Bistro G.P. by George

Van Leijenberghlaan 252 1082 DC Amsterdam Nederland Kaart
31-203376663

Over het restaurant Bistro G.P. by George

Een eigentijdse bistro waar je heerlijk ongecompliceerd kunt eten. Je treft hier klassiekers aan op het menu maar ook verrassende gerechten waar je de ene smaaksensatie na de andere zult beleven. Het draait allemaal om smaak en combinaties. En beleven! Vooral op het royale terras waar je heerlijk kunt zitten als de zon zich eventjes laat zien. En een drankje? Mag ook! Probeer een lekkere cocktail of een goed gemaakte gin & tonic!

Halve fles mineraalwater

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Bistro G.P. by George

Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Op een zaterdagavond met zijn tweeën hier gegeten. Ik woon in de buurt maar nog nooit een hapje gegeten bij George. Wat een verrassing, echt een enorme aanwinst voor het gelderlandplein. Super vriendelijke bediening, hele avond vriendelijke en vrolijke meiden aan tafel gehad. Mijn tafelgenoot at een steak met friet en ik had de tonijn in sojaschuim, bij de gerechten kwamen Friet en sla. lekker gegeten voor een goede prijs! Als dessert had ik de cheesecake, ook een aanrader. met goede koffie toe, al met al een hele fijne avond gehad en lekker gegeten.