Bistro De Zoete inval

Jufferenwal 21A 8011 LE Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Zoete inval

Bij Bistro de Zoete Inval kun je terecht voor heerlijke proeverijtjes, waarbij je uit de volledige kaart onbeperkt gerechten kunt kiezen voor een vaste prijs. Zo ervaar je een avond dineren in een geheel ongedwongen huiselijke sfeer. Naast allerlei heerlijke vlees- en visgerechten, zijn er ook vegetarische maaltijden en zelfs tapasgerechten te bestellen. Een andere leuke actie is die van de early-bird. Hierbij krijg je korting wanneer je tussen 17:00 en 19:30 uur komt eten in het restaurant. Bistro de Zoete Inval bevindt zich aan de rand van de binnenstad in Zwolle. Genoeg te doen in de wijde omgeving! Geniet van een gezellige avond uit en reserveer direct!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro De Zoete inval

• : Parkeerplaats

Elke dag geopend vanaf 17.00 uur.
Keuken is minimaal tot 22.30 open

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Zoete inval

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Leuk concept van kleine gerechtjes die continu worden aangevoerd. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het leek me een leuk concept voor mijn zoon waar ik een keer mee uit eten wilde. Helaas vond Ik het eten vrij flauw en moesten lang wachten tussen de hapjesZ het duurde allemaal te lang waardoor we weg zijn gegaan.
Joke .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Weer gezellig en goed gegeten. We hebben op ons gemak ruim 3 uur getafeld. Ik heb verder niets te melden maar ik moet 120 tekens hebben, wat is dit voor raars
B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten in ongewongen, gezellige sfeer.
Smakelijke gerechtjes. Een hele fijne avond!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We waren met z'n vijven uit eten ter gelegenheid van mijn moeder's verjaardag en we hebben een hartstikke leuke avond gehad. Het was erg gezellig en we hebben genoten van het eten en de sfeer.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Gezellig gegeten (proeverijtjes) nmet mijn man en 2 kids. Mijn zoon en ik waren jarig en kregen een gezamenlijk toetje met vuurwerk en de kids kregen beiden een puzzel. Erg leuk en lekker eten!
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk. We konden heerlijk buiten zitten. Het eten was lekker, vers en wat ik er van had verwacht. Concept is erg leuk! Je kunt je eigen kleine gerechtjes kiezen.
Femy E.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Gezellig en heerlijk gegeten met mijn zoon. Het eten was heerlijk en de bediening was vriendelijk. Komen zeker weer een keer eten,
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten, service was weer top! Terras zit ook fijn, kunnen we ons wel een avond vermaken! Mooie gerechten op de kaart, leuk die afwisseling!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heel lekker en gezellig! Ik zou het iedereen aanraden. Je krijgt het eten lekker snel en de porties zijn goed. Personeel is ook vriendelijk
F.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten, fijne, gezellige sfeer. De gerechtjes zijn kleine porties, zodat je ook echt veel verschillende dingen kan proeven. Een echte aanrader in Zwolle!
H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Proeverij gedaan was precies de juiste hoeveelheid en je kon het gerecht wat je erg lekker vond steeds weer bestellen leuk concept.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Het was een gezellige avond..eten was heel goed..lekker van smaak en de bediening was heel goed. we komen zeker nog een keer terug
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Heerlijk gegeten (de preiquiche was heerlijk, de stroopwafelparfait ook) en voortreffelijke bediening. Ik gaf mijn partner dit etentje cadeau voor zijn verjaardag. Bij de ontvangst liet ik terloops vallen dat het etentje was ter ere van zijn verjaardag. We waren erg verrast toen hij daarom een feestelijk toetje geserveerd kreeg. Heel attent!
V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
was zo als altijd er goed en erg lekker eten goede bediening en erg snel met alles de koks hebben hun best weer gedaan ik kom graag terug
Dineke W.
binnen rustig

Dank voor de viltjes
L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten. En samen met mijn vriend weer even een heerlijke avond gehad. En genoten van de lekkere gerechten op de kaart.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Bediening, tempo en prijs prima. Sommige gerechten waren wat aan de zoute kant ( saté, stoofpotje ).
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Wij hebben buiten gezeten. Het eten was heel erg lekker, goed warm en veel keus.
De bediening was vlot en heel hartelijk.
Wij komen daar zeker terug
V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
We hebben heerlijk genoten van de proeverijtjes! Erg leuk concept en lekker eten!! Vriendelijk personeel! Kortom een aanrader.