Bistro 'In Petto'

Waaldijk 1 5328 EZ Rossum Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 'In Petto'

Bistro 'In Petto' staat voor bourgondisch genieten in Rossum! De sfeer is warm, huiselijk en persoonlijk. Of u nu snel een hapje wilt eten, u iets leuks te vieren heeft of voor een romantisch diner voor twee. Het jonge, enthousiaste team staat klaar om u te verwelkomen.
Het restaurant is gezellig ingedeeld met verschillende soorten tafels en bij goed weer is het heerlijk vertoeven op een van onze terrassen.
De kaart en krijtborden wisselen mee met het seizoen en staan vol eerlijke, ambachtelijke gerechten. Bent u benieuwd wat wij voor u In Petto hebben? Wij zien u graag tegemoet in Rossum!

Meer informatie over restaurant Bistro 'In Petto'

Jouw recensie over het restaurant Bistro 'In Petto'

Ben W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het gebeurde na het lekkere voorgerechtje. Slibtongetjes, 2 stuks waarvan er een leek of die uit karton was geknipt. En dat voor € 21,90. Puur slecht! Op mijn opmerking dat dat toch wel erg miniem was kreeg ik via een vriendelijk meisje van de chef te horen of ik wel wist hoe duur die vis is! Eens maar nooit weer !
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Verrukkelijk. Bijzonder. Verrassend. Eerlijk. Puur.

Dit restaurant is een echte aanrader! Zowel vlees als vis. Iedere hap is een ontdekking.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een heerlijk gezond landbroodje gegeten met een vriendin.
Ingeborg M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Lekkere seizoensgerechten in ruime porties. Vriendelijke bediening en goede service.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het was binnen niet comfortabel warm, terwijl het buiten erg koud was. Er hing een rioollucht en bij de toiletten stonk het enorm. ...
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Goed eten, lekkere bieren en wijnen en aardige attente bediening ! Wij komen er graag. Beneden is er een gezellige bar. Voor de herentoilet moet je een trap af. Het damestoilet is op de begane vloer. Ruime parkeergelegenheid in de directe omgeving.
Birgit K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Gezellig restaurant en heerlijk gegeten.
Eerst beneden in de pub een biertje.
Zalig drie gangen menu. Op een donderdag en helemaal vol.
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een voor ons bekend adres, waar we nog nooit zijn teleurgesteld. Er wordt heel hard gewerkt, met mooie en smakelijke producten.
Aanraders zijn de varkenshaas- en ossenhaas spies. Vergeet ook niet het plankje vooraf met heel dun gesneden serranoham. En als laatste het tapas dessert, van bijna alles een beetje.
In de winter speelt alles zich binnen af in het restaurant en de pub, maar zomers zijn er ook mooie terrassen om van te genieten.
Hil .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, zeer goede bediening ze geven een goede uitleg, zo nodig.
We hebben een hele gezellige avond gehad.
Het is zeker voor herhaling vatbaar.
we zullen jullie ook zeker aanbevelen.
Stijn H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Erg leuk restaurant, goed ontvangst en vriendelijke bediening. Gerechten waren mooi en lekker. Zeker een plek waar ik naar terug ga.
V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het eten was erg lekker en het personeel zeer vriendelijk. We moesten wel erg lang op ons eten wachten en we vonden de hoeveelheid ook wat weinig.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuke bistro met een prima en uitdagende kaart. Goede gastgevers. Met 2 man lekker gegeten, incl 3 Weizen, 2 oude jenevers, oude port en sherry en een bakkie thee... €109. Niet goedkoop wel erg goed en lekker
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Bistro in Petto. Bij binnenkomst voelden we ons meteen welkom en dat is zo gebleven. Met 7 mensen konden we plaats nemen aan een ronde tafel. De hele avond is plezierig verlopen. Lekker eten, gastvrije bediening, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Enig puntje was, dat sommige gerechten van de kaart niet langer beschikbaar waren in verband met start nieuwe kaart een week later. Dat mocht de pret verder niet drukken. Wij hadden een prima avond bij Bistro in Petto.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Leuke bistro met heerlijk eten. Ga er zeker nog een keer naar toe. De mensen zijn aardig en het restaurant ziet er leuk en knus uit
Almer V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We waren bij ‘In Petto’ in verband met een bezoek in Lithoijen. Helaas alleen maar bij nacht gezien, maar het moet ook overdag een mooie plek zijn.
Erg leuk ok eerst even beneden in de pub wat te drinken en alvast te bestellen. We gingen naar boven toen het voorgerecht bijna geserveerd werd.
Goed voor elkaar!
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wederom fantastisch gegeten en gedronken met super vriendelijke bediening in gezellige ambiance, echt een avondje uit. In Petto blijft onze favoriet!
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We hebben hier gister heerlijk gegeten, mooie menukaart voor deze maand.
Goede bediening, nog in leuke kerstsfeer, kortom goede service!
Patty A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vriendelijk ontvangen, top eten & top service!
Han N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Het is altijd een fijne ervaring bij In Petto!
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk nieuw gerecht geprobeerd, heerlijk!
Een echte aanrader om hier eens te gaan eten, goed service en mooie locatie.