Bistro De Zoete inval

Jufferenwal 21A 8011 LE Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Zoete inval

Bij Bistro de Zoete Inval kun je terecht voor heerlijke proeverijtjes, waarbij je uit de volledige kaart onbeperkt gerechten kunt kiezen voor een vaste prijs. Zo ervaar je een avond dineren in een geheel ongedwongen huiselijke sfeer. Naast allerlei heerlijke vlees- en visgerechten, zijn er ook vegetarische maaltijden en zelfs tapasgerechten te bestellen. Een andere leuke actie is die van de early-bird. Hierbij krijg je korting wanneer je tussen 17:00 en 19:30 uur komt eten in het restaurant. Bistro de Zoete Inval bevindt zich aan de rand van de binnenstad in Zwolle. Genoeg te doen in de wijde omgeving! Geniet van een gezellige avond uit en reserveer direct!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro De Zoete inval

• : Parkeerplaats

Elke dag geopend vanaf 17.00 uur.
Keuken is minimaal tot 22.30 open

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Zoete inval

Dewi B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijke kleine gerechtjes, je kan kriskras van het menu bestellen. Aanrader als je slecht bent in kiezen. De sfeer is goed, wel wat lawaaierig en bediening is vriendelijk. Een goed restaurant.
Aty D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Aanrader.
V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
leuk concept maar doet onder aan de kwaliteit van de gerechten. iedereen had een aantal gerechten die niet lekker waren of minimale porties. daarnaast werd alles opgevuld met sla en ui wat zonde was
europhoto .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Erg lekkere kleine gerechtjes. Heerlijk om zelf het tempo en de hoeveelheid te kunnen bepalen. Zeker voor een herhaling vatbaar met familie en/of vrienden.
Amely M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Had helaas maar 1 ding wat ik lekker vond bij de hoofdgerechten, mis meer keuze in vlees. Biefstukjes / varkenshaasjes / ossehaaspuntjes.
Wouter V.
Zeker voor herhaling vatbaar
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het eten was hier en daar wat aan de laffe kant. Zout stond wel op tafel. Maar na zouten voor het op tafel komt is misschien een idee.
K V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
met ons gezin van 2 volwassenen en 3 kinderen lekker gegeten, vlotte en leuke bediening die ook aandacht voor de kinderen heeft.
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Speciaal voor ons was de arretjescake gemaakt! Wat een service! Heerlijk gegeten en genoten van de goeie service. Bedankt!
T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Heerlijk gegeten, buiten op terras, binnen in de Zwolse binnenstad. Vlotte bediening. Andere kaart dan de vorige keer, 5 maanden terug, maar net zo heerlijk.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
De afgelopen jaren is dit restaurant gedaald van ‘fantastisch’ naar ‘oké’. Gerechten minder in balans (bij de blini met roomkaas overheerste deze laatste enorm, pulled beef was niet ‘pulled’ waardoor het een taai stuk vlees was), goedkopere ingrediënten overheersen (veel sla overal bij, porties variëren in grootte). Bediening oké, je moet nog te veel zelf vragen/attenderen omdat de ervaring mist. Het concept blijft echter leuk en gezellig om af en toe eens te doen en je kunt daardoor gezellig lang tafelen met voor ieder wat wils.
V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heel lekker gegeten. Proeverijtjes - erg leuk concept. Personeel was ook heel vriendelijk. Ik ga dit adres zeker aanbevelen bij anderen.
Immy H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Uitstekend, maar............ Het water op tafel ka net zo goed kraamwater zijn zoals dit in vele restaurants als normaal bijgeserveerd wordt.......
H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten en een erg gezellige avond gehad. Gerechtjes van de proeverij zijn erg lekker en het personeel is erg vriendelijk. Goede locatie om lang te tafelen. Echte aanrader!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Super lekker gegeten en gedronken. Al is het niet meer mijn eerste keer, maar het verveeld nooit. Ze blijven creatief met eten. Ik zeg een dikke 10.
Alwin L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Lekker eten gezellige sfeer.
Snelle bediening, je hoeft niet lang te wachten op je eten
Wel optijd reserveren ivm drukte. ( geluk hebben dat er plek is )
K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
echt een aanrader om hier te gaan eten. We gaan zeker nog een keer. Als je slecht een keuze kunt maken voor een gerecht op een kaart moet je zeker hier heen gaan. Kleine gerechten dus je kunt voor het zelfde geld meerdere voor- hoofd- en nagerechten eten. Echt TOPPERS
Rutger N.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Geweldig! Heerlijk eten, goede service en heerlijke wijn! Echt een aanrader. Erg vriendelijk personeel ook! Wij komen zeker terug!
B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Het was de eerste x dat ik bij jullie kwam eten, ik vond het heel gezellig en lekker en ik zal het zeker aanraden bij vrienden en kennissen!
B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Leuk concept met kleine proeverijtjes die je onbeperkt kunt blijven bestellen en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!