Bistro Dreams

Walstraat 5 7511 GE Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro Dreams

Station op loopafstand envenals de bus haltes
  • Kom je met de auto?

Zaterdag 11:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro Dreams

jeghad .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Met ons gezin van vier personen voor het eerst hier gegeten. Gezellig en gastvrij. Vriendelijk personeel. Vooraf gratis oerbrood met knoflooksaus. Twee van ons hadden gekozen voor drie gangen verassingsmenu. Bleek een prima keuze. Ook het overige eten was prima. Jammer alleen dat we naar onze mening iets te lang moesten wachten op de extra frietjes. Maar de kwaliteit van het eten maakte dat wel goed. Bij het afrekenen kregen we een kortingsbon van 15% op de totaalrekening bij een volgend bezoek. Gaan we zéker doen.
Berthil N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mensen die hier een 9 of 10 geven is precies het publiek waar dit restaurant op mikt... geen horeca kennis! Vis uit diepvries dat erg waterig was, mijn hoofdgerecht aan iemand anders gegeven waardoor ik een andere keuze moest maken... potjes groenten ipv vers... kortom wij komen hier niet meer terug... en een ober die niet eens een drankbestelling voor 2 personen die moeten ze direct ontslaan! Aanfluiter!
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden vriendelijk behandeld. Precies het juiste tempo qua servering. Ik zou hier zeker terugkomen (Vooral nu we de dinsdagdeal gezien hadden)
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was heerlijk en de gastheer en koks waren heel gastvrij. Het restaurant is echt een aanrader, door de sfeer, gastvrijheid en het eten.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hadden stoelen zonder kussentje. We hadden er liever een kussentje in gehad. De wijnen waren erg goed!
Danielle K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Bistro Dreams. Of je nu uitgebreid wilt genieten - ga voor het verrassingsmenu, aanrader!!! - gezellig met vriendinnen aan de high wine wilt of zoals deze keer even snel en heerlijk hoofdgerecht wilt eten, je wordt altijd op je wenken bediend.
Tip: laat wat plek en tijd over voor een dessert, want de lekkerste brownies mag je echt niet missen. Ze zijn zelfs glutenvrij!
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Geweldige zaak, heerlijk eten,, snelle goed service met een glimlach. Het voelt alsof we ar al jaren over de vloer kwamen en dat gaan we zeker doen. Eten was goed, duurde zeker niet te lang en smaakte voortreffelijk. Ook de muziek uit onze tijd...heerlijk...daarnaast hebben ze ook leerlingen in dienst die heel erg hun best deden ga zo door jongens.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben er heerlijk gegeten en de bediening was prima en aardig. de rode wijn was top. We komen nog wel een keer terug.
Cléo H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ontzettend lekker eten en een erg vriendelijke gastheer. Het overtrof onze verwachtingen. We komen zeker nog een keer terug!
rolandwinkel .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst in een leuke ambiance met en goed drie gangen menu.Prijs/kwaliteitsverhouding prima.
Goede bediening , in overleg meer mogelijk
Sarina N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
voor iemand zonder gehoorapparaten was het wat mij betreft de muziek aangenaam, met gehoorapparaten is het is het lastig om mee te kunnen communiesseren, te veel bijgeluiden. Verder is het voor herhaling vatbaar.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Echt heel slecht eten. Alles uit potjes. Koude rode kool uit pot. Diepvriesgroente bij de sate. Wijko satesaus en zo verder. Echt een drama!!
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekkere gerechten. Hoofdgerecht met lekker klaar gemaakte warme groente, dus niet doorgekookt en geen rauwkost. Nagerecht leuke combinatie: koffie met een crême brulée.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Kille uitstraling interieur, te koud in restaurant, hoofdgerecht niet voorradig, slechts twee soorten droge witte wijn, bediening oké.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Omdat we hier al eens eerder uitstekend hadden gegeten hebben we opnieuw gereserveerd met de Albert Heijn Dineractie-korting. Of het nu aan de actie heeft gelegen of dat de kok haar dag niet had, maar het viel bitter tegen. Het voorgerecht was veel te zout, het hoofdgerecht smakeloos. Jammer, we hadden beter verwacht.
ronaldleusink .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Was echt een avondje uit eten was goed en de bediening erg atent.
Ga dit restaurant ook aan andere mensen aanbevelen.
We gaan dit restaurant zeker nog een keer bezoeken.
Hin B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten ,ruime keuze ,gastvrij ,vooral de gamba's in knoflooksaus en de tournedos waren heerlijk.
Als we weer eens in de buurt zijn ,komen we zeker terug
F.H. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst en keurige bediening voor en tijdens de maaltijd. Het menu is behoorlijk uitgebreid en je krijgt lekker veel groente. Het nagerecht was ook heerlijk en ruim voldoende.
Kortom we hebben er heerlijk gegeten.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Vriendelijk behulpzaam personeel. Minpuntjes waren een oven die irritant en hard piept en personeel klagend over de rustige avond en dat het dan niet uit zou kunnen, vond ik niet kunnen om dat tijdens werktijd te bespreken.
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was erg lekker. De bediening vriendelijk, amicaal en vlot. Het toetje was uitermate lekker. Het was gezellig druk en het ah keuzemenu bood ruim voldoende variatie, voor elk wat wils, zelfs een vegetariache variant.