Bistro Heerlijk

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Bistro Heerlijk

barte V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Hier gegeten met mijn echtgenoot. Heerlijk!! Voorgerecht, hoofdgerecht en sla zeker het dessert niet over!! Vriendelijk personeel en echt heel sfeervol ingericht. Voor mij wel het leukste restaurant in Haren. Komen zeker terug!! (ook voor koffie op die heerlijke banken :))
jp M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Mooi ingericht hip restaurant. Heerlijk gegeten. Aanwinst voor Haren. Aanrader!
Josje B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Gewoon lekker goed gegeten. Heerlijke satè (!) van biologisch rund waar we graag wat meer voor betalen dan normaal. Ook de voorgerechten waren heerlijk.
Het was logischerwijs lekker rustig op de donderdag voor kerst. Gezellig en mooi ingericht. Bij feestelijke gelegenheden komen wij hier graag terug.
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erg lekker gegeten. Prima kwaliteit. Goede kok.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer. Zeker een aanrader! Ook voor gezinnen met kleine kinderen ideaal vanwege oa de speelhoek.
Wij komen zeker terug!
Jongjde .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
In een prachtige ambiance, gezellig ingericht, hebben wij inderdaad zoals de naam zegt "Heerlijk" gedineerd. Vooraf een door Willem aanbevolen glas Due Uve(Pinot Grigio -Sauvignon Blanc) gevolgd door het 3-gangen Bistro menu. Als voorgerecht een gemarineerde makreel en schelvis, gevolgd door de gebraden hertenrug met witlof(met een glas bijpassende rode wijn,Mencia. Voortreffelijk !
Het nagerecht ( chocolade cake/ chocolade ijs) maakte het slot tot een ware sensatie .
Afsluitend met een kopje koffie en een kopje cappuccino was dit een een heerlijk en gezellige avond.
Daphne en Willem , wij komen zeker weer !
Ellen en Jelle
Guibhuib I.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
vriendelijke bediening. Verzoek tot koolhydraatarm wordt ineen gerecht uitgevoerd, in andere niet.
H R U.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goede kaart, ambiance en bediening!
Verrassende plaats om te eten waar de prijs kwaliteit meer dan goed is. Een echte aanrader voor een leuke avond.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hadden op zaterdag avond erg lastminute gereserveerd. Ons zoontje van bijna 1 was de hele dag al wat druk maar we wilden toch even een hapje met mijn ouders buiten de deur doen. Erg gezellige sfeer en er stond netjes een kinderstoeltje klaar aan tafel. Na het bestellen van een drankje zagen we dat er een aantal tafels besteld had maar nog geen eten. Kan natuurlijk op spitsuur rond 18.45. We maakten ons iets zorgen gezien ons zoontje wat moe was van de dag en dat de sfeer niet beter maakt. We vroegen wat ongeveer de wachttijd zou zijn, ongeveer 30 min gaven ze aan. Prima dachten we. Het eten kwam ook zeker binnen de 30 minuten, salade kregen we al wat eerder. We hebben volgens mij wat voorrang gekregen al zag ik dat ook bij andere tafels de mooi opgemaakte borden snel het linnen vulde. Super lekkere tonijnsteak gehad, erg fijne meedenkende bediening, uitgebreide wijnkaart en een hele gezellige warme sfeer. Komen zéker terug!
johanna V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ontzettend lekker gegeten hier! Op verzoek vegetarisch voor ons beiden. Dit was geen enkel probleem en we werden verrast met heerlijke gerechten. O.a. een punt olijfquiche, een plankje 'groen' met koolrabi en een zeer smakelijke dressing, een heerlijk pittige gazpacho en bulgur met een frisse salade.
Ook het nagerecht was verrukkelijk. Ijs, brownie, sinasappelaccentjes en een slokje Cointreau erbij, mmm.
Goede wijn en een attente en vriendelijke bediening. Het was er fijn zitten, een mooie zaak, in alle opzichten een aanwinst voor Haren!