Bistro Fred

Douwe Egberts Plein 5 8501 AB Joure Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro Fred

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Contant betalen niet mogelijk , Pin
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
leny S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
lekker gegeten, vriendelijke sfeer met aandacht voor de gasten. nadat we de (toetjes) kaart bekeken hadden besloten we geen voorgerecht te nemen. bij binnenkomst een schaaltje nootjes en heerlijke olijven. Wij kozen allebei voor het "wroetvarken": een worstje, een schnitzeltje en een stukje varkensvlees. lekker. Toe kozen we voor de appel: kleine loempiaatjes met appel gevuld, bolletjes ijs, cranberry- compote en slagroom. zag er heerlijk uit en was ook heerlijk. onze buren besloten meteen om ook dat toetje te nemen.
Duuk D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteravond na een dag zeilen bij bistro Fred terecht gekomen. Wat verschrikkelijk slecht! Voorgerecht vleesplank: 3/4 mini plakjes van 4 soorten boterhambeleg als grilworst en nog bevroren rostbeef. Daarna een schnitzel die veel te zout was. Na de bediening hierover aangesproken te hebben en het eten terug gestuurd, werden wij verder gezien als lastig en werden we weggekeken door de eigenares. Ik werd ook niet meer aangekeken en er werd alleen kortaf tegen mijn vriend gecommuniceerd. Ik heb de rekening betaald ondanks dat ik niks meer gegeten had. Toch bleef ze bot en zeer ongemanierd. Dit kan niet in de horeca. Slecht eten slechte bediening en geen fatsoen. Rij hier voorbij en ga lekker ergens anders eten.
Goedenavond Duuk, jammer dat wij zo`n slechte recensie van u mogen ontvangen. Een goede recensie of een recensie met een kanttekening willen wij graag ontvangen om ons te verbeteren. Uw recensie is wel erg kort door de bocht. Er staat in onze kaart precies omschreven wat u krijgt voor "boterhambeleg" deze vleessoorten komen uit de regio. Echter de bevroren gerookte ribeye mag niet gebeuren. Om dan te zeggen dat de plank helemaal niets is, of te wel niet "culinair genoeg" wist u van tevoren. U kon lezen wat u zou krijgen! Om vervolgens bij een zeer kleine hap te constateren dat de schnitzel te zout is en vervolgens ons niet een gelegenheid wordt gegeven, om het te verhelpen is zeer kort door de bocht en vinden wij ongewenst en overdreven gedrag van een gast. Ivm de ontevredenheid van de plank heb ik de schnitzel laten proeven door maar liefst 6 personen, zij constateren dat de schnitzel niet te zout was! Wij gaan nooit in discussie met een gast over smaak maar met de plank heeft u een toon gezet zodat wij het hoofdgerecht nooit goed hadden kunnen doen. U vriend heeft overigens heerlijk gegeten, tenminste zijn bord was op een citroentje na leeg. Klant is koning is een gezegde in de horeca maar correct en fatsoenlijk gedrag van een gast is wenselijk om een gast tevreden naar huis te laten gaan!
Trouwens de eigenares was er niet...
Sasja C.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Bistro Fred. Het vlees was goed en ook de bijgerechten waren smaakvol. Het restaurant is gezellig en netjes ingericht. Het personeel is aardig en zorgt dat je niets tekort komt. Een aanrader voor een heerlijke hap eten.
I-G .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Erg lekker geluncht met een soepje en brood met kroket en carpaccio! Het weer liet het toe om op het terras te zitten, erg gezellig en genoten!
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Lekker gegeten in een kleine bistro. Genoten van goed bereide gerechten, een lekker drankje en een vriendelijke bediening.
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Een heel gezellig, niet al te groot restaurant in de Midstraat in Joure. Behalve als het mooi weer is en ook het terras te gebruiken is. Dan is er ruimte genoeg om lekker te eten. Deze keer geluncht met een gezelschap van vijf personen. Twee daarvan eten salade met ham en truffelmayonaise, twee eten een uitsmijter en een persoon eet een broodje zalm. Alle drie gerechten zijn meer dan prima. De salades zijn fris, vers en smakelijk met ruim voldoende heerlijk ham. De uitsmijters zijn ruim en volledig; een hele maaltijd en ook het broodje zalm lijkt eenvoudig, maar is erg smakelijk. De bediening is vriendelijk en attent.
Carina D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Gezellige bistro met goede keuze aan gerechten. Halve porties voor de kids tegen halve prijzen! Zo eten ze gezellig ook 3 gangen mee.
Service is uitstekend; ze zijn tegemoet gekomen aan al onze wensen ook als dit iets afweek van de kaart.
Elvera J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Samen met mijn jarige man voor het eerst wezen dineren bij Bistro Fred. We hadden er al veel goeds over gehoord. En terecht! Aardige en attente jonge dames in de bediening en heerlijke gerechten! Niet vreemd dat het restaurant vol zat op een gewone dinsdagavond :).
Mijn man heeft genoten van het 3-gangenmenu (27,50) en mijn hoofdgerecht en dessert waren heel smakelijk. Zag er allemaal top uit. De volgende keer wil ik graag een 3-gangen menu van 3x brownie met mandarijnijs. Heerlijk! Bedankt mensen en graag tot een volgende keer!
Hartelijke groeten van Elvera uit Joure
André K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Goed restaurant waar je heel lekker kunt eten. Prima wijnen op de kaart. Erg lekkere broodjes bij de voorgerechten en heb maar zelden zo'n heerlijke Black Angus gegeten. Leuke bediening en voortreffelijke koks in de keuken...
Zeker aan te bevelen deze bistro!
Esther-tjes .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Erg vriendelijke jongedame in de bediening, maakt echt contact. Wij hadden het koud! De kachels deden het niet, zou wel aan gewerkt worden werd ons verzekerd.
Het eten is gewoon,niet heel bijzonder en eigenlijk te duur voor de kwaliteit. Vlees was oké en aan friet met een simpele bak sla kan niet zoveel fout gaan en dat was het dus ook niet. De desserts vielen echt tegen en veel te duur (ruim 8 euro), het appelgebak leek opgewarmd in de magnetron waardoor echt heel klef en niet echt lekker. In Joure niet zoveel alternatieven, maar in de omliggende plaatsen zeker wel.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Op goed geluk bij Fred binnengelopen afgelopen weekend. Niet spectaculair, maar dat was ook niet de verwachting. Lekker gegeten (zalm en schnitzel), mooi bokbiertje ernaast kortom een prima begin van het weekend. Complimenten aan de nog jonge bediening die je oprecht het gevoel gaven blij met je te zijn.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Gisteren na een regenachtige dag hier gaan eten. Het "bord" menu gaf gebakken paling aan. Omdat wij niet wisten of we dit lekker vonden, hebben we gevraagd om dit hoofdgerecht om te zetten in een starter voor twee. Dit was geen probleem. De gebakken paling is een aanrader!! Wouh dit recept gaat direct de top tien in. Naast de starter een goed hoofdgerecht. Goede service en vriendelijke bediening. Tot snel.
Renievdveen .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Wat een lawaai en hitte in dat kleine zaakje. Wij moesten schreeuwen om met elkaar te praten. Erg ongezellig. Het eten was bremzout en dat vond ik, die altijd enorm zout eet. De carpaccio was te nat, de biefstuk was taai, maar de wijn was lekker, dat dan weer wel. Leuk om een keer gegeten te hebben, maar zo lyrisch als de vorige eters ben ik niet en er zijn zat betere tenten in de buurt.
Geachte vd Veen, Het is altijd prettig om positieve recensie te krijgen en te lezen. Maar om van fouten te leren willen wij ook graag de negatieve kanten horen. Helaas kunnen wij op deze manier er niets meer aan doen. Ons streven is dat wij altijd de klachten oplossen, graag verwelkomen wij u een andere keer en hopen dan aan u verwachtingen te voldoen. Met de vriendelijke groeten van Fred, Bistro Fred
Jvp1973 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
We lagen een paar dagen met de boot in de nabij gelegen jachthaven en hebben hier meerdere dagen gegeten. Zowel voor lunch als diner, en het was keer op keer perfect! Wij gaan vaak uit eten en daardoor veel ervaringen opgedaan, maar dit behoort nu tot de top van mijn favoriete restaurants. Super!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
We zijn hier met een grote groep geweest. Het was die dag mooi weer en het terras zat voet l. We hadden gereserveerd en de tafel stond gereed. Wellicht door de drukte op het terras was de bediening niet erg vlot. We moesten vragen om de kaart en regelmatig zelf de bediening aanschieten voor drinken (met zo'n grote groep hadden ze veel meer drinken kunnen verkopen). Het eten was erg goed, tafelgenoten hadden grote schnitzels, biefstuk, en ik had een heerlijke zalm. Patat en salade erbij wat we extra konden bijbestellen. Kortom, eten prima, en wellicht is de bediening volgende keer wat alerter.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Heerlijk gegeten. De vissoep hebben we samen met de bediening ontleed. Dat was wel grappig. Maar soms is zoiets storend of juist net die klik. Hier was het die klik.
Eten echt top.
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Prima eten en leuke combinaties, zeker het dagmenu. Als fervente vis eter ook hier uiteraard een visgerecht genomen. Zeebaars op een bedje van tagliatelle. Mijn tafelgenoot had een flinke schnitzel met ui, spekjes en een rode salsa saus. Naar zijn zeggen ook lekker, maar het portie was te groot om helemaal op te eten. Personeel was bijzonder vriendelijk en attent. Ongedwongen sfeer, warme inrichting. Menu en wijnkaart op originele wijze gepresenteerd.
Hiltje V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
super gegeten bij bistro fred de bediening de opmaak super
het voorgerecht een snoekbaars kroketje vertelde de serveerster nou.......dit was wel een echte grote kroket maar overheerlijk ook de salade erbij super lekker.
het hoofdgerecht runder stoofpotje heerlijk
en dan het nagerecht het mango ijs geweldig
Robjs .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Goed restaurant waar je uitstekend kan eten. De sfeer, bediening en het eten is prima in orde. Wat alleen jammer is, dat de flesjes wijn wat aan de prijzige kant zijn (maar wel lekker).
Al met al een aanrader!!!
Andries B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Gisteren bij Fred met 6 personen een superavond gehad. Snoekbaarskroketten!!! Super Carpaccio Gewldige champions En een salade met kip zoals het hoort.
Hoofdgerechten de befaamde Angus biefstukjes Parelhoen en Tongstrelende Tongfiletjes.
Fred en zijn brigade zijn Toppers!
We komme gau wer langs, it wie Super