Bistro Dreams

Walstraat 5 7511 GE Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro Dreams

Station op loopafstand envenals de bus haltes
  • Kom je met de auto?

Zaterdag 11:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro Dreams

Sarina N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
voor iemand zonder gehoorapparaten was het wat mij betreft de muziek aangenaam, met gehoorapparaten is het is het lastig om mee te kunnen communiesseren, te veel bijgeluiden. Verder is het voor herhaling vatbaar.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Echt heel slecht eten. Alles uit potjes. Koude rode kool uit pot. Diepvriesgroente bij de sate. Wijko satesaus en zo verder. Echt een drama!!
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekkere gerechten. Hoofdgerecht met lekker klaar gemaakte warme groente, dus niet doorgekookt en geen rauwkost. Nagerecht leuke combinatie: koffie met een crême brulée.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Kille uitstraling interieur, te koud in restaurant, hoofdgerecht niet voorradig, slechts twee soorten droge witte wijn, bediening oké.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Omdat we hier al eens eerder uitstekend hadden gegeten hebben we opnieuw gereserveerd met de Albert Heijn Dineractie-korting. Of het nu aan de actie heeft gelegen of dat de kok haar dag niet had, maar het viel bitter tegen. Het voorgerecht was veel te zout, het hoofdgerecht smakeloos. Jammer, we hadden beter verwacht.
ronaldleusink .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Was echt een avondje uit eten was goed en de bediening erg atent.
Ga dit restaurant ook aan andere mensen aanbevelen.
We gaan dit restaurant zeker nog een keer bezoeken.
Hin B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten ,ruime keuze ,gastvrij ,vooral de gamba's in knoflooksaus en de tournedos waren heerlijk.
Als we weer eens in de buurt zijn ,komen we zeker terug
F.H. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst en keurige bediening voor en tijdens de maaltijd. Het menu is behoorlijk uitgebreid en je krijgt lekker veel groente. Het nagerecht was ook heerlijk en ruim voldoende.
Kortom we hebben er heerlijk gegeten.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Vriendelijk behulpzaam personeel. Minpuntjes waren een oven die irritant en hard piept en personeel klagend over de rustige avond en dat het dan niet uit zou kunnen, vond ik niet kunnen om dat tijdens werktijd te bespreken.
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was erg lekker. De bediening vriendelijk, amicaal en vlot. Het toetje was uitermate lekker. Het was gezellig druk en het ah keuzemenu bood ruim voldoende variatie, voor elk wat wils, zelfs een vegetariache variant.
Carl L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een aangename atmosfeer. De gerechten waren allemaal mooi opgemaakt en de bediening was prettig. En dit alles voor een prima prijs.
JoyceZ-K .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Eten was heerlijk. Het sfeer was leuk maar er was veel lawaai (van de keuken, denken wij). Het was onze eerst keer naar Bistro Dreams. Wij hebben genoten en willen terug komen.
rob-b .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Voortreffelijke gamba's - botermalse tournedos - heerlijke chocolademousse. In een prettige sfeer. Kortom: voor herhaling vatbaar.
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Fijne avond gehad bij bistro Dreams. We konden buiten zitten, heerlijk.. Er is daar schaduw en vooral op een warme zomerdag is het goed vertoeven in de Walstraat. Het eten was prima, gezien de prijzen. Op het hoofdgerecht moesten we wat lang wachten, maar er was genoeg bij te praten, dus uiteindelijk geen probleem. De service en bediening is heel vriendelijk en correct!
silviabolte1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Fles water van chaudfontaine ad €4,50 werd reeds geopend geserveerd. Hebben wij thuis ook altijd, en dit was helaas gevuld met kraanwater. En nee, jullie serveren geen sourcy (was de smoes als reactie op mijn review bij sociaal deal). De fles was merk chaudfontaine, geopend en met kraanwater gevuld. Hierdoor was de toon reeds gezet, flauw en niet voor herhaling vatbaar, als het zo moet worden "verdiend".....Jammer.....
Roelof S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Jammer dat niet meer mensen Dreams ontdekt hebben. Het varkenshaasje was niet meer als zodanig te hèrkennen. Het leek meer op een sateetje dan op een varkenshaasje. Mijn was iets te lang doorgebakken, dus een beetje droog. Het championsaus was lekker evenals de groentje en de oerpatat. Het desser was lekker alhoewel, ik herkende de brownies niet meer als zodanig. Het voorgerecht was super garnalen in knoflook olie gebakken, maar had iets pit mogen hebben.
anne R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
het was een zeer geslaagde avond zeer gezellig het eten was heerlijk de bediening perfect voor herhaling
zeer de moeite waard
A.rosing
Will V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellig ingerichte bistro met goede prijs/kwaliteitsverhouding en klantvriendelijk personeel. Jammer dat men geen alternatief heeft voor oerfriet.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben voor de eerste keer er gegeten en vonden het goed. Gezellig ingericht en zeer prettige bediening.
Lokatie ligt er goed, maar er moet meer reklame worden gemaakt. Je loopt er snel aan voorbij.
Mvg H. Kommer.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Helaas, waterige saus (uit een pakje?), erg droge varkenshaas, semi-verse groente (uit de vriezer?), zo uit het water op het bord. Wij hebben voorgesteld om de groente met olijfolie in de oven te roosteren. Of de kok dit inmiddels doet, zullen we nooit weten, want wij gaan er niet meer naartoe. Jammer, gemiste kans...