Bistro G.P. by George

Van Leijenberghlaan 252 1082 DC Amsterdam Nederland Kaart
31-203376663

Over het restaurant Bistro G.P. by George

Een eigentijdse bistro waar je heerlijk ongecompliceerd kunt eten. Je treft hier klassiekers aan op het menu maar ook verrassende gerechten waar je de ene smaaksensatie na de andere zult beleven. Het draait allemaal om smaak en combinaties. En beleven! Vooral op het royale terras waar je heerlijk kunt zitten als de zon zich eventjes laat zien. En een drankje? Mag ook! Probeer een lekkere cocktail of een goed gemaakte gin & tonic!

Halve fles mineraalwater

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Bistro G.P. by George

Henriëtte R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Aan de zalm-sashimi zat nog vel.
We moesten daarna 40 min. wachten op het hoofdgerecht, gebakken sliptongetjes. Een was niet gaar, de kuit was nog bloederig en deel graat was nog roze. We gaven het terug met het verzoek hem nog even te bakken. We kregen hem gefileerd terug met de mededeling dat de rest van het tongetje wel gaar was. Helemaal niet ok George!
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Echt een hele fijne plek voor zowel lunch als diner. De beste ingredienten voor een eerlijke prijs. Ik ben al een aantal keer geweest en de vis is altijd vers. Ik ben vooral fan van de blackened tuna! Goede betaalbare wijnen per glas en de bediening is altijd vriendelijk en nemen goed de tijd, ondanks dat het vaak erg druk is. Beste restaurant in de wijde omgeving.
Karina A.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Leuk om dit restaurant te ontdekken. Ik kom al jaren op het Gelderland, en vond het een leuke ervaring. Helaas de acoustic was slecht, daar moet je niet teveel opletten.
I W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Qua eten en sfeer is het echt prima. Deel van het bedienend personeel mag wel wat vriendelijker.
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijke lunch !
Vriendelijke en goed personeel.
Kimberley D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Af en toe gaan we wel eens naar George G.P. De filiaalmanager is vriendelijk, alles is best aan de prijs voor de lunch maar je zit er wel lekker en het is vaak rustig. Zo ook vandaag, er zijn 4 tafeltjes bezet onder de parasol (de zon was ontzettend heet) er staan nog 2 parasols ingeklapt. Ook aan de zijkanten zijn de plekken in de schaduw bezet. Ik loop daarom naar de ober (manager zag ik niet) en vraag vriendelijk of hij misschien 1 parasol kan openmaken. Waarop ik een “nee dat doe ik niet” terugkrijg. Op een leeg terras! Je zou zeggen elke klant is mooi meegenomen en als er meer mensen in de zon willen zitten op een later moment kan je altijd nog met me overleggen of ik dan misschien wil verplaatsen. Erg klantonvriendelijk!
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Vriendelijke bediening. Eten was eenvoudig waardoor ik het iets te hoog geprijst vond.
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Op een zaterdagavond met zijn tweeën hier gegeten. Ik woon in de buurt maar nog nooit een hapje gegeten bij George. Wat een verrassing, echt een enorme aanwinst voor het gelderlandplein. Super vriendelijke bediening, hele avond vriendelijke en vrolijke meiden aan tafel gehad. Mijn tafelgenoot at een steak met friet en ik had de tonijn in sojaschuim, bij de gerechten kwamen Friet en sla. lekker gegeten voor een goede prijs! Als dessert had ik de cheesecake, ook een aanrader. met goede koffie toe, al met al een hele fijne avond gehad en lekker gegeten.