Bistro Dreams

Walstraat 5 7511 GE Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Dreams

Wij hebben een droom, een mooie horeca zaak in Enschede, waar iedereen zich welkom voelt, waar iedereen kan genieten en waar iedereen zichzelf en samen mag zijn.

Onze droom is mensen helpen, aan tafel met de lekkerste gerechten, heerlijke wijnen of een goed glas bier maar ook achter de schermen helpen wij mensen om hun droom waar te kunnen maken.

Tijdens de lunch serveren wij diverse broodjes, tosies en uitsmijters.
Voor het diner kun je kiezen uit onze “bites verrassingsmenus” waarbij we u verrassen met meerdere, kleine gerechten in meerdere ganegn. Maar natuurlijk hebben wij ook voldoende keuze in de kaart staan om zelf uw menu samen te stellen.
Ook voor een borrel of groepsarrangement bent u bij ons meer dan welkom. Voor meer info verwijzen wij u naar onze website www.bistrodreams.nl en om op de hooghte te blijven volg ons via Facebook.

Meer informatie over restaurant Bistro Dreams

Station op loopafstand envenals de bus haltes
  • Kom je met de auto?

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro Dreams

John D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Ieder hapje was als een schilderijtje, met heerlijke smaakcombi's. We kregen zalm op een bedje van puree met groene asperges. Bleek een nieuw gerecht, we waren de eerste. Helemaal af! Je mist wat als je hier voorbijloopt.
hobbh00 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prima eten, prima service en prima prijs. Wat wil je nog meer?
Ik raad iedereen dit goede restaurant aan, zonder meer een aanwinst voor Enschede
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Ontvangst informeel. Konden aan tafel goed met elkaar praten. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht prima. Rekening zoals verwacht. Kortom: Zeer tevreden
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben hier voor de 5e keer een uitgebreide high wine gedaan.
Elke keer is het menu een klein beetje anders, maar altijd erg goed. De wijntjes zijn altijd erg lekker en het personeel erg attent en aardig.

De panna cotta met spek en biet is echt een toppertje, tevens de tartaar van ossenhaas en de kippenspies:) (de rest ook natuurlijk, maar dat is te veel om op te noemen)
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Teleurstellend, Met partner hier gegeten. Voorgerechten: Caprese (vooral veel rucola) en oosterse bacon met hoi sin saus. De saus was niet te herkennen en het is wel een erg klein gerechtje voor bijna 10 euro.
Hoofdgerechten 2x spare ribs. met warme groenten en friet en geen sausjes. De spare ribs zijn goed gemarineerd maar niet gaar. Zijn weer mee terug genomen naar de keuken en na 15 minuten weer op tafel gekomen. Maar je kunt spare ribs die niet gaar zijn niet even snel wel goed maken. Er werd ook geen nieuwe groente of friet gebracht. Hoe moeilijk kan het zijn om spare ribs te maken. Toetjes: creme brulee en de brownie. De eerste was goed maar de brownie bestaat uit choco mousse, een bolletje ijs en een paar hele kleine stukjes niets bijzondere brownie. Gewoon een teleurstelling dit etentje. En niets geen vergoeding voor het verpeste hoofdgerecht.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Gegeten via de actie van Primera. Dit menu was prima en zeer smakelijk. Hartelijke ontvangst . Gezellig restaurant.
Snelle en nette bediening met goede aandacht voor de gast.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Genoten van het verrassingsmenu! Alles was super vers en smaakte heerlijk.
Vriendelijk personeel en sfeer was prima.
kom zeker nog een keer terug.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Geen opmerkingen. Het was heel goed! Het eten was heerlijk!!! Super service!!
T. G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij waren erg tevreden, goede ontvangst en heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar. . Ik vind het niet fijn om meer te moeten schrijven dan ik wil
jeghad .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Met ons gezin van vier personen voor het eerst hier gegeten. Gezellig en gastvrij. Vriendelijk personeel. Vooraf gratis oerbrood met knoflooksaus. Twee van ons hadden gekozen voor drie gangen verassingsmenu. Bleek een prima keuze. Ook het overige eten was prima. Jammer alleen dat we naar onze mening iets te lang moesten wachten op de extra frietjes. Maar de kwaliteit van het eten maakte dat wel goed. Bij het afrekenen kregen we een kortingsbon van 15% op de totaalrekening bij een volgend bezoek. Gaan we zéker doen.
Berthil N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mensen die hier een 9 of 10 geven is precies het publiek waar dit restaurant op mikt... geen horeca kennis! Vis uit diepvries dat erg waterig was, mijn hoofdgerecht aan iemand anders gegeven waardoor ik een andere keuze moest maken... potjes groenten ipv vers... kortom wij komen hier niet meer terug... en een ober die niet eens een drankbestelling voor 2 personen die moeten ze direct ontslaan! Aanfluiter!
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden vriendelijk behandeld. Precies het juiste tempo qua servering. Ik zou hier zeker terugkomen (Vooral nu we de dinsdagdeal gezien hadden)
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was heerlijk en de gastheer en koks waren heel gastvrij. Het restaurant is echt een aanrader, door de sfeer, gastvrijheid en het eten.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hadden stoelen zonder kussentje. We hadden er liever een kussentje in gehad. De wijnen waren erg goed!
Danielle K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Bistro Dreams. Of je nu uitgebreid wilt genieten - ga voor het verrassingsmenu, aanrader!!! - gezellig met vriendinnen aan de high wine wilt of zoals deze keer even snel en heerlijk hoofdgerecht wilt eten, je wordt altijd op je wenken bediend.
Tip: laat wat plek en tijd over voor een dessert, want de lekkerste brownies mag je echt niet missen. Ze zijn zelfs glutenvrij!
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Geweldige zaak, heerlijk eten,, snelle goed service met een glimlach. Het voelt alsof we ar al jaren over de vloer kwamen en dat gaan we zeker doen. Eten was goed, duurde zeker niet te lang en smaakte voortreffelijk. Ook de muziek uit onze tijd...heerlijk...daarnaast hebben ze ook leerlingen in dienst die heel erg hun best deden ga zo door jongens.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben er heerlijk gegeten en de bediening was prima en aardig. de rode wijn was top. We komen nog wel een keer terug.
Cléo H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ontzettend lekker eten en een erg vriendelijke gastheer. Het overtrof onze verwachtingen. We komen zeker nog een keer terug!
rolandwinkel .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst in een leuke ambiance met en goed drie gangen menu.Prijs/kwaliteitsverhouding prima.
Goede bediening , in overleg meer mogelijk
Sarina N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
voor iemand zonder gehoorapparaten was het wat mij betreft de muziek aangenaam, met gehoorapparaten is het is het lastig om mee te kunnen communiesseren, te veel bijgeluiden. Verder is het voor herhaling vatbaar.