Bistro 'In Petto'

Waaldijk 1 5328 EZ Rossum Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 'In Petto'

Bistro 'In Petto' staat voor bourgondisch genieten in Rossum! De sfeer is warm, huiselijk en persoonlijk. Of u nu snel een hapje wilt eten, u iets leuks te vieren heeft of voor een romantisch diner voor twee. Het jonge, enthousiaste team staat klaar om u te verwelkomen.
Het restaurant is gezellig ingedeeld met verschillende soorten tafels en bij goed weer is het heerlijk vertoeven op een van onze terrassen.
De kaart en krijtborden wisselen mee met het seizoen en staan vol eerlijke, ambachtelijke gerechten. Bent u benieuwd wat wij voor u In Petto hebben? Wij zien u graag tegemoet in Rossum!

Meer informatie over restaurant Bistro 'In Petto'

Jouw recensie over het restaurant Bistro 'In Petto'

Marian K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Er heerst een gezellig en ongedwongen sfeer met zeer vriendelijk personeel. Mooie locatie en bij lekker weer een heerlijk terras met uitzicht over de Waal.
F. S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Goede ontvangst door een nog niet bekende gastheer, hij deed erg goed zijn best. Heerlijk gegeten!
René V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Super mooi restaurant, altijd gezellig en geven invulling aan bijzondere wensen (zoutloos of vegetarisch) zonder enig bezwaar. Leuke locatie langs de waaldijk.
K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Gezellig terras en heerlijk gegeten! Wachttijd was wel aan de lang kant.
Sfeer was oke, Bediening keek ons op een gegeven moment wel de deur uit.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
wederom weer een uitstekend diner genuttigd in het gastvrije buitenterras van In Petto.
Ontvangst door zwarte brigade uiterst vriendelijk en voorkomend.
Na opmerking op een van de hoofdgerechten werd adequaat op gereageerd.
chapeau
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We hebben lekker gegeten. De bediening was goed en we zaten op ons gemak. Het weer liet het toe om gezellig buiten te zitten.
Mieke E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wat hebben we weer heerlijk gegeten! We komen zeker weer terug!
Ook het personeel is zo aardig, gewoon gezellig.
Mathé H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
we hebben er ons 40 jarig jubileum gevierd. Buffet en bediening heel goed.

prettige sfeer. Een mooi feestje. Alles was goed van begin tot het eind.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Eenmaal geluncht , éenmaal diner . Bij beide gelegenheden prima gegeten . Het is er ook gezellig zitten . Kortom :
het beste restaurant op de Waaldijk in Rossum .
André S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Gisteren heerlijk op t achterterras gezeten en genoten van de prachtige omgeving ook t eten was verukkelijk ,de saté uitmuntend zelfs!!
Bediening was erg aardig en behulpzaam en hebben de zon even achter de parasol gezet want anders was t heet ...kortom hier komen we zeker nog terug.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prachtig uitzicht vanaf het dijkterras. Ik heb hier heerlijk geluncht met een vriendin. Voor het opnemen van de bestellingen liep er tijdens de lunch maar 1 personeelslid op een zondag op het dijkterras. Hierdoor moesten wij soms lang wachten voordat we konden bestellen. Verder helemaal tevreden, kom hier graag!
V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Kwaliteit van eten zeer goed, bediening waarbij je je echt klant voelt en snelheid van uitserveren afhankelijk van eigen wensen voor duur van het diner. Geluidsniveau is afhankelijk van de gasten.
De Tournedos van St. Hendrick is een aanrader en smelt op je tong.
kees L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Prima ontvangst, hartelijk personeel, gezellig restaurant maar de kwaliteit van het eten is matig. Maar alles bij elkaar hebben we met zijn elven een gezellige lunch gehad.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gezellig, lekker, de volgende keer de creme brulé verwarmd serveren. Ik ga geen 120 tekens voltypen dat vind ik veel te veel.
Wilma Lauppe L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Op het terras met uitzicht op de Waal, fantastisch. Heerlijk genoten van de varkenshaassaté.
Titia D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prima gegeten, vrolijke bediening en goede sfeer!
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het halletje bij binnenkomst is wat rommelig, het afgewassen bestek lag over de bar te drogen wat ons inziens niet hoort. Het eten was héérlijk en de bediening uitermate vriendelijk!
F. S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk genoten van de paasbrunch met vrienden. Ruime keuze uit beleg, en als extraatje toch nog de geweldige nougat bij de koffie. Voor herhaling vatbaar!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten. Wij komen hier vaker als we iets te vieren hebben. Het is een gezellig restaurant met goede kwaliteit eten voor een redelijke prijs
M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De Paasbrunch is ons tegen gevallen. Beter 1 totale prijs vragen en niet nog moeten bijbetalen voor eventueel een dessert. Jammer dat je alleen koffie/thee kon kiezen en niet ook een sapje of melk. De versgeperste jus moesten we apart bij betalen.