Bistro Dreams

Walstraat 5 7511 GE Enschede Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Huisgemaakte groentesoep
      Salade met geitenkaas
      Rundercarpaccio
      Gerookte zalm met roomkaas
  • Hoofdgerechten
    • Kipdijsaté
      Gebakkken banaan met tomaat en couscous
      Krokante mulfilet
      Varkenshaas met champignonroomsaus (+€4,00)
      Tournedos met kruidenboter (+€6,00)
  • Nagerecht
    • Crème brûlée
      Panna cotta
      Huisgemaakte brownie met chocolademouse

Over het restaurant Bistro Dreams

Wij hebben een droom, een mooie horeca zaak in Enschede, waar iedereen zich welkom voelt, waar iedereen kan genieten en waar iedereen zichzelf en samen mag zijn.

Onze droom is mensen helpen, aan tafel met de lekkerste gerechten, heerlijke wijnen of een goed glas bier maar ook achter de schermen helpen wij mensen om hun droom waar te kunnen maken.

Tijdens de lunch serveren wij diverse broodjes, tosies en uitsmijters.
Voor het diner kun je kiezen uit onze “bites verrassingsmenus” waarbij we u verrassen met meerdere, kleine gerechten in meerdere ganegn. Maar natuurlijk hebben wij ook voldoende keuze in de kaart staan om zelf uw menu samen te stellen.
Ook voor een borrel of groepsarrangement bent u bij ons meer dan welkom. Voor meer info verwijzen wij u naar onze website www.bistrodreams.nl en om op de hooghte te blijven volg ons via Facebook.

Meer informatie over restaurant Bistro Dreams

Station op loopafstand envenals de bus haltes
  • Kom je met de auto?

Carrie H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Mijn glaasje wijn had wel ietsjes meer in gemogen, maar dat had ik die avond ook kunnen zeggen.
Ik ben vol lof over de zaak we hebben er heerlijk gegeten!
En we komen zeker nog een keer.
Lies H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
we hebben heerlijk gegeten met de AH spaaractie.
Clazien S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Gezellig gegeten met z'n vieren in een eigentijdse omgeving midden in het centrum van Enschede.
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Op een donderdag het 3-gangen verrassingsmenu gekozen en dat was een zeer goede keus! Vooraf een trio van carpaccio, salade met geitenkaas en mango en ham met meloen geserveerd op aparte bordjes:/schaaltjes. Het hoofdgerecht was een royale en sappige biefstuk geserveerd met frites en warme groente. Kruidenboter en mayonaise netjes in aparte bakjes bijgevoegd. Als afsluiter een duo van bosvruchten-pannacotta en een bolletje passievruchten-ijs. Al deze heerlijkheden voor slechts €17,50, een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.!
Titus O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
De wachttijd tussen de gangen door was voor ons perfect, er werd zelfs 15 min extra gewacht met brengen van nagerecht omdat wij ons drankje niet op hadden
Groenten vonden wij echt te zout, dit werd doorgegeven aan de keuken
Top toch!

Wij komen weer hoor
Jolanda F.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Voorgerechten en toetjes waren heerlijk. De groenten bij het hoofdgerecht leken uit de diepvries te komen , wel beetgaar :), maar smakeloos.
Margot L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Het eten was heerlijk. Echt geweldig. Ook een prettige bediening
Carola B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Gezellig en heerlijk gegeten.
Alicia V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Een leuk interieur en sfeervolle Bistro/Restaurant. De locatie in Enschede is niet heel mooi (buiten zitten is minder leuk), maar wel midden in het centrum. De inrichting van het pand zelf is huiselijk en sfeervol. We hebben het AH menu gegeten welke goede en een veelvoud aan keuzes bood. De bediening is professioneel en erg goed, een aanrader dus!
Eef D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Het was lekker en zeer vriendelijk!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Leuk restaurant. Erg goed geholpen door de kelner.
Josefa T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Het was zeer verrassend. Wij waren er voor de 1ste en zullen het ook aanbevelen!
Ida .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Wat hebben wij lekker gegeten bij Bistro Dreams! We kwamen voor de AH restaurantactie. Het keuzemenu biedt ruim voldoende keuzes voor voorgerecht, hoofgerecht en nagerecht. Partner had gerookte zalm met roomkaas vooraf en ik de gamba's in gekruide olie met twee sneetjes bruin geroosterd brood. Beide heerlijke gerechtjes. We hebben beiden de kipdijsaté genomen als hoofdgerecht, begeleid door gebakken uitjes, een aardappel krokantje, , gemengde groenten en frites. Ook heerlijk. Partner nam als nagerecht de pannacotta met vanille ijs en ik de crème brulé met vanille ijs. Daarna nog koffie genomen.
De bistro is gezellig en mooi ingericht met zowel ronde als rechthoekige en vierkante tafels. De bediening is uitermate vriendelijk! Kortom heerlijk gegeten voor een klein prijsje. Voor herhaling vatbaar!
Angela A.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten, fijne en attente bediening, netjes en gezellig. Helemaal niets op aan 5e merken!
De tafel van Mark. G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Goed eten en gezellig
mendy V.
We hebben er lekker gegeten, zeker een aanrader voor anderen en ja we komen zekers terug want we vonden het echt lekker, we hoefden ook niet lang te wachten op het eten de service was goed en het personeel erg vriendelijk,
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het aperitief, een glaasje port, bleek bedorven. Een nieuwe fles was er niet.
Het menu was tamelijk fantasieloos.
Geen verse groente, geen rauwkost,
De tournedos, tegen bijbetaling van €6 pp op de AH restaurantaktie, was gelukkig perfect klaargemaakt.
Een tweede bezoek aan dit restaurant zit er voor ons niet in.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Prima eten en erg attent personeel.
F.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het eten was heerlijk, echt een ruime maaltijd met veel afwisseling en de wijn was erg goed! We hadden niet verwacht dat er zoveel eten bij zou zitten.