Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro De Zoete inval

• : Parkeerplaats

Elke dag geopend vanaf 17.00 uur.
Keuken is minimaal tot 22.30 open

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Zoete inval

Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heel gezellig binnen en daarna buiten gezeten. Gevarieerd aanbod aan lekkere gerechten, ook net even anders dan anders. Super bediening, ook glutenvrije of lactosevrije gerechten. Al met al een heel fijne avond gehad.
Gonda W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben een top avond gehad, lekker eten, prima bediening, gezellig, kortom voor herhaling vatbaar.
kan het een ieder aanbevelen!
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Top restaurant, Top bediening. Heel kwalitief goede maaltijd van de juiste grote. We zaten hier met 12 man en we hadden de hele bovenverdieping. Zo fijn.
sanne .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Normaal alleen maar positief. Nu was de service echt onder de maat.geen tussengerechten. Drankjes en gerechten vergeten. Ook na nog een keer vragen. Vergeten nieuwe bestellingen op te nemen. En vervolgens de kritiek in de wind slaan. Het had klantvriendelijker gekund. Het eten was weer ontzettend lekker!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het bekende eten was heerlijk, alleen deze avond was de verzorging van de dranken ondermaats. Waarschijnlijk kwam dit door iets te weinig personeel. Al met al een goede avond gehad.
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heel goed gegeten Goede bediening Alles was goed bereid komen zeker nog een keer terug saté was ookgoed van smaak heel goed eten voor redelijk geld
Chaosmarkk .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Voor het eerst bij De Zoete Inval in Zwolle gegeten. Het zit in het weekend in de regel altijd vol dus reserveren is handig. Wij begonnen met dineren om 19:30 en hebben tot 22:45 gezeten, en de avond is ons prima bevallen. De gerechtjes van de proeverij zijn allemaal wat kleiner dan normaal zodat iedereen diverse gerechtjes kan proberen. Wijzelf hebben niet minder dan 12 gerechten van de kaart geprobeerd. Zonder uitzondering waren deze allemaal goed bereid, zeker als je nagaat dat dit dus in principe een 'all you can eat' is. Hierdoor kan ik het eten een 8 geven. De kaart is divers genoeg en ook voor mensen met allergieën is gedacht. Een flesje prosecco bij het eten gedaan en in combinatie met het vriendelijke personeel is de avond dan compleet! Wij komen wellicht nog eens terug :-)
Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Op een maandagavond van een heerlijke proeverij genoten! Om een feestje te vieren uit eten met 4 personen, vooraf dacht ik: vast overbodig te reserveren voor maandagavond maar het zat goed vol dus blij dat ik dat gedaan had.
Het concept is simpel maar erg geslaagd: vaste prijs en kies maar uit de goed gevulde menukaart (die weer net vernieuwd was en om de zoveel tijd vernieuwd wordt).
Kleine gerechtjes en iets grotere, maar alles wat we hebben gekozen smaakte heerlijk. Lekker Zwols mosterdsoepje in een orginele verpakking om mee te beginnen is aan te raden. Daarna een paar lekkere voorgerechtjes, enkele hoofdgerechtjes en als afsluiter een fijn dessertje (of twee). Jummie! Iedereen zat te smullen.
Uitstekende service met prettige bediening, goed gelet op de glazen (toch wel belangrijk dat er bijgevuld wordt) en de behoefte aan nog een hapje.
Leuke sfeer in het restaurant, waar ruimte is voor kleine en grotere groepen.

Alles bij elkaar een paar fijne uurtjes doorgebracht en bij een volgende behoefte aan een lekker avondje uit eten: De Zoete Inval is zeer aan te bevelen!
Wij komen in ieder geval nog een keer terug, want we konden natuurlijk niet alles kiezen ;-)
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Al een paar keer hier naar binnen gelopen zonder te reserveren maar elke keer was het restaurant vol. Maar toen we afgelopen vrijdag spontaan uit eten gingen hadden we geluk: er was plek! We hebben vanwege de warmte op het terras gezeten.

Allereerst een compliment voor de bediening. Zij hielden gedurende het etentje buienradar in de gaten en waarschuwden ons voor het aankomende noodweer. Zij zorgden ervoor dat alle tafels binnen gereed waren voor een eventuele snelle verplaatsing van buiten naar binnen.

Het concept van de proeverijtjes is erg leuk bedacht en werkt naar mijn mening goed. Er is voldoende keuze uit verschillende gerechtjes. De proeverijtjes waren stuk voor stuk heerlijk. Ook de desserts zijn het vermelden waard, vooral de arretjescake en de profiterol vond ik erg lekker.

Bistro de Zoete Inval is zeker een aanrader in Zwolle. Ik raad wel aan om buiten te zitten of op de begane grond. Voor lange mensen is het boven namelijk erg krap.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Overheerlijk gegeten met mijn dochter. Gelukkig was er nog een tafeltje voor 2 personen vrij, het was erg druk.
Personeel erg vriendelijk, alert en niet opdringerig.
Gebruik gemaakt van de proeverijtjes, je eet dan eigenlijk te veel maar het is ook bijna allemaal erg lekker ( ik houd niet van vis, daarom bijna allemaal) Omdat het kleine gerechtjes zijn kun je makkelijk iets nemen als je het niet kent of niet weet of je het wel lekker vindt. Er is echt voor elk wat wils. Ze hebben zelfs glutenvrij en lactose vrije gerechten.

Wil je een avond vullend diner met proeverijtjes dan is bistro de zoete inval zeker een aanrader. Reserveer wel want het is er altijd erg druk.
Mirthe B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Met z'n vieren hier gegeten en van de proeverij gebruik gemaakt. Erg leuk dat we zo alles konden proberen en we waren over het algemeen erg tevreden over de smaak. Er hangt een fijne sfeer in het restaurant en het is zeker een volgend bezoek waard.
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Het interieur van deze bistro kent een boven- en benedenverdieping: zorg dat je beneden komt te zitten! Boven is het smal met lage plafonds, je zit behoorlijk boven op elkaar en de temperatuur stijgt gestaag gedurende de avond. Beneden is de temperatuur aangenamer en er is meer ruimte.
Wij aten hier met drie personen en hebben hapjes dwars over de kaart geprobeerd. De meeste hapjes waren lekker. Het concept is grappig en qua doorlooptijden naar een volgende ronde proeverij prima. De bediening was aardig, alleen... waarom worden er alleen glazen water geserveerd bij een glas wijn??
Gerdienvdb .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Heerlijk dat je hier alles kan proeven en dat dit op je eigen tijd kan. In overleg kan er veel geregeld worden en er word rekening gehouden met allergieën. Vriendelijk personeel, alleen bij drukte duurt het wel lang voordat het volgende gerecht weer op tafel komt. Heel mooi restaurant maar de bovenverdieping wil ik lieve niet zitten. Hier mist de sfeer en het is er heel warm. Al met al een leuk restaurant en heerlijk eten.
Zwolle8017 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Na erg positieve ervaring ook maar eens gaan eten. Bij het reserveren leek het erop dat het erg druk zou zijn, beperkte keuze in tijd. In de praktijk bleek dat er erg veel tafels wel een bordje gereserveerd hadden maar niet "verkocht" waren deze avond. Ook mensen aan de deur werden geweigerd met de melding we zijn vol, terwijl dat zeker niet het geval was.

Het eten kan ik kort over zijn, droge sate, taaie volledig doorbakken biefstuk, taaie slakken, aangebrande gefrituurde gamba etc.
Gerechtjes werden wel leuk gepresenteerd op het bord maar smaak was beneden peil.
De bediening vriendelijk maar routineus.
Samengevat een erg leuk concept maar gezien de kwaliteit van het eten toch een teleurstelling.
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Ken je dat gevoel, dat je naar een menukaart staart en dat je bij god niet weet wat je moet kiezen, voornamelijk omdat alles zo lekker is?
Daar heeft de De Zoete Inval iets op gevonden. Hier kun je gewoon voor een vaste prijs onbeperkt alle voor-, hoofd- en nagerechten bestellen. Dat lijkt op het alom bekende All you can eat concept, maar toch is het anders. Anders omdat je dit ten eerste niet bij een bistro verwacht en daarnaast is het anders, omdat je bij De Zoete Inval in willekeurige volgorde je bestelling kunt doorgeven. Geen probleem dus als je wilt beginnen met een toetje of als je alleen maar wilt hoofdgerechtjes bestellen.
Ja, De Zoete Inval is een echte aanrader. Niet alleen om het concept, maar ook vanwege de vriendelijke service en de gezellige ambiance!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Als voorgerecht een wrap met gerookte kipfilet en saus gehad. Het leek kan en klaar eten en het smaakte erg flauw. De kip leek er over heen gevlogen te zijn. Verder werd er ook niks bij geserveerd. Als tussengerecht kregen we burritos smaakte naar kant en klaar voedsel. Ons hoofdgerecht was varkenshaas met saté deze was aangebrand en taai, Saté hard en droog, de gefrituurde uitjes zagen en smaakten kant en klaar. Als nagerecht crème brûlée deze was erg slap. De gerechten werden erg slecht gepresenteerd lomp goedkoop en simpel. De service was wel snel medewerkers kwamen niet vriendelijk en spontaan over. Het was er erg luidruchtig en klein. Andere gasten zitten eigenlijk te dicht op je. Zeer slechte prijs kwaliteit verhouding. Zeker geen aanrader!!
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Lekker eten, diverse kleine gerechtjes. Niet heel verrassend, maar prima. Fijne sfeer, gezellig. Zelfs op een dinsdagavond was het gezellig druk. Ook het concept is ok, bij serveren van een gerechtjes kies je wat je erna wilt. Zo heb je nooit teveel.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Oke hier zijn we voor de revange van kerst bij de zoete inval. Voorgerecht en hoofdgerecht waren van alle 4 van ons super, het was lekker en apart en smaakvol. De baas kwam langs, wat ik zeer op prijs stelde. Het was een zekere overwinning van de zoete inval. Mijn dank voor hoe ze het hebben behandelt, complimenten. En zeker een aanrader voor de volgende keer.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Veel goede recensies.. Maar onzer inziens volledig onterecht. Misschien had de kok een off day. Saté aangebrand, hard, droog. Weinig bijgerechten. Service minimaal. Moesten lang wachten. En dan de prijs.. Het lijkt een restaurant met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Maar niets is minder waar. We hadden daadwerkelijk een "kater" van de rekening. Zulk slecht eten en dan een dergelijk hoge prijs. Voor ons geen tweede bezoek meer.
Zonzon .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Heerlijk een selectie maken van allerlei proeverijtjes van de kaart. Zo kies je ook eens 'kleins' wat je anders misschien niet snel kiest als hoofdgerecht, uit angst dat het je niet bevalt....
Prima bediening, vriendelijk, vrolijk, goede uitleg.
Eten was heerlijk ,maar als het je smaak niet is geeft het niet, heb je het tenminste toch geprobeerd zonder een hele schotel af te serveren.
De sfeer is gewoon gezellig, echt een bistro.
Wie naar de Librije wil moet daar heen gaan....wie gewoon gezellig uit wil eten, zonder te diep in de buidel te tasten, kan ik deze bistro beslist aanraden!