Bistro 'In Petto'

Waaldijk 1 5328 EZ Rossum Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 'In Petto'

Bistro 'In Petto' staat voor bourgondisch genieten in Rossum! De sfeer is warm, huiselijk en persoonlijk. Of u nu snel een hapje wilt eten, u iets leuks te vieren heeft of voor een romantisch diner voor twee. Het jonge, enthousiaste team staat klaar om u te verwelkomen.
Het restaurant is gezellig ingedeeld met verschillende soorten tafels en bij goed weer is het heerlijk vertoeven op een van onze terrassen.
De kaart en krijtborden wisselen mee met het seizoen en staan vol eerlijke, ambachtelijke gerechten. Bent u benieuwd wat wij voor u In Petto hebben? Wij zien u graag tegemoet in Rossum!

Meer informatie over restaurant Bistro 'In Petto'

Jouw recensie over het restaurant Bistro 'In Petto'

Leon K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
het restaurant gaat goed om met de wensen en reservering bij het vastleggen van een bezoek.
Verder is het personeel gastvrij en behulpzaam met de omgang en springt extra hulp bij als men met een groter gezelschap reserveert.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Her was erg rustig voor de lunch, we zaten hier als enigste. Maar het eten was heerlijk, een echte aanrader bij in petto. Super!
R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We waren met 24 personen met een warm/koud buffet .Uitstekend gegeten en goede bediening. Prima dus ! Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.
chantal H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We komen al vanaf dat de Bistro bestaat. Altijd gezellig. Eten constant van goede kwaliteit, smullen! Van klassiekers tot echt bijzondere gerechten. Bediening fijn.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Bij het verlaten van het restaurant was geen personeel voor een uitgeleide, jammer!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
heerlijk gegeten,leuke vriendelijke bediening,ook de vegetarische gerechten zijn heerlijk, we komen hier wel vaker de kaart verandert op zn tijd....maken van een etentje een feestje...gr Marion Verhoeven
Mieke .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Altijd even heerlijk en verrassend. Hele aardige bediening, goed wijnadvies. En gezellige sfeer. Onze vaste plek in Maas en Waal! Bedankt.
A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Prachtig plekje aan het raam (mijn wens), hartelijke ontvangst (herkenning), aardige obers en heerlijk eten.
Kortom, ik heb genoten!
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Lekker eten, goede kwaliteit, heel aardig en goed personeel. Gaan zeker nog een keer terug.
De kaart zou wat uitgebreider mogen.
D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Verschillende gerechten, allemaal mooi opgemaakte borden en goed van formaat. Vlees en vis goed op smaak en mooi gegaard. Bij sommige plates mogen de groenten/bijgerechten beter op smaak gemaakt worden. Maar al met al een heerlijke avond!
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Mooi buffet met heerlijke gerechten tijdens ons feestje voor familie en vrienden. Prima verzorgd en allemaal heel erg lekker voor oude en jonge gasten inclusief dessert buffet. Echt top!!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Erg mooie locatie, goede bediening, prima kaart en mooie dagmenu
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Prima, gezellig, lekker en sfeervol
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We komen geregeld bij In Petto en het is er altijd goed eten en vertoeven!!
Co S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Voor de eerste keer het Giga Gamba Festival mee beleeft. Viel toch iets wat tegen, bij de eerste ronde was de salade en paella was op. Tweede ronde terug, wachten tot de paella klaar was, maar was veel te zout. We hadden er eerlijk gezegd meer van verwacht. De gamba's smaakte wel heerlijk!
O.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten, gemoedelijke Brabantse locatie en sfeer. Prijs, kwalliteit goed in balans. Aanrader voor een gezellig avondje uit ongeacht de gelegenheid.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Super gegeten, super personeel. Super gezellig!
Mooie omgeving. Mooi terras.
Reserveren ging makkelijk via hun site.
Alles gewoon top!
Hester E.
Prima gegeten,
Lekkere vis in gegaard in passievrucht zuur
Vlees van de gril iets te gaar maar goed van smaak.
Attente bediening vriendelijk gastvrij.
Minpunt de diepvriesgroenten bij het hoofdgerecht
Tip kies voor een verse groentesoort van het seizoen dan plus je de maaltijd gigantisch op en veel lekkerder.
De sla is wel heel lekker
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Hartstikke fijne plek waar wij Smartgirls.nl heel graag neerstrijken na onze waanzinnige dag bij De hoogenhof in Bruchem iedere maand. Dank we zitten er altijd het liefst in de hoekbank of buiten op een van de heerlijke terrassen.
MNG .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Met het "Dijk van een menu" werd het een smakelijke avond. Een restaurant om niet te vergeten, met bovendien vanaf het terras een uniek uitzicht over de drukbevaren Waal.