Bistro Jacques

1173-A Hoofdweg 2152 LL Nieuw-Vennep Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Jacques

Een stukje Frankrijk in Nieuw Vennep, je vindt het bij Bistro Jacques. In dit restaurant ontvangt het altijd vrolijke personeel je met de prachtige Franse gastvrijheid. Er hangt een gezellige en knusse sfeer door de mooie inrichting en de tafels zijn netjes gedekt.

Bij een Frans restaurant denk je natuurlijk aan een uitgebreide wijnkaart, en ja dat hebben ze bij Bistro Jacques! De meest fijne wijnen worden hier aangeboden, allemaal perfect te combineren met de typische Franse gerechten op de kaart. Ook de dessertkaart zal veel mensen doen watertanden, zo hebben ze bijvoorbeeld een typisch Frans "plateau de fromage", oftewel kaasplankje. Reserveer nu en ervaar de Franse gastronomie bij Bistro Jacques in Nieuw Vennep!

Meer informatie over restaurant Bistro Jacques

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro Jacques

Bert V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellig restaurant, waar de Spaanse kok een prachtig menu voor een heel redelijke prijs tevoorschijn weet te toveren. Prettige bediening en een team dat het bestelde snel voor je op tafel weet te krijgen. Aanrader!
Magrit V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit. Ongezellig fel licht en rommelig bij de inkom van de keuken.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten,alles was top.Complimenten!!
Mick W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij hebben wederom heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad!!!
Zelfs onze behoorlijk grote trek, kreeg niet alle schaaltjes leeg.
Puck R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Echt heerlijke gerechten. Met liefde bereid. De zelfgemaakte rabarber compote is een feestje. Fijne bistro met aardig en gezellig personeel. Goede sfeer.
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
2 e Kerstdag met familie kerstmenu gehad ,zoals altijd was het eten super evenals de bediening, de inrichting was ook gezellig en er was livemuziek in de vorm van een zanger ,Gezellige entourage
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten met de familie 2e kerstdag.
Alle gerechten waren echt super lekker.. De sfeer was goed .. Leuke zanger.
meerjam19 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Super avond gehad met kerst, heerlijk menu met voor ieder wat wils, gezellige entertainment en top bediening! Bedankt weer !
nobbedie .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het is gewoonweg erg goed eten in een erg vriendelijke sfeer. ik ben nog nooit teleurgesteld hier.
De wisselende kaart zorgt er voor dat wij graag weer komen
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten. Dit keer met alle kinderen en kleinkinderen. Zeer tevreden over de extra zorg en aandacht voor het speciale dieet van een van ons. Dank jullie wel daarvoor.
Abaware .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
mooie kaart en heerlijk gegeten. aanrader. zeer attente bediening. ook de chef kwam nog even langs voor een woordje. en natuurlijk de onvolprezen rabarber geheim recept
Inma L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We werden gastvrij ontvangen en kregen een goede tafel, maar toen er even later een nog betere tafel vrij kwam, werd er gevraagd of we daar wilden zitten. erg attent.
Heerlijk voorafjes en erg smaakvolle hoofd schotels.
We waren met onze gasten/vrienden al eerder geweest en die wilden graag nog een keer bij Manuel eten.
Je voelt je er heel erg thuis in een fijne ongedwongen sfeer.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Verassend lekker gegeten, gerechten goed van proportie en mooi gepresenteerd op warme borden, rustige ambiance, prettige ontvangst en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Een grandioze (wild) kaart en een vol restaurant troffen wij aan op deze doordeweekse dag in deze moderne bistro. Ondanks de drukte was het eten lekker, goed en warm.
Mede door de zeer vriendelijke en gemotiveerde bediening hebben wij en een leuke avond gehad.
Persoonlijk vond ik de wijnkaart wat summier.
Parkeren voor de deur lukt helaas niet maar een parkeergarage is op 5 min. lopen.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Het was een Maandag avond en werden prettig ontvangen, Niets maar dan ook niets is te veel voor dit restaurant
wat we ook vroegen we werden op onze wenken bediend en werkelijk super vriendelijk
Ga al jaren uit eten en heb veel kwaliteit verschillen mee gemaakt maar in dit restaurant heb ik dan ook
de allerbeste ossenhaas tournedos gegeten deze smolt werkelijk op de tong werkelijk van de allerhoogste kwaliteit
Beter is er volgens mij niet te krijgen Een regelrechte aanrader !!!!!
Co L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Groep naast ons was zeer luidruchtig. Jammer!
H V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima bistro.
Uitgebreide kaart en prettige bediening. Uitgebreide en gevarieerde menu kaart.
Kan het iedereen aanbevelen.
M V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig restaurant en goede keuken.
Heerlijk wildmenu en de kaart heeft een ruime keuze voor iedereen.
Vriendelijke bediening.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gedineerd (o.a. wildgerecht) zoals altijd van uitstekende en constante kwaliteit, mooie ambiance, gezellige ontspannen sfeer en gastvrij/vriendelijk personeel.
Co L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Geen op- en/of aanmerkingen. Avond was geslaagd, eten prima dus wat wenst een mens nog merr.