Bistro Heerlijk

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro Heerlijk

Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten op het terras! Verrassend lekkere gerechten met uitstekende wijnen! Echt een aanwinst voor Haren!
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prettige en deskundige bediening
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Voor het eerst gegeten bij Bistro Heerlijk. Ontvangst was goed, inrichting ook goed. De gerechten waren erg lekker behalve de eendenborst met komkommer. De eendenborst was goed bereid maar de smaak was niet te proeven door de overheersende komkommersmaak. Onze kritiek hierover werd goed opgepakt door de bediening maar het bleef toch een misser, bij de zachte smaak van een eendenborst horen geen overheersende zurige smaken.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We vinde de prijzen een beetje aan de hoge kant en we moesten behoorlijk lang wachten op het hoofdgerecht. Maar de gerechten waren verrassend, heel goed van smaak en het geheel oogt goed verzorgd. Gastvrouw en bedienden personeel zijn erg vriendelijk en voorkomend.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Leuk aangeklede gelegenheid, gezellige sfeer, vriendelijk personeel, snelle bediening en een goede kaart met veel keuze.
Adam E.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
prima, mooie gerechten, heerlijke unieke wijn van de Apostelhoeve...... voor een hele schappelijke prijs. tafeltjes wat mij betreft net iets te dicht op elkaar voor intieme vertrouwelijke gesprekken...... maar zeker voor herhaling vatbaar!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Prima kwaliteit van de gerechten en waar nodig duidelijke uitleg. Ook de hoeveelheid was prima. Voldoende parkeergelegenheid voor als je met de auto komt.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Goed restaurant met prachtig opgemaakte gerechten in het centrum van Haren. Verrassende gerechten op basis van het 5 gangen verrassingsmenu. Heerlijk genoten en goede bijpassende wijnen gedronken.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Uitstekende bediening!
Grignon M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Bourgondisch genot in het Noorden!
Stephan W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Uitstekend eten en fijne bediening.
Marilene K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een mooi gezellig restaurant in Haren. Dit konden we wel gebruiken. Gastheer en gastvrouw vriendelijke mensen. Eten prima,herrlijke smaken. Interessante kaart.
Maria Anna H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Op aanbeveling van mijn dochter gingen we hier dineren en het was allemaal verrassend goed. Om zeker weer terug te komen!! Dit wordt vast een van onze favoriete restaurants.
Mieke L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in Heerlijk!
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij hebben genoten van het verrassingsmenu met wijnarrangement. Helemaal top! Echt verrassend en ook nog eens (veel) waar voor je geld. Het wijnarrangement behoorde zeker tot een van de verrassendste en lekkerste wijnarrangementen die we ooit gehad hebben voor deze prijs. En we hebben nog wat geleerd ook. De bediening is ontspannen en professioneel. Een hele grote aanrader!
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima verzorgd, heerlijke gerechten en aandacht van het personeel.
En belangrijk, mooie wijnen op de kaart (en wellicht nog wel buiten de kaart).
TOP
bassie27 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
gezellige gelegenheid om te eten

Ik vond het alleen jammer dat mensen hun hond meenemen met het uit eten gaan

niet gepast in een restaurant

is moeilijke keuze moet je zulke mensen weigeren !
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ondanks de ligging aan een steeg met uitzicht op de parkeerplaats is het een zeer sfeervol en hippe plek. Gezellige drukte, vriendelijke ontvangst. De keuze uit voorgerechten is origineel en gevarieerd. De hoofdgerechten verdienen daarin nog iets meer aandacht maar de entrecote was smakelijk. De man in de bediening mag ook nog iets bijleren en bijv. Even vragen of aankondigen dat hij voor je langs gaat om de salade op tafel te zetten
jan K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Klein maar fijn restaurant. Charmante gastvrouw. Uitstekende kaart waaruit het moeilijk kiezen is. Ondanks dat de zaak vol zat vlotte doorkomst van drankjes en gerechten. Voor herhaling vatbaar.
Barte V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Hier gegeten met mijn echtgenoot. Heerlijk!! Voorgerecht, hoofdgerecht en sla zeker het dessert niet over!! Vriendelijk personeel en echt heel sfeervol ingericht. Voor mij wel het leukste restaurant in Haren. Komen zeker terug!! (ook voor koffie op die heerlijke banken :))