Bistro Dreams

Ida D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben hier een vier gangen diner gehad via Groupon. Sympathiek restaurant en vriendelijke bediening. Maar het hoofdgerecht viel erg tegen. Wat simpele kipsate met satesaus en zelfgemaakte friten. Daarmee trek je geen vaste gasten vrees ik, de overige gerechten waren ok.
Sacha99 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het 4-gangen verrassingsmenu gegeten. Uiterst vriendelijke en prettige bediening. Als vooraf van het huis oerbrood met aïoli, olijfolie en zeezout. Daarna mooi opgemaakte borden met een lekker en apart voorgerecht, een salade caprese, hoofdgerecht (vlees iets aan de droge kant) en een heerlijk nagerecht met huisgemaakte stukjes brownie. Wijnen van goede kwaliteit.
Ik heb hier maanden geleden eerder gegeten en een keer een high wine gehad. De high wine is ook een aanrader.
Mberkhof .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vier gangen gegeten via een Groupon-aanbieding. Wat een geweldige bediening. Zo hoort t. Meedenkend, vriendelijk en blijkbaar veel plezier in het werk. Daar kan veel bediendend personeel wat van leren. Lekker eten, waarbij de porties niet te groot waren. M.u.v. het toetje: superlekker, maar daarna kon er niets meer bij :-) Wij komen zeker nog eens terug!
JW85NL .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen bij Bistro Dreams. Leuk ingericht en het 4 gangen verassingmenu was heel erg lekker was heel erg lekker. Lekkere wijnen en bieren. Dikke aanrader!
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Vanavond zijn wij hier wezen eten. Het was 4 gangen verrassing menu. Vriendelijk en vlotte bediening, eten was op zich prima, alleen kleine porties, en het hoofdgerecht alleen maar een aardappel taartje met een kleine kip spies tandori met saus, verder niet! dus bijzonder weinig voor een hoofdgerecht. Wij hadden er meer van verwacht (bijvoorbeeld bij hoofdgerecht ook met gebakken aardappel met klein schaaltje sla zodat je tenminste vol zit).
Shu660 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Gegeten via een Groupon-aanbieding, vier gangen. Deze aanbieding was noodzakelijk omdat de exploitanten van het nieuwe restaurant naamsbekendheid moeten opbouwen. Lekker eten, waarbij de porties niet te groot waren. Toetje met ijs was zeer goed. Bediening was ook adequaat. Wij komen nog eens terug.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Lekker eten, bijzonder en toch gewoon. Aandacht voor smaak en kwaliteit. Vlotte bediening. Bijzonder lekker toetje met brownies, verrassende appelflap en ijs. De kennismaking aanbieding 15 € p.p is een aanrader. Zelfs voor de oorspronkelijke prijs €27,50 is het waar voor je geld.
H. Pierweijer .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Jongens zijn net bezig. Ongeveer anderhalve maand. Je kunt kiezen voor kleine gerechten of voor volwaardige. Prijstechnisch helemaal goed. Eten is echt heel erg lekker. Ik was er met een kennis en ook zij was zeer tevreden. Top jongens, ga zo Door !!!!!
Vonkeman .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Waarschijnlijk ben ik nog nooit zo enthousiast en vriendelijk bediend als bij Bistro Dreams. Het is een gezellig en huiselijk ingericht restaurant met een fijne tafelopstelling en een leuke wijnwand.

Zelf heb ik gebruik gemaakt van een 4-gangen verrassingmenu. Het eten dat geserveerd werd, was goed bereid, maar in mijn beleving hadden de verschillende gerechten soms niet genoeg samenhang. De volgende keer zou ik bijvoorbeeld losse gerechten van de kaart bestellen. Als je echter graag verrast wordt of niet goed kunt kiezen, is het verrassingmenu echter wel een aanrader.

Het lekkerste gerecht dat op tafel kwam, was de 'Late Breakfast': een kipgerecht met ei en uitgebakken spek. Bovendien waren er goede bieren en wijnen. Ik was aangenaam verrast door het Twents Honing Triple op de tap en de zoete witte wijn, waar twee keer een ruim glas van werd geschonken.

Bistro Dreams is een klein, maar zeer gezellig restaurant in de binnenstad van Enschede. Zeker een aanrader voor een gezellig dinertje of een lekkere lunch.