Bistro Dreams

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 11:00 - 00:00

F.H. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst en keurige bediening voor en tijdens de maaltijd. Het menu is behoorlijk uitgebreid en je krijgt lekker veel groente. Het nagerecht was ook heerlijk en ruim voldoende.
Kortom we hebben er heerlijk gegeten.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Vriendelijk behulpzaam personeel. Minpuntjes waren een oven die irritant en hard piept en personeel klagend over de rustige avond en dat het dan niet uit zou kunnen, vond ik niet kunnen om dat tijdens werktijd te bespreken.
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was erg lekker. De bediening vriendelijk, amicaal en vlot. Het toetje was uitermate lekker. Het was gezellig druk en het ah keuzemenu bood ruim voldoende variatie, voor elk wat wils, zelfs een vegetariache variant.
Carl L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een aangename atmosfeer. De gerechten waren allemaal mooi opgemaakt en de bediening was prettig. En dit alles voor een prima prijs.
JoyceZ-K .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Eten was heerlijk. Het sfeer was leuk maar er was veel lawaai (van de keuken, denken wij). Het was onze eerst keer naar Bistro Dreams. Wij hebben genoten en willen terug komen.
rob-b .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Voortreffelijke gamba's - botermalse tournedos - heerlijke chocolademousse. In een prettige sfeer. Kortom: voor herhaling vatbaar.
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Fijne avond gehad bij bistro Dreams. We konden buiten zitten, heerlijk.. Er is daar schaduw en vooral op een warme zomerdag is het goed vertoeven in de Walstraat. Het eten was prima, gezien de prijzen. Op het hoofdgerecht moesten we wat lang wachten, maar er was genoeg bij te praten, dus uiteindelijk geen probleem. De service en bediening is heel vriendelijk en correct!
silviabolte1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Fles water van chaudfontaine ad €4,50 werd reeds geopend geserveerd. Hebben wij thuis ook altijd, en dit was helaas gevuld met kraanwater. En nee, jullie serveren geen sourcy (was de smoes als reactie op mijn review bij sociaal deal). De fles was merk chaudfontaine, geopend en met kraanwater gevuld. Hierdoor was de toon reeds gezet, flauw en niet voor herhaling vatbaar, als het zo moet worden "verdiend".....Jammer.....
Roelof S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Jammer dat niet meer mensen Dreams ontdekt hebben. Het varkenshaasje was niet meer als zodanig te hèrkennen. Het leek meer op een sateetje dan op een varkenshaasje. Mijn was iets te lang doorgebakken, dus een beetje droog. Het championsaus was lekker evenals de groentje en de oerpatat. Het desser was lekker alhoewel, ik herkende de brownies niet meer als zodanig. Het voorgerecht was super garnalen in knoflook olie gebakken, maar had iets pit mogen hebben.
anne R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
het was een zeer geslaagde avond zeer gezellig het eten was heerlijk de bediening perfect voor herhaling
zeer de moeite waard
A.rosing
Will V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellig ingerichte bistro met goede prijs/kwaliteitsverhouding en klantvriendelijk personeel. Jammer dat men geen alternatief heeft voor oerfriet.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben voor de eerste keer er gegeten en vonden het goed. Gezellig ingericht en zeer prettige bediening.
Lokatie ligt er goed, maar er moet meer reklame worden gemaakt. Je loopt er snel aan voorbij.
Mvg H. Kommer.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Helaas, waterige saus (uit een pakje?), erg droge varkenshaas, semi-verse groente (uit de vriezer?), zo uit het water op het bord. Wij hebben voorgesteld om de groente met olijfolie in de oven te roosteren. Of de kok dit inmiddels doet, zullen we nooit weten, want wij gaan er niet meer naartoe. Jammer, gemiste kans...
Koesteeg .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
De sfeer bij Bistro Dreams was erg klantvriendelijk. Wij wilden eerst buiten zitten, toen binnen en toen toch weer buiten. Geen enkel probleem. Zonder een spier te vertrekken werd er uiterst klantvriendelijk omgegaan met dit heen en weer gehobbel. De kwaliteit van het eten was goed, lekkere saté en heerlijke frieten en als entree geweldige carpaccio. Dank voor een fijne avond!
M. W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Eten was erg matig, Bonduelle groente in plaats van vers, saus
waterig, friet goed. Spareribs waren flauw. Bediening moest 3x de bestelling opnemen omdat er vergeten was wie wat besteld had. Er is een verschil tussen een restaurant zijn en een restaurant spelen.
ben.sanderink .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Goed AH keuzemenu. Erg smakelijk en mooi gepresenteerd. Zeker gaan proberen. Wij komen terug. Ook goede fles wijn voor redelijke prijs
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Leuke Bistro, nog leukere bediening. Deze mensen laten je 'speciaal' voelen, zelfs de kok laat zich op enig moment een keertje zien. Wij hadden een viergangen verrassingsmenu, mooi opgediend met goede finishing touch. De bediening was uitstekend, de meneer die ons bediende wist echt van wanten, ook wat betreft de heerlijke wijnen. Kortom, een heerlijk avondje snoepen!! Komen binnenkort zeker terug.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellige bistro in het centrum van de stad. Hadden er eerst rustig een lunch gegeten en zijn s avond terug gegaan voor hun actie het menu van de chef. Was allemaal lekker en iedereen was heel klantvriendelijk.
Janneke H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben hier het 4 gangen verrassingsmenu van Groupon gegeten.
Het was in een woord een geweldig menu. Vier verschillende gerechten en alles was even smakelijk.
De bediening was zeer attent en vriendelijk. Zelfs de kok kwam nog even langs om te informeren hoe het eten was.
Een goede ambiance en sfeer, dus we komen zeker nog weer terug.

Janneke en Berti
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Zeer veel waar voor het geld. Een eenvoudige eerlijke keuken. Prima bereide gerechten. Leuk opgediend. Vriendelijke bediening. Aanrader!!