Bistro Heerlijk

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro Heerlijk

Fred V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Uitstekende bediening!
Grignon M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Bourgondisch genot in het Noorden!
Stephan W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Uitstekend eten en fijne bediening.
Marilene K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een mooi gezellig restaurant in Haren. Dit konden we wel gebruiken. Gastheer en gastvrouw vriendelijke mensen. Eten prima,herrlijke smaken. Interessante kaart.
Maria Anna H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Mieke L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in Heerlijk!
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij hebben genoten van het verrassingsmenu met wijnarrangement. Helemaal top! Echt verrassend en ook nog eens (veel) waar voor je geld. Het wijnarrangement behoorde zeker tot een van de verrassendste en lekkerste wijnarrangementen die we ooit gehad hebben voor deze prijs. En we hebben nog wat geleerd ook. De bediening is ontspannen en professioneel. Een hele grote aanrader!
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima verzorgd, heerlijke gerechten en aandacht van het personeel.
En belangrijk, mooie wijnen op de kaart (en wellicht nog wel buiten de kaart).
TOP
bassie27 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
gezellige gelegenheid om te eten

Ik vond het alleen jammer dat mensen hun hond meenemen met het uit eten gaan

niet gepast in een restaurant

is moeilijke keuze moet je zulke mensen weigeren !
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ondanks de ligging aan een steeg met uitzicht op de parkeerplaats is het een zeer sfeervol en hippe plek. Gezellige drukte, vriendelijke ontvangst. De keuze uit voorgerechten is origineel en gevarieerd. De hoofdgerechten verdienen daarin nog iets meer aandacht maar de entrecote was smakelijk. De man in de bediening mag ook nog iets bijleren en bijv. Even vragen of aankondigen dat hij voor je langs gaat om de salade op tafel te zetten
jan K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Klein maar fijn restaurant. Charmante gastvrouw. Uitstekende kaart waaruit het moeilijk kiezen is. Ondanks dat de zaak vol zat vlotte doorkomst van drankjes en gerechten. Voor herhaling vatbaar.
barte V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Hier gegeten met mijn echtgenoot. Heerlijk!! Voorgerecht, hoofdgerecht en sla zeker het dessert niet over!! Vriendelijk personeel en echt heel sfeervol ingericht. Voor mij wel het leukste restaurant in Haren. Komen zeker terug!! (ook voor koffie op die heerlijke banken :))
jp M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Mooi ingericht hip restaurant. Heerlijk gegeten. Aanwinst voor Haren. Aanrader!
Josje B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Gewoon lekker goed gegeten. Heerlijke satè (!) van biologisch rund waar we graag wat meer voor betalen dan normaal. Ook de voorgerechten waren heerlijk.
Het was logischerwijs lekker rustig op de donderdag voor kerst. Gezellig en mooi ingericht. Bij feestelijke gelegenheden komen wij hier graag terug.
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erg lekker gegeten. Prima kwaliteit. Goede kok.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer. Zeker een aanrader! Ook voor gezinnen met kleine kinderen ideaal vanwege oa de speelhoek.
Wij komen zeker terug!
Jongjde .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
In een prachtige ambiance, gezellig ingericht, hebben wij inderdaad zoals de naam zegt "Heerlijk" gedineerd. Vooraf een door Willem aanbevolen glas Due Uve(Pinot Grigio -Sauvignon Blanc) gevolgd door het 3-gangen Bistro menu. Als voorgerecht een gemarineerde makreel en schelvis, gevolgd door de gebraden hertenrug met witlof(met een glas bijpassende rode wijn,Mencia. Voortreffelijk !
Het nagerecht ( chocolade cake/ chocolade ijs) maakte het slot tot een ware sensatie .
Afsluitend met een kopje koffie en een kopje cappuccino was dit een een heerlijk en gezellige avond.
Daphne en Willem , wij komen zeker weer !
Ellen en Jelle
Guibhuib I.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
vriendelijke bediening. Verzoek tot koolhydraatarm wordt ineen gerecht uitgevoerd, in andere niet.
H R U.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goede kaart, ambiance en bediening!
Verrassende plaats om te eten waar de prijs kwaliteit meer dan goed is. Een echte aanrader voor een leuke avond.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hadden op zaterdag avond erg lastminute gereserveerd. Ons zoontje van bijna 1 was de hele dag al wat druk maar we wilden toch even een hapje met mijn ouders buiten de deur doen. Erg gezellige sfeer en er stond netjes een kinderstoeltje klaar aan tafel. Na het bestellen van een drankje zagen we dat er een aantal tafels besteld had maar nog geen eten. Kan natuurlijk op spitsuur rond 18.45. We maakten ons iets zorgen gezien ons zoontje wat moe was van de dag en dat de sfeer niet beter maakt. We vroegen wat ongeveer de wachttijd zou zijn, ongeveer 30 min gaven ze aan. Prima dachten we. Het eten kwam ook zeker binnen de 30 minuten, salade kregen we al wat eerder. We hebben volgens mij wat voorrang gekregen al zag ik dat ook bij andere tafels de mooi opgemaakte borden snel het linnen vulde. Super lekkere tonijnsteak gehad, erg fijne meedenkende bediening, uitgebreide wijnkaart en een hele gezellige warme sfeer. Komen zéker terug!