Bistro 'In Petto'

Waaldijk 1 5328 EZ Rossum Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 'In Petto'

Bistro 'In Petto' staat voor bourgondisch genieten in Rossum! De sfeer is warm, huiselijk en persoonlijk. Of u nu snel een hapje wilt eten, u iets leuks te vieren heeft of voor een romantisch diner voor twee. Het jonge, enthousiaste team staat klaar om u te verwelkomen.
Het restaurant is gezellig ingedeeld met verschillende soorten tafels en bij goed weer is het heerlijk vertoeven op een van onze terrassen.
De kaart en krijtborden wisselen mee met het seizoen en staan vol eerlijke, ambachtelijke gerechten. Bent u benieuwd wat wij voor u In Petto hebben? Wij zien u graag tegemoet in Rossum!

Meer informatie over restaurant Bistro 'In Petto'

Jouw recensie over het restaurant Bistro 'In Petto'

Ida L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We eten niet zo vaak buiten de deur en rouleren dan. Im Petto was al weer een tijdje geleden. Prima bevallen, het voelde als thuiskomen, alles mooi opgemaakt en smaakte erg lekker.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Mooi buffet met heerlijke gerechten tijdens ons feestje voor familie en vrienden. Prima verzorgd en allemaal heel erg lekker voor oude en jonge gasten inclusief dessert buffet. Echt top!!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Erg mooie locatie, goede bediening, prima kaart en mooie dagmenu
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Prima, gezellig, lekker en sfeervol
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We komen geregeld bij In Petto en het is er altijd goed eten en vertoeven!!
Co S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Voor de eerste keer het Giga Gamba Festival mee beleeft. Viel toch iets wat tegen, bij de eerste ronde was de salade en paella was op. Tweede ronde terug, wachten tot de paella klaar was, maar was veel te zout. We hadden er eerlijk gezegd meer van verwacht. De gamba's smaakte wel heerlijk!
O.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten, gemoedelijke Brabantse locatie en sfeer. Prijs, kwalliteit goed in balans. Aanrader voor een gezellig avondje uit ongeacht de gelegenheid.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Super gegeten, super personeel. Super gezellig!
Mooie omgeving. Mooi terras.
Reserveren ging makkelijk via hun site.
Alles gewoon top!
Hester E.
Prima gegeten,
Lekkere vis in gegaard in passievrucht zuur
Vlees van de gril iets te gaar maar goed van smaak.
Attente bediening vriendelijk gastvrij.
Minpunt de diepvriesgroenten bij het hoofdgerecht
Tip kies voor een verse groentesoort van het seizoen dan plus je de maaltijd gigantisch op en veel lekkerder.
De sla is wel heel lekker
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Hartstikke fijne plek waar wij Smartgirls.nl heel graag neerstrijken na onze waanzinnige dag bij De hoogenhof in Bruchem iedere maand. Dank we zitten er altijd het liefst in de hoekbank of buiten op een van de heerlijke terrassen.
MNG .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Met het "Dijk van een menu" werd het een smakelijke avond. Een restaurant om niet te vergeten, met bovendien vanaf het terras een uniek uitzicht over de drukbevaren Waal.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk eten met liefde bereid
Ook lekker buiten gegeten zit op een prachtige locatie aan het water gezellig buiten terras.
loekenmary .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
samen met een vriendin heerlijk gegeten . omdat we niet zo'n grote eters zijn , maakte we samen een heerlijk aangepast 3 gangen menu . De lokatie was erg leuk en gezellig . De bediening was voortreffelijk te noemen !!
Het was een avondje genieten van mooi opgediende gerechten die vooral ook heerlijk smaakten .
Een aanrader als je een leuk gezellig avondje wil hebben op een mooie lokatie .
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Fijne plek met eerlijk eten voor een vriendelijke prijs en goed personeel.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
echt altijd een feestje de bbq was echt lekker, misschien wel handig als je op het boventerras ook van de kaart kan bestellen
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het was zo heerlijk eten. Lekker op het terras gezeten. Het is altijd lekker en zeer gastvrij. Wij raden iedereen aan bij In Petto te Rossum te eten.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Bediening was vriendelijk, maar als welkom werd er gezegd van het huis krijgen jullie brood met een smeersel. Willen jullie misschien ook wat searanoham vooraf. Vond één van onze vrienden goed idee en zei doe maar. Was wel beter geweest als er dan bij wordt verteld dat het p.p. € 3,75 is en er meteen voor alle zes de personen wordt geserveerd. Dat was dus buiten de voorgerechten nog eens € 22,50 erbij.
Mieke .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Zoals altijd heerlijk en gezellig gegeten, lekker in de schaduw op het achter terras. Leuke bediening, heerlijk en altijd verrassend eten. Onze vaste geniet plek!
Susanne R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Op het terras een prachtig uitzicht. De platanen gaven een fijne schaduw en mooi beschut plekje! Vriendelijke bediening!
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Lekker gegeten. Bediening weet zeer goed wat ze verkoopt. Konden lekker op het achterterras eten. Alles dik in orde. Heel fijn om hier te zijn.