
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
De lunch was buiten en dat is een mooie locatie. Het is in de binnentuin. Wij hebben de twee gangen lunch genomen. Het eerste gerecht was subliem. Tweede gerecht was heerlijk maar wint het niet van het eerste gerecht. Bediening is vriendelijk. Je moet wel wat lang wachten. De gast mag niet zomaar ergens gaan zitten ondanks dat het niet druk is. Dit vind ik heel klantonvriendelijk. Laat de gast zitten waar hij wil zodat hij zich welkom voelt. Maar neemt niet weg dat ik zeker een keer terug kom.
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Prima eten, bediening en entourage. Een beetje jachtig.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Toen het nog goeie Louisa heten was de ambiance een stuk beter!
Eten wAs goed op het dessert na en zijn door 4 verschillende personen bediend!
Onze tafel stond nog net niet tegen een schuur aan, we stonden midden op een pad. Hebben hier geen fijne herinnering aan!
Maureen M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij zaten op het terras dat erg ruim is ingedeeld, dus prima. Omdat wij een speciale gelegenheid vierden had het tempo wel wat rustiger gemogen, meer als avondvullend programma. Soms was het eten er al en de wijn nog niet, of de nieuwe wijn kwam al terwijl andere glas nog niet leeg was. Maar dat is het enige verbeterpuntje. De kwaliteit van het eten en de wijnen zijn excellent!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
We hebben met z'n vieren verrassend lekker gegeten in Bistro Karel5. Vriendelijke bediening, leuke sfeer, heerlijk eten, en een goede prijs/kwaliteit verhouding, wat wil je nog meer?
Jan Willem M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Op zondag is het gratis parkeren bij Karel V. Op de parkeerplaats wordt het je al gauw duidelijk dat je niet bij de herberg om de hoek bent gearriveerd. De gestalde bolides, de meesten niet voorzien van Nederlandse kentekens zijn indrukwekkend. Dat is ook de entree en lange gang naar de bistro, waarbij je onderweg nog een blik kunt werpen op het grote restaurant dat zo voor de Euro top kan worden ingezet. Bij de bistro aangekomen word je keurig ontvangen, uit je jas geholpen en naar je tafel begeleid. Ook de inrichting van de bistro mag er zijn. Het zondagsmenu was dit keer niet verkrijgbaar, we namen de aanbevolen Sunday-roast van kalfsvlees. De voorgerechten van gans en de raviolo smaakten voortreffelijk, de tortellino, was er maar één en voelde zich daarom wat eenzaam in het diepe bord! Op het kaasplankje lagen kazen van boerderij de LIndenhoff uit Baambrugge die topprodukten aan de horeca levert. De bediening is heel goed, maar wel een tikje te formeel. Het mag allemaal wat meer ontspannen zijn.
Janny W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad. Jammer dat er van de bistro geen amuse of iets lekkers bij de koffie bij zat. Dat was passend geweest bij de prijs en geeft de gastvrijheid iets extra's. Het gaat ook om de plus die een restaurant geeft.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
prima lunch menu. Wijnkeuze matig. Halfvolle glazen werden bij geschonken en als 2de glas berekend. foei!
Alwin C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Bistro 5. Alledaagse gerechten, maar toch wat extra's. De bediening was correct. De entourage was gezellig; ook leuk met een open keuken. Jammer dat de wijnkaart niet een paar goedkopere flesjes op de kaart heeft (goedkoopste fles was 31,-). Maar overall dik tevreden!
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Erg lekker gegeten. Vriendelijk personeel met gevoel voor timing.
Rdbregistratie D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
mooie ambiance, correcte bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding en lekker eten. Aanrader is het tussengerecht van pasta met truffel (geserveerd in een plastic zakje). Hiervoor kan je me 's nachts wakker maken.
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Brasserie Goeie Louisa heet sinds kort Bistro Karel 5. Reden om eens te gaan eten. En, conclusie is, het valt niet tegen. Sterker nog, het is echt goed ! Een heerlijk 4-gangen menu voor 45 euro ! Bijpassend wijnarrangement (4 glazen lekker wijn) en de avond kan niet meer stuk. De tafeltjes staan gelukkig niet te dicht op elkaar. De bediening is jong en vrolijk. Af en toe gaat er wat mis (drank op tafel gaat om, bestek valt op de vloer) maar de bediening pakt dit goed op. Zoals gezegd, het eten is fantastisch. Creatief gemaakt, mooi geportioneerd. Warm als het warm moet zijn, koud als koud gewenst is. Goede timing tussen de gerechten. Kortom, een aanrader !!!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk eten op een prachtige plek
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016