Bistro Dreams

anne R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Will V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellig ingerichte bistro met goede prijs/kwaliteitsverhouding en klantvriendelijk personeel. Jammer dat men geen alternatief heeft voor oerfriet.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben voor de eerste keer er gegeten en vonden het goed. Gezellig ingericht en zeer prettige bediening.
Lokatie ligt er goed, maar er moet meer reklame worden gemaakt. Je loopt er snel aan voorbij.
Mvg H. Kommer.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Helaas, waterige saus (uit een pakje?), erg droge varkenshaas, semi-verse groente (uit de vriezer?), zo uit het water op het bord. Wij hebben voorgesteld om de groente met olijfolie in de oven te roosteren. Of de kok dit inmiddels doet, zullen we nooit weten, want wij gaan er niet meer naartoe. Jammer, gemiste kans...
Koesteeg .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
De sfeer bij Bistro Dreams was erg klantvriendelijk. Wij wilden eerst buiten zitten, toen binnen en toen toch weer buiten. Geen enkel probleem. Zonder een spier te vertrekken werd er uiterst klantvriendelijk omgegaan met dit heen en weer gehobbel. De kwaliteit van het eten was goed, lekkere saté en heerlijke frieten en als entree geweldige carpaccio. Dank voor een fijne avond!
M. W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Eten was erg matig, Bonduelle groente in plaats van vers, saus
waterig, friet goed. Spareribs waren flauw. Bediening moest 3x de bestelling opnemen omdat er vergeten was wie wat besteld had. Er is een verschil tussen een restaurant zijn en een restaurant spelen.
ben.sanderink .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Goed AH keuzemenu. Erg smakelijk en mooi gepresenteerd. Zeker gaan proberen. Wij komen terug. Ook goede fles wijn voor redelijke prijs
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Leuke Bistro, nog leukere bediening. Deze mensen laten je 'speciaal' voelen, zelfs de kok laat zich op enig moment een keertje zien. Wij hadden een viergangen verrassingsmenu, mooi opgediend met goede finishing touch. De bediening was uitstekend, de meneer die ons bediende wist echt van wanten, ook wat betreft de heerlijke wijnen. Kortom, een heerlijk avondje snoepen!! Komen binnenkort zeker terug.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellige bistro in het centrum van de stad. Hadden er eerst rustig een lunch gegeten en zijn s avond terug gegaan voor hun actie het menu van de chef. Was allemaal lekker en iedereen was heel klantvriendelijk.
Janneke H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben hier het 4 gangen verrassingsmenu van Groupon gegeten.
Het was in een woord een geweldig menu. Vier verschillende gerechten en alles was even smakelijk.
De bediening was zeer attent en vriendelijk. Zelfs de kok kwam nog even langs om te informeren hoe het eten was.
Een goede ambiance en sfeer, dus we komen zeker nog weer terug.

Janneke en Berti
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Zeer veel waar voor het geld. Een eenvoudige eerlijke keuken. Prima bereide gerechten. Leuk opgediend. Vriendelijke bediening. Aanrader!!
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben hier met vrienden een vier gangen verrassingsmenu gegeten. Het restaurant is leuk ingericht en het personeel was zeer attent en vriendelijk. Er was ook voldoende uitleg over het menu.
Eerst kwam er oerbrood met aïoli, olijfolie en zeezout op tafel. Als tussengerecht was er hoendertoast (lekker, nog nooit eerder gegeten!). Het voorgerecht was een heldere gronetensoep, erg lekker. Het hoofdgerecht was kipsaté waarbij zelfgemaakte frieten en salade werden geserveerd. Lekker maar wel wat simpel. Het nagerecht was een klein schaaltje crème brulee met vanille ijs een marsmellow. Kortom, het was lekker vier gangen menu.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben hier een vier gangen diner gehad via Groupon. Sympathiek restaurant en vriendelijke bediening. Maar het hoofdgerecht viel erg tegen. Wat simpele kipsate met satesaus en zelfgemaakte friten. Daarmee trek je geen vaste gasten vrees ik, de overige gerechten waren ok.
Sacha99 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het 4-gangen verrassingsmenu gegeten. Uiterst vriendelijke en prettige bediening. Als vooraf van het huis oerbrood met aïoli, olijfolie en zeezout. Daarna mooi opgemaakte borden met een lekker en apart voorgerecht, een salade caprese, hoofdgerecht (vlees iets aan de droge kant) en een heerlijk nagerecht met huisgemaakte stukjes brownie. Wijnen van goede kwaliteit.
Ik heb hier maanden geleden eerder gegeten en een keer een high wine gehad. De high wine is ook een aanrader.
mberkhof .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vier gangen gegeten via een Groupon-aanbieding. Wat een geweldige bediening. Zo hoort t. Meedenkend, vriendelijk en blijkbaar veel plezier in het werk. Daar kan veel bediendend personeel wat van leren. Lekker eten, waarbij de porties niet te groot waren. M.u.v. het toetje: superlekker, maar daarna kon er niets meer bij :-) Wij komen zeker nog eens terug!
JW85NL .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen bij Bistro Dreams. Leuk ingericht en het 4 gangen verassingmenu was heel erg lekker was heel erg lekker. Lekkere wijnen en bieren. Dikke aanrader!
arton053 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Vanavond zijn wij hier wezen eten. Het was 4 gangen verrassing menu. Vriendelijk en vlotte bediening, eten was op zich prima, alleen kleine porties, en het hoofdgerecht alleen maar een aardappel taartje met een kleine kip spies tandori met saus, verder niet! dus bijzonder weinig voor een hoofdgerecht. Wij hadden er meer van verwacht (bijvoorbeeld bij hoofdgerecht ook met gebakken aardappel met klein schaaltje sla zodat je tenminste vol zit).
shu660 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Gegeten via een Groupon-aanbieding, vier gangen. Deze aanbieding was noodzakelijk omdat de exploitanten van het nieuwe restaurant naamsbekendheid moeten opbouwen. Lekker eten, waarbij de porties niet te groot waren. Toetje met ijs was zeer goed. Bediening was ook adequaat. Wij komen nog eens terug.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Lekker eten, bijzonder en toch gewoon. Aandacht voor smaak en kwaliteit. Vlotte bediening. Bijzonder lekker toetje met brownies, verrassende appelflap en ijs. De kennismaking aanbieding 15 € p.p is een aanrader. Zelfs voor de oorspronkelijke prijs €27,50 is het waar voor je geld.
H. Pierweijer .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Jongens zijn net bezig. Ongeveer anderhalve maand. Je kunt kiezen voor kleine gerechten of voor volwaardige. Prijstechnisch helemaal goed. Eten is echt heel erg lekker. Ik was er met een kennis en ook zij was zeer tevreden. Top jongens, ga zo Door !!!!!