Bistro Het Koetshuis

Hengelosestraat 111 Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Het Koetshuis

De naam van Bistro Het Koetshuis verwijst naar de rijke historie waar het pand ooit deel van was. Een paar eeuwen geleden bouwde een jonkheer hier een textielfabriek, een villa en een stalhouderij. Een mijlpaal in de geschiedenis van Enschede. Inmiddels is Bistro Het Koetshuis gevestigd in de voormalige stalhouderij en omgeven door een prachtige monumentale tuin. Creëer hier je eigen stukje geschiedenis. Een maaltijd bij Het Koetshuis zul je niet snel vergeten. Ook beschikbaar voor feesten en partijen.

Meer informatie over restaurant Bistro Het Koetshuis

Woensdag t/m zondag van 17:00 uur tot 0:00 uur (keuken geopend tot 22:00 uur)
Zondag tevens brunch van 11:00 uur tot 14:00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Bistro Het Koetshuis

Gjm H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Verrassende gerechten, waaronder een wildbouilon met truffel. Heerlijk
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
We werden opgehaald door de Engelse taxi, was erg Leuk!
Het ontvangst was zeer gastvrij!
Leuke nostalgische inrichting!
Eerst bij de haard bubbels gedronken en een amuse gekregen, erg lekker!
Daarna naar onze tafel begeleid, we zaten bij het raam en keken op het landhuis en de vuurkorf.
We hebben het 5 gangen menu van de chef genomen.
De chef had volledig de vrije hand.
Erg lekker gegeten!
Heerlijke aangepaste wijnen!
De bediening was ook zeer vriendelijk!
We hebben een super avond gehad!
Carl L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prima eten in een fijne sfeer en entourage
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten, maar aan het eind gaat het een beetje mis. Gevraagd Om de rekening, en 20 minuten lang loopt al het personeel langs ons heen of we er niet zijn. Daar mee het animo om een fooi te geven helaas verspeeld.
HenkJan W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fantastische ambiance, top service, goed gegeten! Wij komen zeker weer! Tot ziens!
HenkJan W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fantastische bediening, leuke ambiance, goed gegeten, super taxiservice. Wij komen snel weer terug!
Jac D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ervaren personeel in dienst nemen...ontvangst was goed, maar daarna...het klopte van geen kant. Niet goed doorvragen bij bestelling opnemen, driemaal fysiek contact bij uitserveren bij de buren en maar liefst 5 keer gevraagd of het allemaal in orde was....goede bedoelingen en aardig, maar geen kwaliteitsrestaurant, zoals gepretendeerd wordt. Onrustig met al dat personeel bij de bar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was vanavond een smakelijke super gezellige avond
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Erg sfeervol en tegelijkertijd chique dineren. Vooral de live piano muziek droeg bij aan de gezellige sfeer. Verder was er genoeg keuze van lekker eten wat ook prachtig gepresenteerd wordt. Echt een aanrader voor een keer wat chiquer uit eten.
A M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het Albert Heijn menu was redelijk, had wel iets uitgebreider gekund zonder bijbetaling.
Wij vonden het voorgerecht vis en hoofdgerecht ook vis wel een beetje teveel aangezien wij het andere voorgerecht en hoofdgerecht niet onze smaak was.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hun taxi besteld,maar kwam niet.
Dachten dat wij voor een AH-menu kwamen. Merkwaardig!
Vivaforever76 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij het Koetshuis. Genoten van alle gerechten met passende wijnen en een prachtige sfeer en accommodatie. Een aanrader!
Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima restaurant. Gerechten zijn erg lekker klaar gemaakt.
Gezellige ruimte en bediening was prima. Vriendelijk personeel. Is voor herhaling vatbaar.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie en waren erg tevreden over het menu.
We konden kiezen uit 2 voor-, hoofd- en nagerechten en het was allemaal heerlijk en kwalitatief erg goed.
Een aanrader !
pwarnaars .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij vroegen ons af waarom dit restaurant mee deed met de AH aktie. De bedoeling is toch om het restaurant te promoten. En dit was volgens ons zeker niet het geval. Een onbenullig menu blaadje met zeer summiere info was het begin. Het menu leek op eeneenvoudige daghap. Jammer voor een restaurant op toplocatie om je zo te presenteren.
Advies: laat de mensen kiezen uit de normale menukaart. Vraag ook of men de wijnkaart zou willen zien.
Met verbazing en ongeloof hebben wij u recensie gelezen, zeker na het leuke gesprek met onze gastvrouw Sharon. U begreep als geen ander dat wij met deze actie persoon geen kreeft en foie gras kunnen serveren, ook een keuze uit onze menukaart kan niet uit. U heeft bij ons kunnen dineren met een volle spaarkaart van de AH supermarkt. Hierbij kan de 2e persoon gratis dineren. U betaalt dus slechts € 17,50 per persoon voor een 3 gangen keuze diner met mooie producten (eendenborst, makreel, livar varken etc), bij aanvang vers gebakken brood met zeezout roomboter en een amuse. Bij het hoofdgerecht serveren wij ook nog dikke friet, mayonaise en een frisse salade. Dit alles aan een klassiek gedekte tafel met linnen. U gaf tevens aan eerder bij ons alc te hebben gedineerd maar dit een keer wilde proberen. Nu probeert u ons openbaar via internet een te beledigen. Wij waarderen u dan ook als gast en als recensent met een dikke onvoldoende, een 3. Groet de directie van het Koetshuis, waar u zo graag komt.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ik ben zaterdag avond bij dit top restaurant geweest. Het was een zeer geslaagde bezoek. Het eten was voortreffelijk en de service ook. Je word ontvangen door een zeer vriendelijke gastvrouw en ze neemt je ook mee naar jouw tafel. Vanaf het moment dat je binnen komt voel je je er direct thuis ik heb het 4 gangen de chef. Je word dan ook gewoon op een culinaire reis mee genomen door de jongens van de keuken.
Zeker een aanrader
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ik vond de ontvangst erg goed, tafels stonden erg dicht op elkaar. Wachttijden waren erg lang, moest 3 maal vragen om een fles water. Het eten vond ik erg zout, de eend was erg lekker, het geluid galmde daar door geen prettige gesprek kunnen voeren, stoelen zaten niet gemakkelijk. Vriendelijkheid was erg goed maar prijs kwaliteit zeker niet goed.
Onze dank voor uw recensie en uw lovende woorden over de eendenborst. Helaas is niet alles vlekkeloos verlopen en is 3 x vragen om water zeker niet netjes, waarvoor onze excuses. Over uw negatieve opmerking inzake de prijs kwaliteitsverhouding zijn wij zeer verbaasd. U heeft zondag bij ons kunnen dineren met een volle spaarkaart van de AH supermarkt. Hierbij kan de 2e persoon gratis dineren. U betaalt dus slechts € 17,50 per persoon voor een 3 gangen keuze diner met mooie producten, bij aanvang vers gebakken brood met zeezout roomboter en een amuse. Bij het hoofdgerecht serveren wij ook nog dikke friet, mayonaise en een frisse salade. Dit alles aan een klassiek gedekte tafel met linnen. Heel apart, zo ook een 4 voor het eten terwijl u de eendenborst erg lekker vond. Maar goed ondanks alles hopen wij u toch nog een keer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, de Directie
Wolfgang L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Geweldige avond gehad. Heerlijk gegeten en alles prima naar onze zin. Een heel klein puntje: de afstand tot onze buurtafels aan weerszijden mag iets meer zijn, het waren gelukkig rustige gasten.
Het hele diner werd begeleid door een life pianist, die precies de muziek speelde zoals het moet, bijvoorbeeld "strangers in the night" en meer van dit soort evergreens, heel fijn!
W S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben lekker gegeten na een prima ontvangst en een gezellige ambiance. Bediening uiterst correct, niet opdringerig, alles op zijn tijd.
Anton L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, mooie rustige en mooi ingerichte locatie.