Bistro Hof van Holland

Voorstraat 79 2201 HP Noordwijk Nederland Kaart

Over restaurant Bistro Hof van Holland

Hof van Holland is gevestigd in de historische dorpskern van Noordwijk in de Voorstraat. Een prachtig pand dat dateert uit de 13e eeuw. Het pand is in de 16e eeuw omgedoopt tot Hof van Holland en nu, anno 2016, een gezellige bistro.

Wij werken met duurzame en ambachtelijke producten zoals verantwoord gevangen vis, vers gebrande koffiebonen en charcuterie. Ons vlees wordt bereid in een authentieke houtskooloven die de gerechten een heerlijke rooksmaak geeft. Ook de vegetariër bieden wij een keus aan heerlijke gerechten. Al onze gerechten serveren wij met een passende wijn uit verschillende windstreken. Wij vertellen u er graag over aan uw tafel.

Eten in een huiselijke sfeer, dat is waar Hof van Holland voor staat. Voor een romantisch diner voor twee of een groepsarrangement; wij verwelkomen u graag. Heel graag tot ziens!

Meer informatie over restaurant Bistro Hof van Holland

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hele mooie entourage. Mooie menukaart. Lekker wijntje. Ook deelnemer aan de 2for1 actie. Gezellig, goede bediening maar een chef die een beetje onder druk stond. Volgende keer wellicht ook een Pedro Ximenez! :-)
Eddepetje .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Net even koffie gedronken met 'iets' lekkers erbij. Echter bij het betalen trok ik wit weg. € 5,50 voor een stukje Brownie én € 5,50 voor een stukje New York Cheesecake. Beide stukjes waren in één hap ''weg te werken". Gewoon belachelijk duur! De bediening was niet gewend om op dit tijdstip van het jaar het terras in de gaten te houden. De geluidsinstallatie buiten was duidelijk aanwezig. Voor ons zeker géén tweede keer ...
Iris O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Dit restaurant is een èchte bijschrijver voor Noordwijk! De bediening is super en het eten is fantastisch. Alles precies goed gegaard en de combinaties zijn heel bijzonder. Je zit er heerlijk rustig in een prachtige omgeving, zowel het interieur als de straat.
Chindy K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heerlijk gegeten super muziek en sfeer. Leuke aparte kaart, cheese cake was heerlijk. Leuk dat er weer een restaurant terug is in het hof.
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
gisteren even een borreltje gedaan en werkelijk heel goed. lekkere wijn, goeie bitterballen en decor is super. zo gezellig ingericht. heel hip en warm. buiten op het terras was als weer vanouds. heerlijk mensen voorbij zien gaan door die prachtige voorstraat.