Bistro Jacques

Meer informatie over restaurant Bistro Jacques

Jouw recensie over het restaurant Bistro Jacques

Mike B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Het was een Maandag avond en werden prettig ontvangen, Niets maar dan ook niets is te veel voor dit restaurant
wat we ook vroegen we werden op onze wenken bediend en werkelijk super vriendelijk
Ga al jaren uit eten en heb veel kwaliteit verschillen mee gemaakt maar in dit restaurant heb ik dan ook
de allerbeste ossenhaas tournedos gegeten deze smolt werkelijk op de tong werkelijk van de allerhoogste kwaliteit
Beter is er volgens mij niet te krijgen Een regelrechte aanrader !!!!!
Co L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Groep naast ons was zeer luidruchtig. Jammer!
H V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima bistro.
Uitgebreide kaart en prettige bediening. Uitgebreide en gevarieerde menu kaart.
Kan het iedereen aanbevelen.
M V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig restaurant en goede keuken.
Heerlijk wildmenu en de kaart heeft een ruime keuze voor iedereen.
Vriendelijke bediening.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gedineerd (o.a. wildgerecht) zoals altijd van uitstekende en constante kwaliteit, mooie ambiance, gezellige ontspannen sfeer en gastvrij/vriendelijk personeel.
Co L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Geen op- en/of aanmerkingen. Avond was geslaagd, eten prima dus wat wenst een mens nog merr.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was weer een culinaire verrassing en ervaring. Een vol restaurant geeft aan dat wij niet de enige zijn die deze kwaliteit waarderen.
Tot spoedig.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Na een super warm ontvangst door de gastvrouw mochten wij plaats nemen aan een sfeervolle tafel bij het raam. Oplettend, ontzettend vriendelijk en verzorgend personeel zorgt voor een top avond. Zeker een aanrader!! (Ps. +10 punten voor de extra frietjes en marshmallows op het toetje) ;)
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gegeten met zijn tweeen. Erg rustig- slechts 1 andere tafel bezet (woensdag). Bediening zeer attent en vriendelijk. Eten van goede kwaliteit en goed bereid. Naar mijn smaak echter wel weinig variatie binnen het gerecht: vleesgerechten waren vooral veel vlees, en heel weinig groenten of andere bijgerechten.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Een prima restaurant met fijne vriendelijke relaxte bediening. Ruime en mooie menukaart, met voor elk wat wils en schappelijke prijzen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wat een heerlijke avond bij dit bijzonder leuke restaurant. Heerlijk eten (goede porties) fraaie inrichting en vriendelijk vakbekwaam personeel. Kortom alle ingrediënten voor een super ongedwongen avondje dineren. Als je in Nieuw-Vennep bent DOEN!
natasja D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
ben er voor de verbouwing geweest en vind t eten gewoonweg heerlijk....de bieftstuk...de zalm in kreeftensaus ...de aardappeltjes de groentes alleen tis best een stukje rijden vanaf Alkmaar...zelfs de chef gesproken wat weinig voorkomt (tenminste in Alkmaar zie je ze niet zo vaak)een hele vriendelijke gezellige man...kom zekers weer terug!
rudolfje .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Een heerlijke avond gehad bij bistro Jacques,genoten van de heerlijke gerechten en de huiswijn
Het restaurant heeft een moderne maar gemoedelijke sfeer.De bediening is vriendelijk en gastvrij.
richard A.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Na lange tijd weer gegeten bij Bistro Jacques ,het was als vanouds, heerlijke malse biefstuk,zalmfilet mooi rosé gebakken en heel smakelijke slibtongetjes.De garnituur was voor ons ruim voldoende,salade ,worteltjes,pastinaak,frites en gebakken aardappeltjes.De bediening was heel attent door een super vlotte jongeman.we hebben bij Bistro Jacques heerlijk gegeten.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Over het eten geen klagen, echter wel de bediening. Afgelopen maandag (tweede paasdag) bij Bistro Jacques gegeten met de gehele familie. De service was beneden peil, ongeïnteresseerd en onvriendelijk. Schriftelijke klacht ingediend waarop een dito onvriendelijke reactie is gekomen van Bistro Jacques.
C K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Heerlijk eten, de Spaanse kok weet er een bijzondere smaak aan te geven. Helaas is de bediening soms te 'popi' en soms ronduit onvriendelijk. De ambiance is goed maar de tafels staan te dicht op elkaar.
AnuschkaV .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Eet er heel regelmatig en altijd is alles prima in orde. Het eten altijd heerlijk, leuke en vriendelijke bediening. Het restaurant ziet er fris, schoon en up to date uit. Ik kijk al uit naar de volgende keer.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Zo, dat was een deceptie. Sate was niet gaar; frietjes waren niet gaar.. Sliptongen waren redelijk. Zaak zat niet vol op zaterdagavond. Te veel personeel, maar had meer aandacht voor elkaar als voor de gasten.. Wat een domper..
Vanessa K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Wij hadden hoge verwachtingen en het viel helaas ontzettend tegen. De kreeftensoep was veel te zout, de entrecote niet bijzonder, de kabeljauw droog en overgoten met een onsmakelijke saus. De crème brulee was heel koud en klonterig. Nadat de deze teruggebracht was leek het opgewarmd uit de magnetron terug. Prijs/kwaliteit verhouding is hier volledig zoek.
FFagiolo .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Meerdere malen gegeten bij Jacques, voor en na verbouwing. Het eten is altijd goed, de zelfgemaakte rabarber is heerlijk!
Prijs is wel wat aan de hoge kant.