Bistro 'In Petto'

Meer informatie over restaurant Bistro 'In Petto'

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zeer leuke bistro, leuke, vriendelijke en vlotte bediening. We hadden twee dagmenu's, langzaam gegaarde oosterse kip, visragout, rendang, spaghetti diavola met zalm. Daarnaast van de kaart de curry bitterballen en de tournedos van St. Hendrick. Het eten was heerlijk!
220835 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Op 25 september jl. met acht personen bij dit restaurant gegeten. Het ziet er binnen best gezellig en netjes uit. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren volgens de groep uitstekend. Leuk opgediend en goed van kwaliteit. De groep koos verschillend van zeebaarsfilet, tournedos, rund rib eye, gamba en scampi tot aller tevredenheid. Een klein minpunt was dat de lege glazen enz. te weinig of niet van tafel werden gehaald. Waarschijnlijk door de grote drukte. Maar verder zeker een aanrader.
Lekker H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Altijd erg gezellig, heerlijk eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke bediening en een erg sfeervolle omgeving.
Giga aanbod diverse biertjes en de wijnen zijn goed. Voor een wijnadvies even naar Bram vragen.
De kaart wordt ook regelmatig vernieuwd met verrassende gerechten.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
benieuwd of er verbetering was in de snelheid tov vorige keer. Wat later gereserveerd dan gebruikelijk maar wederom grote groepen aanwezig. Eerste drankje na een kwartier en het voorgerecht na 3/4 uur. Hoofdgerecht kwam uiteindelijk 1,5 uur na binnnenkomst. Wel beter dan vorige keer maar voor ons echt te lang als je samen even wat wilt eten. Heb het idee dat de keuken de grote groepen niet aan kan en dat is jammer want het eten is echt prima. Vooraf proeverij waarbij de tomatensoep echt te zout was rest was ok. Hoofdgerecht rib-eye en zeebaars waren erg ok. Alleen een enorme plak kruidenboter hoeft van mij echt niet op mijn vlees. Goed vlees behoeft echt geen kruidenboter. Groot voordeel van in Petto is de enorme bierkaart met echt lekkere bieren maar er moet echt nagedacht worden over de snelheid van de gerechten. Jammer dat het biertje dat niet aangeslagen was en door mij was aangegeven alsnog betaald moest worden. Was wel netjes geweest om die niet in rekening te brengen gezien de wachttijden. Maar goed gehad is gehad en moet gewoon betaald worden. Het eten en de bieren maken een hoop goed dus we komen nog wel terug maar dan een keer doordeweeks. Bediening mag meer (persoonlijke) aandacht geven aan de klant.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Door een tip zijn we gaan eten bij bij In Pette in Rossum. De Ierse Pub onder het restaurant was ons al bekend dus we waren zeer benieuwd naar de bistro er boven. De bistro is heel sfeervol met de stijl van een bruin eetcafe. Wij voelde ons er meteen thuis. De bediening is gastvrij en opvallend vriendelijk. We hebben gekozen voor het stoofpotje van eend. Het vlees was mals en viel direct van het bot zoals het hoort. Kortom een aanrader met een prima prijs kwaliteit verhouding.
Albert .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Heerlijk gegeten in een gemoedelijke ambiance aan de Waaldijk. Volop keus op de kaart. Pluspunt: als tafelwater wordt kraanwater geserveerd (gratis).???? Aanrader.
Marjon A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wij komen al jaren in bistro "in petto"! In de jaren 2011 tm 2014 zijn wij altijd erg tevreden geweest. Maar.... na een aantal keer in 2015 en vanavond weer, zien wij toch een dalende kwaliteit in eten en bediening! Bijvoorbeeld; de carpaccio is vochtig, weinig smaak, de wildbouillon smaakt naar maggi en is te zout. De biefstuk is goed, maar de saus overheerst teveel en is wederom veel te zout en smaakt weer naar maggi! De bediening laat ook te wensen over....aardig hoor, maar veel te jong! Waar zijn de eigenaren Bram en zijn vrouw???
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Vooraf een heerlijk biertje in de Pub beneden gedronken. Goede bierkaart en sfeervolle plek om voor het eten al te genieten. Erg plezierig dat je een rekening hebt: beneden in de pub en boven in de bistro. Eten is erg goed: biologische tournedos is echt een aanrader! Maar ook de overige gerechten zijn prima.
Sfeer is echt een bistro: gezelligheid, drukte, goede prijs kwaliteit verhouding en vooral erg plezierige bediening. Zeer goede balans tussen professioneel en gastvrij. Reden dat ik toch maar een 6 geef heeft absoluut niets te maken met de vriendelijkheid en snelheid van het bedienend personeel te maken. Het heeft te maken met de "snelheid" van doorgeven van de gerechten. Voorgererecht werd 15 minuten na bestellen opgediend dus dat is prima. Hoofdgerecht werd bijna een uur na het voorgerecht opgediend, het nagerecht liet vervolgens wederom een half uur op zich wachten. Terwijl alles in een keer besteld was.
Dit is dan ook de enige reden dat ik geen echt hoge cijfers kan geven. Dat is jammer want de locatie, inrichting en het personeel doet erg haar best. Betere afstemming van de tijd tussen de gerechten geeft zeker een 8 voor de bediening.
Vivdg .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Binnen ziet er een beetje uit als een kroeg,
Maar het ontvangst was goed, geweldig wat een terras!
Het eten is heerlijk en de bediening vriendelijk! Absolute aanrader
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Bistro 'In Petto' Rossum
De smaak te pakken van eens op andere dagen uit eten, strijken we op dinsdagavond 16 juni neer bij In Petto te Rossum. Het restaurant ligt pal bij de Waal, maar sinds de dijkverhoging, kun je dat niet meer direct zien. Voor de mooie dagen hebben ze daar nog wel een terras boven op de dijk. Het was geen mooie dag, we moesten dus wel binnen zitten. Maar het werd wel een mooie dag. Zelfs op dinsdagavond heerst er nog wel een gezellige drukte. De ontvangst is vriendelijk en er is even tijd voor persoonlijke aandacht. Er is (altijd) een menu van de dag: drie gangen, met dubbele keuze. Daarnaast is er nog een redelijk uitgebreide kaart, die in krantvorm gepresenteerd wordt. Naast spijs en drank staan er nog wat onderhoudende stukjes in de krant.
Sommige mensen worden nooit wijs, dus met in het achterhoofd de gedachte: “bestel zeetong alleen in het visrestaurant”, bestelde ik zeetong.
Maar dit keer was de bestelling midden in de roos: niet te groot, maar precies goed gebakken: geen vet te zien, maar wel zo’n krokant lichtbruin randje. Fantastisch en dat tegen een prijs, waarvan ik eerst dacht dat ik het fout gelezen had. Het duo van lamsvlees mocht er trouwens ook zijn en datzelfde geldt voor de heerlijke, onalledaagse en ruimbemeten desserts.
Ze hebben veel open wijnen bij In Petto, maar dan ook nog een wijnkaart, waarmee je nog wat hoger gestemde verlangens kunt vervullen. Op het eerste gezicht lijkt Bistro In Petto wel een beetje op een bruin café. Maar let op: je kunt er heerlijk eten voor een heel schappelijke prijs en zo van een druilerige dinsdag nog een mooie dag maken.
Johnvandewerken .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Leuke bistro in een mooi dorpje. Met 7 volwassenen en 5 jonge kinderen gegeten in het private dinning gedeelte (hiervoor worden geen extra kosten gerekend). Kinderen kunnen ongestoord hun gang gaan, er stond nog een extra tafel, zodat ze daar konden kleuren en spelen, waardoor de ouderen gezellig konden tafelen. Eten was prima, de serveerster was inderdaad jong, maar deed het goed.
Christine1106 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Zondagavond gaan eten bij In Petto, we hebben echt super gegeten. Verrassende combinaties en zeer goed advies over de bierkeuze. Elk gerecht is precies groot genoeg, zodat je aan het einde ruim voldoende hebt gegeten. Complimenten voor de bediening, het eten en de sfeer, wij gaan hier vaker terugkomen!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Zaterdagavond met vier personen gegeten bij deze bistro. Hartelijke ontvangst. Vroegen om ander tafeltje en dat was, ondanks drukte en reserveringen, geen probleem. Gekozen voor het 3 gangen keuzemenu van 28,50. Kregen mooie en smakelijke gerechten. Bijzondere combi's zoals haringtartaar met bietenmousse. Wel wat kleine porties. Vriendelijke en vrolijke bediening. Komen zeker terug!
Ramon E.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Een echte bistro op idyllische locatie langs het water, in de zomer op het terras aan de over kant zitten overdag en in de avond op terras aan achterkant van de zaak. Gevarieerde bistro kaart met keuze uit laag geprijsd en wat hoger geprijsd, wisselende menu's en klassiekers die blijven. Echt bistro. Aanrader, Tournedos.
Sem S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Ik snap de cijfers van In Petto niet echt. Inmiddels poos geleden hier gegeten en het was gewoon goed...
We waren onderweg naar het zuiden en hadden dus geen tijd voor uitgebreide maaltijden; hoewel de kaart daar wel reden toe gaf.
We hadden wat brood met smeersels vooraf en dat was prima. Als hoofd aten we voornamelijk de rib-eye. Deze was perfect gebakken, garnituren waren ook lekker.
Vooraf duidelijk aangegeven dat we aan tijd gebonden waren, en hier werd goed rekening mee gehouden. Gerechten kwamen snel en goed door.
Het personeel is inderdaad wat aan de jonge kant en dit oogt links en rechts wat onervaren. Echter werden fouten op een gastvriendelijke manier recht gezet; en dat is het belangrijkste!
Al met al doet In Petto zijn titel van Bistro eer aan. Het is een gezellige zaak met goed eten (en nee het is geen restaurant, dus verwacht geen witte handschoentjes en dat soort trucs)
Benno G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Erg lekker gegeten in een fijne sfeer aan de dijk. Vriendelijke bediening die zeker wel klantgericht waren en voor wie niets te veel was. Het was gister veel te warm buiten eigenlijk om te werken maar bij de dames in de bediening was er niets van te merken. echt prima. Ondanks we er 45 kilometer voor moeten rijden komen we graag nog eens terug
Tamara33 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Mooie omgeving zo aan het water. Verder vond ik het echt een afknapper. Piepjonge serveesters die je niet aankeken. Ook het eten viel erg tegen. De kreeftjes waren slecht bereid en de kip was doorgekookt
Franklommers .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Vorig week vrijdag gaan eten bij dit restaurant stond bekend om zijn biefstuk.
De biefstuk en 3 andere hoofdgerechten waren op vrijdag avond al uitverkocht.
Gamba`s met vis met catalaanse kruiden besteld,vermoedelijk is de kok nog nooit in spanje gweeest of er was een vakantie-kok aanwezig prijs is voor het gebodene in de vakantie te duur
LiekeL .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Heel mooi uitzicht, prachtige omgeving. Alleen het eten is echt middelmatig. Ook vond ik de bediening te jong en niet fijn. Waarom huren restaurants toch geen echte vakvrouwen in ipv al die jonge meiden? Enfin, ga er heen voor een kopje koffie en het mooie uitzicht.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Op zoek naar een gulden middenweg qua reisafstand tussen Zwijndrecht en Den Bosch via Iens bij dit restaurant uitgekomen. Het was goed weer, dus we konden op het "dak"-terras zitten. Prima plek om te zitten. Eten was goed verzorgd, mooie porties. Hoofd (vis en tournedos) zeer smakelijk en gezellig opgemaakt. Prima desserts (nee, er zitten geen 43 lange vingers in één toetje). Aanrader voor als je eens daar in de buurt bent.