Bistro 'In Petto'

Meer informatie over restaurant Bistro 'In Petto'

Jouw recensie over het restaurant Bistro 'In Petto'

Catootje33 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk nieuw gerecht geprobeerd, heerlijk!
Een echte aanrader om hier eens te gaan eten, goed service en mooie locatie.
Gretha H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed restaurant met heerlijk eten, gastvrije bediening en een gezellige sfeer, echte aanrader! Prijs/kwaliteit verhouding is gunstig, je krijgt waar voor je geld.
L.A V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een gezellige bistro met goede menu's en goede wijnen. De bediening was prettig. Goede prijs-kwaliteit verhouding en de extra salade en frites werden niet in rekening gebracht.
Sjanine V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fijn ontvangen! Heerlijk gegeten...lekker om bij te kletsen..voldoende ruimte en privacy..
M. D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
't Schippers welvaeren is een fijne plek voor een gezellig en intiem feest.
Een vriendelijk team, wat goed op elkaar ingespeeld is, zorgt ervoor dat niemand iets te kort komt en dat iedereen geniet van een geweldige avond!
jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Tafeltje stond al klaar, snelle en erg correct respectvolle bediening. Leuke kaart. Bediening maakt contact. Eten was prima. Satésaus zou iets pittiger mogen maar verder .. aanbevolen!
Fried V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Geweldig gepassioneerd personeel en een gedreven keukenbrigade, zorgen ervoor dat je een gegarandeerd culinair feestje tegemoet kunt zien..... ga zo door????????????
Ery W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Een heel goed stuk vlees van het Hendrick rund werkelijk super maar de prijs € 25,50 is toch vrij stevig te noemen.
Verder helemaal niets te klagen. Bediening en vraagstelling hoe gebakken en uitleg waarom het wat langer duurde helemaal perfect. blijft over de toch stevige prijs.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zeer leuke bistro, leuke, vriendelijke en vlotte bediening. We hadden twee dagmenu's, langzaam gegaarde oosterse kip, visragout, rendang, spaghetti diavola met zalm. Daarnaast van de kaart de curry bitterballen en de tournedos van St. Hendrick. Het eten was heerlijk!
220835 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Op 25 september jl. met acht personen bij dit restaurant gegeten. Het ziet er binnen best gezellig en netjes uit. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren volgens de groep uitstekend. Leuk opgediend en goed van kwaliteit. De groep koos verschillend van zeebaarsfilet, tournedos, rund rib eye, gamba en scampi tot aller tevredenheid. Een klein minpunt was dat de lege glazen enz. te weinig of niet van tafel werden gehaald. Waarschijnlijk door de grote drukte. Maar verder zeker een aanrader.
Lekker H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Altijd erg gezellig, heerlijk eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke bediening en een erg sfeervolle omgeving.
Giga aanbod diverse biertjes en de wijnen zijn goed. Voor een wijnadvies even naar Bram vragen.
De kaart wordt ook regelmatig vernieuwd met verrassende gerechten.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
benieuwd of er verbetering was in de snelheid tov vorige keer. Wat later gereserveerd dan gebruikelijk maar wederom grote groepen aanwezig. Eerste drankje na een kwartier en het voorgerecht na 3/4 uur. Hoofdgerecht kwam uiteindelijk 1,5 uur na binnnenkomst. Wel beter dan vorige keer maar voor ons echt te lang als je samen even wat wilt eten. Heb het idee dat de keuken de grote groepen niet aan kan en dat is jammer want het eten is echt prima. Vooraf proeverij waarbij de tomatensoep echt te zout was rest was ok. Hoofdgerecht rib-eye en zeebaars waren erg ok. Alleen een enorme plak kruidenboter hoeft van mij echt niet op mijn vlees. Goed vlees behoeft echt geen kruidenboter. Groot voordeel van in Petto is de enorme bierkaart met echt lekkere bieren maar er moet echt nagedacht worden over de snelheid van de gerechten. Jammer dat het biertje dat niet aangeslagen was en door mij was aangegeven alsnog betaald moest worden. Was wel netjes geweest om die niet in rekening te brengen gezien de wachttijden. Maar goed gehad is gehad en moet gewoon betaald worden. Het eten en de bieren maken een hoop goed dus we komen nog wel terug maar dan een keer doordeweeks. Bediening mag meer (persoonlijke) aandacht geven aan de klant.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Door een tip zijn we gaan eten bij bij In Pette in Rossum. De Ierse Pub onder het restaurant was ons al bekend dus we waren zeer benieuwd naar de bistro er boven. De bistro is heel sfeervol met de stijl van een bruin eetcafe. Wij voelde ons er meteen thuis. De bediening is gastvrij en opvallend vriendelijk. We hebben gekozen voor het stoofpotje van eend. Het vlees was mals en viel direct van het bot zoals het hoort. Kortom een aanrader met een prima prijs kwaliteit verhouding.
Albert .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Heerlijk gegeten in een gemoedelijke ambiance aan de Waaldijk. Volop keus op de kaart. Pluspunt: als tafelwater wordt kraanwater geserveerd (gratis).???? Aanrader.
Marjon A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wij komen al jaren in bistro "in petto"! In de jaren 2011 tm 2014 zijn wij altijd erg tevreden geweest. Maar.... na een aantal keer in 2015 en vanavond weer, zien wij toch een dalende kwaliteit in eten en bediening! Bijvoorbeeld; de carpaccio is vochtig, weinig smaak, de wildbouillon smaakt naar maggi en is te zout. De biefstuk is goed, maar de saus overheerst teveel en is wederom veel te zout en smaakt weer naar maggi! De bediening laat ook te wensen over....aardig hoor, maar veel te jong! Waar zijn de eigenaren Bram en zijn vrouw???
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Vooraf een heerlijk biertje in de Pub beneden gedronken. Goede bierkaart en sfeervolle plek om voor het eten al te genieten. Erg plezierig dat je een rekening hebt: beneden in de pub en boven in de bistro. Eten is erg goed: biologische tournedos is echt een aanrader! Maar ook de overige gerechten zijn prima.
Sfeer is echt een bistro: gezelligheid, drukte, goede prijs kwaliteit verhouding en vooral erg plezierige bediening. Zeer goede balans tussen professioneel en gastvrij. Reden dat ik toch maar een 6 geef heeft absoluut niets te maken met de vriendelijkheid en snelheid van het bedienend personeel te maken. Het heeft te maken met de "snelheid" van doorgeven van de gerechten. Voorgererecht werd 15 minuten na bestellen opgediend dus dat is prima. Hoofdgerecht werd bijna een uur na het voorgerecht opgediend, het nagerecht liet vervolgens wederom een half uur op zich wachten. Terwijl alles in een keer besteld was.
Dit is dan ook de enige reden dat ik geen echt hoge cijfers kan geven. Dat is jammer want de locatie, inrichting en het personeel doet erg haar best. Betere afstemming van de tijd tussen de gerechten geeft zeker een 8 voor de bediening.
Vivdg .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Binnen ziet er een beetje uit als een kroeg,
Maar het ontvangst was goed, geweldig wat een terras!
Het eten is heerlijk en de bediening vriendelijk! Absolute aanrader
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Bistro 'In Petto' Rossum
De smaak te pakken van eens op andere dagen uit eten, strijken we op dinsdagavond 16 juni neer bij In Petto te Rossum. Het restaurant ligt pal bij de Waal, maar sinds de dijkverhoging, kun je dat niet meer direct zien. Voor de mooie dagen hebben ze daar nog wel een terras boven op de dijk. Het was geen mooie dag, we moesten dus wel binnen zitten. Maar het werd wel een mooie dag. Zelfs op dinsdagavond heerst er nog wel een gezellige drukte. De ontvangst is vriendelijk en er is even tijd voor persoonlijke aandacht. Er is (altijd) een menu van de dag: drie gangen, met dubbele keuze. Daarnaast is er nog een redelijk uitgebreide kaart, die in krantvorm gepresenteerd wordt. Naast spijs en drank staan er nog wat onderhoudende stukjes in de krant.
Sommige mensen worden nooit wijs, dus met in het achterhoofd de gedachte: “bestel zeetong alleen in het visrestaurant”, bestelde ik zeetong.
Maar dit keer was de bestelling midden in de roos: niet te groot, maar precies goed gebakken: geen vet te zien, maar wel zo’n krokant lichtbruin randje. Fantastisch en dat tegen een prijs, waarvan ik eerst dacht dat ik het fout gelezen had. Het duo van lamsvlees mocht er trouwens ook zijn en datzelfde geldt voor de heerlijke, onalledaagse en ruimbemeten desserts.
Ze hebben veel open wijnen bij In Petto, maar dan ook nog een wijnkaart, waarmee je nog wat hoger gestemde verlangens kunt vervullen. Op het eerste gezicht lijkt Bistro In Petto wel een beetje op een bruin café. Maar let op: je kunt er heerlijk eten voor een heel schappelijke prijs en zo van een druilerige dinsdag nog een mooie dag maken.
johnvandewerken .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Leuke bistro in een mooi dorpje. Met 7 volwassenen en 5 jonge kinderen gegeten in het private dinning gedeelte (hiervoor worden geen extra kosten gerekend). Kinderen kunnen ongestoord hun gang gaan, er stond nog een extra tafel, zodat ze daar konden kleuren en spelen, waardoor de ouderen gezellig konden tafelen. Eten was prima, de serveerster was inderdaad jong, maar deed het goed.