Bistro Het Koetshuis

Hengelosestraat 111 Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Het Koetshuis

De naam van Bistro Het Koetshuis verwijst naar de rijke historie waar het pand ooit deel van was. Een paar eeuwen geleden bouwde een jonkheer hier een textielfabriek, een villa en een stalhouderij. Een mijlpaal in de geschiedenis van Enschede. Inmiddels is Bistro Het Koetshuis gevestigd in de voormalige stalhouderij en omgeven door een prachtige monumentale tuin. Creëer hier je eigen stukje geschiedenis. Een maaltijd bij Het Koetshuis zul je niet snel vergeten. Ook beschikbaar voor feesten en partijen.

Meer informatie over restaurant Bistro Het Koetshuis

Woensdag t/m zondag van 17:00 uur tot 0:00 uur (keuken geopend tot 22:00 uur)
Zondag tevens brunch van 11:00 uur tot 14:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro Het Koetshuis

Wolfgang L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Geweldige avond gehad. Heerlijk gegeten en alles prima naar onze zin. Een heel klein puntje: de afstand tot onze buurtafels aan weerszijden mag iets meer zijn, het waren gelukkig rustige gasten.
Het hele diner werd begeleid door een life pianist, die precies de muziek speelde zoals het moet, bijvoorbeeld "strangers in the night" en meer van dit soort evergreens, heel fijn!
W S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben lekker gegeten na een prima ontvangst en een gezellige ambiance. Bediening uiterst correct, niet opdringerig, alles op zijn tijd.
Anton L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, mooie rustige en mooi ingerichte locatie.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Bijzonder vriendelijke en attentie ontvangst en bediening. Eten van goede kwaliteit, mooi opgemaakte borden. Goede huiswijnen. Al met alk geslaagde avond.
Emile B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Mooie omgeving met veel oude foto,s, vriendelijk en vlot personeel, goede gerechten, goede glazen wijn, leuke pianobegeleiding maar eigenlijk iets te luid.
P. P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was redelijk, maar het nagerecht (yogurttaart) was echt benedenmaats.
De inrichting is vrij sober (café-stoelen) , maar het meest storend was het lawaai.
We konden niet met elkaar praten.
Ook het konstant heen en weer geloop van het personeel en het vijf keer vragen of alles naar wens was, is vervelend.
We komen niet terug.
Het is zeer spijtig om via Iens te vernemen dat uw avond niet is geslaagd met de AH Aktie. U geeft aan dat wij 5 keer aan tafel zijn geweest voor een quality check maar u heeft geen enkele keer aangegeven dat e.e.a. niet naar wens was zodat wij ter plaatsen iets voor u hadden kunnen betekenen. Iedere vrijdag en zaterdag bieden wij de gasten live muziek waarop onze gasten erg enthousiast reageren en inderdaad lopen en veel gastvrouwen en gastheren rond om alle gasten te bedienen.
Mary-elsbeth N.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heel vriendelijke bediening/service, niet geheel deskundig (stagiaire?) Amuse was net zo droog als de piepende scharnieren van de keukenklapdeur. De gerechten van het menu waren heel smakelijk en voor ons waren de kleine porties perfect en we hebben ervan genoten. Vis en eend heerlijk van smaak, de eend om te zuigen. De huiswijn was prijs/kwaliteit een 9. Jammer dat het zo rustig was, maar een prettige avond gehad.
Franco F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk eten, prima sfeer en een uitetende bediening. De muziek maakt het compleet. Echt een avondje uit.

Kom hier zeker terug
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben lekker gegeten en genoten van de life muziek en zang. Bij de bediening ging het niet helemaal goed, maar het is professioneel opgelost, naar volle tevredenheid. Kortom een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
een leuke avond met live muziek in een gezellige bistro. Goede ontvangst, mooie gerechten en prettige bediening. Tot een volgende keer.
M. H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
huiswijn ( rood ) veel onder de maat voor € 27,50
Een aparte recensie. Een 4 voor het eten en een zin over de huiswijn? Als u de wijn proeft kunt u ook aangeven aan onze gastheer of gastvrouw dat de wijn niet uw smaak is dan openen wij met alle liefde een nieuwe fles voor u.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Eten was voortreffelijk en de omgeving lekker rustig. Vriendelijke bediening.
Bij de reservering viel op dat we met de AH-bon alleen nog om 17.00 uur konden boeken, maar aangekomen was het tot zeker 18.30 uur zeer rustig. Jammer dat je dan extra vroeg aan tafel moet terwijl er ruimte genoeg was.
Toch kunnen genieten van een heerlijke maaltijd.
Onze dank voor uw mooie recensie. Wij zullen vandaag contact opnemen met SeatMe want wij hebben aangegeven dat iedereen de hele avond kan en mag reserveren, verder hebben wij hier geen invloed op. Ergens is een fout in hun systeem denken wij. Graag zien wij u nog een keer tegemoet.
Frits En Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Afgelopen weekeind voortreffelijk gegeten, zoals altijd. De service is top en de ambiance die het restaurant uitstraalt zorgt er voor dat je even heerlijk kunt ontspannen en genieten van een avondje uit. Zeker een aanrader!
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Geweldige avond gehad! De gerechten waren fantastisch gepresenteerd en de sfeer was erg fijn onder andere door het gastvrije personeel. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Wij komen zeker terug!
Priskilla P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Verder was het heel goed alleen het eten niet. We zijn geweest met de AH restaurantzegel actie. Speciaal menu opgesteld uit 2 keuzes voor 35,-
Voorgerecht met makreel komkommer was appart, toevallig niet mijn smaak.
Hoofdgerecht: roodbaars, met beetje groentes, die waren wel lekker. De vis was erg zout, ik proefde niets anders. Je kon proeven dat het vis was, maar verder niet.
Pattat zag er niet mooi uit en smaakte volgens mijn partner niet bijzonder, de saus ervoor was wel lekker.
De sla was echt teleurstellend in alle opzichten. Liefdeloos decoreerd, gewone kant en klare witte sla saus erdoor gemengd, zat nog zand in, bij mijn partner 1 heel blad in in schaaltje, niet goed schoon gemaakt, oranje / bruine stukken uiteinde en zijkant van het blad, zaten er nog aan.
Nagerecht, we hadden allerbei 1 soort, was erg lekker.
Geachte gast, onze dank voor uw recensie. Helaas is uw avond niet helemaal naar wens geweest waarvoor onze excuses. U had ipv de makreel ook kunnen kiezen voor de dun gesneden kalfsmuis met Waldorf salade maar goed daar heeft u nu niets aan. Het hoofdgerecht was inderdaad in 1e instantie te zout, we hebben direct een nieuwe roodbaars filet voor u gebakken.Voor de sla is geen excuus mogelijk. Ik heb hier direct de koks op aangesproken vanmorgen. Onze excuses hiervoor. Tijdens uw volgende bezoek krijgt u van mij een lekker witte of rode wijn. Onze dank voor uw komst. met vriendelijke groet, John Spruit
qliroc .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Erg jonge bedieningsmedewerk(st)ers, mogen beter geïnstrueerd worden. Eten was mooi gepresenteerd en lekker.Erg jonge bedieningsmedewerk(st)ers, mogen beter geïnstrueerd worden. Eten was mooi gepresenteerd en lekker.
F.J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Prima tent. Niks geen mindere behandeling vanwege AH-kaart. Ligt ook aan hoe je jezelf opstelt. Konden mooi buiten zitten. Mooie ambiance.
Ilonka34 L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Gisteren voor de verjaardag van mijn moeder een High Tea met vrienden en familie en ik moet helaas zeggen dat dit erg teleurstellend was, de foto's zoals op de website kloppen niet met wat wij hebben gehad. Kant en klare gebakjes die je in de vriezer bij de supermarkt kan kopen, ook heb ik taartjes gezien zoals je ze kant en klaar koopt bij de Sligro en stonden er hete pepers op tafel die rechtstreeks uit de koeling kwamen. (stukjes waren nl nog bevroren) Niets was dus vers en voor een restaurant vind ik dit erg vreemd. Scones en cream heb ik niet eens gezien en dat voor een High Tea... Al met al een grote teleurstelling.
Erg vervelend dat u High Tea niet naar verwachting was. Ik moet u zeker gelijk geven. Uw reservering was door een fout van de bediening geplaatst onder High Wine welke keurig voor u was voorbereid. Op het laatste moment kregen wij door dat het hier ging om High Tea en hebben wij alles uit de kast getrokken om dit naar wens te maken en andere producten gebruikt dan men van ons gewend is. Onze patissier maakt iedere High Tea dagelijks vers op reservering en dit was niet meer haalbaar afgelopen zondag. Erg jammer dat u ons zondag direct niet heeft gemeld dat e.e.a. niet naar wens was dan hadden wij direct aktie kunnen ondernemen. Wij kregen alleen maar complimenten en hebben zelfs dure hoofdgerechten met eendenborst en gamba extra gepresenteerd voor slechts 8 euro. Maar goed, ik wil dit heel graag keurig met u oplossen en u aanbieden om bij ons te komen genieten in herkansing. Kunt u met ons contact opnemen of een mail sturen met uw gegevens dan neem ik met u contact op. Groet, John Spruit
Anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij hebben ons prima geamuseerd er was live muziek met een zangeres, het eten was heerlijk en de bediening voortreffelijk
jacqueline_boog .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben met zijn vieren met de AH actie (2=1) hier gegeten. Een 3 gangen menu was €35,- p.p. zonder keuze, terwijl ze een 6 gangen menu hadden voor €24,50. Dit hadden we beter kunnen doen, maar deze keuze kregen we niet. Beetje jammer dit...
Onze hartelijke dank voor uw recensie. Fijn dat u uw bezoek heeft beoordeeld met een 8. Om misverstanden te voorkomen het volgende; ons AH actie menu is wel degelijk een keuzemenu. U kunt deze keuze terugvinden op de site van AH / Iens. Ook hebben wij een menukaart laten drukken, speciaal voor deze actie. Men dineert dus met deze actie voor slechts € 17,50 per persoon. Het 6 gangenmenu is van enkele maanden geleden voor € 24,90. In juni zijn wij hiermee gestopt. Wel hebben wij een 5 gangen menu zonder garnituren voor € 29,50. U kunt hier altijd gebruik van maken, natuurlijk niet in combinatie met andere acties. Heel graag tot ziens.