Bistro Het Groene Pandje

Langstraat 74 3771 BH Barneveld Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Het Groene Pandje

Genieten in een warme huiskamersfeer

Welkom in de gezelligste huiskamer van Barneveld! Bij Restaurant Het Groene Pandje kun je neerstrijken voor een kop koffie, een voedzame lunch of een uitgebreid diner. De hartelijke bediening zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt en zal je, waar nodig, helpen bij het bestuderen van de smaakmakende kaart. De keukenbrigade werkt vooral met producten van lokale ondernemers en houdt de seizoenen goed in de gaten. Kun jij aan je bord zien in welk seizoen we leven?

Meer informatie over restaurant Bistro Het Groene Pandje

Dinsdag vanaf 17:00
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro Het Groene Pandje

johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Sinds een jaar of 20 weer eens wezen eten bij het groene pandje. Net nieuwe eigenaar. Was uitstekend! Goede service, goed eten!
jr.boers .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt en in combinatie met een heerlijke wijn heeft ons aangenaam verrast,
De nieuwe eigenaar is erg enthousiast en de bediening is los en soepel. Heerlijk gegeten, niet op aan te merken. Wij komen hier zeker nog eens terug!
MrsQ .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het eten is prima, niets om op aan te merken.
De bediening liet her en der wat te wensen over. We werden naar ons tafeltje gebracht en voordat we zaten werd er al gevraagd of we wat wilden drinken, we kregen de amuse en gelijkertijd de kaart (best lastig eten) en op het hoofdgerecht moesten we lang wachten.
Wat echt heel vervelend is, is de akoestiek. Het restaurant zat bijna vol dus het was er druk. Echter ik kon mijn tafelgenoot die tegenover mij zat niet verstaan!! Dit is echt heel vervelend als je elkaar na lange tijd weer ziet en je wilt bijpraten! Dit probleem gold voor iedereen die bij mij aan tafel zat en lag niet alleen aan mij. Later op de avond was het minder druk en kon ik gelukkig iedereen weer verstaan.
Er zijn wel een aantal opvallende positieve punten te noemen. Veel gerechten op de kaart zijn glutenvrij, er is een rolstoelentoilet en onder de tafel zijn 'kussentjes' geplakt zodat je je knie niet hard stoot als je je benen over elkaar slaat
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Het Groene Pandje! We komen hier al jaren met veel plezier terug. De bediening onder leiding van eigenaresse Kitty weet wat gastvrijheid is en werkt met zorg en aandacht. De mosterdsoep is een gouwe ouwe en zeer aan te raden. Verder heerlijk gegeten en gezellig gezeten. Enige puntje van kritiek zijn de stoelen, zijn waarschijnlijk oorspronkelijk tuinstoelen, na 2 uur zitten hadden we een houten kont. Verder top!
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was op zich prima, op een paar iets te rauwe lamskoteletjes na. Er was een grote groep mensen en daardoor duurde het allemaal wat langer en kwam de bediening een beetje gehaast over. Er is niet een keer tussendoor gevraagd of alles na wens was, alleen standaard bij afruimen. Wel complimenten voor het verzorgen van een suikervrij dessert ivm diabeet.
dirk F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het eten was lekker en de porties zijn groot en worden mooi gepresenteerd. Als amuses brood met Erwtensoep. Het erwtensoepje viel wat tegen. Als voorgerecht had ik een salade met eendfilet, waarbij ook weer brood zat, erg lekker. Als hoofdgerecht had ik een visschotel, met daarin malse zalm en heerlijke scampi, een aanrader. Als nagerecht een Advocaat Tiramisu, lekker maar met erg weinig advocaat.
Een vriendelijke en hartelijke gastvrouw. De eerste serveerster was duidelijk minder ervaren en moeilijk te verstaan en wist ook niet veel.
De omgeving vond ik zelf wat minder. Het Groene pandje ligt in een wat grauwe winkelstraat in het centrum van Barneveld. Het restaurant zelf is wel mooi ingericht, daar ligt het niet aan. Het restaurant is zeker aan te bevelen.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016

was een gezellige avond sfeer goed ... eten goed we hadden eendenborst die was uitstekend van smaak en lams duo die erg lekker was .. de bediening was goed ... in richting goed en schoon ,, dus een prima restaurant ......
g.harthoorn2 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Wij hadden gekozen voor de Eend in rode wijn saus als hoofdgerecht en als voor gerecht Mosterd Soep ,alles smaakte erg goed de Eend was erg mals,daarbij een heerlijke Port. En als afsluiting een heerlijk kopje koffie.
anneliesth .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Een heerlijk gezellig restaurant. Super bediening erg vriendelijk en correct.
Het eten was ook erg goed.
We hebben met de AH bon gegeten, en daar hebben ze een speciale kaart voor.
Het voorafje krijg je gratis, wat ook erg lekker was.
family.bouw .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
zaterdag met acht personen wezen eten
eten service en Decor is allemaal prima
als minpuntje hadden wij dat het best wel lang duurde voordat het eten kwam en dat de door ons bestelde varkenshaas (6x) wel erg kleine stukjes waren
l.kaper .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
De gastvrijheid vonden (ik schrijf mede namens mijn man) we heel prettig en ook de sfeer in het restaurant is aangenaam.
Het eten was van goede kwaliteit en de gele bietjes waren verrassend. De enige opmerking die ik heb, is dat het eten wat meer versierd opgediend zou kunnen worden, bijv. een toefje peterselie in de soep, een garnering bij de bietjes, bijv. karwijzaad of rode aalbessen. Dat maakt het geheel zonder al te veel moeite exclusiever.
govertnellievanlagen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Goede sfeer! Makkelijk bereikbaar. Lekker gegeten, heerlijk malse varkenshaasjes, goede bediening, kortom voor herhaling vatbaar!
woutjevandebunt .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016

Het restaurant was mij al bekend, ben al vaak bij jullie geweest.
Alle keren was het eten heerlijk.
Kom zeker nog een keer bij jullie eten
HenkHaandrikman .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Er is een mooie keus aan diverse voor- hoofd- en nagerechten. Vooraf wordt een broodje geserveerd met kruidenboter, dat heel verrassend, gratis is. Maar het zet wel gelijk de toon. Alle gerechten zijn erg smakelijk en worden mooi gepresenteerd. Wij komen zeker nog eens terug.
k.overeem .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Goede service, vriendelijke ontvangst, jassen werden aangenomen en weg gehangen.
we zijn daar via de AH actie gaan eten, kregen van het huis een plankje met een soepje en brood aangeboden, konden kiezen uit een uitgebreide menukaart, voor ieder wat wils.
Eten was van hoge kwaliteit, we hebben genoten !!
jnijboer1 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Het eten was lekker. in het bijzonder voorgerecht en hoofdgang. De bediening zeer netjes
Maar de stoelen echt die zitten niet goed.
w.hoogerwerf .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Zoals het dessert werd opgediend, vruchtensorbet, is ons in het bijzonder opgevallen.
De hele entourage was geweldig, zijn zeer tevreden.
l.roestenburg .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Bediening was heel vriendelijk het was er gezellig druk.
Het eten was ook prima lekker eendenborst gegeten.
Er was een kerstmarkt er was daarom ook veel te zien en gezellig.
kuiperjan .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
het was allemaal lekker !!!!!!!!!!!!!!!
Het was alleen jammer, sfeerloos was, er was maar één tafel bezet met 8 personen.
Verder was er de hele avond niets bijgekomen.
vandijkdekock .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
We werden vriendelijk ontvangen en direct werden onze jassen aangepakt. Het eten was mooi opgemaakt en smaakte lekker.De bediening was keurig. Prijs en kwaliteit kwamen goed overeen. Een aanrader